Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 186 711
  • 1 356
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 46 437
Свързването със Спиди ми струва пари.
Имам план, с който си плащам предварително много минути и говоря свободно. Но номерата с 0 700 се таксуват. Спиди нямат никаква друга връзка, дори няма номер на офисите им в сайта, само през 0 700.
Затова ми е изключително неудобно.

Също и за плащането - нямат вариант за плащане онлайн или с карта, отдавна не нося пари кеш, направо се върнах назад във времето. И разбира се плащам такса, за да ги изтегля.

Цитат
с Еконт ми е мъка
все закъснели, все загубили се, все объркани адреси.....
явно е и до куриер, не само до фирма
Пусни си жалба, пускала съм до Еконт и много бързо смениха служителя.
При Спиди колкото и да се оплаквам си го държат Joy

П.П. Взех си пратката от офис. Начислена ми е магазия въпреки че по телефона казаха, че няма да има.
Този път наистина приключих с тях Bowtie

# 556
  • Мнения: 22 867
Не се сърди, човече, не им ли каза да я махнат? Наистина е до служители. Аз пък днес чакам Рапидо, тъкмо изведох кучо на разходка и ми звъннаха, че до 3-4 минути са пред входа. Строявам се с парите и чакам. 2-3-4-5 и още минути минават, няма ги. По едно време лабчо ме помъкна по тротоара по някакви си негови миризляци и гледам през един вход от нашия - червената кола на Рапидо. Аз решавам, че носят пратка на някого в оня вход. Приближавам и питам за тоя вход ли са, пред който са спрели, отговарят ми - а, чакаме една жена тук, ама нещо я няма. Викам, ако не беше кучето, много имаше да я чакате жената, през един вход съм и стоя там. Все едно нищо не е станало, дадоха ми пратката, платих и се сетих да питам не изпращат ли смс-и, защото можеше и да не съм вкъщи по това време. И момчето ми казва - пращат госпожо, ама ние ги предварваме, те по-късно пращат, след 9.30. Казвам му какъв смисъл има от такива късни съобщения, аз вече съм си взела пратката, за какво ми е смс след това. Той ме гледа неразбиращо и пак обяснява, че ги предварвали. Тръгнах си, другото момче скочи от колата, трябвало да се разпиша, та три имена, подписи в книга, на листчета и така. Да съм доволна, че все пак ми донесоха пратката, можеше и да ме разходят до офиса да си я взема. Реших, че тези двамцата са новаци, не съм ги виждала досега. А за входа - А вход е, поне да се бяха сетили да спрат пред единия от двата крайни входа на блока, ама не, пред един от средните, дето няма как да А вход. Не успяха да ме ядосат, но при следващ такъв случай, ще се карам! Mr. Green

# 557
  • Мнения: 46 437
Не, за стотинки ставаше дума (очевидно са важни за тях), исках само да си грабна пратката и пътищата ни да се разделят окончателно Bowtie

# 558
  • Мнения: 22 867
Не, за стотинки ставаше дума (очевидно са важни за тях), исках само да си грабна пратката и пътищата ни да се разделят окончателно Bowtie

Не съм фен на скандалите, ама понякога направо се налага да го спретне човек. Въпреки, че май по-често предпочитам да си пазя собствените нерви, та се разминава. Аз писах вече, че нямам проблем със Спиди, много свястно момче ми носи пратките, даже ми е дал телефон, на който да му звъня, понякога пътуваме и го пресрещаме по пътя някъде или пратката остава за следващ ден. Наистина никакви проблеми. Пък за развода не знам, има сайтове, които само с тях работят, та човек няма избор, но наистина е много неприятно, меко казано. Peace

# 559
  • Мнения: 46 437
И аз не съм по скандалите, действам с жалби, но при Спиди не работи. Да, възстановяват ми сумата за куриерските разходи, но не ми е достатъчно. Тези няколко лева не са важни, въпросът е да се промени начинът им на работа, за да ги получава човек нормално.

М/у другото днес ми пуснаха СМС с пълната сума, която дължа, не само наложения платеж, можело значи.

# 560
  • Мнения: 990
Днес си уреждах една пратка, от фирмата работят с Лео Експрес. Помолих да зададат приоритет за доставка след определен час на деня. Служителката от фирмата директно каза, че им задават приоритети, но куриерите не се съобразяват с тях...

# 561
  • Мнения: 46 437
Ами то не е достатъчно само да наемеш куриери, а и да осъществяваш контрол над работата им.
Като ги глобят няколко пъти много бързо ще започнат да си спазват задачите.
Жалби, жалби, жалби. Това поне е нещо, което лесно може да се докаже.

Иначе от Лео съм доволна, но е съм тествала с конкретен час Simple Smile

# 562
  • Мнения: 990
Ами то не е достатъчно само да наемеш куриери, а и да осъществяваш контрол над работата им.
Като ги глобят няколко пъти много бързо ще започнат да си спазват задачите.
Жалби, жалби, жалби. Това поне е нещо, което лесно може да се докаже.

Иначе от Лео съм доволна, но е съм тествала с конкретен час Simple Smile

Дори и да не го спазят или да нямат тази възможност да го спазят, поне да се извинят. На мен на въпроса, защо не спазва приоритета, куриера ми каза "На вас ви трябва пратката, защо не сте на адреса, за да я чакате?". Това беше предишния път с тях. Сега с тази пратка очаквам същото...

# 563
  • София
  • Мнения: 2 430
Миналата седмица очаквах доставка от Спиди до адрес. Цял ден чаках, не дойде куриерът, не се и обади, а на посоченият телефон постоянно ме прехвърляха на изчакване ( а изчакването при Спиди е пари). На следващият ден от офис на Спиди ми се обадиха от там да си взема пратката, защото виждате ли имали малко куриери и не успявали да покрият адресите  ooooh! За пореден път писах оплакване на Спиди, отговориха ми, чудя се на акъла си, защо им писах. В общи линии ето това ми отговориха :
"След извършена проверка от наша страна установихме, че пратката е предадена на куриер за разнос, но не откриваме посещение на адрес от негова страна, както и опит за връзка с Вас на посочен по товарителница телефон, а именно  **************, което отчитаме за неизпълнение на възложената задача от страна на служителя. В последствие пратката е получена от Ваша страна на 16.09 от наш офис находящ се на адрес гр. София, ул. ******
 Съгласно Общите Условия на „Спиди“ АД, за недоставена в срок пратка, на територията на Р. България, потребителят не заплаща стойността на услугата по съответната пратка.
Стойността за извършване на услугата няма да бъде таксувана на платеца на куриерската услуга, който в случая е подателят.
Уверяваме Ви, че подобни случаи не са практика в нашата работа. Надяваме се да имаме възможност да Ви го докажем. Същевременно са предприети необходимите мерки за предотвратяване на други подобни случаи. "

 Че ми бяха взети парите за "доставка" бяха, ама преди време пак бях писала тук в темата, че постоянно имам проблеми с тях и уж за компенсация, щели да ми "подарят" безплатна доставка. Така и не успях да се възползвам от компенсацията им, защото постоянно си слагаха в движение някакви нови условия и с уговорката "следващият път". Да се чудиш, да се смееш ли, да плачеш ли.... Като толкова велика компания, явно и 3 лв им се свидят за компенсация. Та равносметката с "тези нещастници"  Laughing Спиди е една компенсация, която за една година все още не ми позволяват да я използвам, и таксуването сега, отделно пари за техният телефон за клиенти..... Помолих операторката на единият сайт, от който пазарувам да не работи със Спиди или поне аз когато поръчвам да е чрез друг куриер, ще си платя по техен тарифен план, иначе ме губят като редовен клиент.

# 564
  • Мнения: 46 437
Madam S, на мен ми я изплатиха веднага компенсацията, даже по куриер ми я донесоха, ако не бъркам, че беше отдавна. Пиши им пак, не ги оставяй, въпросът е принципен.

# 565
  • София
  • Мнения: 2 430
Madam S, на мен ми я изплатиха веднага компенсацията, даже по куриер ми я донесоха, ако не бъркам, че беше отдавна. Пиши им пак, не ги оставяй, въпросът е принципен.
Аз това им писах, след като не трябва да ме таксуват, защо са го направили. Нали са проверили. Своевременно подадох оплакване до КЗП.
Днес общо взето ми е ден за жалби  ooooh! Понякога се чудя в мен ли е повреден чипа, започнах с община Младост и кучетата покрай училището и се прехвърлих на Спиди.

# 566
  • София
  • Мнения: 8 348
а нали знаеш, че кучетата ще ги убият, като единствено решение на въпроса

Спиди са ми доставяли пратка с приоритет, тоест преди обед, при условие, че нямат такава практика
единственото дразнещо при тях е, че ти дават три часа след подаване на заявка
много е дразнещо, като поръчам куриер следобед, да се налага да го чакам след работно време
за щастие палетния им транспорт винаги пристига до половин час след даване на заявка, един много симпатичен младеж е
случвало се е да му оставя палето отвън безстопанствено и сам да си го взима
бях сложила огромен надпис - ЗА СПИДИ

еконт ми лазят по нервите с милионите подписи и подписи и три имена и подписи и пак три имена


# 567
  • София
  • Мнения: 2 430
а нали знаеш, че кучетата ще ги убият, като единствено решение на въпроса


possessed,
Скрит текст:
кучетата са домашни, а не улични. Вече трета поредна година имам проблем, не с кучетата, а със собствениците. Учебната година започна, а лошата новина за стопаните на кучетата е, че имам неблагоразумието да имам деца, които посещават съответно училище и ДГ, в чиито дворове те са решили да разходят питомците. Отделно, че нямат право точно там, и за капак без повод или намордник. Кучетата тичат необезпокоявано, вчера едно се затича и събори в гръб четиригодишната ми дъщеря, която се изплаши много. Не успях да я успокоя, после цяла нощ се въртя неспокойно в леглото. Според собствениците, аз съм винова по няколко причини: имам деца (вероятно трябва и да са на повод), минава на място, в което и те са решили, че е тяхно (градинката на училището), и съм лоша майка, защото е трябвало да възпитам децата си да не крещят при вида на тичащ срещу тях 40 кг пес.....

# 568
  • Мнения: 126
Кажете моля,към кого да се оплача от тез несретници Спиди? Вече 4-ти ден очаквам международна пратка. Пристигна в склад на 11.10 уж обработваха 2 дни??? С триста хиляди позвънявания се свързвах със служители на които не знам за какво им плащат.Нито вдигат телефоните нито връщат позвъняването и работа не вършат.Най -накрая пратката се разпредели по район и куриера ми праща смс ,че не се свързал с мен и хоп пак за понеделник,а дори и позвъняване нямам.Свързах се с въпросния офис в който е пратката,а жената ми казва,че куриера заявил:"Къде да си я сложа тая пратка нямам място в колата на х..я ли да си я вържа?" И аз онемях Grinning А от централния офис ми казват ако искам и на Господарите да звъня. Тотални безхаберници....

# 569
  • Мнения: 229
Нека позная, пратката е с размери и тегло по-големи от тези на кутия цигари. Това е коронният номер и ми се е случвало около 15 пъти. Не искам да те притеснявам, но има шанс да си получиш пратката след около 15 дни, след множество тел. разговори и евентуално малко успокойтелни. Просто нямат физическата и логистична възможност да обслужват пратки по-големи от тези на bgmenu по определени маршрути и ще се наложи да чакаш ред в курса на куриер с по-голям автомобил, но това може да отнеме много време. Моето решение беше да се лиша от услугите на магазини, които работят с тях или в краен случай поръчвам на служебния адрес, който се обслужва от съвестен куриер с бус.

Общи условия

Активация на акаунт