От кой мобилен оператор сте доволни?

  • 105 094
  • 918
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 3 621
Щях да кажа, че съм доволна от Мтел, поне до днес.  Обаче днес ме вбесиха, макар че на пръв поглед вината си е моя. Оказа се, че номер от групата ми семейство и приятели вече не е към мтел, но от мтел тактично не са ме уведомили за това.

Те длъжни ли са да те известяват ако някой от номерата в семейство и приятели се прехвърли на друг оператор?  newsm78  Аз не знам да има такава практика  Thinking

Аз защо имам спомен, че ако намереш номер с 0898 .. например, и този номер вече е абонат на Мтел, са длъжни да те уведомят, че ще разговаряш с абонат на Мтел и тарифата по която ще се проведе разговора ще бъде като разговор с Мтел?

п.п. Therisa  за другото ще ти пиша ЛС, да не разводняваме темата.

# 76
  • Мнения: 0
Мога само да кажа, че съм най-доволна от услугите на Виваком.
Ползвала съм услугите и на Мтел и на Глобул. То че и 3те оператора лъжат и взимат скъпо за разговори, така си е! Идеята ми е, че за момента Виваком са с най-изгодните тарифни планове, плюс това най-евтино минута се таксува именно при тях, сравннеие с другите два оператора, дават наи-много безплатни минути демек дащни са!  Grinning

# 77
  • Мнения: 1 195
Щях да кажа, че съм доволна от Мтел, поне до днес.  Обаче днес ме вбесиха, макар че на пръв поглед вината си е моя. Оказа се, че номер от групата ми семейство и приятели вече не е към мтел, но от мтел тактично не са ме уведомили за това.


Те длъжни ли са да те известяват ако някой от номерата в семейство и приятели се прехвърли на друг оператор?  newsm78  Аз не знам да има такава практика  Thinking

Аз защо имам спомен, че ако намереш номер с 0898 .. например, и този номер вече е абонат на Мтел, са длъжни да те уведомят, че ще разговаряш с абонат на Мтел и тарифата по която ще се проведе разговора ще бъде като разговор с Мтел?

п.п. Therisa  за другото ще ти пиша ЛС, да не разводняваме темата.



за Мтел не знам дали е същото, но ако си на Глобул за да бъдеш уведомен, че даден номер е пренесен трябва да си си активирал услугата. Peace предполагам е  и там е така  Rolling Eyes

# 78
# 79
  • Мнения: 36
Само с вивател не съм работила Време е май newsm78  От глобул и м-тел не съм доволна само неприятности #Cussing out #Cussing out

# 80
  • Мнения: 53
от никой

# 81
  • Мнения: 41
Хвани едните, удари другите... 
Всеки си прави сметката и избира по-малкото зло.
Така като гледам, нямат никакви недостатъци и пропуски само онези, които пращат факсовете "отгоре" на "избраните".
Огледай се наоколо и ще се съгласиш с мен.  Laughing

По тази градация "най-малкото зло" моето класиране е следното:
1.вивател
2.глобул
3.мтел
Защото от опит знам ,че 2 3 надписват

# 82
# 83
  • Мнения: 5
Аз ще подкрепя мтел, защото до сега не съм имала проблем с тях. Домашния също ми е на мтел и съм доволна, говоря си с децата от домашен на джи ес ем и плащам  по-малко от колкото преди като бях на БТК.

# 84
  • Мнения: 241
Аз съм най-доволна от мтел. Вярно, че имат технически затруднения в последните няколко месеца, но пък последните няколко години бяха безупречни! И не мисля, че надписват сметки, специално мтел, хората си казаха, че имат проблем с новия софтуер.
В интернет прсостранството само се тръби колко затруднения имал новия софтуер, а никой не се замисли защо го внедряват. Аз четох в "Капитал", че с този софтуер ще знаят каква услуга точно употребяваме най-често и ще ни предложат план, в който именно въпросната услуга ще е основна. Например - ако предимно си в интернет -план само за теб с интернет на по-ниска цена. Всеки който разбира поне малко от маркетинг знае, че именно така се прави - проучваш от какво има нужда потребителя, за да му предоставиш именно тази услуга.  Peace

# 85
  • Мнения: 221
Аз също съм най-доволна от Виваком.  Peace
Била съм на трите мобилни оператора. Бях на Прима 8 години. Единственото, което ми харесваше беше, че след като приключиш разговора ти изписваше на дисплея колко пари ти остават. Но това вече си го проверявам на 123 на Виваком.

На Глобул съм била само около 2 години. Нямах кой знае какво вземане-даване с тях.

Освен това обаждането на 123 на Виваком беше и още е безплатно. Т.е. наистина съм чакала по половин час да се свържа с тях, което е доста дразнещо, но поне ти е безплатно.

А като се обаждах на *88, чаках 5 мин да ме свържат, на всичкото отгоре не можаха да ми помогнат и трябваше да им звъня още два-три пъти и ме таксуваха затова #Cussing out И то защото един оператор ми казва едно, друг - друго! Как не можаха да се разберат какво да казват.

Повечето ми познати и приятели са на Виваком - и досега никой не е имал оплакване, че му надписват сметките или да са имали кой знае какви проблеми.

# 86
  • Мнения: 3 826
Аз ще подкрепя мтел, защото до сега не съм имала проблем с тях.

Аз съм най-доволна от мтел.

и специално се регистрирахте да споделите задоволството си !?! Simple Smile

# 87
  • Burgas,Bulgaria/Crawley, England
  • Мнения: 1 998

Много яко клипче  Joy 
Леле представяте ли си тея хора какво трябва да изтърпят....На моя приятелка мъжа й работи в мтел и не иска да казва на никого къде работи  hahaha  само го занимават милия. Не му стига в работно време ами и извън него   #Crazy

Иначе поне са любезни хората.  Peace Да де, аз съм на мтел и само с тях имат опит. Ще им пишем по една червена точка и на трите оператора за любезните консултанти  Party

# 88
  • Мнения: 75
Аз ще подкрепя мтел, защото до сега не съм имала проблем с тях.

Аз съм най-доволна от мтел.

и специално се регистрирахте да споделите задоволството си !?! Simple Smile

не ми казвай, че проучваш кой кога се е регистрирал.... и за какво     Joy

# 89
  • Мнения: 3 826
мноооого смешно ,
като кликнеш в/у профила й ще видиш , че се са регистрирали днес и имат само два постинга , които са в в защита на мобилтел ,
ти също си от отбора , пратен да защитава мобилтел , макар че се включваш по-разнообразно - започнала си с оплюване на глобул ...  Grinning

Общи условия

Активация на акаунт