От гледна точка на равнопоставеността и постулатите за еднаквата родителска любов съм съгласна.
Но от друга страна, къде отива състезателното начало? Разумно ли е напълно да се лишим от него?
Признавам, объркана съм и искам да изградя яснота по този въпрос.
Давам пример. Големият ми син е болезнено чувствителен, от осем годишен чете Макиавели, познава в детайли световната история и тенденциите в световната политика, може да спори по тези въпроси с обосновани аргументи. Същевременно, абсолютно неспособен е да се грижи за себе си, навиците ги градим трудно и с усилия. Колкото е невероятен, толкова е и труден.
Малкият няма особени интереси, не проявява особена любознателност. Но е отговорен, трудолюбив, спокоен, уравновесен и самостоятелен. Лесното дете-мечта за всеки родител.
И двете ми деца са уникални сами по себе си. И същевременно по уникален начин са различни.
Много бих искала да си повлияяват с положителните си черти.
Как бих могла да се възползвам от тази невероятна възможност, така че това да бъде максимално полезно за тях двамата, без да ги противопостави?
Използвате ли състезанието във възпитанието или подходът ви е абсолютно индивидуален?
На тази тема ме наведе една друга тема, да поговорим за това, моля?