Прекратяване на договор с Мтел за интернет

  • 4 490
  • 12
  •   1
Отговори
  • Мнения: 66
Моля дайте ми съвет.В началото на тази година(2012) сключихме договор за 1 година с Мтел за получаване на услуга "фиксиран интернет" за 100Mb. На промоционалната цена 18.90 +  20% отстъпка за първите два месеца.При сключването на договора, служителите в офиса не ни информираха, че в района където ще получаваме услугата е невъзможно да се постигне тази скорост.Не сме длъжни да знаем къде и какво им е покритието.Щом подготвят договора, значи всичко е наред....
Платиме авансово таксата за първия месец и очаквахме да дойдат техници да ни свържат.
След два дни оператор ни звъни по телефона с покана да предоговорим към по-ниска скорост.
По-ниските скорости в тарифния план не са на промоция, дори са много по-скъпи.Ние не желаем предоговаряне, щом не може да изпълнят условията на договора 100Mb za 18.90 лв  искаме да се анулира договора, та ние нямаме дори прекаран кабел.
НО, не можело така.Или си плащаме договора -12 X 18.90лв и прекратяваме взаимноотношения, или
предоговаряме за по-ниска скорост с по-висока цена.
Веднага пуснахме жалба и се позовахме в нея, че имаме права за прекратяване, съгласно общите условия за използване на услуга фиксиран интернет.
Днес отново бяхме призовани от оператор за предоговаряне.
Моля към кого да се обърнем, та ние дори нямаме прекаран кабел, не могат да ни доставят договореното, а искат пари за недоставена услуга за 1 година, за да си прекратим отношенията.Става въпрос за Студентски град.

# 1
  • видин
  • Мнения: 358
Пуснатата жалба има ли входящ номер?
Защото в мен-тел много често не дават никакъв документ, когато се пуска жалба.
Копие от жалбата до КЗП и до който се сетите. Мисля, че дори и  до омбудсмана може .

# 2
  • Мнения: 66
Да жалбата има входящ номер.

# 3
  • Мнения: 66
Жалбата остана при тях, не мога да направя копие.Посъветвахе ме да направя уведомление, че прекратявам договора едностранно, като цитирам точките от Общите условия в моя защите и да изпратя това писмо и до КЗП, до Комисията за регулиране на съобщенията, но виж и омбудсмана може да запозная, дали да не и Господарите.Ситуациата е комична.Не можеш да дадеш "стока", която промотираш, а искаш да ти я плащат цяла година.Та тя дори не активирана тази услуга-нямаме кабел.

# 4
  • София
  • Мнения: 13
Въобще не си губи времето да пускаш жалба в М-тел.
Направо в Комисията за защита на потребителите, можеш да я попълниш и през интернет, без да ходиш на място. Обясни им това, което си написала тук. При мен имаше голям ефект, иначе ми се очертаваше да платя 500 лв. на Глобулци за един изгледан до половина филм в Youtube.

# 5
  • видин
  • Мнения: 358
Това, че жалбата е останала при тях , предполагам, не е проблем. Щом като имаш входящия номер. Аз имах подобен проблем с виваком. Продадоха ми услуга, която не можеха да ми предоставят и ме навиваха да премина на друга скорост. Написах жалба, като изтъкнахче много държа точно на тази услуга с точно тази скорост, за която си имахме надлежно сключен договор с тях .
След едномесечно мотане ми прекратиха договора,за което получих писмо. Разбера се, без неустойки от моя страна. Добре, че си запазих писмото, защото след два месеца си поискаха и неустойките  Grinning
Пак писах жалби, пак размотаване около,но никакво плащане от моя страна. И се разведохме.
Затова обаче сега съм им в черния списък - много се жалвам.

Извинявам се ,че използвам темата ,но може ли Kremi80 да обясни по-подробно са случая с глобул?

# 6
  • Мнения: 66
Ще пусна отново жалба,че държа точно на тази услуга, с точно тази скорост.Ще заведа жалбатаа под номер, а копия от нея ще изпратя на КЗП и комисията за регулиране на съобщенията.
А да знаете какъв е срока  по закон за разглеждане на жалбите.Кога да очаквам отговор на вече подадената такава.В Мтел не ми дадоха отговор,казаха ми че се разглеждат в Централата  и зависи от тях.

# 7
  • Мнения: 136
Срокът на жалбите е 30 дневен ! Те имат правилници и много добре го знаят ! Щом се правят на умрели лисици за срока , може би нямат намерение да пуснат жалбата , все едно се е загубила , пък и като няма копие до КЗП ,

# 8
  • Мнения: 66
Но аз имам входящ номер, не може да не се задвижи, след като е заведна.

# 9
  • Бургас
  • Мнения: 372
Все още ли не си пуснала жалба до КЗП? Съветвам те да го направиш. Договорът ти може и трябва да бъде прекратен, след като за една  от страните е невъзможно да спази условията по него, а именно предоставяне на определена услуга. От М-тел вероятно ще получиш същия отговор, който си получила до момента. Не разчитай на това изобщо.

# 10
  • Мнения: 69
Доколкто знам срокът за отгаваряне на жалби и въпроси в мтел се промени на 24 часа. Поне на моята жалба ми отговориха на следващия ден, обадиха ми се по телефона и ми обясниха, защо сметката ми е такава и т.н.След една седмица ми пратиха отговор и писмено.Оказа се , че наистина вината не е тяхна, но за неудобството което са ми причинили няма да плащам такса два месеца.Не, че е кой знае какво като сума, но адски много се учудих. Така, че не се знае, може и при теб да се оправят нещата  Peace

# 11
  • Мнения: 66
Срокът за отговаряне на жалби в Мел е различен и зависи от вида услуга, която те ангажира с тях.За фиксиран висококоростен интернет е 30 дни. Но както и да е. От "Централата" се свързаха с нас и отговориха на жалбата ми.Получихме съобщение, че жалбата ни е уважена и трябва да отидем в техен офис да прекратим взаимоотношенията си.
Стана по-бързо и по по-човешки начин, отколкото предполагах. Не се наложи да пиша други жалби, не се стигна и по-далеч, както ми казваха мои близки в съвет да не се отказвам и да си търся правата дори и съд.
Благодаря на всички, които се включиха с помощ и съвет.Бяхте ми полезни и ме подкрепихте. Hug
Та вече сме с анулиран договор за интернет.Мисля да се откажем и от gsm услугите им.
Отдавна сме с техни карти на договор, но не предлагат нищо ново, ни от към минути, нито откъм цени.
С корпоративни карти сме и от доста време не са ни предложили нещо което да ни кара да останем техни клиенти.А и с това подвеждане с фиксирания нет, съвсем се разочаровахме.

Последна редакция: ср, 18 яну 2012, 23:19 от gabrielagaby

# 12
  • Мнения: 69
Браво, много се радвам, че нещата са се оправили бързо и безболзнено, в полза на клиента, както е на запад! Така и трябва да бъде! А иначе за мтел си мисля, че не си много права, сякаш напоследък изкараха доста промоции, да не говорим, че определно ще се натресеш от трън та на глог. Защо не идеш до техен офис и не говориш с тях, според мен могат да ти предложат нещо по-изгодно  Wink
Ти си знаеш най-добре де  Peace

Общи условия

Активация на акаунт