Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 21

  • 45 205
  • 730
  •   1
Отговори
# 660
  • София
  • Мнения: 1 832
Шехина  Hug, пицата "Куатро стаджони" съдържа -
домати, шунка, аншоа, гъби, кашкавал, маслини, ангинари, риган, зехтин. Това е от менюто на пицарията.  Затова е имала вкус на риба. Мислих и аз да взема същата оферта, но навреме видях какво съдържа пицата и се отказах, защото не ми допада пица с риба.

# 661
  • Мнения: 2 697
Шехина  Hug, пицата "Куатро стаджони" съдържа -
домати, шунка, аншоа, гъби, кашкавал, маслини, ангинари, риган, зехтин. Това е от менюто на пицарията.  Затова е имала вкус на риба. Мислих и аз да взема същата оферта, но навреме видях какво съдържа пицата и се отказах, защото не ми допада пица с риба.

Нямам думи - тия са много зле явно, никъде по света Quatro Staggioni не съдържа риба, аншоа се слага предимно в пицата Наполи и в нея просто очакваш да си има рибка. Аз изобщо не съм и предполагала, че са измислили подобна тъпотия, затова и не си направих дори труда да прочета какво съдържат пиците Confused С тия твърде побългарени варианти това е резултатът. Да вземат да си поправят рецептите, че се излагат направо Laughing Като ги сравнявам с Дон Домат... просто сравнението е немислимо дори!

# 662
  • софия
  • Мнения: 25 781
МъжОт иска да яде ребърца, някакви отзиви за тази оферта http://www.dalavera.bg/index/offer/id/1003/name/-?utm_source=PAP … a_bid=&a_rid=  newsm78

Ние бяхме там по оферта за хрупкави филенца с бира Warsteiner. Бяха малко сухички, но си ги хапнахме с удоволствие. После някой не беше доволен от сача им. Освен това залите за непушачи не са добри. Едната е в мазето до кухнята и въпреки, че бяхме единствени и беше спокойно, се чувствахме все едно сме в сервизно помощение. През цялото време сервитьорите минаваха с пълни и празни чинии покрай нас. Другата е нещо като втори етаж, но е толкова ниска, че мъжът ми си удари главата, а също и сервитьора.  Grinning  За мен е средна работа - нито е нещо впечатляващо, нито е много лошо. Персонала е ОК. Ребрата не сме опитвали.

Аз. Отвратителен беше сача - месата имаха странен вкус, а свинското определено беше старо  Sick Потвърждавам за "салона" за непушачи. Повече няма да стъпя там - с или без ваучер.

http://www.zadrujno.bg/1429/sand-pictures-risunki-piasuk-po-izbo … etove-zabava.aspx

ето нещо интересно за подарък на детенце. Аз лично си взех 4 комплекта, за да зарадвам малката и племениците ми.
Ауууу, ако някой подари подобно нещо на моето дете ни бих го погледнала повече. Такова мацотене. УжасТ! Освен, ако не се прави на двор Peace

# 663
  • София
  • Мнения: 588
Някой има ли впечатления от фризьорски салони Вени newsm78
По-конкретно салонът на Раковска ме интересува...

# 664
  • София
  • Мнения: 690
Момичета, много мислих дали да започвам  темата пак, но съм безкрайно възмутена от лицемерието на Колектива. Става въпрос, разбира се за сделката с Лагуна. След като забелязах разликата в грамажа на тортите на място в сладкарницата--веднага се обадих на Колектива и техен служител ми обясни да изчакам да получа ваучера и да им изпратя мейл с банкова сметка, за да ми върнат парите. Помествам отговора на моя мейл с данните на банковата сметка и ваучера. Безочието им е ненадминато #Cussing out
Има ли някой,които си е получил парите? Има ли запознати от правна страна какво да предприема или към кого да се обърна. Не съм за загубените им 13лв, но преди Коледа да се държат така е повече от недопустимо и възмутително. Защо ме излъгаха, че проблеми с парите няма да има? Как е възможно при тази конкуренция да има такова поведение?

 Здравей--------,
за съжаление ние сме приключили взаимоотношенията си с този доставчик и за възстановяване на пари трябва да се обърнеш към тях.

Поздрави,
Колектива

# 665
  • Мнения: 24
И аз се включвам отново в темата, въпреки че ги бях спряла ваучерите за едно известно време:))
Какво мислите за тази оферта в сайта vipoferta.bg - изненада на Коледа от Снежанка и Джуджетата.

http://www.vipoferta.bg/оферта-Изненадайте-Вашите-любими-хора-с-подарък-поднесен-на-връх-Коледа-от-Джуджетата-и-Снежанка!-Накарайте-детето-си-да-запомни-таз-632.html

Много ми се иска да изненадам моето детенце, с което вече писахме писма и сега активно чакаме дядо Коледа да дойде хехе:)

Кажете какво мислите:)

# 666
  • Мнения: 4 916
Момичета, много мислих дали да започвам  темата пак, но съм безкрайно възмутена от лицемерието на Колектива. Става въпрос, разбира се за сделката с Лагуна. След като забелязах разликата в грамажа на тортите на място в сладкарницата--веднага се обадих на Колектива и техен служител ми обясни да изчакам да получа ваучера и да им изпратя мейл с банкова сметка, за да ми върнат парите. Помествам отговора на моя мейл с данните на банковата сметка и ваучера. Безочието им е ненадминато #Cussing out
Има ли някой,които си е получил парите? Има ли запознати от правна страна какво да предприема или към кого да се обърна. Не съм за загубените им 13лв, но преди Коледа да се държат така е повече от недопустимо и възмутително. Защо ме излъгаха, че проблеми с парите няма да има? Как е възможно при тази конкуренция да има такова поведение?

 Здравей--------,
за съжаление ние сме приключили взаимоотношенията си с този доставчик и за възстановяване на пари трябва да се обърнеш към тях.

Поздрави,
Колектива




http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19

# 667
  • Мнения: 177
Искам да се оплача от обслужването в салон "Вени" на ул.Джейс Баучер: http://-spam129-profile/%D0%98%D0%B7%D0%BC%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0% … 4%D1%83-o343.html
За пореден път се убеждавам, че зад лъскавите реклами и интериор, освен претенции и прекомерно високи цени, не стои нищо!
Първо фризьорките те гледат, като че ли си паразит, измиха ми косата без да и сложат нито маска, нито балсам. На мое искане да ми се изправи косата, тя бе направена с навити краища и изобщо не права. Девойките руптаеха за всякакви вътрешно организационни неща, които не са работа на клиента и мрънкаха, че са изморени...

Аз не бих повторила за 8лв, още по малко на редовна цена!

# 668
  • София
  • Мнения: 20 208
Май отзивите за масажа в Нефилима бяха добри, така ли беше или се бъркам?  newsm78


Не бъркаш - добри бяха.  Hug

# 669
  • София
  • Мнения: 3 124
Използвахме ваучера за "Арменско плато за двама" на ресторант Гоар. Малко са ми смесени впечатленията и не мога да дам еднозначна оценка.

Обстановката е приятна, леко претенциозна. Заведението е малко и се пуши навсякъде, за което не бяхме много подготвени. Като седнахме на масата, усетихме студено течение. Ресторантът се отоплява с климатик, но духа от вратата. Ако ходите, ви съветвам да изберете колкото се може по-вътрешна маса.
Обслужването беше отлично, малко прекалено официално по мое мнение, но любезно.

Платото определено е само за предястие. Двама души не могат да се нахранят с него- кьопоолуто в микроскопични количества, една порция кешкек (около 150 г), четири сърмички с лозови листа, четири кебапчета (доста мънички), четири броя сърмички с патланджан и сирене, и една порция постно мантъ (макарони, поляти с кисело мляко и червен пипер). Кешкекът беше много хубав, сърмичките- също. Постното мантъ не ни хареса. Поръчахме още две салати (с цвекло и сух таратор), а за десерт- ашуре и кафе на джезве. Ашурето беше превъзходно, кафето също ни хареса. Доплатихме 22 лева. Специално погледнах в сметката- водата НЕ беше включена. Може би някой се е оплакал, или са чели в темата за нашето възмущение. Laughing

Накратко, храната е вкусна и си заслужава да опитате арменски специалитети. Не бих взела втори ваучер с подобна оферта, а само такъв, който предлага някакво общо намаление от менюто.

Ranick, това е пълно безочие! На мен ми обещаха, че ще си получа парите в срок до две седмици, но след това пък ми дойде потвърждение, че вече ми е активен ваучерът, та като нищо искат да се направят на ударени. Thinking Ще им пиша отново, да видим какво ще ми отговорят.

# 670
  • Мнения: 19 527
Как ви се струва тази оферта http://ofertomat.bg/offers/view/562.html?a_aid=4ed5e0714c70a? Някой ако разбира, нека ми пише дали си струва цената, че искам да изненадам сина ми за Коледа.

# 671
  • София
  • Мнения: 690
argun,благодаря за линка, но си мислех за нещо по-''сериозно''. Нима само тази комисия върши нещо? Някой може ли да помогне да докажем, че са променили условията след като съм платила-то е ясно, че в интернет следа винаги има..
sweetkids_mama Наглостта на Колектива е голяма да твърдят, че са ''приключили взаимоотношенията си с този доставчик '' - всички знаем, че ( за разлика от другите сайтове) те привеждат парите на фирмите, след като се представят ваучерите, а не преди това.

# 672
  • София
  • Мнения: 4 070
Това, че Колектива са "приключили взаимоотношенията с този доставчик", не би трябвало да е твой проблем. Ти имаш договор с тях, платила си на тях и те трябва да ти върнат парите при рекламация. Какво ще правят те с доставчика си е тяхна работа.  Peace

# 673
  • София
  • Мнения: 690
aunt Ogg , опитват се пак да ни запушат устата, пък каквото стане Twisted Evil
Толкова нагли и мобилните оператори не са били - пишат там мейл-Оправяйте се сами. Нечувано!

# 674
  • Мнения: 14
И аз съм един от недоволните клиенти на Колектива. Колектива вече ги "отсвирих" тотално, защото разбрах, че проблемът не е в даден случаен доставчик, а в самата Колектива, тъй като не само не проверяват доколко са коректни фирмите, т.е. качеството на услугата, която предлагат чрез сайта си, но и дори и да знаят за конкретен проблем с доставчика от Колектива са склонни да пуснат нова оферта на некоректната фирма, само и само да спечелят някой лев. Самата аз избягвам да пиша по форумите и фактът че споделям с вас говори ясно за безкрайното ми възмущение. Реших, че след като напиша за моя печален опит, бих могла да предпазя някой от четящите тук да сключи сделка с Колектива и Джуниър 1998 ООД, известна по-скоро като FUJIFILM PRO PHOTO CENTER и с магазини предимно по моловете. Сигурно малко дългичко ще се получи, но се извинявам предварително.
Преди време закупих ваучери от Колектива за копиране на 50 снимки и ПОДАРЪК - фотоапарат за еднократна употреба Fujifilm Quicksnap! Фотоапаратите, които ми дадоха бяха със срок на годност до декември 2007 година  #Crazy Това са цели четири години след срокът на годност. След като поисках от Колектива номерата на ваучерите ми, за да подам сигнал до Комисията за защита на потребителите (без да споменавам какъв е проблемът) от Колектива ми върнаха писмо, в което ми съобщиха, че знаят за възникналия проблем и ми изпратиха писмо на FUJIFILM PRO PHOTO CENTER, в което те съобщават, че нямало никакъв проблем да се използва фотоапаратът. Естествено реших, че от Колектива няма как да са знаели предварително за проблема, който ще възникне, но какво беше учудването ми днес, когато видях в Колектива, че има нова оферта на FUJIFILM PRO PHOTO CENTER за луксозна фотокнига с любимите ти снимки + фотоапарат Quicksnap
http://bg.kolektiva.net/plovdiv/foto-kniga.html
От самата фирма-доставчик на услугата знам, че няма фотоапарати за еднократна употреба, които да са в срок на годност, тъй като аз поисках моите да бъдат заменени с годни. Не знам как Колектива си позволява да мами клиентите си отново, въпреки че знае, че фотоапаратите са негодни (смятам че никой разумен човек не би използвал фотоапарат, чийто срок на годност е изтекъл преди четири години).
Да не говорим че снимките, които ми копираха от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER бяха с отвратително качество - бяха изрязани и жълтеникави. Моя приятелка ми каза, че жълтеникавият оттенък се получава, когато се спестява част от консуматива, т.е. умишлено е настроена машината по този начин с цел да се поевтини копието.
Ще се радвам ако поне на някой съм била полезна. И благодаря на тези, които стигнаха до края!  Laughing

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт