Фитнес център Пулс

  • 258 840
  • 862
  •   1
Отговори
# 510
  • София
  • Мнения: 1 082
Сравнението не е точно, но аз се замислих впоследствие и ще ти кажа защо. При един млад човек е въпрос само на интелект, а при бабите е и въпрос на състояние на нервната система. Майка ми, която е интелигентен човек, беше изпаднала в шок, заради едни такива миризливци. А те използват момента и действат веднага, за да не ги оставят да се освестят. Хубаво, че с брат ми си вдигаме телефоните веднага.

# 511
  • Мнения: 1
И моето мнение за фитнеса: безспорно като оборудване на залите са най-добрите в България. Но да ви споделя мнение от бивш техен служител/ка - политиката на фирмата е да агитираме клиентите да ползват протеиновия бар, който е с доста завишени цени и реално не е рентабилно за клиентите, тъй като същите продукти могат да се купят и от специализираните магазини, които предлагат и до 40% отстъпки за лоялни клиенти; клиенти с карти с фиксирани тренировки (по брой) са таксувани неправилно, тоест при едно посещение се отбелязва от служителя две и т.н; отношението на ръководството към служителите - и по скоро на един от тях, та дори и пред клиентите, е все едно си на село; не се заплаща уговорения процент в пари на фитнес инструкторите за проведените от тях лични тренировки;

Неприятно е, че повечето посетители в този фитнес идват, за да се покажат - все едно си на дефиле на седмицата на модата, но не в Париж, а в кв.Манастирски ливади, гр.София, и мъже, и жени. Някои мъже, тренирайки постоянно натискат централното за автомобила си, като по този начин показват на останалите посетители (ки), че управляват еди коя си кола тоест по - скъпичка. Ако на човек не му пречи гореизложеното, няма пречка да избягва фитнеса - все пак веригата е с най-модерната база, както споменах, а и цените не са толкова високи, според мен.

# 512
  • SF
  • Мнения: 21 087
политиката на фирмата е да агитираме клиентите да ползват протеиновия бар, който е с доста завишени цени и реално не е рентабилно за клиентите, тъй като същите продукти могат да се купят и от специализираните магазини, които предлагат и до 40% отстъпки за лоялни клиенти

Една служителка казала, че политиката на фирмата е да се агитират клиентите. Това е политиката на всички търговски компании и се изучава в икономическите университети. В супермаркета на касата политиката е да предлагат вафли Мура, ядки на промоция. На бензиностанцията киткат, мокри кърпички по 1,50 пакетчето... Шоколадите там са по 2,30 срещу 1,50 в магазина. И така нататък по търговския свят.

ЗА ДА НЕ ПРАВЯ РЕКЛАМА НА ФИТНЕСА, който си има достатъчно реклама и без мен, коментирам изказването, а не естествената политика на всички търговци. На бара протеиновите вафли и шейкове са по-скъпи, отколкото в магазините, които предлагат 40% отстъпка за лоялни клиенти. А в кой бар предлагат по-евтино от магазините, за да ходя там да пия и да ям?
Във всяко едно кафене чаша кафе е на цената на поне 300 гр пакет от който и да е супермаркет. В баничарниците 1 баничка е на цена, на която ще си направите поне 2 тави баница вкъщи, използвайки същите продукти - нито повече, нито по-малко, но купени от магазина.
Ако ви е скъпо, можете да не ползвате протеиновите барове, а да си носите вафличките, водата и шейковете.
Самата верига няма претенции, че предлага евтини продукти и услуги и че е със социална ориентация. Предоставят прекрасни условия за спорт, предлагат скъпи почивки в ски курорти и по морето. Който иска и може, може да се възползва от предложенията.


Колкото до културата на клиентите, нищо не може да се направи. Такова ни е обществото - банда фукльовци със скъпи мацки и коли. Дефилират по моловете, модерните заведения, фитнесите и търговските улици на градовете. Аларми свирят и пред блоковете, където живеем и пред офисите, където работим. Аз знам кои мои колеги са притежатели на мерцедес и къде са карали ски последния уикенд. Не знам дали ходят на фитнес, но по бюрата им се търкалят протеинови вафлички до ключовете с логото на чьорны бумерь и последния айфон.

