Работа на пасажерски кораби

  • 140 734
  • 734
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 1 130
Моля Ви не карайте хората да си дават парите за неща от които нямате и идея.
Работя в бранша от около 10 години, преди време аз самата пътувах.

ВСЯКА КОМПАНИЯ ИМА РАЗЛИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ

за една компания ще са нужни такива сертификати за друга не. Запознайте се с изискванията на компанията за която кандидатствате, уверете се че се спазва закона за работа като посреднически агент - по българското законодателство такива фирми - НЯМАТ ПРАВО ДА ИЗИСКВАТ ЗАПЛАЩАНЕ ЗА УСЛУГИТЕ СИ.
Които Ви иска комисионна бягайте.

Относно притесненията на момичето , имаш всичко необходимо освен години- навършени 21 задължително. А до тогава имаш достатъчно време да посъбереш и стаж за коя да е позиция.

# 76
  • Мнения: 1 130
За всички които се интересуват в момента тече кампания за набиране на персонал за "REGENT SEVEN SEES".
Имаме пусната обява в jobs.bg  за повече информация на лично или на телефоните на офиса.

# 77
  • Варна
  • Мнения: 3 936
Taka e ...............на теория.
На практика има нюанси.
Под 21 ги минават кадети.
За комисионите е говорено много , всеки си решава сам , особено 1 качване  без никакъв стаж

# 78
  • Мнения: 9 991
Ako има добре платена работа на суша, не и трябва работа на кораб. Работи се по 12 часа, всеки ден. Говоря за обслужващ персонал, не за моряците. Дете под 21, не бих качила на кораб.  Peace Мой познат скоро слезе от речен кораб и отиде в Англия. И той така говореше, че от работа не го е страх, после викаше, няма да издържа. Малко момиченце, със сульо и пульо по корабите, по-добре да не ходи/лично мнение/.  Peace

# 79
  • Варна
  • Мнения: 3 936
Почнал съм стажове на 17 г.Много хора по света почват от толкова.
Други и на 37 живеят при мама!
Професия като всчки други , сульо и пульо има навсякъде , и дъщеря ми се оплаква , работи в банка , другата седмица напуска по горната причина..................

# 80
  • Мнения: 1 130
Taka e ...............на теория.
На практика има нюанси.
Под 21 ги минават кадети.
За комисионите е говорено много , всеки си решава сам , особено 1 качване  без никакъв стаж

Явно не си запознат с нещата за който говориш.
"Кадет" са само морски лица който карат стаж по специалността за вземане на диплом/повечето нямат 21/
По закон лица под 21 / пълнолетие / в Щатите много трудно биха взели C1D виза каквато се изисква, да не кажа че на практика е невъзможно.

Последна редакция: вт, 06 окт 2015, 14:58 от Dimitrichka Krasteva

# 81
  • Варна
  • Мнения: 3 936

По закон лица под 21 / пълнолетие / в Щатите много трудно биха взели C1D виза каквато се изисква, да не кажа че на практика е невъзможно.


Mного кораби си плават само в Евеопа и там има и много работници под 21.

Това че вие пращате на кораби в Карибите и работите с американски компаний не ви прави еталон. Със сигурност в МСЦ има под 21 г. на корабите им в Европа.

Последна редакция: ср, 07 окт 2015, 07:25 от peterky2002

# 82
  • Мнения: 9 991
Петраки, с цялото ми уважение, едно е моряк, друго сервитьорка или камериерка и жена най-вече. Дете на 17 няма място на кораби, без протектиращ възрастен.

# 83
  • Мнения: 25 732
Пак до комисионните се стигна...
Димитричка, аз когато се качвах преди 12 години, без комисионна не ставаше, и ти сама го знаеш.

За 20 годишни, да има много сервитьорки точно на МСЧ, без виза, но със сертификати и т.н.
Който иска може, който не иска намира извинения.

# 84
# 85
  • Варна
  • Мнения: 3 936
Все пак да напомня , че сега средно образование се завършва на 19 години и тези които не продължават да учат започват да работят и са си пълнолетни по европейските разбирания и законодателство.Съвсем друг е въпроса удачно ли е за 19 г.(никой не говори за 17 годишно , то е за кадетите) момиче да работи на кораб.Тя не е малка , може сама да реши.
Няма смисъл да говорим за комисионите там всеки си решава , то и става на 4 очи и всеки сетне може да си говори каквото си иска.

# 86
  • Мнения: 2 487
Има ли някой опит с Космос Шипинг ?

# 87
  • Мнения: 1
То и тук си го има , но го изискват само на офицери - важи за 10 години и е около 45 дни и си е цена 500 лева беше последно. Тук го водят "Капитанско Право" точно за life raft, като имат и задължителна практика 5 дни за по 1-2 часа .
Здравейте и аз да се запиша да следя Simple Smile попрегледах старата тема и тази до този коментар та...никой нищо не казва за фотографите ...
Също така и за този курс (от цитата)...задължителен ли е ако примерно съм завършила корабоводене  ?
Трябва ли да мина курс за фотограф ?
И препоръките трябва ли да са пряко свързани с позицията за която кандидатствам (не за друго ,просто имам за крупие,сервитьор,барман,охрана,продавач-консултант,шофьор специализиран превоз и отговорник басейн ,но с фотография не съм се занимавала професионално)?

# 88
  • Мнения: 1 130
То и тук си го има , но го изискват само на офицери - важи за 10 години и е около 45 дни и си е цена 500 лева беше последно. Тук го водят "Капитанско Право" точно за life raft, като имат и задължителна практика 5 дни за по 1-2 часа .
Здравейте и аз да се запиша да следя Simple Smile попрегледах старата тема и тази до този коментар та...никой нищо не казва за фотографите ...
Също така и за този курс (от цитата)...задължителен ли е ако примерно съм завършила корабоводене  ?
Трябва ли да мина курс за фотограф ?
И препоръките трябва ли да са пряко свързани с позицията за която кандидатствам (не за друго ,просто имам за крупие,сервитьор,барман,охрана,продавач-консултант,шофьор специализиран превоз и отговорник басейн ,но с фотография не съм се занимавала професионално)?

Има някой задължителни сертификата който трябва да имате за да и вземете дипломата, но тях ги коментирайте с ръководството на съответното ВВМУ , към което сте.
Относно въпроса дали ви е нужен за да започнете работа като фотограф НЕ, нужен Ви е ако сте на позиция ПАЛУБЕН НАВИГАТОР или Всяка друга офицерска позиция.
Освен курс ви трябва и практика и най вече стаж до около година, като професионален фотограф.

# 89
  • Мнения: 42
Здравейте, първо искам да благодаря на всички за полезната информация, която давате. Имам голямо желание да се кача на кораб, но нямам възможност да замина за много дълго време (max 4-6 месеца), защото лятото ми се налага да съм в България. Знам, че най-вероятно отговора ще е отрицателен, но според по-опитните, има ли някакъв шанс целия процес по кандидатстване, евентуално одобрение и заминаване да мине толкова бързо, че да се върна до лятото, или направо да се отказвам? Говоря само за речните кораби, защото до колкото знам те предлагат по-къси круизи. Владея перфектен английски и не чак толкова добре испански. В момента уча немски, но съм далеч от желаното ниво. Работил съм като сервитьор (извън България). Опциите пред мен са или отново да замина да работя навън, или евентуално на кораб. Както казах, факта, че лятото ще трябва да се върна доста ме ограничава. Какво бихте ме посъветвали? Благодаря! Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт