Някой поръча ли вече чрез EASY2BUY?Мнения и впечатления?

  • 18 768
  • 129
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 11
И аз за първи път ползвах техните услуги, но мога да кажа, че ще продължа да се обръщам към тях и за в бъдеще.
Поръчката ми пристигна точно за 2 седмици (както ми беше казала дамата от фирмата), като веднага получих е-мейл с информация за килограмите и цената. Хората винаги са на линия и с готовност отговарят на възникнали въпроси.
Много съм доволна от easy2buy и със сигурност ги препоръчвам!

# 121
  • София
  • Мнения: 462
Ползвам фирмата вече за 3 поръчки. Отговарят винаги на зададените въпроси. Учтиви и точни.
Препоръчвам ги. Peace

# 122
  • Стара Загора
  • Мнения: 756
Аз само 1 път съм ползвала техните услуги,и няма да повторя повече!За мен това е изключително несериозна фирма,така и не си получих нещата .и навъртях сигурно над 20 тел докато накрая писна да се разправям с тях.поръчка направих в маталан,от тях получих имеил ,че пратка е пристигнала на анг адрес (на EASY2BUY).мина се един месец и пратка я няма ,след което много кратно звънях и писах на EASY2BUY за да разбера какво става.Обещаха че ще разследват нещата и ще ме информират какво е положението.Изчаках още 2 седмици ,но резултат никакъв ,дори не си направиха труда да ми пишат или да се обадят.След това отново им звъннах ,след прехвърляния накрая ме свързаха с някаква жена която ми съобщи че пратка приела някаква Анна ,а при тях няма такава  Shocked  ,и ако е приел пратка някой от съседите ,те нямали какво да направят  #Crazy


за мен е изключително несериозна фирма!моля внимавайте!!!
в крайна сметка пратката я няма .........

# 123
  • Мнения: 943
kokovi4, не знам кога си използвала техните услуги, но аз мога да заявя, че откакто се смениха собствениците, аз съм много, много доволна и вече не ми е проблем доставката до БГ, защото видях, че поръчаното идва светкавично, а и вече постоянно мога да съм информирана какво се случва, а не като преди - да хвърлям боб.

# 124
  • Мнения: 28
kokovi4, не знам кога си използвала техните услуги, но аз мога да заявя, че откакто се смениха собствениците, аз съм много, много доволна и вече не ми е проблем доставката до БГ, защото видях, че поръчаното идва светкавично, а и вече постоянно мога да съм информирана какво се случва, а не като преди - да хвърлям боб.

Здравейте мами Simple Smile
Регистрирах се само за да споделя мнението си за въпросната фирма.Ще ви разкажа на кратко какво ми се случи при опит да ползвам услугите им.
След разменени 3,4 мейла реших, че са коректни ( беше ми отговорено бързо и точно на въпросите) и пуснах заявка за взимане на пратка от лондонски адрес.
След 2 дена реши да ползвам и услугата им за доставка на пратки от БГ до Лондон.Пак разменихме 2,3 мейла след което пратих пратката по Еконт до София.
И от тук започнаха мъките: от Еконт ми се обадиха, че цяла сутрин звънят на телефона в София, но никой не вдига.След като успях да се свържа с жената която трябваше да получи пратката, се оказа, че няма как да вземе пратката от Еконт, защото не може да отиде до офиса на Еконт ( а те са мн близо един до друг ).Също ми каза, че никой не е звънял на телефона и.Реших, че ще говоря отново с Еконт да отидат да доставят пратката на дреса.
Тук ще вметна, че адреса е някаква бизнес сграда в Бизнес Парк София и жената явно работи в офис на HP, където пък достъпа е ограничен ( пропусквателен режим ), съответно Еконт не могат да стигнат до офиса.
Другото което забелязах е, че и двата пъти когато разговарях с получателката, тя говорише с недомлъвки и шушнейки - явно е била на работа в момента и не искаше колегите и да знаят за какво става дума.
При 3тия ни разговор, разбрах че вече е късно пратката ми да замине за Лондон, защото нямало как да се види с шофьора.
Платих си обратно на Еконт да ми върнат пратката и я пратих по БГ пощи за цели 6лв ( само разходите по Еконт до София ми струваха 15лв ).

След това сагата с другата ми пратка която трябва да се вземе от Лондон от адрес на продавач.
След 10 дена ходене по мъките и какви ли не обещания ( че са говорили с продавача и са се разбрали за ден и час ) накрая ми писна и ги попитах най-учтиво дали изобщо могат да вземат въпросната пратка.Беше ми отговорено следното:

Цитат
   admin (Ср, 07 Мар 2012, 01:49PM):
Здравейте,

досега разговаряхме с колегата в англ. офис.
Възникнали са непредвимиди обстоятелства и не може да организира този pick up в близките дни, за което изключително много се извиняваме!
Съжаляваме за ситуацията, защото ни е ясно, че искате да си вземете закупения артикул възможно най-бързо, а ние Ви забавихме във времето.

Поздрави

Администратор

Изводите оставям на Вас!

# 125
  • Мнения: 43
скоро имали ли сте почръчки от този сайт? като неопитна в този вид пазарауване кой начина на поръчка бихте ми препоръчали - до адреса им в Англия или направо до БГ ?!?

Пазарувала съм досега само от Некста, но той идва вече до БГ директно до мен за 3 дни без никакви такски  Peace

# 126
  • Мнения: 98
Аз направи 3 доставки с тях (ползвам улсугата доставка от UK до БГ) и съм доволна  Peace

# 127
  • Мнения: 0
Здравейте,
Искам само да предупредя, че въпросната фирма се указа посредник, а не фирма извършваща доставка на стоки от Англия и обратно.
Каква е схемата:
- регистрирате се в easy2buy, правите поръчки на 'техния' адрес в Англия и те ви доставят стоката. ЗА съжаление истината няма нищо общо с горното изречение. Easy2Buy е клиент на фирмата Габиели (http://www.uktobg.com/) и реално вие поръчвате пратките на Адреса на фирма Габиели в Англия (сравнете адреса даден от Габиели и адреса даден от easy2buy). След което Габиели доставя стоките в София, Пловдив или Бургас.
Easy2buy отива в офиса на Габиели в София, взима всички нейни си  поръчки (които са ваши) и ви взима такса за транспорт  по-висока от тази на Габиели...ето това е схемата.
Изключително грубо бг изпълнение!
Точно поради тази причина проследяването на пратките и разните там други услуги са трудно постижими.
След като сте прочели всичко това решението си е ваше коя форма да ползвате.

Този пост го пиша след като препатих с една пратка и пратих човек директно в 'офиса' на easy2buy в Лондон. Хората ми поискаха от там ID, казаха че името ми им е познато , но не могат да ме намерят в системата и  се усетиха веднага че правя поръчки чрез посредник....това е. Персоналното ID на easy2buy в Габиели е 3395..вароятно ви е познато Simple Smile

# 128
  • Мнения: 5
Здравейте гледам ,че темата е активна и реших да сложа впечатления.
Ползавам фирма Габиели почти от нейното създаване и съм сравнително доволен.Досега съмнямал значително провалена или повредена пратка, но ми е интересно ако стане издънка как да си търся правата.Защото от момчетата в склада им никаква информация не може да се получи.Отзивчивост и извинение  при техни грешки  - още по-малко.А иначе курсовете си продължават по мин. 8 дни та достигат и до 12.Сложете още 3-4 за тръгване и се получава загуба на опцията за едномесечно връщане при отказване на стоката.За мен това е странно защото всеки знае за колко време се минава това разстояние .А аначе в сайта на GABIELI курсове тръгватпрез 3 дни!?
Още по - странно е как няма все още конкуренция в този бранш в град Пловдив. Иначе цените им са нормални и ще продължа да ги ползвам!

# 129
  • Мнения: 219
Е, как пък точно в Пловдив да нямат конкуренция? Точно там пък има повече фирми и от София....

Общи условия

Активация на акаунт