от кои банкови клонове или банкови служители сте недоволни

  • 6 226
  • 26
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 6 166
вчера ми се случи следната случка в клона на Пощенска банка в Бизнес парк София. Една служителка трябваше да попълни едно платежно нареждане. първо - чаках я 30 мин да си говори по телефона, да се разхожда до другите бюра, да обсъжда други клиенти с колегите си до нея и по някое време благоволи да ми обърне внимание. и - работата й беше буквално да напише 5 реда. едно просто, елементарно пълномощно. какво направи тя - връчи ми го на мене и ми каза - тука сега попълваш еди как си. направо се изумих от наглостта на тая служителка, която не само че не желае да върши работата, за която й плащат заплата, ами и на всичкото отгоре ме кара аз да й върша нейната работа. аз съм клиент. КЛИЕНТ! тая банка заслужават всички да се изнесат от там. ако такова им е отношението към всички клиенти. просто нямам думи!

Последна редакция: ср, 25 мар 2015, 14:29 от Golden Heart

# 1
  • Мнения: 607
 Laughing
Аз от конкретен служител не мога да се оплача, но като цяло ми прави впечатление, че надали има по-тромава кредитна институция. Ако искаш да се свържеш с някой от бек офисите или с централното управление си е мисията невъзможна. При всеки един специфичен случай служителите само вдигат ръце и казват, че те не се занимават с това, не знаят кой се занимава с това и се получава омагьосан кръг. Такива случаи не разглеждали онакива случаи не разглеждали....Според мен нещо не е наред вътре в банката, за да нямат хората стимул и мотивация.

# 2
  • Мнения: 13 545
Golden Heart
За какво пълномощно става въпрос?
Възмущението си е трябвала до изразиш веднага и на място. В офисите има бек-офиси и мениджъри.
Анонимното оплакване говори за неспособността ти да си търсиш правата.

Последна редакция: ср, 25 мар 2015, 13:09 от MAMA NA JORI

# 3
  • Мнения: X
Според мен е грозно и недопустимо да се оплаквате анонимно във форум от служители с имената им, без да сте отнесли случая първо към началниците на въпросния клон, ако трябва и банка.

# 4
  • Мнения: 46 516
Според мен е грозно и недопустимо да се оплаквате анонимно във форум от служители с имената им, без да сте отнесли случая първо към началниците на въпросния клон, ако трябва и банка.

 Peace
Подавала съм жалби и има ефект.
За конкретния случай те ще преценят кой има право и дали жената си е свършила работата.

# 5
  • Мнения: 851
Аз от много неща може да съм недоволна, но такава им е системата. Управителя на клона почти винаги вижда какво се случва. Документите сама си ги чета и попълвам, все пак са си за мен. Ориентирам се към по- опитни служители и си посещавам само техния клон, за да съм спокойна.

# 6
  • София
  • Мнения: 3 160
 Сигурно ли е, че попълването на пълномощно е работа на служителя и не трябва да е собственоръчно попълнено и подписано от клиента?
Другите неща звучат зле, права сте.

# 7
  • София
  • Мнения: 18 699
Аз имах проблем с Пощенска банка,но те там са си смотани по начало. LaughingПисах оплакване ,жалба.Провериха случая за мое учудване и върнаха отговор.Другата ми неприятна банка е Алфа банк и Пиреос банк.Най-добре е да вземете името на служителя и  ако не на място да се оплачете,където трябва.

# 8
  • Мнения: 13 545
На мен не ми става ясно как служител ще подпълва пълномощно?
Има си длъжностно лица, които имат право да го издават. Служител в банка не зная да е сред тях.

# 9
  • Мнения: 6 166
Сигурно ли е, че попълването на пълномощно е работа на служителя и не трябва да е собственоръчно попълнено и подписано от клиента?
Другите неща звучат зле, права сте.

за първи път имам вземане даване с Пощенска и се бях ококорила  като разбрах че служителите им трябва да попълнят въпросната вносна бележка. такива им били вътрешните правила.

а относно търсенето на права - изпратила съм си оплакване. и колкото и да е странно - на другия ден имах да си свърша за 5 мин работа в същия клон и имаше една жена която направо им крещеше в клона. така че - не съм много сигурна че на оплакването ми ще се обърне кой знае какво внимание. и като цяло културата на обслужване в някои банкови клонове - като служителката в този, и в един друг в Центъра - където само развиват лукуми и ти губят времето без въобще да свършат работа.

