Днес оценките видяхме, много скоро ще извикаме УСПЯХМЕ!!! СЕДМОКЛАСНИЦИ, напред!

  • 52 508
  • 812
  •   1
Отговори
# 735
  • София
  • Мнения: 18 167
Наличието на квоти още не мога да го възприема. Трябваше детето да стане 7-ми клас, за да установя че този архаизъм все още съществува. Как точно да му обясня на детето че еди кой си младеж от класа, който не си е давал зор с ученето, подигравал се е на "зубърките" е изкарал бал, с който се класира за конкретно училище, а тя най-вероятно няма да може въпреки че е с бал по-висок от неговия с цяла единица.


Аз пък съм майка на 3 момичета и въпреки, че  съм от "ощетената" страна на барикадата, съм донякъде и ЗА квотите. Peace Не мисля, че в езиковите, където баловете са традиционно достатъчно високи, попадат в общия случай лентяи от мъжки пол, които не са си дали никакъв зор през годината.Ако няма квоти, момчетата обаче ще са рядкост. А трябва да им се даде шанс, тъй като те на съвсем малко по-късен етап  узряват, често изпреварват девойките, особено по точните дисциплини. В класа на дъщеря ми има доста момчета, които се справят и по езика по-добре от някои  девойки.Нищо, че последните са били в повечето случаи с по-висок бал.Все пак не ми изглежда никак лошо в клас да има баланс на половете, хубаво е за самите взаимоотношения между децата в тази възраст. Thinking

# 736
  • Мнения: 186
Mисля, че като цяло момичетата имат търпението да учат повече.
По-организирани са и са по- старателни.
Но, все пак като цяло в живота повече успяват мъжете. Развитието на жените се забавя покрай раждането и отглеждането на децата, докато мъжете продължават. Разбира се има и изключения.....

# 737
  • Мнения: 8 853
Ба си, само 72 6- ци по мат. в София???Много ме изумява това на фона на тия 9000, положили изпита...

Толкова са отпуснали от МОМН, останалите са с 99.5 т. и 99 т., иначе щеше да лъсне
истината, че малка част от учениците наистина учат, че изпитът беше много лесен, но
една голяма част от децата просто отчитат присъствие в класните стаи и не могат да
решат и задачи за пети клас.
Сега ми хрумва - всички с двойки по МАТ да направят и матурата по МАТ за 4-ти клас -
интересно ми е колко двойки ще има  Laughing

Нямаш представа колко си права само... Laughing

# 738
  • Мнения: 69
Хора, осъзнайте се! Методиката за преобразуване на броя точки към оценка е тотално сбъркан!!!
Днес си скъсахме нервите с дъщеря ми да ходим по институциите, да се обаждаме по телефона - инспекторат и министерството. Оказа се, че въпросната формула е свръхсекретна и не само, че не публична информация, както трябва да е според мен, а и никой не знае към кого да се обърнем.
Така че подадохме искане за достъп до въпросната обществена информация.
Точките по МАТ са 99,5 и срещу тях стои оценка 5,911. Питах навсякъде едно и също - как 0,5т. се оценяват веднъж за 0,089, а друг път за 0,018, както е 99т. -5,893????????
Защо точно 0,5 до 100 отнемат 5 пъти повече от всички други половин точки??????????
Отговорът беше "Не знаем - ТЯ СИСТЕМАТА"!
Призовавам ви да се противопоставим на СИСТЕМАТА!!!!
Аз лично вече се обадих в БТВ.

# 739
  • Мнения: 8 853
Хора, осъзнайте се! Методиката за преобразуване на броя точки към оценка е тотално сбъркан!!!
Днес си скъсахме нервите с дъщеря ми да ходим по институциите, да се обаждаме по телефона - инспекторат и министерството. Оказа се, че въпросната формула е свръхсекретна и не само, че не публична информация, както трябва да е според мен, а и никой не знае към кого да се обърнем.
Така че подадохме искане за достъп до въпросната обществена информация.
Точките по МАТ са 99,5 и срещу тях стои оценка 5,911. Питах навсякъде едно и също - как 0,5т. се оценяват веднъж за 0,089, а друг път за 0,018, както е 99т. -5,893????????
Защо точно 0,5 до 100 отнемат 5 пъти повече от всички други половин точки??????????
Отговорът беше "Не знаем - ТЯ СИСТЕМАТА"!
Призовавам ви да се противопоставим на СИСТЕМАТА!!!!
Аз лично вече се обадих в БТВ.

