Гаранция без бележка

  • 3 234
  • 20
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 5 710
Купих си едно нещо, на което гаранцията му е самата касова бележка. Обаче ( естествено) я загубих. Имате ли представа, ако го занеса в магазина дали ще си направят труд да потърсят нещото по баркод и т.н и да ми признаят гаранцията, или да не се надявам...

# 1
  • Мнения: 1 129
Купих си едно нещо, на което гаранцията му е самата касова бележка. Обаче ( естествено) я загубих. Имате ли представа, ако го занеса в магазина дали ще си направят труд да потърсят нещото по баркод и т.н и да ми признаят гаранцията, или да не се надявам...

ааам ти не живееше ли в друга държава  Rolling Eyes

# 2
  • Мнения: 5 710
Ами нали сме в ЕС, не е ли едно и също?  Потребителски права, ала -бала...

# 3
  • Мнения: 1 129
Ами нали сме в ЕС, не е ли едно и също?  Потребителски права, ала -бала...

Може би трябва, но не е. Или иначе казано от моя гледна точка е много по-вероятна проверка чрез баркод или друг на вън отколкото в нас. Ако ме бяха попитали за тук щях да бъда почти категорична, че шанс няма, но при теб си заслужава да опиташ. После пиши какво е станало  Grinning Peace

# 4
  • Германия
  • Мнения: 240
Ако е от голям магазин купено съм почти сигурна, че ще ти намерят бележката.  Simple Smile Аз така се издъних наскоро..развали ми се телефонът, не можах да намеря бележката...викам си, къде ще ходя да се червя и да питам, така и така няма шанс да стане..купих си нов телефон. После обаче все пак реших на майтап да пробвам..веднага ми изнамериха фактурата чрез серийния номер.  ooooh!

# 5
  • Под гъбата
  • Мнения: 1 457
Купих си едно нещо, на което гаранцията му е самата касова бележка. Обаче ( естествено) я загубих. Имате ли представа, ако го занеса в магазина дали ще си направят труд да потърсят нещото по баркод и т.н и да ми признаят гаранцията, или да не се надявам...

ааам ти не живееше ли в друга държава  Rolling Eyes
Ако се сетиш кога е правена покупката, може и да стане. По принцип нашият касов апарат вечер на отчет вади копие на всички маркирани продажби за деня.

# 6
  • Мнения: 5 710
Да взема да пробвам. Телефонът ми е доста скъп и съм почти сигурна, че изхвърих бележката, но още отчаяно я търся, едва на 3 месеца е. тогава ми дадоха и някаква промоционална сим карта, аз пазя кутия, всичко... Голям магазин за техника, да. Дано да имат добра воля да го направят ( и дано по чудо намеря бележката...) И разбира се да се види няккаъв номер на телефона самия дали отговаря на този в/у кутията...

# 7
  • Германия
  • Мнения: 240
Е щом е телефон, значи е лесно...само въвеждат серийния номер в компютъра и готово Simple Smile

# 8
  • Мнения: 5 710
sega чета,че кутията ( бар кодовете) също са доказателство за покупка,
значи има надежда:) Мерси много!

# 9
  • Мнения: 2 759
                              Явно проблемът е решен, аз само ще се похваля, че днес в един приятен магазин ми издадоха касова бележка, на която е изписано моето име  Blush.

# 10
  • Мнения: 5 710
Той проблемът е почти решен но по друг начин.
Прибра се мъжа ми и ми изсуши тъч скрийн-а, взе да цъка правилно. Явно от топло, влага.. това добре. Но аз нали съм паника се обадих и в магазина, казаха ми, че ако е платено с карта МОЖЕ да се проследи плащане. Ако е платено в брой, не. Тоест, като си купувате нещо по-скъпо го правете с карта, защото така може да се проследи плащане, да се издаде въпросното копие на бележката.

