Черен списък на стоматолозите

  • 472 594
  • 861
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 2 113
Вики 8383,

Жалби до победен край. Това е сериозна увреда на твоя интерес . А може и не само жалби.

Последна редакция: чт, 01 авг 2019, 23:31 от Deborana

# 511
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 723
Д-р Николия Ивановска - Sofia Crown Clinic. Доверих и се за поставянето на 12 керамични коронки. Уговорката ни беше да се изработят отделни коронки. След като ми взе сумата от 4800 лева, на следващото ми посещение ми заяви, че са готови, но със зъботехничката са преценили, че е по-удачно да се направи цяла подкова. Без да ме попита дали съм съгласна. И не, нямало как да се преправят. И дори с усмивка ми каза, да, ако случайно има проблем с някой зъб, ще трябва да се свали цялата подкова и да се направи нова, но човек не трябва да си мисли какво евентуално може да се обърка в този живот...Тя не виждала какъв е проблемът. Прибирайки ми парите за отделни короки, поставяйки ме пред свършен факт, че е изработена подкова, след като изрично сме се разбрали друго, отричайки оставналите проблеми- коронките са прекалено високи, на много места има разстояние между тях и венеца...
 Най-обидното в случая е, че нямам друго обяднение защо е преценила да се направи цяла  подкова след като се разбрахме друго, освен че вероятно се изработва по-лесно и по-бързо.Може би и по-евтино. Това не е коректно отношение лекар-пациент, не е дори коректно отношение търговец-клиент.
Не знам какво мога да направя в тази ситуация - това са много пари и сега ще трябва да ги дам втори път при някой друг зъболекар. А въпросната се чувства безнаказана, прибрала си е парите и се държи невероятно нагло.
Между другото по-добре цяла подкова/ по-евтино е/, защото аз бях с коронки и непрекъснато се завираше храна между тях и венеца и между останалите зъби, но както ти си прецениш!

# 512
  • Мнения: 68 345
Забива се защото имаш джобове вероятно. Иначе с конец се действа и се примахва всичко от междузъбните повърхности.

Аз не бих й платила на въпросната за подковата и бих отишла при друг.

# 513
  • Мнения: 13 488

Аз не бих й платила на въпросната за подковата и бих отишла при друг.
И аз не бих платила, но в случая вече е платено.
Жалби и търсене на компенсация до край, все пак лечението не е приключило.

# 514
  • Мнения: 68 345
Информираното съгласие е нарушено. Пациентът се е съгласил за отделни корони, които не е получил.
Платено ли е? Аз не разбрах...

# 515
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 790
Информираното съгласие е нарушено. Пациентът се е съгласил за отделни корони, които не е получил.
Платено ли е? Аз не разбрах...
Има ли ясни правила за информираното съгласие? И двете страни ли имат копие? Трябва ли задължително да е писмено, над каква сума, или въобще за всичко, което ще се прави?
Ако уговорката е устна, зъболекарката ще каже - ами тя така ги искаше, и край. И аз исках преди няколко години да дам един на съд, като се консултирах с едно НПО за защита на правата на пациентите, ми казаха, че ще е трудно, всичко трябва да се докаже, че е така, както казвам аз, и накрая се отказах.
Писах негативно мнение по разни сайтове, веднага някакви хора след мен писаха позитивни, за да се загуби моето мнение сред техните.
Но ако има документи по случая, може би си струва.

# 516
  • Далече, далече
  • Мнения: 6 005
Може да напише жалби до следните институции:
НЗОК/РЗОК, Агенция "Медицински Одит", Етичната комисия, Комисия за защита на потребителите.
Ако не са й дали касов бон/документ за платената сума, може и жалба до НАП.

# 517
  • Варна
  • Мнения: 630
Какво общо има НЗОК?????? Или ей тъй,пишете наслука.???

# 518
  • Мнения: 68 345
Пише че въпросната лекарка се държи нагло. Нека НЗОК я провери..може и да намерят нарушения, като надписване на процедури, които не са изпълнени и др.подобни.

# 519
  • Далече, далече
  • Мнения: 6 005
Извършват проверки след подадени сигнали. Същото правят и от РЗОК.

Последния ред от текста за мързящите ги да четат:
https://www.nhif.bg/page/71

Какво общо има НЗОК?????? Или ей тъй,пишете наслука.???

