Мога ли да върна вече закупена стока???

  • 1 377
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 802
Здравейте. Снощи с мъжа ми си купихме фритюрник Финлукс, понеже свекърва ми искаше да ни направи подарък за Коледа и каза сами да си го изберем. Отидохме в магазина, харесахме го и си го купихме. Исках веднага да го пробвам и реших да опържа картофки. Там идва и дилемата ... Фритюрника загрява повече от 40 мин и дори не достигна 170 градуса ... ядосах се и пуснах картофите ... стояха повече от 15-20 мин. и нямаше никакви идикации скоро да станат. Така след повече от час чакане, нищо не стана и му теглих една  #Cussing out
Искам да попитам дали мога да го върна в магазина ... предполагам, че пари няма да ми върнат, но поне да си изберем друг фритюрник  Crossing Arms
Моля дайте съвет какво да правя, той просто за нищо не става  ooooh!

# 1
  • Мнения: 1 296
От кой магазин го купи? Питам, защото ако имат сайт, там обикновено пише как може да се върне закупена стока.
Трябва да си пазиш касовата бележка и гаранционната карта.
И е желателно да го направиш час по-скоро.

# 2
  • Мнения: 2 802
От кой магазин го купи? Питам, защото ако имат сайт, там обикновено пише как може да се върне закупена стока.
Трябва да си пазиш касовата бележка и гаранционната карта.
И е желателно да го направиш час по-скоро.
От Зора ... пазя всичко, нали снощи го купихме.
Ей сега ще погледна в сайта им, мерси  Hug

# 3
  • Мнения: 41
Закупена стока - проявила дефект до три дена от датата на покупка , може да бъде заменена , или да бъдат върнати парите .
Това е по закона за ЗП.

Общи условия

Активация на акаунт