Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 186 997
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 810
  • София
  • Мнения: 8 348
Само да отбележа две неща. Спиди не може да откаже да вземе пратка, особено ако има договор с фирмата.
Какво ще кажат, не можем, оправяйте се?

Второ, самите складове издават със закъснение пратките,защото са затрупани с поръчки. Не могат да обработят с еднаква скорост 200 и 20 000 поръчки, колкото и да вините само куриерите за забавянето. Та така, два дена от склада, пет дена от куриера и ето ти драма.
А българина на извънредни обстоятелства не кълве, та се започва едно възмущение...

И да, получила съм си всички пратки в срок.
Ама срока е по-дълъг от обикновенно.
И се е случвало да ми забавят пратки по две седмици, яд ме е, ама ако има причина, не драматизирам чак толкова.

и не работя в Спиди

# 811
  • Мнения: 2 840
Не е въпросът в драматизирането, а в отношението. Никой не се обажда/праща СМС да каже каква е ситуацията, ама предварително. Винаги съм склонна да проявя разбиране, мога да смятам и ми е ясно защо е забавянето. Но смятам, че обратната им връзка по темата не беше осъществена професионално и коректно. Втора седмица очаквам лекарства, от 3 дни аз ги търся да ме ориентират какво се случва, а те не могат да намерят изобщо пратката и никой не връща обаждане да ми каже какво се случва. Това не го приемам.

Последна редакция: чт, 13 дек 2018, 16:17 от Melusine

# 812
  • Мнения: 18 879
Кофти си формулирах мнението, имах предвид, че е грозен следният мейл от Store.bg, който разпратиха на всичките си регистрирани клиенти:

"Доставките от Store.bg се извършват в срок!"

   
Както може би сте забелязали, в социалните мрежи се споделят много оплаквания, че пратки от електронни магазини, доставяни с куриерска компания Speedy се бавят не с дни, а със седмици.

Вчера темата бе проследена и в репортаж на Нова Телевизия.

Важно е да отбележим, че store.bg доставя пратките си с куриерски компании със значително по-добра логистика и организация от Speedy и в натоварени моменти пратките рядко се забавят, а ако това е така, то още по-рядко е, да е с повече от ден-два.

Затова направените тази седмица поръчки в store.bg, могат да бъдат доставени бе зпроблем но за Коледа.

Въпреки това всеки ден, от каталога ни, се изчерпват десетки хитови продукти, ако сте избрали Коледните си подаръци в store.bg, направете поръчката си възможно по-скоро!

Весели празници от store.bg!"

Е, ама сериозно ли са толкова дебилни, че да постнат линк за репортаж с новина за фирма, с която не работят??

# 813
  • Мнения: 2 840
Очевидно да, много е грозно.

# 814
  • Мнения: X
Те па стор.бг са Ален Делон. Миналата година с тяхната измислена фирма, с която работят (някакви си МБМ нещо си), що ядове брах. Куриерите на тая фирма, разнасят пратки - пеша.  Тоест, колкото могат да носят и това, когато - тогава, ако искаш ЕКОНТ, през стор. бг трябва да си платиш, нищо, че примерно си направил необходимата сума за безплатна доставка....

# 815
  • София
  • Мнения: 17 591
Голям смях: https://m.offnews.bg/news/Ikonomika_59/Spidi-i-Rapido-kompensira … ratki_693142.html

Дано е вярно, но очевидно само едната страна има права, ние като клиенти само правото на отказ имаме, а нематериалните щети нямат значение.


 Shocked
Ще ги компенсират с неначисляване на куриерска такса в/у услуга, която не да предоставили!?!?!?
Е, такава чак наглост не съм чувала...

# 816
  • Мнения: 7
Да се включа и аз в поредната ситуация със Спиди. Преди 2 години си бях поръчала книги, получавам заветния смс, който ме уведомява, че на следващия ден до определен час пратка ще бъде на адрес. Чакам си аз, чакам си, aкуриер така и не пристига. След може би 20 минутно напористо звънене, успявам да се свържа с кол центъра им. Естесвено получавам отговор, че куриерите били много натоварени покрай празниците и ще си получа пратката на следващия ден. Да де, но сагата не спира до там, няма и 2 минути след разговора със Спиди, и какво да видя смс, че пратката ми е в офис и отбелязан адрес, и това при положение, че е заявено и съответно ще се заплати доставка до адрес. Изнервена до краен предел, и след поне още 20 минути на телефона успявам да се свържа с оператор, обясниха ми че е станало грешка и трябва да си получа пратката от офис. Е вече пердето съвсем ми падна, много тактично им обясних, че тава няма да се случи, и направо да ми дават телефон на който да пускам жалба.И на другия ден да видите как можеха да ми се обадят и да ме попитат кога ще съм на адрес и ще ми е удобно да си получа пратката. А значи можело... Grinning Grinning Grinning 
П.С.  От тогава отбягвам да ползвам техните куриерски услуги, дори ми се е случвало, да не поръчвам от определен сайт, защото само с тях работят. Като най-доволна съм от Рапидо.

# 817
  • Мнения: 6 833
Те Рапидо не са ли на Спиди?

# 818
  • Мнения: 7
Те Рапидо не са ли на Спиди?
Не съм запозната, не изключвам възможността, да са към тях. Но до момента, те са били най-коректни и точни спрямо мен. 

# 819
  • Мнения: 2 998
Спиди купиха Рапидо в средата на тази година. Преди това си бяха две отделни фирми.

# 820
  • Мнения: 7
Спиди купиха Рапидо в средата на тази година. Преди това си бяха две отделни фирми.
Лошо, вече и услугите на Рапидо, ще трябва да отбягвам Laughing

# 821
  • Мнения: 1 231
Нов казус от мен. Правя поръчка към Озон.бг на 11.12. На 13.12 получавам Имейл, че поръчката ми е предадена на Спиди и написан номер на товарителница. Днес сме 17-ти и няма нито вест, нито кост от моята поръчка. Звъня на Спиди от сутринта и след стотното изчакване да се освободи оператор ми отговарят, че не знаят какво става с пратката ми. Била предадена на друг куриер. Казвам аз си намирам във вашия сайт номера на товарителницата и виждам, че пратката е в София, значи не съм сбъркала куриера. Не, не е предадена на тях, а на Рапидо. Казвам вие не сте ли едно, след като си проследявам пратката през вашата платформа. Ми не не били едно. Направо нямам думи и не знам какво да правя, поръчката ми трябва за повод!

Последна редакция: пн, 17 дек 2018, 13:10 от Pisa

# 822
  • Мнения: 191
Нов казус от мен. Правя поръчка към Озон.бг на 11.12. На 13.12 получавам Имейл, че поръчката ми е предадена на Спиди и написан номер на товарителница. Днес сме 17-ти и няма нито вест, нито кост от моята поръчка. Звъня на Спиди от сутринта и след стотното изчакване да се освободи оператор ми отговарят, че не знаят какво става с пратката ми. Била предадена на друг куриер. Казвам аз си намирам във вашия сайт номера на товарителницата и виждам, че пратката е в София, значи не съм сбъркала куриера. Не, не е предадена на тях, а на Рапидо. Казвам вие не сте ли едно, след като си проследявам пратката през вашата платформа. Ми не не били едно. Направо нямам думи и не знам какво да правя, поръчката ми трябва за повод!
Почти същата е историята и при мен. Поръчка в Озон, на 13 имам мейл с номер на товарителница и никаква информация за тази товарителница. В Спиди стои на статус "Получена информация за пратка" и толкова. Но на мен книгите не са ми важни, та ми е все тая дали тази или другата година ще дойдат Simple Smile Защо не пробвате да се свържете директно с Озон, предполагам ще съдействат, доколкото могат.

# 823
  • Мнения: 1 231
Свързах се с Озон преди малко. Бяха много учтиви, анулирах заявката и направих нова с Еконт. Поне съм сигурна, че утре ще я получа.

# 824
  • София
  • Мнения: 17 591

Последното забавно развитие на епопеята със сборниците (те ми ги донесоха на мен, де - хората от издателството, не куриерите). Та, звънят ми днес на пожар (в най-неподходящия момент, ама както и да е). Връщам обаждането (непознат номер) - оказват се от издателството. Днес най-сетне, след хиляди премеждия, успели да си намерят първоначално изпратения кашон. Обаче отгоре му куриерите били залепили друга пратка и моя ли е? Рокля с пайети. Обясних им, че нямам нищо общо с никаква рокля, камо ли пък с пайети, камо ли пък поръчана. Сигурно и друг някой си чака пратката... и едва ли ще я получи някога - но пък обяснения за това колко са черно-петъчни навярно получава... след като си заплати за обаждането, де.  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт