"Селски" номера и пинизи

  • 5 105 309
  • 49 908
  •   1
Отговори
# 35 385
  • Мнения: 6 550
Salsisha, предполагам, че не е много изгодно да не се отиде, все пак ще загубят платеното капаро, което май не е пренебрежимо малко.

# 35 386
  • Мнения: X
Приятелката няма интерес да ни набутва, тъй като и тя ще трябва да си плати нощувките на тези цени. Освен ако той специално на нея не й направи допълнителна отстъпка без да знаем.
Тя се ангажира да се чуе с него. Така или иначе ние два месеца преди датата трябва да му дадем половината сума за стаите и да потвърдим окончателно броя стаи и нощувки. Аз имам известни подозрения, че останалите от групата, имайки нагласа за друга цена, която сме коментирали пред тях, може и да се откажат или поне да отседнат там за по-малко дни и тарикатът повече да изгуби, отколкото да спечели с това изкуствено вдигане на цената. Така, че то си е и за него.

И да, ако нямахме добри отзиви от приятелката ни за този хотел, може би щяхме да изберем друг.
ММ беше толкова добронамерен, че дори предложи да дадем капаро преди изобщо да е говорено за цена. Как да не решат, че сигурно берем парите от дърветата и бихме се навили на всяка цена. Добре, че се сетих да попитам, защото иначе не знам постфактум пък как щяха да ни сюрпризират.

# 35 387
  • Мнения: 22 427

Хър Мяуджести, а защо не проверихте предварително цената по сайтовете и след това да говорите за отстъпки и др.?

Периода 10-30ти август по нашето черноморие отдавна се води за силен сезон и са едни от най-високите цени тогава.
Чак след 1-6ти септември започват да падат.

# 35 388
  • Мнения: 9 196
Salsisha, предполагам, че не е много изгодно да не се отиде, все пак ще загубят платеното капаро, което май не е пренебрежимо малко.

Ми то още в процеса на даване на това капаро, с такива селяндурски подмятания за "вярването" и очевидно надута цена е трябвало да си вземат чантичката, после наистина е неизвестно дали ще им го върнат ... сигурно вече е изхарчено. Но то затова е хубаво и човек да ходи подготвен на подобни преговори, а не след това да направят справка за цените.

# 35 389
  • София
  • Мнения: 19 249
Постфактум е лесно да се говори, но не всеки човек е готов на минутата да реагира негативно. Аз например реагирам бавно и ако някой ме попритисне - може и да поддам, а после да се ядосвам.
Нали така се делят типовете: холерик, сангвиник, меланхолик и флегматик - по мислене и действие (бързо или бавно)

# 35 390
  • Мнения: X
Може и да грешим за сезона наистина, не споря. Ние определено тръгнахме супер неподготвени и на едното голо доверие, че като е уредена чрез обща приятелка среща, точно нас няма да ни гъбаркат. Точно отзад-напред тръгнахме. Хич не обичаме да се пазарим, но с такива особи явно се налага доста добре да си си подготвил урока. Не че не можем да преглътнем цените, но когато вече виждаш, че за едно те баламосват, как да си сигурен, че няма да има и следващи опити.

# 35 391
  • sofia
  • Мнения: 8 936
Стига бе, аз за ежедневното пазаруване хвърлям око на стоките в промоция и цените, а за почивка и то за цяла група няма да ръчна в нета да видя какво се предлага. Ако трябва и оферти ще събера.

От разказаното мога да съм сигурна, че ще има последващи опити за баламосване.

# 35 392
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 269
Абсолютно, Веси!

# 35 393
  • Мнения: 25 597
Няма ли начин да откажете почивката и да ви върнат капарото? Освен ако не държите да сте точно там, де.

# 35 394
  • Мнения: X
Ние определено тръгнахме супер неподготвени и на едното голо доверие, че като е уредена чрез обща приятелка среща, точно нас няма да ни гъбаркат.

Аз тази концепция не я разбирам. Наистина има хора, които считат, че обаждането от приятел е най-добрата оферта, а то обикновено е точно обратното. Останалото с квитанцията и подмятанията са си нашенски простотии. И каква квитанция, не е ли фискален бон?

# 35 395
  • Мнения: 18 497
Опитайте да преговаряте за нова цена, все ще се намери един от компанията, който да е добър преговарящ и да постигне някакво подобряване на условията без да загубите капарото. Успех Simple Smile

# 35 396
  • Мнения: 4 393
А не е ли логично, при по-висока цена от очакваната, първо да се питат и останалите девет семейства, при положение, че се очаква всеки да си плати стаята/студиото/апартамента? А не направо да се плаща капаро и после да се затръшкате, че май са ви преметнали?

# 35 397
  • Мнения: 13 260
При такива изпълнения организатора винаги е прецакан, не визирам конкретния случай, но винаги има недоволни, всички нещо искат, но в повечето случай малко са тези, които се наемат с организацията.
За разликата в букинг и на рецепция почти винаги я има и в двете посоки. За вдигането на цените, масово ги вдигат нямат персонал исе налага повече да плащат за труд.
А при такава група около 10 семейства до лятото сигурно половинат аще окапят по-различни причини

# 35 398
  • София
  • Мнения: 1 590
Ами един приятел, сервитьор, на поредния ни протест защо вечно ни пържи със сметката, ми обясни, че основно лъже приятели, другите щели да го бият ... Sunglasses

# 35 399
  • Мнения: 3 542
Идеално - разприятелявам се веднага с такъв.

Общи условия

Активация на акаунт