# 513
  • Мнения: 10
Здравите за фитнес пулс мога да кажа че неса хич коректни окозасе че има лихви за неплатена такаса  от 20 лв токова чудо небях чувал никаде все едно има кредит при тях и това го разбирам месец след като трябваше даси платя абонамента за месеца ако никои немиго каза георги от фитнеса на хаджи димитър  също така неми казаха че има по малки срокове  за абонамента напро ми сложи 18 месеца също така ми искат по 30лв за  някои дате тренира  дадохаме на чернокош инструктор които не разбираше български език и за 30 лв ми вика хоти там  ходи там нищо повече абе с две дума  няма даим плащам нищо нека ме дадат на чси

# 514
  • SF
  • Мнения: 21 087
А възможно ли е да не си разбрала написаното в договора? Вярвам, че комуникацията с чернокошия инструктор е била трудна. Знаеш ли колко жени биха се радвали да им се падне чернокош? Simple Smile

Истината е, че обикалям фитнесите напоследък, защото си търся групови занимания - колела, тапаут (например). Ми не мога да намеря по-просторни, по-модерни, с комфортни съблекални и разнообразие на заниманията, като условията, които се предлагат в Пулс. Навсякъде е по-скъпо - 8 посещения 72 лева, 10 - 90, месечна карта 60-70. Условията са по-обикновени. На места имат проблеми с вентилацията. Или нямат проблем, но залите са по-малки, по тесни и се усеща едно надухване от климатиците или вентилационните системи. Когато няма хора, климатиците се спират и ако си първият, заради когото ги пускат, тренировката ти ще мине, дакото въздухът започне да се обръща. Сауни, парни бани, ако въобще има, се плащат допълнително. Във фитнеса на басейна Спартак е включено в цената на картата.
Не ме интересува, че сега 10 човека,  ще ревнат, че правя реклама на фитнеса. Това е тема, в която споделяме мнението си и негативните са плюене или антиреклама, а позитивните впечатления и отзиви са наистина добра реклама. В момента не съм техен клиент и даже се опитвам да не бъда. Искам друг да ме привлече за клиент, но засега не става. Но повече няма да се оправдавам, затова, че споделям нещо добро и позитивно за фитнеса. Който мисли, че съм се уредила да ми плащат, за да пиша това, да си го мисли. Който мисли, че съм техен служител, да си го мисли. Който има време да намери нещо по-добро в южните райони и да го предложи тук, да го направи. За мен ще е от полза.

# 515
  • Мнения: 10
то нямаше договор анкетна карта само

# 516
  • Мнения: 7 723
ако нямаш договор, няма как да ти събират такси за просрочено време
а такса има - 3 лева за всеки закъснял ден

Есме, младеж се оплаква, не девойка Simple Smile

# 517
  • Мнения: 10
едното е регистрационен формоляр другото е заявление за членство в фитнес пулс на това ако му викаш договор

# 518
  • SF
  • Мнения: 21 087
ако нямаш договор, няма как да ти събират такси за просрочено време
а такса има - 3 лева за всеки закъснял ден

Есме, младеж се оплаква, не девойка Simple Smile

Извинявам се на младежа. Затова не е останал доволен от инструктора! Simple Smile
Но продължавам да мисля, че е имал проблеми с четенето и разбирането на договора.

# 519
  • Мнения: 9
Здравейте.пиша ви защото имам проблем с договора който подписах с фитнес пулс искам да бъде прекратен, бихте ли ме посъветвали, как разрешихте вашият казус?

# 520
  • Мнения: 9
Четох някъде че при лекарска забрана за спортуване може да прекратят договора. Дали бележка от личната ще достатъчно?

# 521
  • София
  • Мнения: 3 705
Бихте ли ми казали някакви актуални цени на карти, които ползвате? Направиха ми оферта и искам да сравня какво са ми оферирали...

# 522
  • Мнения: 9
Моето е за 39 лв. само за фитнеса.иначе цената за фитнес.групови тренировки и спа е 68лв.

# 523
  • София
  • Мнения: 3 705
На мен ми дадоха 63. Има ли как да отрежа груповите от тая цена? Не ходя по зумби, мамби и канго..

# 524
  • Мнения: 9
С удоволствие ще ти отстъпя моята карта

Общи условия

Активация на акаунт