Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 051
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 825
  • Мнения: 1 231
Голям залък налапаха тази година Спиди и няма как да го преглътнат. Днес търся последни подаръци и какво да видя - на известни сайтове за пазаруване на видно място изписано - "Поради голямо претоварване на куриерската фирма е възможно да не получите доставката си до празниците". Но пък същите неща, които исках, ги намерих в не толкова известни сайтове и оттам много културно ми обясниха, че не искат да чуват за Спиди и си работят с друга куриерска фирма. Имам и имейли от куриерската фирма, че пратката ми е взета и ще бъде дастовена утре. За 1 ден! О чудо!!!

# 826
  • Мнения: X
На мен ми отказаха доставка на адрес между 19 и 20 часа, защото работели до 18(което е лъжа, защото особено в софия много пъти съм ги виждал след 18 часа), въпреки, че на сайта на магазина доставката е между 8 и 20 часа. И снощи се прибирам в 19:30 и пред блока заварвам техен куриер, носещ два кашона.
Вече приключих с "услугите" им

# 827
  • Мнения: 22 867
Аз пък току-що получих от Еконт известие за пратка, която ще ми доставят утре на адрес в срещуположния край на града. Нито някога съм живяла там, нито знам от къде са взели адреса, нито пък дали е за мен пратката. При проследяване по товарителницата илиза моето име, но то не е някакво рядко срещано. Но пък мейлът е моят. Написах им на някаква форма за връзка, да видим дали ще прочетат изобщо. Иначе може и да се сбием с някоя съименичка за пратката! Ама трябва да увисна от заранта пред указания блок и да чакам куриера на Еконт, че да съм първа!  Joy

# 828
  • Мнения: 2 157
Ау, любимци са ми тези...
Преди няколко месеца, седмица преди отпуската ми, поръчвам куфар, но на името на приятеля ми, защото не знаех дали ще мога да изляза от работа да я взема.
Получих от магазина потвърждение, че е пратен куфарът и от там се почна драмата. Минаха 3 дни и доставка нямаше. От магазина не ми отговаряха, за да взема номер на товарителница. Спиди казват "не можем да ви дадем данни без товарителница". Звъняхме 3 пъти в 2 поредни дни. Дадохме име на получател, телефон, име на изпращач, дата, цена на наложен платеж. Не можело без товарителница, да чакаме. Еми, хубаво, магазинът е виновен - нямам номер на товарителница. Заминахме без куфара. Докато бяхме на почивка, на приятеля ми му звъни телефонът - Спиди. Имали сме пратка от 1 седмица, обаче било объркано изписването на телефонния номер и затова не можели да се свържат с нас.
И тук излиза въпросът - как като е объркан телефонният номер, все пак се свързаха с нас? И как 2 дни не можаха да намерят пратка, която е била при тях? Е, все пак са навързали 2 + 2 една седмица по-късно... Rolling Eyes

# 829
  • Мнения: 13 260
Намирали са ми пратка по име, два три пъти ми се е случвало да си изтрия смс и като отида там разбирам, че нямам товарителница. Явно зависи от желанието на работещите в конкретния офис.

# 830
  • Мнения: 18 969
Докато бяхме на почивка, на приятеля ми му звъни телефонът - Спиди. Имали сме пратка от 1 седмица, обаче било объркано изписването на телефонния номер и затова не можели да се свържат с нас.
И тук излиза въпросът - как като е объркан телефонният номер, все пак се свързаха с нас? И как 2 дни не можаха да намерят пратка, която е била при тях? Е, все пак са навързали 2 + 2 една седмица по-късно... Rolling Eyes

Аз ще ти кажа как. Една седмица някой всеотдаен служител на Спиди е пробвал всички възможни комбинации от цифри за вашия телефонен номер, докато най-накрая го е улучил Simple Smile)))))))))))

# 831
  • Мнения: 739
Свързах се с Озон преди малко. Бяха много учтиви, анулирах заявката и направих нова с Еконт. Поне съм сигурна, че утре ще я получа.

И аз пуснах с Еконт, доставка до офис. Чаках 40 мин. да ми дойде реда и да си взема пратката.
Имаха и някакви разправии в офиса за загубена пратка, така че тези дни при всички куриери ще е лудница.

# 832
  • София
  • Мнения: 17 592

Аз пък междувременно вчера по някое време получих смс, че пратката ми е в спиди / куриер... при положение, че нищо не съм нито поръчвала, нито изпращала.  Mr. Green

# 833
  • Мнения: 6 833

Аз пък междувременно вчера по някое време получих смс, че пратката ми е в спиди / куриер... при положение, че нищо не съм нито поръчвала, нито изпращала.  Mr. Green


Може някой да ти е изпратил подарък 😉

# 834
  • Мнения: 2 909
Очаквам да ми пратят пратка до вратата, но понеже няма да съм вкъщи няма да мога да я приема. Може ли да я пренасоча към офис на Спиди?

# 835
# 836
  • Мнения: 2 909
Супер, благодаря.
Мислех, че може само до адрес.
Весели празници.

# 837
  • Мнения: 9 865
Очаквам да ми пратят пратка до вратата, но понеже няма да съм вкъщи няма да мога да я приема. Може ли да я пренасоча към офис на Спиди?
Те вече си пренасочват и без да питат, ако не ви открият. Поне при нас е така, не може да се уговориш за друг ден и час, директно отива в офис.

Аз все още чакам нещо, за което е платено доста изобилно, за да бъде доставено в точен ден (международна доставка с dpd), е, този ден отдавна отмина. Нито има опит за доставка, нито отговор на многобройни запитвания от страна подателя. На местно ниво от офиса на dpd са казали, че правят всичко възможно, за да съдействат, но не получават потвърждение за дата на доставка, пратката стои в разпределителен склад повече време, отколкото реално е пътувала от чужбина, още отпреди почивните дни.

# 838
  • Мнения: 3 259
Спиди са много безотговорни, срещу близо 50 лева майка ми изпраща два пъти по нещо, аз съм в чужбина. Уж за 50 лева ще пристигнат за 5 работа (те и за 5 лева с обикновена поща идват за толкова). Накрая стават примерно 9 работни дни.

# 839
  • Мнения: 690
Днес ходих да си взема пратка от офиса на Спиди. Прибирам се, гледам на касовата бележка пише - служебно въведени пари???
А на мен тази бележка ми трябва за гранцията, надали ще ми я признаят. Това е служебна бележка. Пак трябва да се разкарвам.
Данъци ли пробват да укриват?

Общи условия

Активация на акаунт