Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 063
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 705
  • Русе
  • Мнения: 7 794
Явно живеем в различни реалности. Фирмата ми има договор с всички куриери. Всички. Всеки ден ползвам обичайно около 5-6 от тях. Независимо от договорът винаги се налага да споделям плащанията за да не плаща клиентът повече от 5 лв за малките пратки.
 За доказателство мога да засипя темата с товарителници.

# 706
  • Мнения: 1 231
С цената на доставката има много общо търговецът който изпраща стоката, говоря за реален такъв, не фейсбук търгашите.
Всеки онлайн магазин(държащ на клиентите си) има сключен договор с куриерските фирми, където сумата е възможно най-изгодна и за двете страни(тъговец-клиент).
Няма как сумата до офис да е толкова голяма, ако въпросния търговец има такъв договор. Peace




На база, на какво са вашите изказвания, нямащи общо с реалността?

Поръчката ми е от сайт - hometex.bg. Платих стоката по банка, за да не оскъпи наложения платеж и поисках вземане от офис. Е представям си каква щеше да е цената до адрес с наложен платеж. И мога да снимам смс-а ако някой не вярва.

# 707
  • Мнения: 1 751
Ели_дечкин и аз това имах предвид, май не го обясних както трябва.
Няма такава доставка и то до офис, на който и да е куриер, и то за едно шалте. Peace

Мисълта ми беше, че търговецът(ако е такъв) който го е изпратил това шалте направо си е .....клиента.

Вина в Спиди не виждам, те предлагат услуга на определени цени, търговецът и купувачът решават дали ще се възползват или ще изберат друг куриер.

Pisa  никъде в условията не видях колко е сумата за доставка(освен безплатна над 200лв.), което за мен е некоректно от страна на търговеца.

Последна редакция: пн, 14 май 2018, 21:57 от Genuine

# 708
  • Мнения: 990
Коя реалност?
Това ми е работата все пак и не работя само с един куриер.



Ами тя, реалността, е една. Много, при това изключително сериозни фирми, имат И Фейсбук страница. Това не ги прави несериозни. Напротив, така са по-близо до клиентите си.
Цената на пратката е обвързана и с това, каква е пратката и докъде. Също, това, че търговец, имащ реална фирма, няма договор с куриер, не означава, че не мисли за клиентите си.
Хубава вечер Simple Smile

# 709
  • Мнения: 46 508
Куриерът определя цената на доставката, така е било при всички магазини, с които съм работила. Някои дори не знаят колко ще е доставката докато не им я предадат (само със Спиди ми се е случвало).
Доставката до офис като цяло е по-евтина.

Магазин да прати нещо по куриер и като изпращач да си определи сам колко да струва доставката, не виждам как би могло да се случи.

# 710
  • Мнения: 1 231
Ели_дечкин и аз това имах предвид, май не го обясних както трябва.
Няма такава доставка и то до офис, на който и да е куриер, и то за едно шалте. Peace

Мисълта ми беше, че търговецът(ако е такъв) който го е изпратил това шалте направо си е .....клиента.

Вина в Спиди не виждам, те предлагат услуга на определени цени, търговецът и купувачът решават дали ще се възползват или ще изберат друг куриер.

Pisa  никъде в условията не видях колко е сумата за доставка(освен безплатна над 200лв.), което за мен е некоректно от страна на търговеца.
Абсолютно моя си е вината, че не проучих нещата. Но досега никога не съм плащала такава цена за доставка и не съм очаквала. Същото шалте го има в китайския сайт с безплатна доставка, просто ми трябваше бързо.

# 711
  • Мнения: 191
Предполагам, че цената е такава, защото изпращачът не я е пуснал от офис до офис, а от врата до офис.

# 712
  • Мнения: 29
Наскоро ми пратиха писмо по пощата в отговор на оплакването ми:
"... Виновният служител е идентифициран и санкциониран за причиненото неточно изпълнение на услугата.
Уверяваме Ви, че практиката на Спиди е да се стреми да изпълнява качествено и в пълно съответствие с параметрите им, на всички предоставяни на потребителите услуги и в тази връзка сме предприели необходимите мерки за предотвратяване на други подобни случаи."
Хм, ще си позволя да поръчам отнова от сайт, който ползва услигите им, пък да видим дали отново ще има подобни издънки.

# 713
  • Мнения: 12
Според мен не лъжат от магазина. Спиди, в случая, нямат мотив или сметка, да казват, че не са доставили нещо, ако са.
На мен ми се случи пдобна ситуация с едни зимни гуми и тогава СПИДИ излъгаха че са правили опит за доставка. Имаха адрес на техен конкурент. Незнам защо не звънят за уточняване на адрес, но непрофесионалното беше, че те дори не знаеха в кой офис ми е пратката.
Също изключително слаба страна на Спиди е, че клиент не може да се свърже на техен телефон. НИКОГА НИКОЙ не вдига. Седиш и слушаш музика!
Аз съм ограничила пратките от тях до минимум. Дано четат мненията за компанията си и да вземат мерки.