Разбирам те, но каква е причината да си причинявате всички тия нерви, че и на детето също? Има ли някаква опасност да изпадне от желано училище или паралелка? В противен случай трябваше поне детето да бъде опазено от подобни негативни емоции, които всъщност нямат значение... Thinking

# 740
  • София
  • Мнения: 4 349
Хора, осъзнайте се! Методиката за преобразуване на броя точки към оценка е тотално сбъркан!!!
Днес си скъсахме нервите с дъщеря ми да ходим по институциите, да се обаждаме по телефона - инспекторат и министерството. Оказа се, че въпросната формула е свръхсекретна и не само, че не публична информация, както трябва да е според мен, а и никой не знае към кого да се обърнем.
Така че подадохме искане за достъп до въпросната обществена информация.
Точките по МАТ са 99,5 и срещу тях стои оценка 5,911. Питах навсякъде едно и също - как 0,5т. се оценяват веднъж за 0,089, а друг път за 0,018, както е 99т. -5,893????????
Защо точно 0,5 до 100 отнемат 5 пъти повече от всички други половин точки??????????
Отговорът беше "Не знаем - ТЯ СИСТЕМАТА"!
Призовавам ви да се противопоставим на СИСТЕМАТА!!!!
Аз лично вече се обадих в БТВ.

А може ли един въпрос. Тази половин точка за какво ви е взета?  newsm78 newsm78
Ние сме от тези, на които ни е взета 1 точка за това, че не е написал допустимата стойност на последната  задача!   Mr. Green Mr. Green И отнето ни е 0.18, а не 0.018, което си е 0.089 умножено по 2 до цяла точка

# 741
  • Попово
  • Мнения: 329
Хора, осъзнайте се! Методиката за преобразуване на броя точки към оценка е тотално сбъркан!!!
Днес си скъсахме нервите с дъщеря ми да ходим по институциите, да се обаждаме по телефона - инспекторат и министерството. Оказа се, че въпросната формула е свръхсекретна и не само, че не публична информация, както трябва да е според мен, а и никой не знае към кого да се обърнем.
Така че подадохме искане за достъп до въпросната обществена информация.
Точките по МАТ са 99,5 и срещу тях стои оценка 5,911. Питах навсякъде едно и също - как 0,5т. се оценяват веднъж за 0,089, а друг път за 0,018, както е 99т. -5,893????????
Защо точно 0,5 до 100 отнемат 5 пъти повече от всички други половин точки??????????
Отговорът беше "Не знаем - ТЯ СИСТЕМАТА"!
Призовавам ви да се противопоставим на СИСТЕМАТА!!!!
Аз лично вече се обадих в БТВ.
Тя тази формула май на никой не е известна. Според оценката, която е получила по БЕЛ например с формулата, която са им казали в училище, изчислихме, че точките са 93 и нещо. Днес са й съобщили (учителката по БЕЛ), че точките са 95. Иди, че разбери... Ние знаем формулата така: ((М1+М2)/100) х4+2 .

# 742
  • Пловдив
  • Мнения: 1 574
Хора, осъзнайте се! Методиката за преобразуване на броя точки към оценка е тотално сбъркан!!!
Днес си скъсахме нервите с дъщеря ми да ходим по институциите, да се обаждаме по телефона - инспекторат и министерството. Оказа се, че въпросната формула е свръхсекретна и не само, че не публична информация, както трябва да е според мен, а и никой не знае към кого да се обърнем.
Така че подадохме искане за достъп до въпросната обществена информация.
Точките по МАТ са 99,5 и срещу тях стои оценка 5,911. Питах навсякъде едно и също - как 0,5т. се оценяват веднъж за 0,089, а друг път за 0,018, както е 99т. -5,893????????
Защо точно 0,5 до 100 отнемат 5 пъти повече от всички други половин точки??????????
Отговорът беше "Не знаем - ТЯ СИСТЕМАТА"!
Призовавам ви да се противопоставим на СИСТЕМАТА!!!!
Аз лично вече се обадих в БТВ.
Не си трови нервите! Само за 100 точки не важи формулата, а вашата половин точка е разликата точно до 100. Няма да променят нищо, само ще натрупане отрицателни емоции. Вашите оценки, както и на всички деца които нямат точно 100 точки, се смятат по формула която мами публикуваха тук: (точки+66)/28

# 743
  • София
  • Мнения: 1 655
Това го разисквахме вчера. Формулата е (точки + 66)/28
Т.е. на всички се намаляват по две точки автоматично, освен на тези със 100 точки.
т.е. според експертите на МОМН тази година 100-99 =3.
Много сме потърпевшите.