# 11
  • Германия
  • Мнения: 240
О и аз точно със тъча имах проблеми..и моят така се оправяше в началото, докато накрая не сдаде багажа тотално.  Tired Много странно, че не може да се проследи по сериен номер, би трябвало да ги имат в базата данни..Е поне не е изгорял тотално, тъчскрийна може и в сервиз да си го смениш, ако няма друг начин.  Simple Smile

# 12
  • Мнения: 13
Купих си едно нещо, на което гаранцията му е самата касова бележка. Обаче ( естествено) я загубих. Имате ли представа, ако го занеса в магазина дали ще си направят труд да потърсят нещото по баркод и т.н и да ми признаят гаранцията, или да не се надявам...

ааам ти не живееше ли в друга държава  Rolling Eyes
Ако се сетиш кога е правена покупката, може и да стане. По принцип нашият касов апарат вечер на отчет вади копие на всички маркирани продажби за деня.

А как вашият касов апарата удостоверява, че точно аз съм купил този продукт от вашия магазин? Каква е гаранцията, че от 24 продадени бройки от даден артикул за конкретен ден, донесената от мен бройка е купена от вашия магазин?

# 13
  • Мнения: 5 710
няма ли код и на продукта и на опаковката, който да се сравни?
/ тя покупката ако е кеш, е анонимна, не помня някой да ми е искал името за дребна техника/

# 14
  • Под гъбата
  • Мнения: 1 457
Купих си едно нещо, на което гаранцията му е самата касова бележка. Обаче ( естествено) я загубих. Имате ли представа, ако го занеса в магазина дали ще си направят труд да потърсят нещото по баркод и т.н и да ми признаят гаранцията, или да не се надявам...

ааам ти не живееше ли в друга държава  Rolling Eyes
Ако се сетиш кога е правена покупката, може и да стане. По принцип нашият касов апарат вечер на отчет вади копие на всички маркирани продажби за деня.

А как вашият касов апарата удостоверява, че точно аз съм купил този продукт от вашия магазин? Каква е гаранцията, че от 24 продадени бройки от даден артикул за конкретен ден, донесената от мен бройка е купена от вашия магазин?
По никакъв начин не удостоверява че купувач си точно ти, но нали не вярваш че един средно скъп моб. телефон го има в наличност по 24 бр. в магазин. И понеже се съмняваш, има места на които се води отчет какви по скъпи артикули с гаранция са продадени.

# 15
  • София
  • Мнения: 273
Ние изгубихме гаранцията с касовата бележка на лаптоп купен от Мултирама и се оказа,че ни откриха в техния компютър и сега чакаме да ни преиздадът гаранцията.Е имаше ходене няколко пъти и обеснения безброй,но все пак проблемът ще се разреши.

# 16
  • София
  • Мнения: 4 052
Позволявам си да подновя тази стара тема, защото мисля че е безсмислено да пускам нова със същия характер. Ако модераторите преценят, моля за изтрият поста ми.

Копирам това което писах на КЗП - Комисия за защита на потребителите:

Скрит текст:
Здравейте, бих искала да попитам, дали имам нужните аргументи да пусна жалба в следната ситуация!
Преди няколко месеца закупих обувки от известна и доста рекламирана верига. Обувките са в кутията и рекламната торба на веригата. Всички лепенки са на мястото си и естествено никога не са обувани, освен при меренето. Преди няколко дни, реших да ги обуя за пръв път, но установих че съм сбъркала и обувките са ми много тесни. Отидох в магазина с молбата да ги заменя за следващия размер. (Не искам да ги връщам/нито си искам парите) За съжаление съм загубила касовата бележка, а ми казаха че без бележка не може да стане. Питаха ме кога, горе-долу съм ги купила, но аз не си спомням точно. (Впрочем, редовен клиент съм им) Дамата с която разговарях, взе обувките и обеща да говори със счетоводството им. Записа името и телефона ми и каза, че "утре" ще се свърже с мен.
На следващия ден не се обади, нито на по-следващия. Отидох в магазина и друга нейна колежка провери, намери обувките и ми ги подаде с думите, че подобна продажба не била извършвана в посочения период и затова не може да ги сменят с друг размер.
Първо - щом не е имало такава продажба, в кражба ли ме обвиняват? Защо тогава ми ги дадоха?
Второ - защо не ми се обадиха, както се ангажираха, а трябваше да ходя специално да питам отново? (беше ми неприятно и унизително, че ми се наложи)
Трето - кога в България, търговците ще проумеят, че клиентът винаги е прав? (В края на краищата, това е европейска фирма на държава, за която знам, че не създават подобни проблеми на клиентите си. Жалко, че са я побългарили)
Четвърто - дамата имаше нахалството да ми предложи спрей за отпускане на кожа, при положение че въпросните обувки са от изкуствена кожа.
Защо отказаха да направят клиентът си доволен?
Сега ще изчакам евентуалния им отговор.
Тук прочетох, че по баркод може да се открие продажба за артикул.
Истината е, че по принцип не бих се занимавала с тези глупости, особено когато стоката не е скъпа, ноооо вчера много си мислих, ядосвах се, набирах  Crazy та, стигнах до извода, че въпросът е принципен.

