"Селски" номера и пинизи

  • 5 104 995
  • 49 908
  •   2
Отговори
# 44 160
  • София
  • Мнения: 11 977
Моторист за да се окаже на педя от две коли, от двете му страни, значи, че е бил на линията м/у 2 ленти. Често мотористите си мислят, че е лента за мотори осовата линия. До сега рядко съм виждала някой да кара в лентата, винаги са м/у 2. Е какво пазене търсят, след като те са нарушителите? Ако си стоях в лентата нито ще ги изпреварват неправилно, нито ще се оказват между 2 коли, няма просто как да стане. В редките случаи, в които моториста си е в лентата, си карат след него като след всяко друго превозно средство, спазващо лентата

Винаги карам между осевата линия и средата на лентата.
По средата на лентата не карам, защото там са текли всякакви течности от колите и е по-хлъзгаво.
Освен това е добре да се кара зад левите или десните гуми на колата пред теб, за да е по-лесно избягването на дупки. Автомобилът може да "обкрачи" някоя дупка, а ако мотоциклетистът кара по средата зад колата, ще влезе в дупката. Ако караш зад гумите, е по-лесно да избегнеш подобен проблем.
На осева линия не карам никога, защото боята на маркировката е по-хлъзгава от асфалта.

# 44 161
  • при късмета
  • Мнения: 23 995
Е как така си караш зад гумата на някого и изведнъж той се оказва от едната ти страна? Или ти си се изравнила с предната кола между лентите или си била толкова близо до осовата, че шофьора на задната кола е преценил, че си на нея. Все едно. По правилник се ползва лента, не едната или другата ѝ страна и като си на педя от осовата да мислиш, че си в лентата. Ако  кола се движи така ще си помислиш, че ще сменя лентата и пред теб се освобождава място, нали?

# 44 162
  • Варна
  • Мнения: 36 586
Аз също си карам в колоната от коли, а не по осевата линия обаче вече загубих броя на случаите, в които са ме свивали коли. Щото в колоната не ги пускат да се намърдат и да прередят народа, който чинно си чака на опашка, ми да, що да не натиснем моториста, той и без това е лек и маневрен, не заема място за цяла кола, има къде да се навре наглеца с колата и да измести мотора. И свиват без да им пука, нали, аз не съм  квадратна еднотонна кола, все трябва да намеря през коя дупка да се шмугна, че да може оня тарикат да спести чакането на 2-3 светофара. Хич не са изключение. И като те подпре отстрани един такъв, какво правиш? Не може да опиташ кой ще избута другия, както ако си с джип с ролбари, защото е ясно кой кого. Отстъпваш и се навираш в осевата линия, щеш, не щеш...

# 44 163
  • София
  • Мнения: 24 839
Честно казано, това обяснение ме втрещи и обърка.
Накратко, правилникът определя да се движиш плътно вдясно в лентата за движение.
Ами, ако колите се движеха непрекъснато вляво до осевата линия, винаги щяха да са в насрещното при изпреварване, дори и при двулентов път.

Защо не карате плътно вдясно, а правите шофьорите разногледи? newsm78

# 44 164
  • Evil thoughts can hide, I'll help release the mind I'll peel away the skin, release the dark within.
  • Мнения: 1 326
Да бе да не е коментар, ако имаш нещо да кажеш, кажи го.
Змия, съжалявам за това, което ти се е случило, селянията е навсякъде, част от шофьорите на автомобили я притежават в доволни количества. Четейки написаното от теб, явно си от "нормалните" мотористи. Просто моите впечатления са, че другите са повече. А че и шофьорите често не са цвете за мирисане спор няма.

# 44 165
  • София
  • Мнения: 7 886
Добре, че разбрах най накрая да се отпиша  от тази тема. Кой къде бил пикал, кой къде срал, а и кой къде бил паркиралт олкова е жалко всичко.

# 44 166
  • при късмета
  • Мнения: 23 995
Аз също си карам в колоната от коли, а не по осевата линия обаче вече загубих броя на случаите, в които са ме свивали коли. Щото в колоната не ги пускат да се намърдат и да прередят народа, който чинно си чака на опашка, ми да, що да не натиснем моториста, той и без това е лек и маневрен, не заема място за цяла кола, има къде да се навре наглеца с колата и да измести мотора. И свиват без да им пука, нали, аз не съм  квадратна еднотонна кола, все трябва да намеря през коя дупка да се шмугна, че да може оня тарикат да спести чакането на 2-3 светофара. Хич не са изключение. И като те подпре отстрани един такъв, какво правиш? Не може да опиташ кой ще избута другия, както ако си с джип с ролбари, защото е ясно кой кого. Отстъпваш и се навираш в осевата линия, щеш, не щеш...
И това до някъде е така, но ако се движиш в дясно, някак няма как да ти се случи двама да те затиснат, все пак. Ако те затисне единия, то за другия ти ще си в нарушение и ти ще си този, който му навлиза в лентата. Няма как в една лента, ако не си на границата ѝ да ти се окажат двама на педя. Просто няма. А ако се движиш в лявата част на лентата, то логичното за този зад теб, е, че ще сменяш лентата. Тогава ти трябва да изчакаш да се освободи лентата в която искаш да се престроиш. Ако ти се окаже кола от ляво, то ти него засичаш, а не той теб

# 44 167
  • Evil thoughts can hide, I'll help release the mind I'll peel away the skin, release the dark within.
  • Мнения: 1 326
Ма ко, мисля, че HighSpeed говори за друго нещо, за нахалниците за които бързат повече от всички други.

