Габко

  • 22 997
  • 33
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Здравейте приятели,
Искам да събера мнения на тези от вас, които все още ползват услугите на Габко, дали са имали проблеми, подобни на тези от миналия януари със изгубени и доста забавени пратки?
За съжаление, за първи път имам две изгубени от декември и една от януари, последната на значителна стойност (200 паунда), за които при Габко няма информация.
Тези от декември тотално ги отписах, даже немога да предевя иск в Ибей, че съм изтървал сроковете, но за последната и най-значима, заведох и чакам да ми предостави продавача някакво доказателство, че е доставено в офиса на Габко в UK.
Та, въпроса ми и идеята на темата е, ако има и други пострадали като мен да споделят. Можем все пак да обменим информация и опит, какво евентуално можем да направим.
Иначе съм адресирал проблема си към Габко с предоставяне на линкове от спечелените търгове в Ибей, но без tracking номер незнам дали ще направят нещо.
Благодаря ви!

# 1
  • Хасково
  • Мнения: 592
Аз пък съм много доволна от тях , за сега съм нямала проблеми но са много точни !  Peace

# 2
  • Мнения: 2
И аз съм много доволна. Потребителят има инфо за всичко що се отнася до пратките, курсовете и т.н.  Досега не съм имала проблеми с тях...

# 3
  • Мнения: 0
И аз бях много доволен и не съм имал изгубени пратки, но ето че се случи.
Интересно е, дали и други хора имат проблем в момента...

# 4
  • Хасково
  • Мнения: 592
И аз бях много доволен и не съм имал изгубени пратки, но ето че се случи.
Интересно е, дали и други хора имат проблем в момента...
Така е но аз не бих ползвала посредник при такива скъпи пратки Simple Smile  Peace

# 5
  • Мнения: 1 162
michael128

 представи си, че пратката изобщо не е стигнала до гъбите? Дали била е изпратена наистина? В този случай те каква вина точно имат според теб?  newsm78

# 6
  • Мнения: 277
Провери ли в сайта на Габко в пратките без ИД номер,намирала съм си 2 пъти там пратки..Аз съм страшно доволна от тях.Не е трябвало да чакаш да изтече срока за парите.

# 7
  • София
  • Мнения: 2 006
Имам над 700 пратки само от ибей пристигнали с габко през последните две години. Проблеми не съм имала никога. Не получих само едно яке, което спечелих за символична сума и продавачът най-вероятно изобщо не ми беше изпратил. После се покри и ибей ми възстановиха парите. Следи си сроковете за диспут, защото и продавачите не винаги са стока.

# 8
  • Мнения: 0
Аз имам близо 500 покупки от Ибей и около 100 от Амазон Англия за последните 4 години, като от година и нещо съм клиент на Габко и всички  минаха през тях. От скоро ползвам и доставката от Германия, и от там също нищо не ми се е изгубило.
До момента и аз нямах проблеми с тях, даже ги препоръчвах на приятели и познати.
В интерес на истината, повечето ми колеги и приятели пазаруват през мен, затова и имам толкова много покупки от Англия.
Преглеждам абсолютно редовно в последния месец и половина по няколко пъти на ден пратките без ИД, няма ги и не са се появявали.
Съгласен съм, че може някой да не ми прати пратка, ама чак пък трима различни, в такъв кратък срок, определено ме съмнява..
Не ми се е случвало такова нещо за всичките 4 години от които пазарувам от UK.
За евтините пратки, реших да изчакам и тези последните 2 камиона, че си рекох, като е извънреден може да съдържа и разни стари, забутани. Уви, не се оказа така.
Слава богу са дребни неща и ги преглътнах.
Но последната, скъп телефон, немога така лесно да я преглътна.. Там съм си отворил тикет в Ибей, и пришпорих продавача да ми намери тракинг номер. Ако не се разберем, Ебей ще реши.
В интерес на истината, Габко се раздвижиха и поеха ангажимент на база на изпратените от мен линкове да се разтърсят за пратките.
Дано излезе поне GSM-a.
Иначе последно ми транспортираха безпроблемно синтезатор от Германия преди 10 дни, който струваше повече от 2-пъти джи ес ем-а (>1000лв.)
Просто до момента не съм имал съмнение в тяхното качество на услуга.
А и как да имам, след като повече от година нямах загубена пратка..  А съм вземал и компютър, и скъп лаптоп..

# 9
  • София
  • Мнения: 9 517
 извинявам се, че се намесвам, но за 200 паунда от ибей не бих пуснала без тракинг номер - няма шанс, а и едва ли ще се намери коректен продавач, който да предложи подобна опция  Peace

# 10
  • София
  • Мнения: 980
и при мен липсва една пратка и вече започнах да се ядосвам
Отбелязаха е , че е тръгнала с камион 161 и не дойде казаха ми , че щяла да бъде в камион 162 или 163
днес обработиха 164 камион и никакъв отговор от тях пуснах 3 имейла
от понеделник започвам да ги издирвам по телефона

# 11
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 205
Аз съм от доволните. От сума време съм им клиент, нямам едно оплакване. А са имали повод - имах няколко проблемни пратки, хората направиха всичко възможно за мен.
Аз също не бих рискувала с пратка от £200 без тракинг номер, че и с превозвач. Но това е въпрос на лична преценка все пак.

# 12
  • Мнения: 31
Аз съм от разочарованите. Една пратка и тя е изгубена.

# 13
  • Русе
  • Мнения: 621
Аз бях техен дългогодишен клиент, но ги смених по ред причини. Имам загубена пратка от Германия. Предоставих всякаква информация и с молитви, безброй имейли и телефонни обаждания ми възстановиха сумата след 40 дни. не знам дали биха го направили ако не беше моето упорство. Иначе се отказах от тях заради бавната доставка от Англия, други забележки нямах. Но да не те отчайвам, но без номер за проследяване нищо няма да можеш да докажеш и те ще са в правото си да ти откажат съдействие. Копирам ти точка от общите им условия:
 3.5. Изпълнителят не носи отговорност за непристигнали пратки на адреса във Великобритания/UK до представяне на пълни доказателства от страна на Потребителя.

# 14
  • Мнения: 140
И аз искам да има сложа отрицателна оценка.Вече на два пъти при ясен и точен адрес ,пратката ми я пращат в друг град,след това аз звъня казвам им че адреса е друг,препращат ми пратката,обаче в другия офис ,който е в другия край на града.Днес трябваше да получа пратка и....о ... гледам пак в другия град е пратена,вече ми писна.Защо тогава пишем къде искаме да ги получим пратките когато те си пращат където искат  #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт