Подготвителните модули на СМГ "Паисий Хилендарски"

  • 374 392
  • 2 198
  •   1
Отговори
# 2 010
  • София
  • Мнения: 12 229
Аз мисля, че също нееднократно съм писала в темата за Мария Томова и затова няма да се повтарям. Но абсолютно мнението ми и на децата се припокрива с мнението на останалите, които писаха.

# 2 011
  • Мнения: 263
Привет , някой може ли да сподели мнение за г-н Ивац Даков  - тази година води курсове за 3-ти клас?

# 2 012
  • Мнения: 356
Здравейте,

Моят бъдещ третокласник е записан при Минчева. Нямаше места за Петя Тодорова, но аз не държа на преподавател толкова, защото не съм сигурна, че детето ще положи свръх услията, които са необходими да влезе в СМГ /въпреки, че и двамата с мъжа ми сме възпитаници на това учлище/, с оглед на наблюденията ми от последните години. Детето има афинитет към математиката, но все още не мога да събудя интерес, в който да решава с ентусиазъм по няколко часа задачи на ден:). Обезсърчава се, прибързва, няма система за последователно решаване, липсва му постоянство, като всяко дете все още му се играе. Истината е, че искам да му дам шанс да обикне този свят, но никога не е бил първенец в състезанията и осъзнавам, че преподавателят няма да го направи такъв.
Има ли други деца при въпросната госпожа? Впечатления? Може ли да препоръчате сборници за ваканцията?

# 2 013
  • Мнения: 1 479
Хм, защо ми се струва, че сте описали профил на 90% от децата на тази възраст Simple Smile
Много е важно сугестирането в този етап от живота им...да направим така, че да мислят, че това, което правят е това, което те сами искат Simple Smile

# 2 014
  • София
  • Мнения: 9 110
http://smg.bg/news.php?id=608
Шестата паралелка в СМГ вече е факт.

# 2 015
  • Мнения: 1 479
Здравейте, един малко налудничав въпрос, който може би ще ви се стори странен: преди тестове, състезания, олимпиади, пробни изпити, омт Simple Smile правите ли някакви терапии за децата относно конценртация, бързина и останалите важни елементи за едно състезание? Чувала съм за: рибено масло, ароматерапии с етерични масла, хомеопатия...съгласете се, че това са деца, колкото и да са тренирани в решаването на задачи, колкото да имат последователност и да ги "разбират" нещата има един огромен набор от странични фактори, които са ключови за цялостното предатавяне на едно дете на такова мероприятия в конкретния момент.
Благодаря предварително за споделения опит.

# 2 016
  • Мнения: 5 160
Само Розмарин!  Mr. Green

# 2 017
  • Мнения: X
Чувала съм за: рибено масло, ароматерапии с етерични масла, хомеопатия...

Никога не съм давала. Помагат ли?  Laughing

# 2 018
  • Мнения: 1 479
КАзват, че помагат, ако се прилагат правилно...дори и на животни се провеждат такива терапии, за състезания...но както казваше вуйна ми, която беше начална учителка на село, всяка сутрин попара с червено вино и децата са ток Simple Smile

# 2 019
  • sofia
  • Мнения: 1 474
Здравейте,

Моят бъдещ третокласник е записан при Минчева. Нямаше места за Петя Тодорова, но аз не държа на преподавател толкова, защото не съм сигурна, че детето ще положи свръх услията, които са необходими да влезе в СМГ /въпреки, че и двамата с мъжа ми сме възпитаници на това учлище/, с оглед на наблюденията ми от последните години. Детето има афинитет към математиката, но все още не мога да събудя интерес, в който да решава с ентусиазъм по няколко часа задачи на ден:). Обезсърчава се, прибързва, няма система за последователно решаване, липсва му постоянство, като всяко дете все още му се играе. Истината е, че искам да му дам шанс да обикне този свят, но никога не е бил първенец в състезанията и осъзнавам, че преподавателят няма да го направи такъв
  Абсолютно нормално дете в тази възраст. Линка Минчева е чудесен избор! Нека ви успокоя - ако детето има зрънцето за математиката, всичко ще е наред и ще успее. Свръхусилия не са необходими, по- скоро последователност и работа с разбиране. В четвърти клас темите се затвърждават, добавя се една идея повече сложност. Моят син също не е бил състезател, но може да мисли логически, което е най- ценното му качество. Не се хвърляше на пробните изпите с всички сили, просто свикваше с формата. Работихме за описването на задачите и за бързина, това е. Не сме решавали страшно много задачи, за да не прегори. Най- добрия резултат, който постигна, беше на ОМТ и влезе убедително. Не беше изморен, не беше изтощен, не беше притеснен и беше подготвен. През годината се яви само на състезанията, които важаха за приема, имаше достатъчно добро представяне. Стремяхме се задачите и състезанията да не идват прекалено много, за да не се откаже от напрежение. Има деца, които обичат да се състезават, но при нас това не е приоритет.

# 2 020
  • Мнения: 1 479
googlish, много добре описано. Точно такъв подход бих искала и аз да приложа към детето си, дано да успея да запазя границите. Поздрави

# 2 021
  • Мнения: 139
Здравейте,
тъй като не са останали много свободни преподаватели, моля за помощ относно мнение за преподавателите А. Ангелова, М.Борисова и Явор Минков или по-точно кой от тях да изберем? Става въпрос за дете, което сега ще бъде в 3 клас.
Предварително благодаря на отзовалите се Flowers Bouquet

# 2 022
  • София
  • Мнения: 162
Милена Борисова е идеална за 3-ти клас /нищо че в гимназията преподава по биология  Simple Smile/
Чудесен преподавател с много чувство за хумор и подход към децата на тази възраст.
Посещават курсовете й с желание.
Лични впечатления отпреди 5 години де, може нещо да се е променило.
Успех!




# 2 023
  • Мнения: 139
Благодаря!

# 2 024
  • Мнения: 356
Googlish благодаря за насърчението. Надявам се да не се обезсърчи от трудностите и да съумея да му дам кураж без излишно натискане от моя страна, а по-скоро посока. Не си падам по подхода да му вменявам мои амбиции и желания, затова ще следя развитието му - ако иска да стане футболист, няма да го натискам да решава задачи.

Общи условия

Активация на акаунт