# 714
  • Мнения: 836
Здравейте, момичета Simple Smile

Ще се опитам накратко да разкажа за неприятната ситуация, в която попаднах заради Спиди. Изпратих пратка към брат си, който живее в Германия. Служителката ми каза, че ще отнеме 4-5 работни дни. Никой не се свързва с брат ми и пратката е върната. Аз пиша оплакване на посочения имейл и ми се отговаря, че техния партньор в Германия не звъни на български номера и нямам основание за рекламация.

Опитах се да открия подобно правило в сайта им, но не успях. Не коментирам, че служителката би следвало да е запозната с това правило и да се стреми да е в услуга на клиента и да ми помогне да не си хвърля парите на вятъра, но явно това е политиката на фирмата.

Водим имейл комуникация и очаквам от тях да ми посочат къде го пише това правило. Решила съм да сезирам КЗП, тъй като това е поредната глупост от страна на Спиди и вече е време да се разделя окончателно с тях, но и да се опитам да докажа, че имам право за своето недоволство.

Моля, ако някоя от Вас е имала подобен казус със Спиди, нека сподели как се е развил Simple Smile

# 715
  • Мнения: 2 909
Миналата седмица си поръчах таблет. Видях, че работят със Спиди и не исках тях, но цената беше добра на таблета.
Доставиха ми го точно в деня в  , в който трябваше и бяха любезни по телефона. Адресът ми беше този за вкъщи, но понеже не бях в нас , а в офиса , който е в другия край на града-  доставиха без проблем.
За първи път. Но естествено като исках да звънна по телефона - никой нямаше , както обикновено. Но останах доволен.

# 716
  • Мнения: 836
Здравейте, момичета Simple Smile

Ще се опитам накратко да разкажа за неприятната ситуация, в която попаднах заради Спиди. Изпратих пратка към брат си, който живее в Германия. Служителката ми каза, че ще отнеме 4-5 работни дни. Никой не се свързва с брат ми и пратката е върната. Аз пиша оплакване на посочения имейл и ми се отговаря, че техния партньор в Германия не звъни на български номера и нямам основание за рекламация.

Опитах се да открия подобно правило в сайта им, но не успях. Не коментирам, че служителката би следвало да е запозната с това правило и да се стреми да е в услуга на клиента и да ми помогне да не си хвърля парите на вятъра, но явно това е политиката на фирмата.

Водим имейл комуникация и очаквам от тях да ми посочат къде го пише това правило. Решила съм да сезирам КЗП, тъй като това е поредната глупост от страна на Спиди и вече е време да се разделя окончателно с тях, но и да се опитам да докажа, че имам право за своето недоволство.

Моля, ако някоя от Вас е имала подобен казус със Спиди, нека сподели как се е развил Simple Smile

И за да бъда максимално честна ще напиша как бързо приключи тази история. На зададения въпрос - къде в техните условия пише, че партньорът им в Германия не звъни на български номера отговориха: правилата ги има в сайта. Да, но в тези правила такова условие няма. Но в същия имейл са написали, че щом служителя не ми е обърнал внимание в офиса, то са съгласни да ми възстановят сумата и мога за избера дали по банка или в офис.

Всичко лъха на българската логика "ако мине". Доволна съм, че ми обърнаха внимание и след заплаха от КЗП дори решиха спора в моя полза.

Надявам се да бъда полезна и на друг в сходна ситуация. Просто, ако имате съмнение, че сте ощетени, то непременно търсете компенсация.

# 717
  • Мнения: 86
Здравейте, моля ви за съвет към каква институция да се обърна, понеже на 30.05 трябваше да получа пратка от така наречена куриерска фирма Спийди, но все още я няма и съответно нищо не се знае, къде е и т.н. Пуснала съм оплаква на телефонният им номер за рекламации и писах няколко имейла, но от никъде не получавам никакъв отговор, а не ми се иска да останат ненаказани за това, че аз не съм имала застраховка на пратката и някой просто е решил да ползва моите неща... Много нелепо се получава. Благодаря.

# 718
  • Мнения: 191
От опит мога да кажа, че и застраховката не винаги е гаранция. На нас не ни изплатиха счупена матрица на лаптоп, защото техниката не била нова. Но това никой не ти го казва, когато си пускаш пратката. Обслужващия ни куриер също не знаеше за тази "уловка". Разправях се с тях, но пихме една студена водица. Във Вашия случай обаче е различно, все пак цялата пратка я няма. В офиса, който Ви обслужва какво казват?

# 719
  • Мнения: 86
Здравейте, благодаря за отговора. Пратката за наше щастие пристигна в петък, била уж без индетификация и нищо не беше опаковано така както ни е било пратено Simple Smile Но все пак пристигна почти всичко с малки изключения Sad

Общи условия

Активация на акаунт