# 744
  • София
  • Мнения: 18 167
Хора, осъзнайте се! Методиката за преобразуване на броя точки към оценка е тотално сбъркан!!!
Днес си скъсахме нервите с дъщеря ми да ходим по институциите, да се обаждаме по телефона - инспекторат и министерството. Оказа се, че въпросната формула е свръхсекретна и не само, че не публична информация, както трябва да е според мен, а и никой не знае към кого да се обърнем.
Така че подадохме искане за достъп до въпросната обществена информация.
Точките по МАТ са 99,5 и срещу тях стои оценка 5,911. Питах навсякъде едно и също - как 0,5т. се оценяват веднъж за 0,089, а друг път за 0,018, както е 99т. -5,893????????
Защо точно 0,5 до 100 отнемат 5 пъти повече от всички други половин точки??????????
Отговорът беше "Не знаем - ТЯ СИСТЕМАТА"!
Призовавам ви да се противопоставим на СИСТЕМАТА!!!!
Аз лично вече се обадих в БТВ.

Разбирам те, но каква е причината да си причинявате всички тия нерви, че и на детето също? Има ли някаква опасност да изпадне от желано училище или паралелка? В противен случай трябваше поне детето да бъде опазено от подобни негативни емоции, които всъщност нямат значение... Thinking

Тук не съм съгласна. Какво значи дали трябва да си го причиняват? Да, трябва - безумията на МОМН трябва да се  сведат до минимум, а с подминаване на нередности това няма как да стане. Peace Пресен пример от днес -  макар и закъснялата реакция на РИО София по отношение на 1 АЕГ след обаждане на майки тук и там.А и няма  гаранция, че  това наглед незначимо ощетяване няма да има  сериозни последици. За миг да си представим, че детето се е отправило към немската паралелка на СМГ.99,5 точки по математика и  малко по-ниска оценка по БЕЛ от тази на друго дете с примерно 97 или 98  точки по математика, могат да се окажат недостатъчни за прием на първото в СМГ за сметка на второто. Заради недомислена скала може дете с  по- лош резултат по математика да влезе пред по-доброто по математика в математическа паралелка  благодарение на минимален аванс по БЕЛ. Което при равностойно трансформиране на точки в оценки на всички нива след утрояване на математиката не би се случило.

Последна редакция: ср, 06 юни 2012, 18:41 от eine in Rente gegangene Nixe

# 745
  • Мнения: X
Тук не съм съгласна. Какво значи дали трябва да си го причиняват? Да, трябва - безумията на МОМН трябва да се  сведат до минимум, а с подминаване на нередности това няма как да стане.
Напълно подкрепям. Ако никой не реагира сега, не ми се мисли до къде могат да стигнат недомислиците на МОМН, а след две години ми предстои да се пека на същия огън.

# 746
  • София
  • Мнения: 4 349
И все пак някой може ли да ми каже за какво са отнели 0.5 точки?  newsm78 newsm78 newsm78

# 747
  • Мнения: 69
Тази формула в 18то ми казаха, че те са си я нагаждали по резултатите на развилнели се родители за да им обяснат нещо, но официално никой никъде не дал.В МОН г-нТрингов ни каза ,че е СЕКРЕТНА.Всичко друго са предположения на учителите-свободни съчинения!
На въпроса има ли смисъл- Категорично ДА!
1.Защото не е редно да оставяме в децата горчивия вкус на безнаказаност на тъпите и неграмотните/имам предвид конкретно човека дал алгоритъма-очевидно некоректен/
Крайно време е да има някакъв граждански контрол.
2.разлика между 35,412 и 35,721 не е за пренебрегване -гоним СМГ немски.

# 748
  • София
  • Мнения: 4 349
Тази формула в 18то ми казаха, че те са си я нагаждали по резултатите на развилнели се родители за да им обяснат нещо, но официално никой никъде не дал.В МОН г-нТрингов ни каза ,че е СЕКРЕТНА.Всичко друго са предположения на учителите-свободни съчинения!
На въпроса има ли смисъл- Категорично ДА!
1.Защото не е редно да оставяме в децата горчивия вкус на безнаказаност на тъпите и неграмотните/имам предвид конкретно човека дал алгоритъма-очевидно некоректен/
Крайно време е да има някакъв граждански контрол.
2.разлика между 35,412 и 35,721 не е за пренебрегване -гоним СМГ немски.

За какво ви е отнети 0.5 точки   Mr. Green Mr. Green

# 749
  • Мнения: 36
Здравейте! Поради големия интерес към Пловдивската статистика я качих тук: http://dox.bg/files/dw?a=5d0fe40c63

Голямо благодаря!

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт