Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 187 068
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 29
Пълна излагация са тези.
Разбирам, че понякога стават инциденти, но това тяхното си е чиста наглост и некомпетентност.

При мен днес чашата преля. От както съм се прибрала седя и си чакам поръчката, минаваше 2:30, отидох в другата стая за 2 минути и чух как куриерът ми звъни, вече имаше едно пропуснато, хванах второто обаждане, той обаче затвори. На момента се обадих отново и отново, навъртях 5 обаждания без да получа отговор.Реших да се обадя на самата фирма а те ми казват, че поръчката е в офис и трябва да отида и да си я взема. След малко ми пратиха и смс... Платила съм за доставка до вкъщи, нямам време да се мъкна по офисите им. Отгоре на това самата поръчка трябваше да бъде доставена на 17-ти.
Неколкократно ми правят подобни номера, някой път дори не са позвънявали(винаги пиша в адреса да се обадят на телефон заради проблеми със звънеца), отвратителна комания.

Update, много ми е интересно какво му е непълното на адреса ми... Изобщо не смятам да я взимам.
"Неуспешнa доставка
Получателят ще вземе пратката от офиса [к.20]
Не отговаря на телефона [к.1003]
Непълен адрес [к.1002]
ЗА УТОЧНЕНИЕ"
 

Последна редакция: чт, 19 апр 2018, 16:50 от AquaCiroc

# 691
  • София
  • Мнения: 8 932
Не е смешно, ама напоследък като чета се сещам, преди време имаше разни игри. Обаждат ти се по телефона и ти в рамките на 5 минути примерно трябва да отидеш някъде, или да вдигнеш телефона с точно определена реплика и т.н. Та Спиди почнаха на същия принцип да обслужват клиентите. Който не е достатъчно бърз с вдигането на телефона или случайно е в тоалетната примерно губи.

# 692
  • Мнения: 3 157
На мен последния път ми звъннаха само 1 път.И веднага затвориха.След това няколко пъти се опитвах да се свържа,като звънях много продължително,но никой не вдигаше.Пускат някакви стрелички и дори и да искаш да вдигнеш,няма как да стане толкова бързо.

# 693
  • София
  • Мнения: 5 959
При последните няколко пратки, доставени от Спиди, никой не ми се е обаждал. Предния ден получих съобщение по Вайбър за дата на доставка и времеви интервал и куриерът просто пристига без предупреждение. Явно зависи от конкретния куриер.

# 694
  • София
  • Мнения: 5 959
Онлайн магазините в България никога няма да работят с пощите. Повярвайте ми, това ще им създаде много повече работа и стрес. Пощите едва обслужват потока от пратки от чужбина - китайските магазини, ибей и други. Ако се прибави и българският оборот, няма да ви казвам колко бесни клиенти ще има. Имам наблюдение върху пощите и мога категорично да твърдя, че това соцпредприятие е напълно неадекватно по отношение на пазарната икономика.
За мен най-доброто решение е поръчка до офис на куриерска фирма. Явно и фирмите го знаят, защото откриват офиси непрекъснато. Поне в София е така. От няколко месеца имаме и офис на Спиди наблизо, освен на Еконт и при всяка възможност поръчвам до офис. Отивам, когато имам възможност, плащам с карта и не търся точни пари, защото куриерът няма да ми върне. При това качество на обслужването в Бг, смятам че това е най-оптималният вариант.

# 695
  • София
  • Мнения: 8 348
според мен и пак казвам, е въпрос на късмет
какъв куриер ще ти се падне
Получавам си пратките в работата, най-лесно работя със Спиди
Еконт са малко смотани, предпочитам доставака до най-близкия им офис
Рапидо бяха добре, обаче смениха човека и си чаках една пратка две седмици, по случая
накрая, след сто разговора си я получих с предимство, баш по празниците

всички останали куриери не могат да ни намерят хич

# 696
  • Мнения: 6 550
Аз пък напоследък съм много доволна от Спиди - носят всичко навреме, пускат си SMS, чакат ме да сляза да си взема пратката, дори се справиха да ми обединят 2 пратки и да ги доставят наведнъж! Simple Smile Да не ги урочасам, де, че и аз съм имала големи приключения с тях.

# 697
  • София
  • Мнения: 3 838
По-малко стресиращо ми е, като получавам всичко до офис. Малко повече се разхождам, но не е голям проблем. Иначе с Лео експрес имах неприятни преживявания миналата година - от един онлайн магазин ми звъняха няколко пъти доста време след като бях получила и платила пратката, тъй като Лео експрес не им изплащаха парите за нея и явно се опитваха да си измият ръцете с мен.

# 698
  • Мнения: 1 757
Аз нямам думи да опиша възмущението си от тази  куриерска фирма.Брат ми чакаше пратка - книга , която беше спечелил от игра във фейсбук. Минаха две седмици и той реши да провери , защото още не е получил нищо.Отговарят му ,че книгата е доставена вече  и му пращат номер на товарителница. Оказва се ,че някой друг е получил пратката???Как става този номер ?Брат ми няма нито смс  , нито обаждане.Звъня на спийди , естесттвено никой не вдига , тъпата им мелодия само се чува ...От издателството отговориха ,че ще изпратят друга книга на брат ми ,но продължавам да се чудя как ще доставиш на някой друг пратката , даже пише доставена на : и името на брат ми....Нямам думи просто....

# 699
  • Мнения: 46 510
HollywoodGirl, пуснете си жалба през онлайн формата, не оставяйте нещата така.

Дъщеря ми с и поръчала един учебник, но не погледнала доставчика, познайте кой е Simple Smile:
Писна ми вайбъра - гледам Спиди! Тръгвам да я пренасочвам към офис, за да не ме лъжат като предния път цяла седмица да чакам - не работи кода, преди с смс-ите работеше. Набутвам се на 0700, операторката беше мноооооого бавна, но любезна. Пренасочих всичко и вече спокойна си спя сутринта, когато ми звъни телефона - куриера, носи пратката Joy добре че мъжът ми не беше тръгнал още за работа, че нямах никакви кеш пари.

# 700
  • Мнения: 1
Най-ме изкефи като си поръчах едни обувки и отидох да ги взема.Казаха ми че ги били дали на някакъв нечознат.

# 701
  • Мнения: 1 231
Аз бях втрещена в събота - получавам пратка - шалте за еденично легло, от тези тънките вафлените. Куриерските услуги до офис на СПИДИ бяха 6,83лв!!! От Китай получавам постоянно пратки без транспортни разходи, на Еконт повече от 3,50 не съм плащала куриерска - СПИДИ 6,83лв!

# 702
  • Мнения: 1 753
С цената на доставката има много общо търговецът който изпраща стоката, говоря за реален такъв, не фейсбук търгашите.
Всеки онлайн магазин(държащ на клиентите си) има сключен договор с куриерските фирми, където сумата е възможно най-изгодна и за двете страни(тъговец-клиент).
Няма как сумата до офис да е толкова голяма, ако въпросния търговец има такъв договор. Peace


# 703
  • Мнения: 990
С цената на доставката има много общо търговецът който изпраща стоката, говоря за реален такъв, не фейсбук търгашите.
Всеки онлайн магазин(държащ на клиентите си) има сключен договор с куриерските фирми, където сумата е възможно най-изгодна и за двете страни(тъговец-клиент).
Няма как сумата до офис да е толкова голяма, ако въпросния търговец има такъв договор. Peace




На база, на какво са вашите изказвания, нямащи общо с реалността?

# 704
  • Мнения: 1 753
Коя реалност?
Това ми е работата все пак и не работя само с един куриер.

Общи условия

Активация на акаунт