друг пример - пак с тая банка - казват ми от кол центъра че експресното издаване на кредитна карта е 30лв и до 3 работни дни е готово. отивам в клона и казвам - искам да си платя 30лв за експресно издаване. няма проблем за това че объркаха на касата и вместо за експресно издаване ме таксуваха 30лв за доставка до мой адрес, пък аз нали съм заявила че искам да я получа в клона. оправиха се - не е проблем това. обаче - потвърдиха ми по телефона че ще я пуснат за издаване същия ден и ще е готова до петък. днес обаче - звънят ми тия "компетентни лица" да ме питат - като я пуснат за издаване картата тя ще пристигне понеделник вторник. и аз ги питам - ама как така - след като нали уй я пуснахте за издаване експресно вчера. как като обикновеното издаване е 10 работни дни, експресното е   6 работни дни и струва 30лв. и той ми разправя моля ти се че имало ново технологично време за одобрение на одобрената преди 1 месец карта и видиш ли - той направил всичко възможно, обаче друг екип се бил забавил.

Последна редакция: ср, 25 мар 2015, 14:03 от Golden Heart

# 10
  • Мнения: 13 545
Сигурно ли е, че попълването на пълномощно е работа на служителя и не трябва да е собственоръчно попълнено и подписано от клиента?
Другите неща звучат зле, права сте.

за първи път имам вземане даване с Пощенска и се бях ококорила  като разбрах че служителите им трябва да попълнят въпросната вносна бележка. такива им били вътрешните правила.

Вносна бележка или пълномощно? Това са две различни неща?

# 11
  • Мнения: 9 701
Кога пълномощното стана платежно???

# 12
  • Мнения: 13 545
А, промени си първия пост!
В някои банки това го правят служителите в други всичко се подпълва от клиента.

# 13
  • Мнения: 6 166
аз бях сгрешила думите.
по принцип и аз съм свикнала да си попълвам платежното - не е кой знае какво - обаче ако в банката трябва служителят да го попълни - изрично ти кажат - отиди на това бюро, седни и чакай да ти го попълнят и след 30 мин чакане ти се обърна тая ми ти госпожа и ти посочи с дългия си маникюр - хайде попълни си сама тук - нали се сещате че няма как да съм очарована че са ми загубили 30 мин за да ми кажат - хайде сега сама си попълни платежното. че аз не съм някаква неграмотна бабичка която не може да чете и пише - за да чакам 30 мин да ми покажат къде да си напиша името. след като им е работа да попълват - да попълват!

# 14
  • Мнения: 46 516
Golden Heart, не знам какви са им задълженията, подай жалба и опиши всичко в нея, те ще кажат. И ако наистина е било нейно задължение, ще й бъде наложено наказание.
За чакането - ако тя има друга работа, говори по телефон с клиент или нещо друго, идва, когато се освободи.
Опиши и това е жалбата, за да предвидят повече персонал в този клон.

# 15
  • Мнения: 13 545
Добре, след като впечатленията ти от тази банка са лоши, защо отново отиваш там? Аз един път след чакане от 30 мин да ми дойде ред в ЦКБ ,  бях върната от служителката, защото не си носех лична карта, за да направя превод за почивка. Повече не отидох там, банки много.
Пусни си жалба, опиши всичко и ще се разбере кое е и кое не е задължение на служителката от която си недоволна.

Последна редакция: ср, 25 мар 2015, 14:46 от MAMA NA JORI

# 16
  • Мнения: 6 166
имам кредит към тях. няма да е толкова лесно да се отърва от липсата на клиентско отношение. само искам и да доуточня - аз си пуснах оплакване, не знам дали въобще ще се вземе впредвид - според мен ако самите служители си позволяват да показват атитюд без да се притесняват - очевидно е че контрола по качеството им не им работи много добре, ако въобще го има. в други банки ми се е случвало да чакам на опашка. което е отвратително. но ми се е случвало. важното е като дойде твоят ред да не се прави служителката на много важна като върши всичко друго но не и да те обслужи. това ми е на мене проблема. а в тоя клон според мен нямат проблем с броя персонал. оказа се че до нея стоят други две служителки, които ми харесаха като отношение. в крайна сметка аз не отивам в банката за да отбия времето, аз отивам да свърша работа и не отивам да си я свърша работата сама. затова са служителите там и затова има клонове.

# 17
  • Мнения: 1
Добре, след като впечатленията ти от тази банка са лоши, защо отново отиваш там? Аз един път след чакане от 30 мин да ми дойде ред в ЦКБ ,  бях върната от служителката, защото не си носех лична карта, за да направя превод за почивка. Повече не отидох там, банки много.
Пусни си жалба, опиши всичко и ще се разбере кое е и кое не е задължение на служителката от която си недоволна.

Аз не мисля, че която и да е банка би Ви пуснала превода ако нямате документи за самоличност. А ако наистина има такава банка, то аз не бих ползвала услугите и.

# 18
  • Мнения: 13 545
Добре, след като впечатленията ти от тази банка са лоши, защо отново отиваш там? Аз един път след чакане от 30 мин да ми дойде ред в ЦКБ ,  бях върната от служителката, защото не си носех лична карта, за да направя превод за почивка. Повече не отидох там, банки много.
Пусни си жалба, опиши всичко и ще се разбере кое е и кое не е задължение на служителката от която си недоволна.

Аз не мисля, че която и да е банка би Ви пуснала превода ако нямате документи за самоличност. А ако наистина има такава банка, то аз не бих ползвала услугите и.
Интересно мнение. Защо. Правя касов превод, какъв може да е проблема. Само за сведение веднага отидох в офис на ОББ и го направих там, да знаете къде да не ходите.

# 19
  • Пловдив
  • Мнения: 275
По принцип за касов превод не се изисква лична карта. Peace

Попълването на платежни нареждания от сметка става от КЛИЕНТА + ЛИЧНА КАРТА

Попълването на касови  платежни нареждания / преводи  по други сметки и банки става от КЛИЕНТА.

НЕ СЕ ПОПЪЛВА от клиента вноска бележка и разписка по лична сметка /особено ако е вноска по кредит в същата банка Peace/.



# 20
  • Мнения: 13 545
За касови операции без открита сметка не се изисква личен документ.
За всички други операции от сметка е задължително представянето на личен документ.
Няма принципи има ясни правила валидни за всички банки.

# 21
  • Пловдив
  • Мнения: 275
За касови операции без открита сметка не се изисква личен документ.


Искам да кажа, че във въпросната банка изисквала ви лична карта за касовия превод е възможно това да е по техни вътрешни правила. И затова написах: по принцип.

# 22
  • Мнения: 13 545
За касови операции без открита сметка не се изисква личен документ.


Искам да кажа, че във въпросната банка изисквала ви лична карта за касовия превод е възможно това да е по техни вътрешни правила. И затова написах: по принцип.

Да, сега разбрах.

# 23
  • Мнения: 6 166
НЕ СЕ ПОПЪЛВА от клиента вноска бележка и разписка по лична сметка /особено ако е вноска по кредит в същата банка Peace/.

да цитирам служителката: попълнете си я сама. #2gunfire
и накрая кредитния инспектор й я попълни, но тая така и не си и мръдна ноктопластиката да свърши работа и за 5 ст. но беше важно да стоя пред бюрото й  30 мин и да я гледам колко е важна и се занимава с какво ли не, само не и с това да обслужи клиента пред нея, т.е. мен.

# 24
  • Мнения: 508
За касови операции без открита сметка не се изисква личен документ.
За всички други операции от сметка е задължително представянето на личен документ.
Няма принципи има ясни правила валидни за всички банки.



Не искам да се за заяждам ама това, което си го написала тук мисля, че не е вярно. При извършване на каквито и да е банкови операции, клона в който се прави може да изиска предоставяне на лична карта на основание на  "Закона за мерките срещу изпирането на пари". Комисията за защита на личните данни многократно се е изказвала по подобни казуси. Единствено може да се правят претенции само ако личната карта се преснима. Тогава вече, може да имаш поне основателни претенции, макар че пак на база на по-горе цитирания закон могат и да я преснимат. Показването на документ за самоличност обаче си е съвсем нормална практика, като го казвам като човек, които е ползвал много банкови институции. Освен това по смисъла на от закона за българските лични документи си длъжна да носиш личната си карта за да може да я предоставиш при поискване на длъжностно лице (полицай, например). Имам предвид, че ако излезеш от клона на банката и те спре един полицай, който ти поиска лична карта за проверка, защото имат такива акции от време на време и ако ти не си я носиш, то те могат да те задържат в районното, като в допълнение подлежиш на административно наказание - глоба от 50 до 300 лв. на основание чл. 80 т.5 от Закона за българските лични документи. Така, че е добре да си носиш личната карта навсякъде. Ето и линк към закона -   www.grao.bg/normact/ZBLD.doc

# 25
  • Мнения: 3
  Не съм доволен изобщо,от централния клон на Пощенска банка.Безпокоят ме за пари внесени от мен по сметката на майка ми чрез която си погасявах кредита!Но тъй като я осъждат 2 пъти от Топлофикация блокирарт  ми 670 лева които внадвнесох за по бързото погасяване на кредита.Сега ме задължават да внасям пак същата сума и 200 лева от горе,за не знайни просрочия погасени от мен.!?Защо

# 26
  • Мнения: 603
И аз да се оплача като поредния студент.
Знаете, че семестриалните такси не се плащат на ръка, а в банка. Банката на университета ми е Алианц и винаги в Търновския клон е по-лесно превеждането - няма платежни нареждания и въпросни, само си попълваш на една бланка имената, сумата, курса, специалност и пин. Обаче в Търновския клон също е ужасно отношението. Много ги мързи , даже да гледат. Със студентите само касиерката и едната служителка обслужване на клиенти се отнася мило. Другите две се цупят и се правят, че не е тяхно задължение, а аз знам, че е тяхна работа, защото съм питала служители на банката по телефона за дадена услуга. За разлика от тях - Силистренския клон на същата банка са много отзивчиви и мили, но трябва сам да си пишеш платежното нареждане, когато си плащаш семестъра. Само това леко ме дразни, но на мен отношението ми е важно.

Общи условия

Активация на акаунт