Забавена доставка от магазин Икеа

  • 4 063
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
В петък - 30.09 на обед купих кресло от магазин Икеа, което трябваше да ми бъде доставено същия ден след 17.00ч. В 20.30ч. ми се обадиха, че имат още три  доставки и се разбрахме в неделя след 12.30ч.  В 17.30 в неделя звънях в магазина, оттам ме препратиха към фирмата, която им поема доставките по домовете - Ренус България ООД, от въпросната фирма ме увериха, че между 19 и 20ч същата вечер ще ми докарат креслото. Сега е 21.17ч, кресло няма, преди малко звънях отново на Ренус Б-я ООД и след известно време разправии ми казаха, че утре сутринта моето кресло ще бъде първата доставена поръчка. Иначе цената на доставката по домовете е 15лв до входа и 30лв до врата. Сама съм вкъщи и няма кой да ми помогне, съответно засега освен парите за креслото, съм назад и с 30лв за доставка. Скоро откриха магазин Икеа и не знам дали има много други такива случаи като моя, но съм ужасно разочарована, защото всички в магазина бяха ужасно любезни, три пъти ме увериха, че още същия ден ще си получа креслото, взеха ми с усмивка 30те лева за доставката и до там. Човешко е да проявиш разбиране един път, два пъти, ама да им звъня аз в неделя вечер по нощите, при положение, че трябваше да дойдат между 19 и 20.00ч., за да разбера ще благоволи ли някой това кресло да ми го докара най-накрая.... съжалявам за словоизлиянията, но съм доста ядосана в момента, защото хем си плащаш, хем те правят на маймуна Monkey . Определено скоро няма да си купя, нещо което не може да се побере в колата от този магазин. Стискайте палци утре най-накрая да си получа креслото   smile3515  и все пак имайте едно наум за доставката на мебели от Икеа, защото може аз да не съм единствената.   ideauu

# 1
  • Мнения: 1 173
Много съжалявам за проблемите с креслото..
Аз пък да похваля никому неизвестна фирма за мебели на Пиротска(57), където в събота си взехме двукрилен гардероб с надстройка за детето, чамов, дървен срещу сумата 270 лв.
В тази тема го пиша защото обиколих цялата икеа и открих бледо подобие на това което исках(пвч, без възможност за разпределението което искам) и за повече пари.
В 10 часа купихме гардероба, в 10.40 беше вкъщи. Евала на БГ фирмичката.

Та Икеа икеа ама да не полудяваме все пак Simple Smile

Последна редакция: нд, 02 окт 2011, 23:31 от peppia

# 2
  • На земята, която е всъщност звезда.
  • Мнения: 2 540
В петък - 30.09 на обед купих кресло от магазин Икеа, което трябваше да ми бъде доставено същия ден след 17.00ч. В 20.30ч. ми се обадиха, че имат още три  доставки и се разбрахме в неделя след 12.30ч.  В 17.30 в неделя звънях в магазина, оттам ме препратиха към фирмата, която им поема доставките по домовете - Ренус България ООД, от въпросната фирма ме увериха, че между 19 и 20ч същата вечер ще ми докарат креслото. Сега е 21.17ч, кресло няма, преди малко звънях отново на Ренус Б-я ООД и след известно време разправии ми казаха, че утре сутринта моето кресло ще бъде първата доставена поръчка. Иначе цената на доставката по домовете е 15лв до входа и 30лв до врата. Сама съм вкъщи и няма кой да ми помогне, съответно засега освен парите за креслото, съм назад и с 30лв за доставка. Скоро откриха магазин Икеа и не знам дали има много други такива случаи като моя, но съм ужасно разочарована, защото всички в магазина бяха ужасно любезни, три пъти ме увериха, че още същия ден ще си получа креслото, взеха ми с усмивка 30те лева за доставката и до там. Човешко е да проявиш разбиране един път, два пъти, ама да им звъня аз в неделя вечер по нощите, при положение, че трябваше да дойдат между 19 и 20.00ч., за да разбера ще благоволи ли някой това кресло да ми го докара най-накрая.... съжалявам за словоизлиянията, но съм доста ядосана в момента, защото хем си плащаш, хем те правят на маймуна Monkey . Определено скоро няма да си купя, нещо което не може да се побере в колата от този магазин. Стискайте палци утре най-накрая да си получа креслото   smile3515  и все пак имайте едно наум за доставката на мебели от Икеа, защото може аз да не съм единствената.   ideauu

Опиши случката във Фейсбук страницата им, там има много хора и предполагам, че ще предложат компенсация.

# 3
  • Мнения: 0
Съжалявам, че тези дни не писах, но от търчане насам-натам по задачи време не ми остана.  В понедлник сутринта най-накрая ми доставиха креслото, даже малко след като си тръгнаха доставчиците, лично ми се обадиха и от офиса на фирмата-подизпълнител да ми се извинят. Предложиха ми да ми върнат парите за доставката или при бъдеща покупка от магазина, доставката да ми е безплатна. Иначе аз и във Фейсбук им писах и там ми отговориха. Хората наистина бяха много любезни, но ме подразни много това, че аз трябваше да звъня няколко пъти по телефона и два дена да седя вързана вкъщи да ги чакам да дойдат, като в неделя вечерта вече доста се ядосах  smile3511 А за неизвестните фирми, ние вкъщи така си купихме кухненска, трапезарна и холна маса, барабар с 10 стола за няма 1500лв от някаква фирма, чието име дори не помня, но нещата са страхотни и бяха почти наполовина по-евтини от всичко, което бяхме разглеждали по големите магазини.  Wink

Общи условия

Активация на акаунт