В този пост ще дам няколко факта относно първите ни покупки в магазина и впечатленията ни относно отношението на персонала към клиентите. Оставам на Вас да прецените дали съм някакъв хейтър, или това което на нас ни се случи, се случва ежедневно с клиентите на магазина.
Първо - дефектни стоки.
Купихме следните неща:
1. триместен разтегателен диван Karstad, цена с дамаската около 1450 лв. Дефект - едната от дамаските има петно, предполагам от изгаряне.
2. фотьойл Karstad, 2 броя, цена около 400 лв. единия. Дефекти - липса на подлепящи ленти на единия на определени места. На другия имаше дефектна резба и не можеше да се монтира крачето.
Изводът до тук - ТРИ стоки, ТРИ РАЗЛИЧНИ дефекта !!!
Не случайно наблягам на горното - според мен гръцките мошенници, притежаващи правата на IKEA за България пласират преднамерено дефектна стока на потребителите "втора ръка" (разбирайте нас, смотаните българи).
Много бих се изненадал, ако само аз съм имал този невероятен "късмет" - 3 от три
За да бъда абсолютно обективен, ще кажа че след като отидохме в магазина с дефектните неща, едните ги оправиха, за дамаската обещаха, че ще я заменят когато имат налична.
Второ - отношение към клиентите
След като закупихме дивана, на гише Получаване на Стока получихме кашон, явно преди това разопакован и т.н. На настояването да се смени стоката с неразопакована такава, служителят арогантно се опита да откаже. Като видя, че номерът не минава, даде кашона обратно вътре, където се разбра, че не го заменят, а просто преопаковат. Настоях да говоря с отговорник Обслужване на клиенти. Въпросното момиче арогантно ни излъга, че има само два дивана, и двата разопаковани. Тук тя сбърка, защото аз вече бях видял във системата, че има 13 налични дивана. След като и казах че се опитва да ме заблуждава най - елементарно, служителката изведнъж си спомни, че всъщност имало наистина такива. Вбесен от очевидно плоските й и елементарни опити да ме прави на маймуна, поисках да разговарям с Началника на магазина. Същият се появи и се извини от името на персонала. Предложи да ни почерпят с порция от прословутите шведски кюфтенца.
Пиша тези неща във форума, защото в крайна сметка е тъжно за пореден път да се оказва че зад голямото и несъмнено реномирано име на компанията, се крият жалки балкански бизнес подходи.