Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 186 999
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 585
  • София
  • Мнения: 22 923
Най- близкия до мен офис го затвориха и днес ходих до следващия най- близък, на улица Руен 18 в София! Като на мястото имаше много хубава табела с надпис Руен 18 и до нея фризьорски салон.  Crazy Оказа се, че се върви направо до края на тротоара, свива се вляво и чак тогава е офисът... Та го пиша, ако някой случайно ще ходи там за пръв път...

# 586
  • Варна
  • Мнения: 36 586
Аз пък точно с Рапидо не съм имала никакви проблеми. Няколко пъти съм поръчвала по тях, на два различни адреса (т.е. различни куриери обслужват районите) и винаги са били супер точни. Вчера ми дойде пратка пак по тях. Явно си зависи наистина от човека и то много.

# 587
  • Мнения: 2 998
Тук ли си пишете оплакванията или има друго място за подаване на жалби? https://www.speedy.bg/bg/opinions

# 588
  • Мнения: 46 492
Да. 2 пъти съм пускала през тази форма. Реагираха бързо.

# 589
  • Мнения: 990
Миналата събота Еконт не доставиха пратка до адрес, въпреки платени 10.81 лв за доставка до адрес. Питах кариера, защо не е изчакал. Отговорът беше, че няма време да чака. Питах го, защо не намалят цената, защото не е извършил услугата, отговора беше, че няма вина...

# 590
  • Мнения: 46 492
Ако получателят не е на адреса, но куриерът е бил там, реално си е свършил работата, даже двойно, защото след това е носил пратката в офис. Няма как да мине по друга тарифа.
Но ако има някаква нередност от негова страна можеш да си пуснеш жалба Hands Plus1

# 591
  • Мнения: 2 998
В цената не влизат ли два опита за доставка?

# 592
  • Мнения: 11
Мисля че в България липсва добро отношение и обслужване към клиента, ние като фирма използваме Еконт и за сега сме доволни Simple Smile

# 593
  • Мнения: 990
В цената не влизат ли два опита за доставка?
Да, влиза. Жената е била на адреса, но е с бебе и не е успяла да вдигне веднага телефона. Върнала е обаждането на втората минута, което се потвърди и от самия куриер, но той е отказал да се върне от началото на улицата, защото имал и други клиенти.

# 594
  • Мнения: 46 492
А има ли втори опит за доставка? Ако няма - да си пусне жалба.

# 595
  • Мнения: 990
А има ли втори опит за доставка? Ако няма - да си пусне жалба.

Не, няма. Аз като търговец , който изпраща пратката се обадих и казаха , че няма смисъл от жалба, защото провериха на момента и нямало нарушения по тази пратка. Все пак ще пиша жалба.

# 596
  • София
  • Мнения: 8 932
В цената не влизат ли два опита за доставка?
Да, влиза. Жената е била на адреса, но е с бебе и не е успяла да вдигне веднага телефона. Върнала е обаждането на втората минута, което се потвърди и от самия куриер, но той е отказал да се върне от началото на улицата, защото имал и други клиенти.
Все си мисля, че куриерът е длъжен да звънне на вратата, а не по телефона, за да установи има ли някой на адреса. Човек може да не вдигне по много причини. Как пък да не е в нарушение, в такъв случай.

# 597
  • Мнения: 990
Когато се обадих на куриера, директно го попитах, дали сумата от 10,81 за доставка не би трябвало да е достатъчна, ца да застане на адреса поне пет минути и да изчака да му се върне обаждане. Безцеремонно каза " не ", защото имал още пратки.

# 598
  • София
  • Мнения: 22 923
Мен от спиди точно са ме лъгали, че са ми звъняли и по телефона и на звънеца.

# 599
  • Мнения: 46 492
Все си мисля, че куриерът е длъжен да звънне на вратата, а не по телефона, за да установи има ли някой на адреса. Човек може да не вдигне по много причини. Как пък да не е в нарушение, в такъв случай.
Няма как да стане това. Доста от блоковете и къщите са със заключени входове или неработещи звънци. Освен това звънят малко преди да направят курса, за да знаят има ли човек там, ако няма защо да ходят?

В случая проблемът е, че не е направил втори опит. Проучете им общите условия и в жалбата цитирайте това нарушение.

Общи условия

Активация на акаунт