От кой мобилен оператор сте доволни?

  • 105 047
  • 918
  •   1
Отговори
# 735
  • Луната ни пази
  • Мнения: 3 008
И двата ми номера на мтел са на 16 лв, неограничени минути и 3000 мв интернет. От това по- хубаво, здраве му кажи. Имам служебна вивакомска с интернет и съм сравнявала (защото все много ги хвалят), ами не е нещо по- добро. Напълно доволна съм си.

# 736
  • където ми харесва
  • Мнения: 4 086
Много сте интересни. Очаквате от хората, работещи в магазинна мрежа да правят чудеса от храброст, се едно те решават какво да включват плановете, предлагани от оператора. Ми, няма как да стане. Има асортимент от планове +някои, които са скрити за настоящи абонати. За да получиш план на 16лв с неограничени минути, значи някой от обслужващите те хора си е дал отстъпката, че да излезеш доволна от там. Това не значи, че може всеки да я дава.
Бъдете по-търпеливи. Щом сте избрали единствения оператор, който не предлага фиксирани услуги, в комбинация с които таксата на мобилния ви номер да е по-малка, значи сте доволни. Но не приемайте хоратя, които ви обслужват в магазина, като някакви маймуни, които са длъжни да ви измислят планове, за да сте доволни.

# 737
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Ще приемам обслужващия персонал в магазина за каквито си искам.
Особено, когато те ме смятат за някаква малоумна маймуна, която да разиграват, че и всеки път да ми губят времето с тъпи предложения, особено, когато са нахални и нетърпими, тогава ще ги приемам точно като ония там противните от офиса на Теленор. Ясно?

# 738
  • Мнения: 68 630
Откакто същата девойка, която сега ми се мазни по телефона през ден, защото има изгода.....се държа арогантно, нагло и обидно преди време, защото имах неблагоразумието да я помоля за нещо, което й влиза в задълженията....гледам на тях като най-нисши буболечки.....
Извъртат се както им е изгодно - любезни са ЕДИНСТВЕНО  докато ти вземат подписа !!

Лицемерни и лъжливи същества до дъното на душите си.

# 739
  • Мнения: 4 181
Откакто една ме излъга най-нагло съм изключително недоверчива. А като започнат да ме разпитват, за да ми предложат нови оферти направо ги прекъсвам, че не се интересувам.

# 740
  • Мнения: 2 681
А  като не искате да ви се държат гадно какво правите при тях в офиса?
Сигурно 18 г. не съм влизала в офис на оператор.
Плащам по банков път, каквито проблеми имам ги решавам на 123, телефончета купувам от други магазини , без обвързване с планове.
За да е по темата -  имам 500 мин към всички + 1000 МБ нет, на Боб съм в момента.
Няма роуминг, но не ми трябва. За чужбина имам предплатена карта на Лебара.

# 741
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Не във всички случаи е възможно да се плаща по банков път. Но в последно време изобщо не припарвам до офис, плащам на други места. Обаче наглеците си позволяват да ме безпокоят и по телефона и да ми нареждат да ходя до офис, за да съм си видела предложението.

# 742
  • Мнения: 2 681
Колежки плащат в Изи пей.

# 743
  • Мнения: 68 630
Не съм писала , че съм ходила да ги нагледам в офиса...написах точно обратното - че въпреки, че ме поканиха, не съм отишла...защо не четете, преди да пишете ...не се научихте ooooh!

Това видя ли го ли?
Аз се обадих на 1515 мисля - там ми казаха за офертите. До офис не съм ходила, че не мога да им гледам физиономиите...

# 744
  • Мнения: 4 181
Аз не съм попадала на невъзпитани служители, напротив държат се много добре. Само където тази ме излъга, когато исках да си прехвърля номера от друг оператор и да взема телефон с подходящ абонаментен план. Но явно не при всички е така. Една жена ми каза, че също е била излъгана и когато се е обадила и разговаряла с оператор едно момиче се е държало много нагло. Стана ми чудно, защото разговорите се записват.
Като цяло мисля, че решението на проблема не е да не се ходи в офисите, а служителите да не си позволяват грубо отношение. А ако и спрат да лъжат ще е чудно. Wink Grinning

# 745
  • Мнения: 4 303
Ами те гледат да те набутат с по голяма оферта, защото и бонусите им това зависят.
На втори януари ходих в офис и момичето сподели, че ги юркали да се обаждат за подновяване на договори на клиентите.  И аз им се нервя, но и ги разбирам.

# 746
  • Мнения: 68 630
Знаем, че ги юркат.
Не ги оправдавам и разбирам.
Мен кой ме разбира? Не и те...
Както и нищо не правят в мой интерес....
Не мога да гледам с добро око на човеци, които гледат да ме прецакат.!

# 747
  • Мнения: 161
да не би сметка във виваком от 18 лв. със срок за плащане 01.02.2018 да е станала 36 лв. поради забавено плащане? защото не виждам да е разделено на 2 сметки.

# 748
  • Мнения: 68 630
Да не е бил договор с промоционални условия, срокът да е изтекъл и сега да начисляват вече стандартната такса?

# 749
  • Мнения: 161
изтекъл е още 11.2016, но си продължава без забележки до сега.
какво ли е + GROUP1 абонамент.

https://i.imgur.com/TZHR1Fr.jpg

Общи условия

Активация на акаунт