Кристина, да това, че има затруднения донякъде предизвиква лошо поведение. Но затрудненията постепенно ще се преодолеят. От друга страна иска непрекъснато да е център на внимание, а и това, че не ги пускат да излизат оказва влияние. Тя не се чувства добре затворена, има нужда да излезе, да потича, за да свали напрежението. В междучасието повечето деца (предполагам момичетата) наобикаляли учителката. Моята не е от тях ивероятно се е почувствала незабележима. В началото на няколко пъти отишла до тоалетна "без да се обади", ама ако има кой да я види. А явно не е имало кой да я види и тя отишла. Сега вече има и повече свобода, отколкото в детската градина... Знам, че е по-добре да е вкъщи след училище, но аз съм единствен родител и няма кой да ни издържа, само моята заплата е. А според детската психиатърка не е добре аз да й помагам, защото това пречело на привързаността и на изграждането на връзката помежду ни. А и аз не знам тънкостите на ресурсните и логопедите - всяка работа си има специфика, така че се случва в опитите си да й помогна само да се изнервим взаимно. Знам, че ще се справи, но това ще се види след месеци и не знам дали ще й дадат това време да направи скока. При нея нещата стават скокообразно, а не постепенно.