СЕДМИ КЛАС - 21 тема - 6 + 6 Денят!!!

  • 37 963
  • 736
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 2
Сега - ПЪРВА СТРАНИЦА
"26% от децата минават неграмотни в пети клас

Резултатите по български език и литература са най-слабите от 2007 г. досега"

http://www.segabg.com/article.php?id=651592

# 676
  • Вече на светло в София
  • Мнения: 1 302
Ходихме в 18-то да си видим работата по математика. Нямаше хора. Любезни.
точки 96.5 = оценка 5.872
Питах от къде идва половинката. Обясниха ми, че са се разминали мненията на двамата проверяващи. Започнахме да разглеждаме по-детайлно и какво се оказа. Навсякъде "човките" за отбелязан верен отговор с червен цвят и зелен съвпадат. Местата на грешките са три и са подчертани отново и с двата цвята. Явно съгласие между проверяващите. Грешките са с отнемане на по 1 точка, следователно отнемат 3 точки, но те са отнели  3,5 точки. Не можаха да ми обяснят от къде се е получило. Гледахме, гледахме, госпожата любезно гуши рамене и накрая казва, "ами ето тук на чертежа няма човка, значи не са го броили" Ама как чертежа - той е верен и тя -да  верен е  ама явно е забравено да се брои.  Shocked
Не че е голяма работа - половин точка, някакви си стотни, може би newsm78, ама принципа .... За мен, за госпожата, дето беше в стаята, за детето стана пределно ясно, че някъде някой е сбъркал и той има грешка, която за съжаление ощетява резултата ни. Детето се разочарова. Сега утре като отидем да гледаме бел, какво ли да очаквам...

# 677
  • Мнения: 40
И аз благодаря за отзивите за училищата в Пловдив!
Аз съм завършила Търговска гимназия. Но детето не иска там.

# 678
  • Мнения: 16
благодаря ви за всички мнения

# 679
  • Мнения: 2 710
А моята дъщеря има 5.195 по бел и 5.104 по математика. Втори ден плача и не мога нищо да измисля. Не мога да намеря отговор на въпроса, защо детето ми е с толкова ограничени възможности.

# 680
  • Мнения: 0
Отчитам се: и аз се присъединих към звънелите в МОН. Бях доста крайна, настоявах, а човечецът отсреща обеща да предаде "по-нагоре" и "в РИО".

Къдрица, извинявай, класен ръководител на сина ти до 4 клас да е била Стрельова? Може и на лични.

Мда, Стрельова беше на големият син, а сега е и на втория. Тази Г-жа Стрельова е уникална! Обичаме я безкрайно!

# 681
  • Мнения: 5 393
Права е Русалката - от това което знам за двете ЕТ-та инфото съвпада напълно.
Happy mama  - една от основните причини синът ми да напъва за езикова е... много добрия драм кръжок. И ние сме със сериозна заявка за НАТФИЗ. Разбира се ,до тогава има мнооооого време. Колебаехме се дали да пробваме в Сценични кадри, но синът ми се шашна от факта, че на изоита ще трябва да танцува и пее. Той си го представяше само като изразителна рецитация. Ккато и да е - сега ще ми е любопитно дали ще играе английски и немски пиеси в оригинал  Laughing

# 682
  • София
  • Мнения: 285
Благодаря ви за отговорите на всички. Аз в никакъв случай не натрапвам на детето някакво подреждане на желанията. Например не иска с немски и не я насилвам в тази насока. Но самата тя има колебания между испанската, френската и английската гимназии. Затова ще съм благодарна и за още мнения в тази насока. От първи клас учи английски в Алианса, ако избере и я приемат училище с испански или френски, английски ще продължи да учи на курсове, за сертификат. Но се чудя дали може специално английски да се научи перфектно извън английска езикова гимназия? Също така се чудим за испанската-след това как би могла да използва испански, ако не учи/работи в Испания? Дали френският не би бил по-полезен? Ето такива въпроси, които не са само мои, а си ги задава и тя.

# 683
  • Мнения: 568
Това дали да развива таланта си или да учи език е сложен въпрос, не бих давала съвети,
много зависи от характера и чувствителността на детето, аз бих постъпила както усещането и интуицията ми диктуват. Реално за да си наистина добър и конкуретноспособен в музиката или в заниманията с изобразително изкуство трябва да започнеш от рано и да влагаш ежедневно усилия.
Ако си талантлив тези усилия ти носят радост и не ти омръзва.
Не съществува вариант да си банкер например и да си рисуваш за удоволствие. Изкуството иска отдаване, когато се занимаваш с друго то постепенно отпада.
От друга страна ако избереш да се занимаваш с изкуство това те прави щастлив и ти дава много, но е труден път.
Опитвам се да споделя личен опит.

# 684
  • Мнения: 5 393
А моята дъщеря има 5.195 по бел и 5.104 по математика. Втори ден плача и не мога нищо да измисля. Не мога да намеря отговор на въпроса, защо детето ми е с толкова ограничени възможности.


Хубава работа, иди и си гушни детето, а после го поздрави за чудесните резултати. И избърши сълзите  - имаш повод да се гордееш с постигнатото от детето си!!

MAD-нямам думи просто.. Супер неприятно основно заради детето и това на което е станало свидетел. Та това е трудът му, за бога!!!

# 685
  • Мнения: 456
Ходихме в 18-то да си видим работата по математика. Нямаше хора. Любезни.
точки 96.5 = оценка 5.872
Питах от къде идва половинката. Обясниха ми, че са се разминали мненията на двамата проверяващи. Започнахме да разглеждаме по-детайлно и какво се оказа. Навсякъде "човките" за отбелязан верен отговор с червен цвят и зелен съвпадат. Местата на грешките са три и са подчертани отново и с двата цвята. Явно съгласие между проверяващите. Грешките са с отнемане на по 1 точка, следователно отнемат 3 точки, но те са отнели  3,5 точки. Не можаха да ми обяснят от къде се е получило. Гледахме, гледахме, госпожата любезно гуши рамене и накрая казва, "ами ето тук на чертежа няма човка, значи не са го броили" Ама как чертежа - той е верен и тя -да  верен е  ама явно е забравено да се брои.  Shocked
Не че е голяма работа - половин точка, някакви си стотни, може би newsm78, ама принципа .... За мен, за госпожата, дето беше в стаята, за детето стана пределно ясно, че някъде някой е сбъркал и той има грешка, която за съжаление ощетява резултата ни. Детето се разочарова. Сега утре като отидем да гледаме бел, какво ли да очаквам...


MAD65 как така да не е голяма работа.Хората за хилядни се борят, а да не говорим за принципа, или.... #Cussing out по-точно за безпринципността на властимащите. Съжалявам, че и момчето ти е било свидетел на това. Много рано се научиха, какво е разочарование и страдание заради грешките на другите. А ти какво му каза, как го успокои?

# 686
  • Мнения: 363
А моята дъщеря има 5.195 по бел и 5.104 по математика. Втори ден плача и не мога нищо да измисля. Не мога да намеря отговор на въпроса, защо детето ми е с толкова ограничени възможности.

хей момиче, бал 32.598 не е лош резултат. Никога не говори лошо за детето, никой не си знае бъдещото.
Скрит текст:
Статистиката показва, че света се управлява от хора с успех 4,50 - 5.00, не от отличниците, от тях стават добри служители

# 687
  • София
  • Мнения: 841
mimchoni Аз сега се върнах от 18то СОУ. Няма много хора. В тетрадката, в която записват ние бяхме 17ти. Много са любезни, много подробно и с много внимание обясняват. Виждаш точките, но формулата или скалата никой не знае. Всички вдигат рамене!
Много ти благодаря за информацията,mamiblue.Добре,че поне точките ще можем да си видим!Да благодарим за това на МОН!
Това с формулата ми е много странно! newsm78

# 688
  • Мнения: 0
А моята дъщеря има 5.195 по бел и 5.104 по математика. Втори ден плача и не мога нищо да измисля. Не мога да намеря отговор на въпроса, защо детето ми е с толкова ограничени възможности.

Eй зорибори, стига глупости, екстра си е детето, ти имаш проблеми с амбициите. Разпусни, поздрави го и гледайте напред....

"Ограничени възможности"... някой плаче за бой и това не е детето.

# 689
  • София
  • Мнения: 1 266
А моята дъщеря има 5.195 по бел и 5.104 по математика. Втори ден плача и не мога нищо да измисля. Не мога да намеря отговор на въпроса, защо детето ми е с толкова ограничени възможности.
Ти майтап ли си правиш?  newsm78 Joy Joy

Общи условия

Активация на акаунт