Мнения за 32-ро СОУ

  • 151 768
  • 727
  •   1
Отговори
# 720
  • София
  • Мнения: 1 127
И това не е така от тази година със сигурност 😉. Според решение на ръководството от тази година, учителите се разпределят на случаен принцип. Вече не е като преди - две учителки си водят испанските четвърти клас и наесен отново същите учителки да поемат испанските паралелки. Точно с цел да се избегне напливът към определени учители и паралелки е направено.
Много благодаря за споделената информация, това е много полезно.

# 721
  • Мнения: 253
Здравейте! Детето ми ще бъде в 5 клас следващата учебна година. Виждам, че се открива нова паралелка с испански език и сега сме в чуденка дали да се премести в 32-ро или да си остане в сегашното училище?! Плюсът на сегашното е, че е само първа смяна и познава децата от класа. Минусът е, че по-далече от дома и слабата подготовка по предметите

# 722
  • 1st floor
  • Мнения: 9 098
Здравейте! Детето ми ще бъде в 5 клас следващата учебна година. Виждам, че се открива нова паралелка с испански език и сега сме в чуденка дали да се премести в 32-ро или да си остане в сегашното училище?! Плюсът на сегашното е, че е само първа смяна и познава децата от класа. Минусът е, че по-далече от дома и слабата подготовка по предметите
Слабата подготовка по предметит веднага би ме мотивирала да прместя детето. Нали затова ходи най-вече на училище?!

# 723
  • Мнения: 775
Здравейте! Детето ми ще бъде в 5 клас следващата учебна година. Виждам, че се открива нова паралелка с испански език и сега сме в чуденка дали да се премести в 32-ро или да си остане в сегашното училище?! Плюсът на сегашното е, че е само първа смяна и познава децата от класа. Минусът е, че по-далече от дома и слабата подготовка по предметите
Не знам какво значи за вас слаба подготовка, но аз не съм очарована от нивото на 32-ро. Нямам наблюдение върху други училища, но добрите резултати на 32-ро се дължат главно на ангажираността на родителите и воденето на децата по частни школи. Въпреки пълната 6-ца в дипломата  на детето ми в 5-ти клас съм категорична, че зад нито една оценка не стоят реални знания. По математика учителят не можеше да ги усмири в час да си преподаде урока - едната третина нищо не разбират и си говорят други неща, другата третина ходят на курсове и само се натискат да се правят на много знаещи и да дават отговора без да са ги питали. Тези посредата нищо не научават от липса на дисциплина. По български цял срок учителката водеше студенти на практика да им преподават. Последният студент, които беше прекарал с тях 1 месец получи на практическия изпит пред инспектор оценка Слаб 2.... Тогава всъщност си обясних, защо детето нищо не знае по български. В курса по български, в които се принудих да го запиша за 6-ти клас като видях какво се случви в 5-ти има още един куп деца от техния клас. По английски за една година в АВО БЕЛ го научиха да води свободно разговор на доста добро ниво. Като го попитах защо в училище нищо не научава, а в АВО БЕЛ със същия хорариум толкова много дръпна, ми отговори че учителката им абсолютно нищо не им обяснявала и само преписвали някакви упражнения. И пак казвам - има само 6-ци за завършването на 5 клас. Правете сметка за нивото на деца с по-ниски оценки. Масово познати не си записаха 2-ро и 3-то дете в училището. Вторият език е пълна пародия - 5-та година дъвчат 'здравей", "чао" и "моето име е". Ако е много зле вашето училище и 32-ро ви е по-близко - местете го. Но се разделете с големите очаквания за 'елитно' училище.

# 724
  • Мнения: 1 137
А на какво се дължат високите балове след 7 - ми клас? По принцип го хвалят училището.

# 725
  • Мнения: 775
А на какво се дължат високите балове след 7 - ми клас? По принцип го хвалят училището.

Честно, вече и аз не знам. Най-вероятно на амбициите на родителите и допълнителните курсове, защото все пак не е със статут на квартално училище и към него се насочват родители, търсещи по-високи успехи. По рожденни дни всички родители мрънкат колко много учат заедно с децата уроците и като гледам май доста ще почнем с допълнителните школи и уроци още от 6-ти клас. Факт е, че и ние не живеем в района и съм записала децата точно заради реномето на училището, но не му виждам хич покритието на това реноме вече. А за втотото ми по-малко дете в същото училище колко мога да разказвам - там е даже още по-зле. Всяка година са с нов класен и всяка година си казваме, че не може да стане по-зле, а то става.
Но всъщност най-лошото е, че децата не са щастливи в това училище. Страх ги е да питат учителите каквото и да е било, защото щели да им се скарат, а в същото време нямат респект и уважение към тях. Целият клас на малкото ми дете буквално си мразят класната и не ги е страх да го заявят, а са само 3-ти клас. 
Знам, че цялата ни образователна система е в жестока криза и не мога да преценя дали всички проблеми са само от училището или са всеобщи по-принцип, но тъй като наистина познати записаха 2-те и 3-те си деца в други училища сега ще ми е любопитно да видя как ще е при тях.

# 726
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 727
Никога не съм учила с децата ми. Никога не съм писала домашни с тях. Големият след 7-ми клас продължи в ТУЕС. Факт, че ходи по негово желание на допълнителна подготовка.
Дребното ще бъде 6-ти клас. Без допълнителни уроци и занимания беше на национален кръг по английски език Кенгуру и малко не й стигна да отиде на международното ниво.

Много неща не ми харесват. Но вече доста години следя резултатите от матурите и такова голямо като бройка деца училище е доста добре.

# 727
  • София
  • Мнения: 1 127
За първокласниците има ли шкафчета в класните стаи и каква част от учебниците, тетрадките и помагалата седят там? Обмислям колко голяма раница да купя за бъдещия ученик, а изтървах първата родителска среща, на която вероятно е обсъден въпросът.

Общи условия

Активация на акаунт