Габко

  • 22 996
  • 33
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 0
Здравейте приятели,
Искам да събера мнения на тези от вас, които все още ползват услугите на Габко, дали са имали проблеми, подобни на тези от миналия януари със изгубени и доста забавени пратки?
За съжаление, за първи път имам две изгубени от декември и една от януари, последната на значителна стойност (200 паунда), за които при Габко няма информация.
Тези от декември тотално ги отписах, даже немога да предевя иск в Ибей, че съм изтървал сроковете, но за последната и най-значима, заведох и чакам да ми предостави продавача някакво доказателство, че е доставено в офиса на Габко в UK.
Та, въпроса ми и идеята на темата е, ако има и други пострадали като мен да споделят. Можем все пак да обменим информация и опит, какво евентуално можем да направим.
Иначе съм адресирал проблема си към Габко с предоставяне на линкове от спечелените търгове в Ибей, но без tracking номер незнам дали ще направят нещо.
Благодаря ви!

# 1
  • Хасково
  • Мнения: 592
Аз пък съм много доволна от тях , за сега съм нямала проблеми но са много точни !  Peace

# 2
  • Мнения: 2
И аз съм много доволна. Потребителят има инфо за всичко що се отнася до пратките, курсовете и т.н.  Досега не съм имала проблеми с тях...

# 3
  • Мнения: 0
И аз бях много доволен и не съм имал изгубени пратки, но ето че се случи.
Интересно е, дали и други хора имат проблем в момента...

# 4
  • Хасково
  • Мнения: 592
И аз бях много доволен и не съм имал изгубени пратки, но ето че се случи.
Интересно е, дали и други хора имат проблем в момента...
Така е но аз не бих ползвала посредник при такива скъпи пратки Simple Smile  Peace

# 5
  • Мнения: 1 162
michael128

 представи си, че пратката изобщо не е стигнала до гъбите? Дали била е изпратена наистина? В този случай те каква вина точно имат според теб?  newsm78

# 6
  • Мнения: 277
Провери ли в сайта на Габко в пратките без ИД номер,намирала съм си 2 пъти там пратки..Аз съм страшно доволна от тях.Не е трябвало да чакаш да изтече срока за парите.

# 7
  • София
  • Мнения: 2 005
Имам над 700 пратки само от ибей пристигнали с габко през последните две години. Проблеми не съм имала никога. Не получих само едно яке, което спечелих за символична сума и продавачът най-вероятно изобщо не ми беше изпратил. После се покри и ибей ми възстановиха парите. Следи си сроковете за диспут, защото и продавачите не винаги са стока.

# 8
  • Мнения: 0
Аз имам близо 500 покупки от Ибей и около 100 от Амазон Англия за последните 4 години, като от година и нещо съм клиент на Габко и всички  минаха през тях. От скоро ползвам и доставката от Германия, и от там също нищо не ми се е изгубило.
До момента и аз нямах проблеми с тях, даже ги препоръчвах на приятели и познати.
В интерес на истината, повечето ми колеги и приятели пазаруват през мен, затова и имам толкова много покупки от Англия.
Преглеждам абсолютно редовно в последния месец и половина по няколко пъти на ден пратките без ИД, няма ги и не са се появявали.
Съгласен съм, че може някой да не ми прати пратка, ама чак пък трима различни, в такъв кратък срок, определено ме съмнява..
Не ми се е случвало такова нещо за всичките 4 години от които пазарувам от UK.
За евтините пратки, реших да изчакам и тези последните 2 камиона, че си рекох, като е извънреден може да съдържа и разни стари, забутани. Уви, не се оказа така.
Слава богу са дребни неща и ги преглътнах.
Но последната, скъп телефон, немога така лесно да я преглътна.. Там съм си отворил тикет в Ибей, и пришпорих продавача да ми намери тракинг номер. Ако не се разберем, Ебей ще реши.
В интерес на истината, Габко се раздвижиха и поеха ангажимент на база на изпратените от мен линкове да се разтърсят за пратките.
Дано излезе поне GSM-a.
Иначе последно ми транспортираха безпроблемно синтезатор от Германия преди 10 дни, който струваше повече от 2-пъти джи ес ем-а (>1000лв.)
Просто до момента не съм имал съмнение в тяхното качество на услуга.
А и как да имам, след като повече от година нямах загубена пратка..  А съм вземал и компютър, и скъп лаптоп..

# 9
  • София
  • Мнения: 9 517
 извинявам се, че се намесвам, но за 200 паунда от ибей не бих пуснала без тракинг номер - няма шанс, а и едва ли ще се намери коректен продавач, който да предложи подобна опция  Peace

# 10
  • София
  • Мнения: 980
и при мен липсва една пратка и вече започнах да се ядосвам
Отбелязаха е , че е тръгнала с камион 161 и не дойде казаха ми , че щяла да бъде в камион 162 или 163
днес обработиха 164 камион и никакъв отговор от тях пуснах 3 имейла
от понеделник започвам да ги издирвам по телефона

# 11
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 205
Аз съм от доволните. От сума време съм им клиент, нямам едно оплакване. А са имали повод - имах няколко проблемни пратки, хората направиха всичко възможно за мен.
Аз също не бих рискувала с пратка от £200 без тракинг номер, че и с превозвач. Но това е въпрос на лична преценка все пак.

# 12
  • Мнения: 31
Аз съм от разочарованите. Една пратка и тя е изгубена.

# 13
  • Русе
  • Мнения: 621
Аз бях техен дългогодишен клиент, но ги смених по ред причини. Имам загубена пратка от Германия. Предоставих всякаква информация и с молитви, безброй имейли и телефонни обаждания ми възстановиха сумата след 40 дни. не знам дали биха го направили ако не беше моето упорство. Иначе се отказах от тях заради бавната доставка от Англия, други забележки нямах. Но да не те отчайвам, но без номер за проследяване нищо няма да можеш да докажеш и те ще са в правото си да ти откажат съдействие. Копирам ти точка от общите им условия:
 3.5. Изпълнителят не носи отговорност за непристигнали пратки на адреса във Великобритания/UK до представяне на пълни доказателства от страна на Потребителя.

# 14
  • Мнения: 140
И аз искам да има сложа отрицателна оценка.Вече на два пъти при ясен и точен адрес ,пратката ми я пращат в друг град,след това аз звъня казвам им че адреса е друг,препращат ми пратката,обаче в другия офис ,който е в другия край на града.Днес трябваше да получа пратка и....о ... гледам пак в другия град е пратена,вече ми писна.Защо тогава пишем къде искаме да ги получим пратките когато те си пращат където искат  #Cussing out

# 15
  • Мнения: 31
Връщам си думите назад. Пратката ми беше намерена и доставена. Благодаря на Гъбко!

# 16
  • Мнения: 3
Здравейте, може ли да попитам някой, който скоро си е поръчвал нещо от английски Амазон с доставчик Габко, имаше ли проблем с адреса, който е даден за пример? Писах на хората от Габко и те ми казаха да се обърна към хората от Амазон. Проблема ми е, че въобще не съм на ти с английския, а и не намерих откъде мога да се свържа с тях. Появява ми се тая грешка като въведа адреса на Габко  http://prikachi.com/images/702/6724702W.jpg . Моля за съвет и помощ /за първи път пазарувам онлайн/ или за някоя друга фирма доставчика Embarassed

# 17
  • София
  • Мнения: 878
Здравейте, може ли да попитам някой, който скоро си е поръчвал нещо от английски Амазон с доставчик Габко, имаше ли проблем с адреса, който е даден за пример? Писах на хората от Габко и те ми казаха да се обърна към хората от Амазон. Проблема ми е, че въобще не съм на ти с английския, а и не намерих откъде мога да се свържа с тях. Появява ми се тая грешка като въведа адреса на Габко  http://prikachi.com/images/702/6724702W.jpg . Моля за съвет и помощ /за първи път пазарувам онлайн/ или за някоя друга фирма доставчика Embarassed
Поръчвате от американския сайт, а не от английския, от там е грешката, защотото продавача може да не праща извън страната, но и да изпраща се оскъпява поръчката поради дължимото мито за стоки от Америка. Дано да бях полезна Simple Smile

# 18
  • Мнения: 3
Поръчвате от американския сайт, а не от английския, от там е грешката, защотото продавача може да не праща извън страната, но и да изпраща се оскъпява поръчката поради дължимото мито за стоки от Америка. Дано да бях полезна Simple Smile
Мале какъв заплес съм Blush Хиляди благодарности. Сама никога нямаше да зацепя, че гледам друг сайт  bouquet

# 19
  • София
  • Мнения: 137
И аз искам да има сложа отрицателна оценка.Вече на два пъти при ясен и точен адрес ,пратката ми я пращат в друг град,след това аз звъня казвам им че адреса е друг,препращат ми пратката,обаче в другия офис ,който е в другия край на града.Днес трябваше да получа пратка и....о ... гледам пак в другия град е пратена,вече ми писна.Защо тогава пишем къде искаме да ги получим пратките когато те си пращат където искат  #Cussing out
"при ясен и точен адрес ... -  в друг град" !!??!!
Добре, че погледнах за мнения!
Интересува ме доставка от Германия, но да си докараш служителите до подобно нехайство .... не е толкова лесно!
Тук отново се намесва РЕШАВАЩО българското законническо безхаберие! Ако подобни договори се третираха достатъчно респектиращо в законодателството ни, подобно своеволничене сред куриерите нямаше да съществува! Мисля, че една обикновена неустойка за всеки просрочен ден би направила 'чудеса'...

# 20
  • гр. София
  • Мнения: 34
Без да правя реклама или да създавам впечатление, че съм свързана по друг начин с Габко, освен като тяхен клиент, искам да изряза своето мнение.
От година и половина използвам услугите на Габко. Сигурно са ми доставили над 50 пратки, но до сега съм нямала проблем с тях. За мен специално те са много коректни и винаги са ми отговаряли на запитване много бързо. Ако е имало проблем са реагирали светкавично.

# 21
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 205
Който не работи, той не греши.
И в западни куриерски фирми ми се е случвало да се дънят, ама ако е българска ще я оплюем с кеф.
Всеки човек (и всяка фирма) си има стъпки вляво и стъпки в дясно. Айде да не ги убиваме за това  Peace

Последна редакция: пн, 30 юни 2014, 22:49 от Radika

# 22
  • Мнения: 207
Ами какво да ви кажа, след като съм получавала с DHL кутия от обувки, която е запълнена с някакви боклуци за тежест, вече нямам доверие на никого... Да не споменавам, че тогава писах чак на немското DHL и получих само някакви неадекватни клишета за отговор...

Аз специално съм от доволните клиенти на Габко. Най-скъпото нещо, доставено от тях е Киндъл за 200 лева, дойде си нормално като всички други поръчки.

# 23
  • София
  • Мнения: 137
Ами какво да ви кажа, след като съм получавала с DHL кутия от обувки, която е запълнена с някакви боклуци за тежест, вече нямам доверие на никого... Да не споменавам, че тогава писах чак на немското DHL и получих само някакви неадекватни клишета за отговор...
Аз специално съм от доволните клиенти на Габко. Най-скъпото нещо, доставено от тях е Киндъл за 200 лева, дойде си нормално като всички други поръчки.
Днес си купих една дреболийка от немския амазон, като срокът в обявата беше един, а след плащането стана съвсем друг, като добавиха и трети - разбира се, по-голям и още по-голям !?! И това изцяло от страна на немския търговец!
Да си редим тук безкрайните задоволства от някой подобен посредник е малко .... въздух под налягане в крайна сметка. Истински сериозните търговци ГАРАНТИРАТ качеството и надеждността на предлаганото от тях. Изв, но и на мен ми писна да слушам уверения за оригиналност и прочие, но като опре до адекватния измерител на цялата тази помпозна самоувереност - реалната гаранция - 'самоувереността' им се изпарява за отрицателно време.
Затова в Бг ценим особено високо възможността да си споделим лесно, бързо и обективно личните впечатления от търговците. Жалко е че понякога трудно се различават мненията от прикритите реклами. А който е толкова уверен в качеството на предлаганото от него, нега го покаже не с думи, а с адекватна гаранция, каквато за голямо съжаление в Бг все още трудно се намира. Клиентът в почти всички случаи би дал някой лев в повече, ако е спокоен, че разполага с истинска гаранция, а не с фалшива такава, безпардонно отхвърляна в последствие от съотвените серявизи и магазини...
Как може в един нормален запаедноеврпейски град да ми се извинят, че не съм харесал стоката и само да ме запитат дали ще си купя друго; и в крайна сметка за секунди парите да са ми възстановени по картовата сметка, а тук да ми плещят, че шефът го нямало, че главният счетоводител го нямало, че .... кой ли още го няма .... и изобщо няма какво да се направи, ами направо си пий студената вода.
Ключът по въпроса е в гаранцията, а не голите хвалби! АС от малкия екран, 'умни' шефове от контролните структури обясняват къде и как трябва да се жалваме - че ако имаше полза от подобо жалване нали отдавна нямаше да има нужда от такова бре !!??!! Ако се наказваха адекватно респектиращо нарушителите в подобни ситуации, останалите нямаше да си позволяват същото, и то на воля...

# 24
  • София
  • Мнения: 1 163
грешки се случват, далеч съм от мисълта че са изрядни, но нахалното им поведение  и лъжите не говори добре в тяхна полза. За сметка на това пък по-добре че стана така, защото минах към други и съм много доволна, дори съм звъняла и ако е давало заето са ми връщали обаждане, което при Габко не се е случвало-при тях даже като обещаваха да звъннат и след това не го правеха, аз се обаждах да разбера какво е станало.

# 25
  • София
  • Мнения: 137
грешки се случват, далеч съм от мисълта че са изрядни, но нахалното им поведение  и лъжите не говори добре в тяхна полза. За сметка на това пък по-добре че стана така, защото минах към други и съм много доволна, дори съм звъняла и ако е давало заето са ми връщали обаждане, което при Габко не се е случвало-при тях даже като обещаваха да звъннат и след това не го правеха, аз се обаждах да разбера какво е станало.
А би ли споделила от кои си доволна?

# 26
  • София
  • Мнения: 1 163
igochev-на лични Wink

# 27
  • Мнения: 60
Аз ползвам Габко от години, но явно до днес. Случи се да загубят и моя пратка. Още водя кореспонденция с изпращача и немските пощи. Според немските пощи пратката е доставена на адрес, но за мое съжаление на сканираната разписка има само подпис. Габко искат името на приелия пратка. Габко спряха да отговарят след 2-я ми изпратен e-mail.

# 28
  • Мнения: 356
И аз до скоро бях доволна от Габко. Вече мисля да ги сменям
Дала съм получаване от офис на Рапидо . Предния път не можели да намерят офиса ,, наложи се да звъна 5 телефона докато я занесат в офис на Рапидо.
А последната ми пратка вместо в офис на Рапидо са я оставили в офис на спиди , без да ме питат , но за мен този офис не е удобен никак. Звънях им казаха , аз да звъня да питам рапидо защо е оставена там вместо в друг офис. Ама грешката не е моя как мога аз да върша тяхната работа. Изключително непрофесионално. Почти ми затвориха телефона и казаха , да съм пишела през платформата им съобщение ... Много се ядосах

# 29
  • Мнения: 30
И аз до скоро бях доволна от Габко. Вече мисля да ги сменям
Дала съм получаване от офис на Рапидо . Предния път не можели да намерят офиса ,, наложи се да звъна 5 телефона докато я занесат в офис на Рапидо.
А последната ми пратка вместо в офис на Рапидо са я оставили в офис на спиди , без да ме питат , но за мен този офис не е удобен никак. Звънях им казаха , аз да звъня да питам рапидо защо е оставена там вместо в друг офис. Ама грешката не е моя как мога аз да върша тяхната работа. Изключително непрофесионално. Почти ми затвориха телефона и казаха , да съм пишела през платформата им съобщение ... Много се ядосах

Е как Гъбко са пуснали пратката по Рапидо а е оставена на Спиди?
Питахте ли Рапидо защо са я оставили на Спиди?
Луда работа!
Малоумна грешка на Рапидо!

 newsm78       beer3

Последна редакция: пн, 14 дек 2015, 16:52 от Miro75

# 30
  • Мнения: 356
Да оказа се грешка на Рапидо . От Габко ми я пренасочиха за тяхна сметка , извиниха се.
Аз малко бързо запалих. Габко са номер 1

# 31
  • Мнения: 4
Сайтът на габко е изключително аматьорски и не говоря за дизайна.
Когато се регистрирате в него НИКОГА не използвайте парола, която ползвате и за нещо друго (имейл, фейсбук и т.н.). Обичайната практика е, когато се регистрирате в даден сайт сайтът да не пази паролата ви в чист вид (текст), а в хеширан. Какво е хеширане можете да прочетете в Уикипедия, но с две думи от произволно дълъг текст може да се генерира хеш с фиксирана дължина. Алгоритъма е еднопосочен - от хеша не може да се разбере какъв е бил текста, от който е получен . Така например ако паролата ви е ilovegabko хеша й би бил 9ca039fe630e2a7c707d582acf83557d
Именно този хеш се записва от сайта , а не вашата парола и в случай , че я забравите, сайтът ви генерира нова парола защото няма как технически от хеша да се разбере каква е била паролата ви.
Габко обаче записват паролите в базата си данни в чист текст и ако заявите забравена парола ще ви изпратят на имейл вашата забравена парола, а не новогенерирана.
С други думи ако ползвате за имейл и габко една и съща парола, директно предоставяте достъп до пощата си понеже габко знаят и паролата, и имейл адреса ви.

# 32
  • Мнения: 3 608
Да изкажа мнение относно фирмата.Сам съм виновен, че не съм прочел  в техните условия за това как ти опаковат покупката ако е в насипно  състояние и те таксуват в моя случай допълнително 13лв .казват 5паунда че струва кашон че то но5п не правят 13лв направих си труда да проверя цената в Англия на въпросното кашон че 2,5п е цената.Даже ме са си направили труда да прочетат в речника какво е значението на думата насипно  при положение че покупката ми е брой кутии.За мен е недопустимо товарене на клиента и отношение нямат понеже реших  да по споря  ми хвърли едно левче аз през тях  повече не бих пазарувал случката е от днес даже  не ме бяха уведоми ли за това че трябва  да платя повече.

# 33
  • Мнения: 143
Как става регистрацията?


Общи условия

Активация на акаунт