Подготвителните модули на СМГ "Паисий Хилендарски"

  • 99 130
  • 733
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 3 379
Никъде не съм писала, че детето задължително ще кандидатства в СМГ Simple Smile, затова ми е странна логиката със стреса, с който трябва да привикне отсега. Не ме касае и дисциплината. Детето се интересува от математика и се справя доста над средното ниво, затова мислим, че ще му е полезно и интересно да се ориентира и да реши сам дали иска след 4-ти клас да се подлага на истерията Simple Smile, а това чудесно може да се случи в такъв курс. Също така не обича големи групи деца на едно място и това е основна причина,  както и личното ми професионално мнение (занимавам се с обучения), че голямата група е по-неефективна. Освен това, както писах, НПМГ ни е по-близо и по-удобно като локация.

# 271
  • София
  • Мнения: 5 047
Фран, специални благодарности за отговора !
Разпределението на децата по паралеки и  кой преподавател кои класове поема ставя ясно през септември, предполагам ?

# 272
  • Мнения: 40
Здравейте,
Може ли някой да ми каже домашното и темата от 27.04.2013г. от школата при г-н Златилов, защото бях на трети кръг на НОИ и не можах да присъствам.
Благодаря предварително.

Синя читанка- стр.138
зад.3,4,6,8,9,10
И пълен преговор за пробния изпит, който желае. Laughing

Хм . И синя читанка ли има? Аз имам зелена, жълта и лилава и домашното е било 
от урока за Числова пътека. Има някакво недоразумение. Rolling Eyes Да не е домашно от Междучасие,  за  3 клас. или е имало още една школа между 27.04 и днес?

# 273
  • София
  • Мнения: 3 507
Лично мое мнение е, без да се засяга някой персонално, че поне 1/3, ако не и повече от една група изобщо не е за тези модули. Там се надгражда, а има деца (по скоро родители), които очакват децата да получат там базови знания. Аз мисля, може и да греша, че когато всички са концентрирани в една цел те не си пречат един на друг.
Извинявай че цитирам точно теб, нищо лично, ама точно така написано е... обидно.
Та лично моето мнение е, че тези модули не са само за много тесен кръг деца. И не разбирам защо всеки пише, че те са точно за неговото дете, а не за другите.
Според мен модулите са идеални за деца с намален брой часове по математика, защото моето дете е такова и се чувства много добре там. Няма пропуски от базовия материал, а когато се появят ги запълвам аз, а не разчитам на курса. И доколкото негениалното ми дете иска да ходи на тези модули, ще ходи. Разбира се там има място и за гениални деца, които идеално биха се справили и без курса. Щом им е интересно нека да ходят, но пределната им полезност ще е много по-малка, отколкото на другите.
И това е само моето мнение, не държа да сте съгласни. Зная че всеки си гледа от неговата камбанарийка.

# 274
  • Мнения: 478
На мен не ми прозвуча обидно. Мисля, че това е самата истина, с малка разлика в процента (моето мнение е, че около 20 % не са за там). Много пъти е обсъждано и надали нещата ще се променят. Винаги ще има родители с болни амбиции или родители, които мислят, че в СМГ преподават магьосници или родители, които просто са объркали мястото...
Въпросът не е кое дете е за там, а на кое дете ще му е полезен този курс. Всяко може да бъде записано, но резултата ще е различен. Има деца, които откриват математиката за себе си именно на курса. Други пък не успяват да се впишат и да одържат на темпото. Истина е, че нивото е по-високо от училищното, т.е. цели се надграждане. Това предполага, че ако има пропуски в базовите знания, няма да се получи желания резултат от курса. Или - модулите могат да са полезни за всички, които нямат пропуски в знанията от материала в училище.
Има и една истина, която открих за себе си тази година и ще споделя за тези, които се интересуват - когато нивото е изравнено с училищното, полза имат само споменатите 20%. Какво имам предвид -
Скрит текст:
синът ми посещава модулите от трети клас (сега е 6-ти). От 5-ти клас има завишен хорариум по мат. в училище. До миналата година вкл. курса още вдигаше нивото му. Тази година обаче, не решават задачи от съст. мат, а започнаха подготовка за матурите и нивото страшно спадна. В резултат синът ми е страшно разочарован и отегчен (дотолкова, че отказа да ходи на 4-ти модул). Каза, че решава задачите за отрицателно време и през другото време скучае. За цяла година нищо ново не научи, няма задача, която да го затрудни. Това също не е добър вариант.

# 275
  • София
  • Мнения: 13 217
Валя*, няма проблем!  Peace
Изобщо не е обидно. Това е като да запиша детето си на майсторски клас по пиано, при условие, че може да свири само "Котешкия марш"  Wink Така е за мен де... Пък може и аз да съм от посочените надценили децата си родители, но тренировъчния тест, на който псунах моето дете показа друго  Wink Тя НЕ посещава изънкласни занимания по математика и реших да проверя какви резултати ще има без допълнителна подготовка. Останах доста доволна, а щеше да има още повече точки ако беше описала както трябва втората писмена задача, но точно това тя ще научи в модулите. Иначе беше решена цялата. Така че сега вече мога да кажа съвсем уверено, това което babaadi казва. За нея модулите ще бъдат полезни. Тя има доста солидна основа по математика и курсовете ще й дадат тънкостите, т.е. тя ще надгражда. И оттук-натам само от нея си зависи. Ако изгради необходимото качествено съсредоточаване ще постигне резултат, ако ли не ... в живота в крайна сметка човек сам си постига нещата.

