НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 146 780
  • 960
  •   1
Отговори
# 945
  • Мнения: 3
АЗ ПЪК КАЗВАМ ЧЕ СЪМ ДОВОЛЕН ОТ КОМПАНИЯТА И НЯМАМ НИКАКАВ ПРОБЛЕМ ИНТЕРНЕТА ОТГОВАРЯ ТОЧНО НА ИЗИСКВАНИЯТА 50 МЕГАБИТА СКОРОСТ ХЕЙ ХОРА ПЛАЩАИТЕ КАТО НЕ ПЛАЩАТЕ СПИРА СЕ УСЛУГАТА АВТОМАТИЧНО НИКАДЕ НЯМА БЕЗПЛАТНО ХУБАВ ДЕН НА КОМПАНИЯТА БЛИЗОО И ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ

# 946
  • Мнения: 54 045
Барем една запетая да беше турил! Crazy
И не с главни букви, невъзпитано е.

# 947
  • Мнения: 1
Колкото по-дълго време си клиент на близо толкова по-голяма е таксата ти за плащане! Тя се увеличава автоматично! Close

# 948
  • Мнения: 340
Колкото по-дълго време си клиент на близо толкова по-голяма е таксата ти за плащане! Тя се увеличава автоматично! Close
Поинтересувай се и си смени плана,че ставате смешни в невежеството и мързела си.И изтрий дублирания пост

Последна редакция: пт, 22 апр 2016, 23:15 от HHelena

# 949
  • Мнения: 340
Подкрепям заглавието на темата!
Моят случай е следния. Подписах с Близу тримесечен договор за Интернет, задължителна клауза в него беше превръщането му в безсрочен след периода. Казах си, и при друг оператор съм имала подобни договори, но след края на срока сме се споразумявали и не е имало проблеми. Месец преди срока бях в офиса и питах какво следва, а от там - нищо, спокойно, изчакай новите оферти... Кей. Отивам в офиса ден преди срока, казвам дай да преподпишем договора, а те - не може, условията по моя договор вече не се предлагат и трябва да си избера друг план или да подам едномесечно предизвестие. Отивам в офиса им пак на другия ден, връщам модема, за който имам протокол, връщам сплитери и кабели, за които нищо не се споменава в протокола (но вече нямам търпение да се откача от Близуу). Те пак -  едномесечно предизвестие. Заявявам, че не желая да ги предизвестявам, а да прекратя договора. Отказват да разберат, че не желая да плащам 1 месец за услуга, която явно няма да ползвам. Питам дали след като съм върнала модема на датата, има ли и друго за подписване, отговарят - не. Питам дали с това приключвам, а от офиса отговарят нещо, което приамам за потвърждение.
Истината е, че в Общите условия открих точка 6,2, в която има вариант за двустранно споразумение, но никой не ми предложи такъв вариант.
Безкрайно обидена и разочарована съм от Близуу!

Другият път чети какво подписваш,ама внимателно щото ти си носиш ангажимента на подписания договор

# 950
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 651
Наскоро попаднах на тяхна много странна политика - сключваш договор с тях за две години. По някое време в срока на договора се местиш в друго жилище и пускаш молба за преместване. Оказва се, че на новия ти адрес нямат покритие. Вместо да се прекрати договора, поради невъзможност за предоставяне на услугата от тяхна страна, те те принуждават да платиш неустойка за това, че си си сменил аадреса. Добре, че се откачих от тях. Историята е на позната. 

# 951
  • Мнения: 688
Моля, някой да сподели дали е решил проблемите си с Близу за надчислени такси от тяхна страна, след като е изтекъл договора с тях. Питам за решен проблем в полза на потребителя и ако може да сподели как го е направил?

# 952
  • Мнения: 645
Имах начислена такса с давност повече от 7-8год.  В техните офиси бланки  за жалби. Описваш случая  и даваш за разглеждане.  В срок  от  една седмица ще излезе резултат.На мен ми отмениха сумата.

