Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

се променя - разгледайте новостите и споделете с нас впечатленията си Включете се
Очно здраве и красота
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
360-362 от 362 отговора


Мнения: 1 783
adi-ko. дъвчех едни хапченца за тези уж алергии , непомогна особено.
vl  ти си ми отговорил, ама аз не помня. ТОбрадекс изключвам да си капя в очите. ТОгава се оправих с едни хомеопатични капки, сега обаче с тях не се получава.
Цитирай


Мнения: 1 373
Хомеопатията е въздух под налягане. Никак не е сигурно, че е помогнала. Може да са се оправили нещата от само себе си и това да е съвпаднало  с употребата на хомеопатия.

Не зная защо изключваш тобрадекса, но не се очаква той веднага да вдигне налягането. Ако се употребява месеци,  тогава може. Затова Наташка го препоръча за 2седмици. И изобщо всякакви кортикостероиди могат да вдигнат налягането след продължителна употреба и то при някои пациенти. Това ми обясни тя. Въпросът ми беше и за такива инжекции, които отнесох в рамото от известна ревматоложка. Наташка каза, че от 1-2 инжекции изобщо няма да се стигне до повишаване на налягането. А в листовките се презастраховат. Всяка вечер вземам диазепам и хлорпротиксен, но налягането не се вдига въпреки, че в листовките пише, че не трябва да се използват при глаукома. Да, но в моя случай са безалтернативни. Способна невроложка ми ги предписа и донякъде се безпокоеше именно за очното налягане. 2пъти и докладвах, че всичко е наред.
Цитирай


Мнения: 158
Повишението на ВОН вследствие на употреба на кортикостероиди е пряко зависимо от индивидуалната реактивност към тях.Кой каквото и да ви обяснява, зависи каква е личната ви реакция и сензитивност към тях.При някои хора тя настъпва много бързо, при други - не.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
360-362 от 362 отговора