А иначе не знам защо така го прие  Rolling Eyes Аз се опитвам да бъда обективна за моето си дете. Понеже съм склонна да го подценявам, точно сега няма да го направя  Wink Изказах мнението си, защото Алисън попита. И също по описаните от мен причини избрах Междучасие, което изобщо не означава, че "плюя" модулите в СМГ. Ако примерно не ми хареса в Междучасие ще я дам в СМГ, макар и с резерви за големите групи.

П.С. А мнението ми е базирано и да друг тип наблюдения, които няма да си позволя да коментирам във форума  Wink

# 276
  • Мнения: 4 204
Имаш ли представа дали ще води математиката на всички паралелки ?
Не, няма как да води математиката на 4 паралелки. Предполагам, че ще вземе А и Б паралелка и ще е класен ръководител на едната.
Други преподаватели, които в момента водят математика на 11-окласниците са Томова Grinning и Стоев.
Стоев може скоро да се пенсионира.

Имаш предвид , че Шаркова може да поеме 2 паралелки от бъдещите петокласници ли?

# 277
  • Мнения: 4 204
Здравейте,
Може ли някой да ми каже домашното и темата от 27.04.2013г. от школата при г-н Златилов, защото бях на трети кръг на НОИ и не можах да присъствам.
Благодаря предварително.

Синя читанка- стр.138
зад.3,4,6,8,9,10
И пълен преговор за пробния изпит, който желае. Laughing

Хм . И синя читанка ли има? Аз имам зелена, жълта и лилава и домашното е било 
от урока за Числова пътека. Има някакво недоразумение. Rolling Eyes Да не е домашно от Междучасие,  за  3 клас. или е имало още една школа между 27.04 и днес?

Извинявай, но чак сега влизам и разбирам, че не е ясно от къде е домашното. Съжалявам. Синът ми каза така/ за цвета/, аз лично не знам какви читанки има.
За късмет докато ти пиша той се прибра и ми каза- лилава читанка.
Малко късно ти подавам информацията, за което пак се извинявам.
4 клас.

# 278
  • Мнения: 7 162
Имаш предвид , че Шаркова може да поеме 2 паралелки от бъдещите петокласници ли?
Да, бъдещи петокласници, но за учебната 2014/15 година.
г-жа Шаркова в момента води 11-ти клас, които завършват СМГ след една календарна година.

# 279
  • Мнения: 4 204
Имаш предвид , че Шаркова може да поеме 2 паралелки от бъдещите петокласници ли?
Да, бъдещи петокласници, но за учебната 2014/15 година.
г-жа Шаркова в момента води 11-ти клас, които завършват СМГ след една календарна година.

Ееее, много жалко, така се обнадеждих. Sad
Сигурно е коментирано в някоя от многото теми за СМГ, но не съм видяла, за което извинете, че пак питам-има ли информация кои преподаватели ще поемат петокласници 2013/2014?

# 280
  • София
  • Мнения: 9 562
Здравейте! Тъй като дъщеря ми пропусна курса в събота, може ли да помоля за информация, какво са взимали и какво им е домашното - 3 клас, г-н Златилов.

# 281
  • Мнения: 146
Извинявам се , че нахълтвам в темата , но не можах да открия задачите от последния пробен изпит  за 3 клас . По напред в темата имаше посочен файл , но за съжаление ми дава съобщение , че файла не може да бъде открит Моля , някой да ми ги метне на лични. Благодаря!

В Междучасие няма няма места за Златилов за 4 клас.
Интересуват ме отзиви за В. Данова. Не толкова като математик , а като подход към децата. Това което  разбрах , че има опит с по- големи  ученици и се претеснявам , че няма да ни допадне като стил на преподаване. Много сме чувствителни и търсим по "нежно" отношение.

# 282
  • София
  • Мнения: 108
Здравейте, има ли някой от вас информация кои учители ще водят подготвителни модули за 3 клас тази година? Благодаря предварително за отговорите.

# 283
  • Мнения: 6 031
Здравейте, има ли някой от вас информация кои учители ще водят подготвителни модули за 3 клас тази година? Благодаря предварително за отговорите.

Информация ще има на сайта на СМГ. Можете да видите кои водят тази година за ориентир.

# 284
  • Мнения: 7 162
Здравейте, има ли някой от вас информация кои учители ще водят подготвителни модули за 3 клас тази година? Благодаря предварително за отговорите.
Предполагам /почти сигурна съм/, че същите, които водят третокласниците в момента.

Когато мине изпита, ще публикуват график. Може да има и нови имена, предвид това, че интересът към курсовете продължава да се учеличава.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт