Отивам в гранд Мол - Варна, във офис на Виваком, за преподписване на договора за стац. тел, като променям плана от един на друг за същата такса. В добавка служителя ми предлага услуга, съвсем нова, за която трябва да плащам само левче месечно и говоря с виваком мобилни неограничено, както и с останалите оператори на 15 ст/мин. Свързвам се с майка ми по телефона, защото най вече тя го използва, обяснявам - съгласява се и договора се сключва с въпрос не "С каква продължителност да е договора" , а "За колко време да бъде отстъпката 3 или 6 месеца" - добре че поне на това не се вързах(добре съм запозната поне с общите условия). Прибирам се. Мама обаче, нали е следовател, прочита договора, при което се констатира, че имаме право на безплатен жичен телефон. Звъня на 123 за всеки случай да питам, да не би нещо ние да не сме разбрали и служутеля казва "Да, трябвало е да ви дадат подарък" Междувременно виждам, че 2 листа от договора липсват. Връщам се в офиса при друг служител и питам, дали аз нещо не съм разбрала или те не са ме обслужили подобаващо. Започна едно ровене в компютъра, притеснение, погледи към колегата който ме обслужи преди това. Издириха се 2-та липсващи листа измежду още 30-тина, което ме навежда на мисълта, че това явно си е обичайна практика-недаването на прословутия подарък. Интересното е кой се облагодетелства от това. Тъпо е, че в договора го пише, а те не го дават - подаръка, чиято себестойност не надвишава 2 лв, предполагам, но въпроса е принципен. С цялото си нахалство, онзи който ме обслужи първо, се провикна от другата страна на офиса все едно е на къра, в присъствието на 10 клиента, "Аз си мислех, че си имате телефон и за това не ви предложих". Представяте ли си. Кой си ти да анализираш материалното ми състояние и да разпределяш подаръците от фирмата на база някакви абсурдни хипотези.
Взех телефона, който така или иначе, няма да използвам, но ....... нали е безплатен . Попитах дали няма да ми дадат документ, на който трябва да се подпиша, че съм получила устройството, или някой вече се е подписал вместо мен. започна едно обяснение, как не е нужно да се подписвам никъде, защото това е подарък, а месец преди това взех мобилен телефон за преподписване и подписах 100 документа Ядосах се много зарязах всичко и се прибрах. Отварям страницата на Виваком за да науча повече за услугата която добавих към абонамента, а за която ми беше премълчано най важното, а именно че има някаква таксичка от 13 ст, която се начислява за всяко свързване, което прави повикванията не съвсем безплатни. За това съм си виновна аз, защото повярвах на подвеждащата и непълна информация подадена от този служител.
Сега съм твърдо решена да подам жалба във Виваком, защото се чувствам излъгана, а съм техен лоялен клиент от повече от 10 години.