Някой поръча ли вече чрез EASY2BUY?Мнения и впечатления?

  • 18 766
  • 129
  •   1
Отговори
# 15
  • Софето
  • Мнения: 619
Някои да знае, дали днес им е пристигнал курса от 16.12?

# 16
  • Мнения: 248
Вчера получих поръчката,която направих от Амазон.Малко позакъсня за Коледа,понеже не съм от София,а ми я пратиха с куриер,но все пак дойде за Нова година.Доволна съм като цяло от фирмата и сигурно ще продължавам да използвам услугите им. Peace

# 17
  • Мнения: 39
А пък аз не мога да си пусна поръчката  newsm78 Попълнила съм си полето за магазин и съм описала продуктите а то ми изписва , че имам грешка и не ми оформя поръчка  newsm78 Сега драснах и в скайпа да кажат какво да правя, но там май няма никой  newsm78

# 18
# 19
  • Мнения: 5
Поръчах от няколко английски сайта, но много се забави поръчката...

Чаках близо месец!
Ще си помисля дали пак да поръчам и дали  такова чакане е поносимо...   Naughty

# 20
  • Мнения: 686
Имаше забавяне от всички сайтове по Коледа. Веднага след нова година направих поръчка и дойде за нула време. Даже имах проблеми да платя на хората, понеже бях предвидила да ми дойде поръчката, когато получа на по-късна дата едни парички. Бяха страшно любезни и дори предложиха да ме изчакат колкото е необходимо. Да не говорим, че се наложи да се звъни до английския магазин и те го направиха вместо мен. Много съм доволна. Чакам си следващата заплата, за да поръчам светкавично разни неща от намаленията  Blush Mr. Green
Станах пристрастена   bouquet

# 21
  • София
  • Мнения: 191
Аз пък имах да ги използвам като посредник за покупка от сайт, който не приема български карти и до ден днешен не съм си получила поръчката.
На 08.12. съм им изпратила парите заедно с комисионната, очаквах да си получа пратката за Коледа, това не стана. Виновни били от сайта, те не били коректни забавили поръчката. Обаждах се неколкократно да питам какво става, всичко оставаше без отговор. Най-накрая на 22 или на 23.12 ми се обажда една дама и ми заяви: "Ами съжалявам, но поръчката ви няма да пристигне за Коледа." Поръчката ми се била загубила, говорили били с доставчика и сега щели да я пуснат втори път. Да чакам след Нова година или ако искам да ми върнат парите. Е, добре, реших ще чакам, така или иначе съм платила и е стартирана поръчката. Обаждам се аз след Нова година точно преди първият им курс и какво да науча, ами те изобщо нямат идея какво става, поръчката ми все още я няма. Обаждат ми се и пак започват едни обяснение и поне за мен вече откровени лъжи, че пак са виновни от сайта, че била останала някъде по куриерските служби и че ще я поръчат за втори път. Е питам ги аз как за втори път, нали вече я поръчахте втори път. Вече съвсем се омотаха. След 10 дни ми се обаждат отново, че пратката е пристигнала в техния офис в Лондон. Би трябвало да е тръгнала с курса 13.01., днес като им писах на скайп дали е пристигнала вече изобщо не благоволиха да ми отговорят.
Извинявам се за дългият пост, но съм толкова разочарована и обидена от отношението.
Имайте едно на ум когато ги използвате като посредници. Може като доставчик да са ок, но като посредник са кръгла нула.

# 22
  • София
  • Мнения: 2 799
Да споделя и аз ... ползвах като посредник от проблемният сайт H&M - направих една поръчка на 12.12 и една на 24.12 - и при двете използвах техен адрес в Англия.
Тази от 24.12 получих, но тази от 12 - не, опитаха хората от НМ обаче да я доставят ... 5-6 пъти куриерите стигаха до адреса и я връщаха в депо, защото искат подпис при получаването, а на адреса в Англия нямаше кой да я приеме ... писах доста пъти по скайп, говорих по телефон, препращах мейлите от НМ, които получавах при моите запитвания какво се случва с поръчката ми ... оказа се, че с последният курс отпътувал за БГ (на 18.12) на адреса няма упълномощен човек да приема поръчките ... ето това много ме разочарова (отговориха ми, че празници били - всички искали да празнуват със семействата си) - имам 6 успешни поръчки от НМ, като само тази не пристигна при мен и то защото нямаше кой да я вземе  Peace, а не защото не ми я изпратиха ...

