Какво е личното ви мнение за автоматичното предподновяване, включено като клауза с видими и не толкова видими букви, било то онлайн или в писмен договор? Приемате ли някой друг да решава вместо вас КАКВО и ДОКОГА ще продължите като услуга, договор?
Идеята за темата ми дойде след едно мое, хм сериозно учудване преди малко.
Моят договор за Мтел се занулява на всяко 28 число. От 28-число аз имам определен брой минути, СМС и безплатни, интернет, и минути към други оператори, които далеч не са използвани докрай. Какво беше учудването ми, когато одеве реших да проверя какво, все пак, се случва със сметката ми и установих, че имам начислени пари!!! Разцъках детайлно, проверих си телефона, няма откъде да дойдат! Звъннах на оператор, който обясни следното:
В някой момент предния месец съм цъкнала на приложение във Водафоун Лайв, ползвала съм го, тогава съм платила, но то било....ПОДНОВЯЕМО ПРИЛОЖЕНИЕ! Изцъклих се е така и помолих момчето учтиво да го спре на момента.
Та...какво е вашето мнение за такива подновявания? Знам,че една камара антивирусни го практикуват, както и Скайп кредит май, за мобилни и кабелни оператори дори не ми се говори.