# 17
  • София
  • Мнения: 44 148
Надали те обвиняват в кражба, просто може да си ги купила от друг магазин, от интернет, дори и от  чужбина.

В крайна сметка те не, че не искат да си направят клиента щастлив... но в случая клиентът не е прав... клиентът не си е спазил задължението да си пази касовата бележка, следователно не може да докаже дори, че е клиент.

Имат или не друг начин да  видят, че точно ти си ги купила, от точно този магазин, в дати, в които все още да имаш право на рекламации... друг въпрос, я имат, я нямат, я не им се занимава с теб... но правата ти по принцип не ги намирам нарушени, след като ти си си загубила бележката.

Иначе - успех!

# 18
  • София
  • Мнения: 4 052
Да, така е! Simple Smile
Иначе, моята гледна точка е следната:
- Те не губят нищо подменяйки обувките. Взели са си своето, когато са ми ги продали. Ако ми ги бяха подменили, сега щяха да очакват следващия си клиент с 37-ми номер, вместо 38-ми. Т.е. би трябвало да им е все тая (особено, при положение че и двата размера са продаваеми) Щяха и да не загубят редовен клиент.
- Те губят, както споменах, редовен клиент. Защото не са ми угодили. Сега тропкам с краче  Crossing Arms Party Blush

Аз, губя парите които съм дала, когато съм ги купила, а сега не мога да нося, но печеля урок за в бъдеще. Simple Smile и желанието да си гоня нещата.
Иначе, кой знае, ако разчопля случая, може би бих могла и да постигна своето.

п.с. Пояснявам:
Стоката е купена точно от техния магазин, но дори и да не е - сигурно е, че е от тяхната верига, защото само те я предлагат.
Не искам да правя рекламация, не търся гаранция - само подмяна с по-удобния за мен номер.
Че съм я купила точно аз и то точно то техния магазин, биха ме подкрепили записите от камерите им, но както казваш Angel_Dust, на кой ще му се занимава да ги търси?!  Peace

# 19
  • София
  • Мнения: 44 148
Виж сега... по принцип разбирам, че не ти е кеф... НО  първо нямаш бележка, второ са минали НЯКОЛКО месеца. Такъв вид подмени се правят до месец обикновенно С касова бележка, значи ти по два параграфа си нередовна, така да го кажем. Дори от чужбина като пазарувам, имам 1 месец, в който мога да заменя, върна и т.н. продукта, по начина, по който ти желаеш, не няколко.
Може би ако беше в рамките на този месец, щеше да имаш основания....
Пък много  оптимистично си мислиш, че пазят записи месеци наред и че биха ги гледали, заради клиетка, която си е сбъркала номера и месеци по-късно се е сетила, че обувките не й стават Wink

Това, че стоката е от тяхната верига, също не значи, че трябва да ти я подменят във всеки техен магазин, зависи от политиката.

Имаш варианта и да пишеш на производителя, но не мисля, че ще има много полза в твоя конкретен случай.

# 20
  • София
  • Мнения: 4 052
Ахам, така е, права си! Нали ти казах Simple Smile Аз и затова не съм скочила да се разправям. Просто се зачудих, какво толкова им попречи?!
Както и да е, радвам се, че стана все пак някаква дискусия, че успях да си споделя Simple Smile Олекна ми!
Истината е, че не ми е болка за умиране.  Joy Хрумна ми, че мога да си купя нови и с касовата им бележка, да върна старите.

Общи условия

Активация на акаунт