В периода 20.12-03.01 направих поръчки от АСДА,  М&S и НМ на адрес на друг посредник ... ами пристигнаха си, просто е имало човек, който да ги приема ... разбирам, че тогава са празнични дни, но пък тогава има и доста разпродажби, от които искаме да се възползваме  Peace

Иначе като комуникация, отношение, следене в сайта им какво се случва с пратката ти  съм доволна, другата поръчка от НМ на техен адрес пристигна без проблем, но беше след 05.01 и вече имаше човек на адреса  Peace

Та така малко дълго стана, но като цяло съм доволна ... може би ще ползвам пак ... но ще гледам да не е по празници  Grinning

# 23
  • Мнения: 5
Имаше забавяне от всички сайтове по Коледа.
Да, така е, знам, че при всички поръчки се е получило забавяне. Ок, но това не е единственият проблем.
В сайта им пише как се смята разхода за транспорт - на сумата на поръчаните неща или на обемно тегло, което е по-голямо. Ок, но защо слагат нещата в ненужно голям кашон и смятат обемно тегло  Naughty Некоректно!!!  #2gunfire Незнам дали това е практика, но е меко казано измамно. Добре, че поне нещата си заслужаваха, че иначе ако бях поръчала някакви евтини неща, незнам къде щеше да ми дойде сметката от тази поръчка.
А за комуникацията да не говорим. Ясно е, че имат поръчки, но това им е работата - да поръчват и да ни държат в течение.

# 24
  • Мнения: 1 878
Аз пък винаги си получавам нещата в опаковката, в която продавачът е изпратил артикула  Peace
Откакто ги ползвам съм супер доволна! Комуникацията им е перфектна! Винаги когато съм искала да питам нещо, са ми отговаряли в скайпа.
А това, че е имало забавяне, мисля, че е съвсем нормално по празниците. Дори и на самите английски сайтове имаше предупреждение, че има забавяне. А да не забравяме, че беше настъпил и хаос с транспорта в самата Англия заради зимните условия!  Peace

# 25
  • София
  • Мнения: 206
вчера си взех поръчка - направена и платена от тях. Много съм доволна от комуникацията и срока в който беше изпълнена поръчката и доставката /15 дни общо/. По отношение на опаковката - бях поръчала 2 чифта маратонки от спорт директ. Хората ги бяха извадили от кутиите и ги бяха сложили в единната от торбите на DHL в които са били изпратени маратонките от спортдирект - за да не се плаща доставка върху обема. Аз лично съм доволна от това тяхно решение.

# 26
  • Мнения: 0
Аз съм много доволен от тях , вече три поръчки съм получил и никакви проблеми!!!
Даже неща от USA съм поръчвал на техния адрес заради прага на митото в Англия и са идвали навреме.Всеки има мнение моето е : ПОЛОЖИТЕЛНО !!!  Laughing

# 27
  • Мнения: 0
Получих си първата поръчка Simple Smile никакви проблеми ! Препоръчвам ...

# 28
  • Мнения: 1 878
Днес видях във Фейса, че правят промоция по случай Св. Валентин- 0% комисион при посредничество между 14 и 18 февруари! Много добре, тъкмо смятах да поръчвам разни нещица!  Heart Eyes

# 29
  • Мнения: 248
И аз много се зарадвах като видях промоцията за 0% комисион и пак ще поръчвам.  Grinning Коректни са,вече няколко поръчки имам и всичко е ок,доволна съм.

Общи условия

Активация на акаунт