ТРЕТИ клас

  • 41 121
  • 746
  •   1
Отговори
# 720
  • София
  • Мнения: 9 110
И така да е, това си остава нейно мнение и не е редно да го втълпява на децата  Peace.

# 721
  • Мнения: 353
linskia, благодаря! несъзнателно напоследък точно така правим - аз решавам една-две, после уж тя ги решава, но и аз помагам и накрая успява обикновено да реши нещичко и сама. Ще започна обаче да го прилагам както си го описала. Лошото е, че е много бавна и се уморява. На практика повече от 5 задачи на ден
Не гонете бройката в началото. И само 1 задача да реши за деня сама, не е от значение, важното е да я е разбрала наистина и да си сигурна, че не я е налучкала. Засега при нас са по 2 задачи от по-трудните ( по-трудни от тези за домашно) на ден. После се уморява и изнервя, и усещам, че ако я насиля за повече може да намрази предмета.

# 722
  • Мнения: 4 303
А как постъпвате с деца, които карат по спомен.
Дадена задача се решава в клас и после помни отговора и това е решението.
Решавали тестове в училище, реших да проверя как ги е решил и се започна, преди още да прочете условието на задачата: Знам, отговорът е 10.
Обяснявам, че условието винаги се чете, може тази да си прилича с онази,ама кой да слуша!

# 723
  • Мнения: 47 981
Никак не процедирам. След лоша оценка например,  или кофти резултати от състезание сам си открива грешките и си вади изводи. Не може аз да сдъвквам всичко в живота,  понякога трябва да има и житейски уроци и сами да схванат как да постъпват.

# 724
  • Мнения: 24 467
Давам задачи от сборник за вкъщи и така или иначе трябва сам да си ги реши. Те не са с готови отговори. В училище също всеки сам си решава задачите.
Математика с тестове не се проверява. Както и БЕЛ. Както и всичко останало. Жалко, че толкова масово се въведоха у нас.

# 725
  • Мнения: 4 967
Отношението към различните в класа зависи също много и от учителката, от това как тя ще настрои децата. Брат ми има проблеми с говора, но беше героят на класа. Всички го обичаха и му помагаха. Заслуга за това има невероятната госпожа Бояджиева, на която попаднахме.  Говоренето вкъщи също е от много голямо значение. Същото се отнася и за "циганетата". В нашия клас има три, две от тях са близначки. Никога не съм позволявала на дъщеря ми да се изказва лошо за тях. Те са изключително симпатични момичета, гледани от леля им и баба им, че майката ги е изоставила.
Днес имат тържество в училище. Днес също е и концертът по пиано и народни танци, така че ще бъде натоварен ден за нас.
Вчера я оставих вкъщи, че се опитва да се разболява и изпусна състезанието на СБНУ.

# 726
  • Мнения: 17 982
За много години, мами! Лека и успешна година и от мен!


Направо с въпроса си- имаме днес по ЧП за домашно опит- с филия хляб и кора от лимон, поставени в съд, какво се случва с тях....
Може ли логично обяснение, правите ли действително опитите в къщи?

Рецептата с гъби няма да я коментирам  #2gunfire

# 727
  • София
  • Мнения: 7 242
За много години!

Ами не правим за което съжалявам. Обаче, ако опитите ще са като този с филията и лимона, май сме си по-добре. Не се сещам какъв ще е този опит, а и нямам учебник да видя урока. Може би филията мухлясва по-бързо, а лимона заради по-голямата му киселинност по-бавно? За какви гъбки става въпрос  Grinning

# 728
  • Мнения: 17 982
Явно са на урок за гъби, и аз не знам още, снима ми само опита.

Част от домашното е да споделят със съучениците си рецепта с гъби  Mr. Green

# 729
  • София
  • Мнения: 9 110
Ние ги правим, когато са за домашно през уикенда. На детето му е интересно и според мен така запомня/ схваща по-добре. Това с лимона не знам какво е Embarassed.

# 730
  • Мнения: 17 982
Според мен хлябът ще мухляса по- бързо и качествено  Mr. Green от лимоновата кора, заради маята в него и другите химии, но как ще го обясним? Трябва да прочета урока първо  Embarassed

# 731
  • Мнения: 2 774
За много години!

Чак такива дългосрочни домашни не му е давала класната  Laughing, но разтвори разни ми показва у дома. Класната им правила и той впечатлен ги повтаря у дома. Дребната си глътна езика на опита със сода и оцет, на този с вода и захар не втаса за какво иде реч ......
Като се позамисля обаче, мин. год имаха подобно домашно по ДБ - сяха разни зрънца и отбелязваха кога какво се случва с него  Peace

# 732
  • Бургас
  • Мнения: 824
Според мен хлябът ще мухляса по- бързо и качествено  Mr. Green от лимоновата кора, заради маята в него и другите химии, но как ще го обясним? Трябва да прочета урока първо  Embarassed

Нашия хляб не мухляса!!!Лимона -да.

# 733
  • София
  • Мнения: 3 610
Ние веднъж трошихме някакъв тебешир и го смесвахме с оцет, но тъй като нищо не стана-търсихме отговор в нета ooooh!

# 734
  • Мнения: 24 467
Направо с въпроса си- имаме днес по ЧП за домашно опит- с филия хляб и кора от лимон, поставени в съд, какво се случва с тях....
Може ли логично обяснение, правите ли действително опитите в къщи?

Какъв съд? Пълен или празен? Ако е пълен- с какво? Колко време да се оставят? Да се опрат едно в друго или какво?
Напиши самата задача. И за кой урок се отнася. Темата на урока напиши.
...
Ако ще си говорим за мухъл /гъбички/, то смея също да споделя, че купешкият хляб мухлясва след много повече време от домашния ми такъв и от лимоните /или другите плодове/.  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт