Габко

  • 22 998
  • 33
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 31
Връщам си думите назад. Пратката ми беше намерена и доставена. Благодаря на Гъбко!

# 16
  • Мнения: 3
Здравейте, може ли да попитам някой, който скоро си е поръчвал нещо от английски Амазон с доставчик Габко, имаше ли проблем с адреса, който е даден за пример? Писах на хората от Габко и те ми казаха да се обърна към хората от Амазон. Проблема ми е, че въобще не съм на ти с английския, а и не намерих откъде мога да се свържа с тях. Появява ми се тая грешка като въведа адреса на Габко  http://prikachi.com/images/702/6724702W.jpg . Моля за съвет и помощ /за първи път пазарувам онлайн/ или за някоя друга фирма доставчика Embarassed

# 17
  • София
  • Мнения: 879
Здравейте, може ли да попитам някой, който скоро си е поръчвал нещо от английски Амазон с доставчик Габко, имаше ли проблем с адреса, който е даден за пример? Писах на хората от Габко и те ми казаха да се обърна към хората от Амазон. Проблема ми е, че въобще не съм на ти с английския, а и не намерих откъде мога да се свържа с тях. Появява ми се тая грешка като въведа адреса на Габко  http://prikachi.com/images/702/6724702W.jpg . Моля за съвет и помощ /за първи път пазарувам онлайн/ или за някоя друга фирма доставчика Embarassed
Поръчвате от американския сайт, а не от английския, от там е грешката, защотото продавача може да не праща извън страната, но и да изпраща се оскъпява поръчката поради дължимото мито за стоки от Америка. Дано да бях полезна Simple Smile

# 18
  • Мнения: 3
Поръчвате от американския сайт, а не от английския, от там е грешката, защотото продавача може да не праща извън страната, но и да изпраща се оскъпява поръчката поради дължимото мито за стоки от Америка. Дано да бях полезна Simple Smile
Мале какъв заплес съм Blush Хиляди благодарности. Сама никога нямаше да зацепя, че гледам друг сайт  bouquet

# 19
  • София
  • Мнения: 137
И аз искам да има сложа отрицателна оценка.Вече на два пъти при ясен и точен адрес ,пратката ми я пращат в друг град,след това аз звъня казвам им че адреса е друг,препращат ми пратката,обаче в другия офис ,който е в другия край на града.Днес трябваше да получа пратка и....о ... гледам пак в другия град е пратена,вече ми писна.Защо тогава пишем къде искаме да ги получим пратките когато те си пращат където искат  #Cussing out
"при ясен и точен адрес ... -  в друг град" !!??!!
Добре, че погледнах за мнения!
Интересува ме доставка от Германия, но да си докараш служителите до подобно нехайство .... не е толкова лесно!
Тук отново се намесва РЕШАВАЩО българското законническо безхаберие! Ако подобни договори се третираха достатъчно респектиращо в законодателството ни, подобно своеволничене сред куриерите нямаше да съществува! Мисля, че една обикновена неустойка за всеки просрочен ден би направила 'чудеса'...

# 20
  • гр. София
  • Мнения: 34
Без да правя реклама или да създавам впечатление, че съм свързана по друг начин с Габко, освен като тяхен клиент, искам да изряза своето мнение.
От година и половина използвам услугите на Габко. Сигурно са ми доставили над 50 пратки, но до сега съм нямала проблем с тях. За мен специално те са много коректни и винаги са ми отговаряли на запитване много бързо. Ако е имало проблем са реагирали светкавично.

# 21
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 205
Който не работи, той не греши.
И в западни куриерски фирми ми се е случвало да се дънят, ама ако е българска ще я оплюем с кеф.
Всеки човек (и всяка фирма) си има стъпки вляво и стъпки в дясно. Айде да не ги убиваме за това  Peace

Последна редакция: пн, 30 юни 2014, 22:49 от Radika

# 22
  • Мнения: 207
Ами какво да ви кажа, след като съм получавала с DHL кутия от обувки, която е запълнена с някакви боклуци за тежест, вече нямам доверие на никого... Да не споменавам, че тогава писах чак на немското DHL и получих само някакви неадекватни клишета за отговор...

Аз специално съм от доволните клиенти на Габко. Най-скъпото нещо, доставено от тях е Киндъл за 200 лева, дойде си нормално като всички други поръчки.

# 23
  • София
  • Мнения: 137
Ами какво да ви кажа, след като съм получавала с DHL кутия от обувки, която е запълнена с някакви боклуци за тежест, вече нямам доверие на никого... Да не споменавам, че тогава писах чак на немското DHL и получих само някакви неадекватни клишета за отговор...
Аз специално съм от доволните клиенти на Габко. Най-скъпото нещо, доставено от тях е Киндъл за 200 лева, дойде си нормално като всички други поръчки.
Днес си купих една дреболийка от немския амазон, като срокът в обявата беше един, а след плащането стана съвсем друг, като добавиха и трети - разбира се, по-голям и още по-голям !?! И това изцяло от страна на немския търговец!
Да си редим тук безкрайните задоволства от някой подобен посредник е малко .... въздух под налягане в крайна сметка. Истински сериозните търговци ГАРАНТИРАТ качеството и надеждността на предлаганото от тях. Изв, но и на мен ми писна да слушам уверения за оригиналност и прочие, но като опре до адекватния измерител на цялата тази помпозна самоувереност - реалната гаранция - 'самоувереността' им се изпарява за отрицателно време.
Затова в Бг ценим особено високо възможността да си споделим лесно, бързо и обективно личните впечатления от търговците. Жалко е че понякога трудно се различават мненията от прикритите реклами. А който е толкова уверен в качеството на предлаганото от него, нега го покаже не с думи, а с адекватна гаранция, каквато за голямо съжаление в Бг все още трудно се намира. Клиентът в почти всички случаи би дал някой лев в повече, ако е спокоен, че разполага с истинска гаранция, а не с фалшива такава, безпардонно отхвърляна в последствие от съотвените серявизи и магазини...
Как може в един нормален запаедноеврпейски град да ми се извинят, че не съм харесал стоката и само да ме запитат дали ще си купя друго; и в крайна сметка за секунди парите да са ми възстановени по картовата сметка, а тук да ми плещят, че шефът го нямало, че главният счетоводител го нямало, че .... кой ли още го няма .... и изобщо няма какво да се направи, ами направо си пий студената вода.
Ключът по въпроса е в гаранцията, а не голите хвалби! АС от малкия екран, 'умни' шефове от контролните структури обясняват къде и как трябва да се жалваме - че ако имаше полза от подобо жалване нали отдавна нямаше да има нужда от такова бре !!??!! Ако се наказваха адекватно респектиращо нарушителите в подобни ситуации, останалите нямаше да си позволяват същото, и то на воля...

# 24
  • София
  • Мнения: 1 163
грешки се случват, далеч съм от мисълта че са изрядни, но нахалното им поведение  и лъжите не говори добре в тяхна полза. За сметка на това пък по-добре че стана така, защото минах към други и съм много доволна, дори съм звъняла и ако е давало заето са ми връщали обаждане, което при Габко не се е случвало-при тях даже като обещаваха да звъннат и след това не го правеха, аз се обаждах да разбера какво е станало.

# 25
  • София
  • Мнения: 137
грешки се случват, далеч съм от мисълта че са изрядни, но нахалното им поведение  и лъжите не говори добре в тяхна полза. За сметка на това пък по-добре че стана така, защото минах към други и съм много доволна, дори съм звъняла и ако е давало заето са ми връщали обаждане, което при Габко не се е случвало-при тях даже като обещаваха да звъннат и след това не го правеха, аз се обаждах да разбера какво е станало.
А би ли споделила от кои си доволна?

# 26
  • София
  • Мнения: 1 163
igochev-на лични Wink

# 27
  • Мнения: 60
Аз ползвам Габко от години, но явно до днес. Случи се да загубят и моя пратка. Още водя кореспонденция с изпращача и немските пощи. Според немските пощи пратката е доставена на адрес, но за мое съжаление на сканираната разписка има само подпис. Габко искат името на приелия пратка. Габко спряха да отговарят след 2-я ми изпратен e-mail.

# 28
  • Мнения: 356
И аз до скоро бях доволна от Габко. Вече мисля да ги сменям
Дала съм получаване от офис на Рапидо . Предния път не можели да намерят офиса ,, наложи се да звъна 5 телефона докато я занесат в офис на Рапидо.
А последната ми пратка вместо в офис на Рапидо са я оставили в офис на спиди , без да ме питат , но за мен този офис не е удобен никак. Звънях им казаха , аз да звъня да питам рапидо защо е оставена там вместо в друг офис. Ама грешката не е моя как мога аз да върша тяхната работа. Изключително непрофесионално. Почти ми затвориха телефона и казаха , да съм пишела през платформата им съобщение ... Много се ядосах

# 29
  • Мнения: 30
И аз до скоро бях доволна от Габко. Вече мисля да ги сменям
Дала съм получаване от офис на Рапидо . Предния път не можели да намерят офиса ,, наложи се да звъна 5 телефона докато я занесат в офис на Рапидо.
А последната ми пратка вместо в офис на Рапидо са я оставили в офис на спиди , без да ме питат , но за мен този офис не е удобен никак. Звънях им казаха , аз да звъня да питам рапидо защо е оставена там вместо в друг офис. Ама грешката не е моя как мога аз да върша тяхната работа. Изключително непрофесионално. Почти ми затвориха телефона и казаха , да съм пишела през платформата им съобщение ... Много се ядосах

Е как Гъбко са пуснали пратката по Рапидо а е оставена на Спиди?
Питахте ли Рапидо защо са я оставили на Спиди?
Луда работа!
Малоумна грешка на Рапидо!

 newsm78       beer3

Последна редакция: пн, 14 дек 2015, 16:52 от Miro75

Общи условия

Активация на акаунт