# 44 168
  • София
  • Мнения: 11 977
Е как така си караш зад гумата на някого и изведнъж той се оказва от едната ти страна? Или ти си се изравнила с предната кола между лентите или си била толкова близо до осовата, че шофьора на задната кола е преценил, че си на нея. Все едно. По правилник се ползва лента, не едната или другата ѝ страна и като си на педя от осовата да мислиш, че си в лентата. Ако  кола се движи така ще си помислиш, че ще сменя лентата и пред теб се освобождава място, нали?

Ще се опитам да ти опиша ситуацията, дано разбереш.

Движех се по трилентов път. Бях в средната лента. От лявата лента кола предприе престрояване в дясно и мина буквално на педя от мен. В същото време колата зад мен реши да ме изпревари от дясната страна и също мина на педя от мен.

Не всички улици в София са двулентови с по една лента за посока.

# 44 169
  • при късмета
  • Мнения: 23 995
В такъв случай, ако колата която се е престроила в дясно е влязла пред теб, то тогава е трябвало да минеш в средата на лентата зад нея. И ако не беше много близо до осовата, тя нямаше да мине на педя от теб, а да се престрои нормално. Ако си продължила да стоиш в лявата ѝ част, шофьора зад теб вероятно е помислил, че и ти ще сменяш лентата, затова те е изпреварил.

# 44 170
  • София
  • Мнения: 11 977
В такъв случай, ако колата която се е престроила в дясно е влязла пред теб, то тогава е трябвало да минеш в средата на лентата зад нея. И ако не беше много близо до осовата, тя нямаше да мине на педя от теб, а да се престрои нормално. Ако си продължила да стоиш в лявата ѝ част, шофьора зад теб вероятно е помислил, че и ти ще сменяш лентата, затова те е изпреварил.

Няма да се обяснявам повече.
За пореден път тук някой споделя случка и се намира друг, който да му каже, че сам си е виновен, въпреки че не е наясно със ситуацията.

# 44 171
  • Canada
  • Мнения: 3 358
В такъв случай, ако колата която се е престроила в дясно е влязла пред теб, то тогава е трябвало да минеш в средата на лентата зад нея. И ако не беше много близо до осовата, тя нямаше да мине на педя от теб, а да се престрои нормално. Ако си продължила да стоиш в лявата ѝ част, шофьора зад теб вероятно е помислил, че и ти ще сменяш лентата, затова те е изпреварил.

Време е да се спре с дървеняшкото философстване.

# 44 172
  • Мнения: 4 808
Пътувахме с Уиз еър във вторник. Пътничката до ММ си събу маратонките, после и чорапите. Доста време си държа чорапите в ръце, че даже показа, че си носи и обувалка. Е, това ако не е селяния...

# 44 173
  • София
  • Мнения: 24 839


Ще се опитам да ти опиша ситуацията, дано разбереш.

Движех се по трилентов път. Бях в средната лента. От лявата лента кола предприе престрояване в дясно и мина буквално на педя от мен. В същото време колата зад мен реши да ме изпревари от дясната страна и също мина на педя от мен.

Не всички улици в София са двулентови с по една лента за посока.

Благодаря ти за обясненията, но си мисля, че ти не си преценила и спазила правилника- защо не си била в крайно дясно на лентата си, че да не позволиш да щъкат около теб от двете ти страни?
Все едно, като съм с голямото комби да си седя вдясно, защото изпълвам лентата, а като съм с малката колица, да застана в средата или в лявата част на лентата.......

Не се заяждам- радвам се че се отвори дума, за да разбера вашата гледна точка, защото са ми голям проблем мотористи и велосипедисти, а тук, където съм в момента, ги има в изобилие.

# 44 174
  • София
  • Мнения: 11 977
АбсурТ, няма такова правило, че трябва да карам плътно вдясно в лентата си. А ако карам плътно вдясно, гарантирам ти, че от лявата ми страна ще минават всякакви полуидиоти отново на една педя разстояние.

Дори на курса, когато се обучаваш за А категория, по време на теоретичните часове се коментира къде в лентата да се движи човек.
И обяснението е такова, каквото написах преди няколко поста.

Общи условия

Активация на акаунт