# 953
  • София
  • Мнения: 15 910
Не съм имала проблеми - 1 месец преди да изтече договора в офис пуснах писменно предизвестие.
След няколко дни им върнах оборудването - рутер и домашен тел/с неразпечатана опаковка/. Поисках в момента протокол за връщане на нещта. Служителката малко се опъна, че не знае как да направи протокола, но след като повиших глас и звъннах на клиентския тел. разбра и го принтира.
2 -3 пъти ми звъняха от кол центъра да ми предлагат дуг план и цена. Но не отговаряха на предложеното от друг оператор.
От тогава не са ме търсили, стари сметки не са излизали.
Просто трябва да се държите твърдо, да изисквате и да настоявате. Офисния им планктон ще върти очички и ще се суче, но да не ви пука.

# 954
  • София
  • Мнения: 110
Напоследък само негативни отзиви чувам.

# 955
  • Мнения: 622
Откак се събраха с МТЕЛ! До сега не съм имала проблеми, мисля, че и тук съм го писала това, че нямам особени забележки.
Сега реално нямам проблеми със самата телевизия и с интернета. Проблемите ми са по документи, така да се каже. Току ти включат нещо, дето изрично трябва да го откажеш, че да не го плащаш!
Първо бяха прословутите им спортни канали, дето се отказвах от тях два пъти по телефона и ТРИ пъти в офиса им, най-сетне ми ги спряха. Щото - гледайте тенис, ама  УС Опен е по Евроспорт, нали! Миналата седмица ми пратиха нов договор, подписах, че нямам избор. И се оказва, че пак трябва да ходя в офис да се отказвам от нещо си - MTEL NOW? - хем пише, че можело и по тел. - звънях - не можело. Това е пълна малоумщина, или по-скоро измуфтване на клиенти. Защото кой разбрал, кой не, кой се отказал, кой не, ама просто нямам избор.

# 956
  • Пловдив
  • Мнения: 7
интернета им е родственик на земноводната костенурка (и сега някой да не ми постне, че развиват до 30км в час) Grinning 

# 957
  • София
  • Мнения: 13 044
Някъде по средата на темата писах, че се отървах от Близу, но днес пак имах кратка 3-минутна среща с тях, отново с лоши последици. Отидох в Мтел да платя сметката на дъщеря ми. Имаше голяма опашка. Едно от момчетата в магазина ме посъветва да отида няколко магазина по-надолу в офиса на Близу, защото вече са едно и няма значение къде ще платя. Отидох, платих и какво беше учудването ми малко след това? Обадих се на дъщеря ми и вместо нормалния свободен сигнал се оказа, че има мелодия - платена услуга.  Wink След разправии деактивираха услугата, но е факт - при касова бележка от 13,29 часа, услугата е задействана в 13,28. Със сигурност служителят е включил услугата без да ме попита. Отделно, че дори и да ме попита, аз нямам правомощия да задействам каквито и да е услуги на чужд номер.

# 958
  • Мнения: 622
Да, това е най-новият им номер - непрекъснато трябва да се отказваме от нещо, дето са ни включили без да го искаме! И това е от обединението им! Отвратителни са, ама в малкия град нямам кой знае какъв избор.

# 959
  • Мнения: 207
Ох, аз пак неволи  с Близу/ Мтел. Прехвърлихме се на нов адрес, скрихме кабелите за телевизия и интернет. После в офиса подадохме заявка, за да дойдат техници да свържат кабелите в кутията и да донесат втори приемник. Дойдоха, всичко наред, но казаха, че нямат заявка за втория приемник и пак трябва да се ходи в офиса. Да, ама (не е изобщо ясно с техните политики) си взеха от офиса такса 20 лв. и тече месечна такса от 3 лв., а те казват, че заявката е отказана заради болест, което въобще не е вярно. По-точно в офиса липсва шефката, оставили една малоумна, агресивна и ужасно груба пикла, която само скача едва ли не на бой. В градът ни няма друг офис на Мтел и се разправяме с това малоумното, което мрънка че е пусната нова заявка, но трябва да мине технологично време, за да се изпълни. Демек на куково лято. И на номера им 0700...... звъняхме, и на един друг, и на онлайн чат писахме и те твърдят, че  само в офиса може да изпълнят заявката и сега сме в задънена улица. Единствено може да се чака да дойде шефката на работа и да видим ще се появи ли някой техник със заветното устройство. Не знам какво да правя.

Общи условия

Активация на акаунт