Vitacost- още един сайт за хранителни добавки,козметика,храни и други

  • 54 298
  • 323
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 4 647
Тази тема е доста по-тегава и неприятна от темата за Айхърб... Освен да се пращат покани, няма нищо полезно в нея.
Коментарите са постни, няма линкове, а пък и ха някой решил да се пооплаче, както обикновено се прави из форумите, ха са го изяли с парцалите  Laughing

А пък твоят пост е един от най-полезните Stuck Out Tongue Ами направи я ти с нещо полезна, защо чакаш другите, пък после се оплакваш Wink

# 286
  • София
  • Мнения: 700
Ето, аз сега ще се оплача за пореден път - пратката ми е шипната на 16 февруари, още нямам вести за нея.
С нито един от номерата в подробностите на поръчката не ми излиза никакво инфо....
Дали не се простих с 30ина долара....
Но е факт, че темата е тегава, а като попитах за проследяването и мен ме навикаха набързо да съм си проверяла.... Mr. Green Mr. Green Mr. Green  Все едно досега съм гледала в кристалното кълбо и съм гадала

# 287
  • Мнения: 31
Ето, аз сега ще се оплача за пореден път - пратката ми е шипната на 16 февруари, още нямам вести за нея.
С нито един от номерата в подробностите на поръчката не ми излиза никакво инфо....
Дали не се простих с 30ина долара....
Но е факт, че темата е тегава, а като попитах за проследяването и мен ме навикаха набързо да съм си проверяла.... Mr. Green Mr. Green Mr. Green  Все едно досега съм гледала в кристалното кълбо и съм гадала

В деня на поръчката би следвало да е получен email с данни за поръчаните артикули, а на следващия работен ден - втори email с проследяващ номер (добре е да се провери и папката Spam за всеки случай).
Проследяващият номер започва GM2853... или GM2753... или GM5553... и ако кликнеш на него с мишката се отваря страницата на DHL, но глобалната, а не българската версия. Там се вижда и движението на пратката.

Надявам се да съм била полезна  Peace

# 288
  • София
  • Мнения: 700
tzvt , да, точно там гледам - никакво движение от 16 февруари. Дават, че диспачната и толкова.
Никъде в ДХЛ или в сайта на български пощи няма никаква информация за пратка с номера.

# 289
  • Мнения: 31
Относно номерата за проследяване - номерът започващ с GM... работи в глобалния сайт, номерът започващ и свършващ с букви може да се ползва за проследяване на пратката в сайта на Бг Пощи, а  номерът започващ с 20... го изполват в локалната пощенска станция за търсене.

За съжаление не винаги служителите на DHL си правят труда да отбелязват всяко движение на пратката - имам много получени вече пратки, които си седят на статус "изпратени". Предполагам, че причината за конкретното забавяне е стачката на летището в Германия, нови ако все пак пратката не пристигне в рамките на 60 дни похарчената сума ще бъде възстановена при всички случаи. Обслужването на клиентите в това отношение е безупречно, знам го от личен опит. Възстановявали са ми разходи за повредена опаковка - получих обратно сумата за продукта + код за отстъпка при следваща поръчка. Изключително любезни и коректни, такива са моите наблюдения.
Ако прецениш, че не можеш да чакаш повече може да им пишеш в чата и евентуално да получиш някаква компенсация за забавянето  Peace


# 290
  • Мнения: 6
Аз също чакам пратка от 20.02 последната промяна в сайта на dhl е на 22.02 DEPARTED FROM EXPORT FACILITY, номера все още не се е трансформирал да го проверя в бг пощи, пуснах и две пратки от iherb на 20 и 27 и си дойдоха  newsm78, предната пратка пак се забави доста  #Crazy

# 291
  • София
  • Мнения: 700
tzvt, много благодаря за обяснението за номерата!
Точно от това имах нужда  Hug

# 292
  • Мнения: 83
Аз бях питала директно Vitacost за тракинга и те ми казаха, че за международните поръчки не винаги работи. Иначе имам 2 или 3 поръчки доставени за около 2 седмици без да са тракнати. Simple Smile

# 293
  • Мнения: 31
За себе си съм преценила, че най-удобно за ползване ми е мобилното приложение на 17Track, с което следя всичките си пратки едновременно през телефона. В него копирам номера започващ с GM... и след това всеки път, когато има движение на някоя от пратките, приложението ме уведомява с нотификация.

Има опция за избор на български, английски и руски език, а ако се направи регистрация, въведените данни се запазват и могат да се следят на колкото поискате устройства, включително през браузър на компютър или лаптоп. Поръчки от китайски сайтове също проследява без проблем  Hug

# 294
  • София
  • Мнения: 700
Здравейте! След като оревах света, че пратката ми, шипната на 16 февруари още я няма и вече я бях отписала почти (никъде с нищо не можеше да се проследи) вчера най-после се появи в пощата.

Много съм щастлива, всичко беше твърде добре опаковано, което правеше кашончето излишно голямо, но няма да се оплаквам повече, защото за стойност 25 долара беше прескочила митницата.

Честно казано не знам дали друг път ще поръчам, защото нервите, които изхабих докато чакам, не са за пренебрегване.

# 295
  • Мнения: 567
Линк за регистрация може ли?

# 296
  • Мнения: 22
Здравейте.
От кога са намалили отстъпката за първа поръчка? Преди беше 10$, днес си изпращам покана на другия е-мейл и хоп, дава ми 5$ отстъпка???

И защо всички искате покана за регистрация, не разбрахте ли, направете си нови е-мейли и си пращайте сами покани, така всички отстъпки ще си ползвате сами.

Хубав ден на всички.

# 297
  • София
  • Мнения: 700
Ама правилно бееее, точно така се прави! А после от втория и-мейл си пращаш покана на трети и после от третия на четвърти и така....Докато не се почувстваме тотално удовлетворени от всички отстъпки и си мислим, че сме овътрили Витакост!
Ние българите сме най-хитрото племе, няма друго  Whistling

# 298
  • have faith and be patient ..
  • Мнения: 4 674
да , и всеки трябва само ,единствено и постоянно да мисли за своя си гЗ ..  Naughty

# 299
  • Мнения: 22
Разбира се.
Аз се гордея, че съм БЪЛГАРКА!!!

Вие сега се ядосвате, че сте се сетили за тази врътка ли?

А и защо да пълним темата с постове от рода на "може ли покана и т.н."

Успехи с поръчките

Общи условия

Активация на акаунт