# 520
  • Варна
  • Мнения: 630
Ама тя може въобще да няма договор с тях! За зъболекари не са задължителни. А цитата е извадка и касае само тези които имат сключен договор.Не е коректно,да сте се съгласили за едно ,а те да ви дават друго. Все едно да търся на пазара лук,те да ми пробутват чесън. Мисля,че трябва да седнете да поговорите,да извикате и зъботехник и да обсъдите нещата. Моят зъболекар за една коронка вика зъботехник и заедно вземаме решенията за цвят и ми обясняват всичко. Аз имах мое виждане за цвета и се съобразиха с мен. Е после го коригирахме де ,ама вече си знам урока и не им се меся.

# 521
  • Мнения: 427
Информираното съгласие е нарушено. Пациентът се е съгласил за отделни корони, които не е получил.
Платено ли е? Аз не разбрах...
Има ли ясни правила за информираното съгласие? И двете страни ли имат копие? Трябва ли задължително да е писмено, над каква сума, или въобще за всичко, което ще се прави?
Ако уговорката е устна, зъболекарката ще каже - ами тя така ги искаше, и край. И аз исках преди няколко години да дам един на съд, като се консултирах с едно НПО за защита на правата на пациентите, ми казаха, че ще е трудно, всичко трябва да се докаже, че е така, както казвам аз, и накрая се отказах.
Писах негативно мнение по разни сайтове, веднага някакви хора след мен писаха позитивни, за да се загуби моето мнение сред техните.
Но ако има документи по случая, може би си струва.

Да, това е огромния проблем в случая - работата е заплатена, те винаги могат да си измият ръцете с факта, че договоркате е устна. Нямам договор, в който изрично да пише, че сме се разбрали за единични коронки. Но кой отива на зъболекар и иска договор? Да, ще подам жалби до Комисията за защита на пациентите, дано успеят да ми помогнат.

# 522
  • Далече, далече
  • Мнения: 6 005
Комисия за защитата на потребителите.

Дадоха ли ти поне касов бон, на който пише за какво плащаш?
Ако не са, може да подадеш жалба в НАП.

Това е медицински стандарт по зъботехника. Ако е имало нарушения по него, може да подадеш жалба и до Министерството на здравеопазването.

https://www.mh.government.bg/media/filer_public/6b/82/6b825165-b … t_zabotehnika.pdf


Българска асоциация за закрила на пациентите

https://www.patient.bg/comp_bg.php

# 523
  • Мнения: 427
Информираното съгласие е нарушено. Пациентът се е съгласил за отделни корони, които не е получил.
Платено ли е? Аз не разбрах...
Има ли ясни правила за информираното съгласие? И двете страни ли имат копие? Трябва ли задължително да е писмено, над каква сума, или въобще за всичко, което ще се прави?
Ако уговорката е устна, зъболекарката ще каже - ами тя така ги искаше, и край. И аз исках преди няколко години да дам един на съд, като се консултирах с едно НПО за защита на правата на пациентите, ми казаха, че ще е трудно, всичко трябва да се докаже, че е така, както казвам аз, и накрая се отказах.
Писах негативно мнение по разни сайтове, веднага някакви хора след мен писаха позитивни, за да се загуби моето мнение сред техните.
Но ако има документи по случая, може би си струва.

Да, това е огромния проблем в случая - работата е заплатена, те винаги могат да си измият ръцете с факта, че договоркате е устна. Нямам договор, в който изрично да пише, че сме се разбрали за единични коронки. Но кой отива на зъболекар и иска договор? Да, ще подам жалби до Комисията за защита на пациентите, дано успеят да ми помогнат.


Драмата с въпросната зъболекарка става все по-грозна и по-грозна. С цялата си наглост тя и директорът на клиниката ми заявиха, че ако искам да ми залепят въпросната конструкция, за която платих 4800 лева, ще трябва да им подпиша документ, в който изрично пише, че аз съм си поискала цяла подкова:flushed:

Явно разчитат на това, че нямам друг избор - с изпилени зъби съм, с временни коронки, които непрекъснато се разлепват...Те са ми прибрали парите...

И не стига това, но единия от лекуваните зъби ме заболя...Отивам при друг зъболекар, вадя панорамна снимка и зъболекаарят ми казва, че на въпросния зъб е запълнен само един канал. И ме казва - имаш още един такъв зъб.
Понеже не ми се искаше да го повярвам, отидох да се консултирам и с трети зъболекар, който ми каза същото.

Това, че всичко ще трябва да се прави и плаща на ново вече се примирих, но само мисълта за самодоволните им нагли физиономии ми разбива нервната система. Накрая това същество дори ми каза - ами помисли го хубаво, нали много знаеш, гледам, че пишеш коментари по разни форуми....

Наистина съм като болна... Това се брои за лекар...благородна и уважавана професия...направо да ти се догади

# 524
  • Мнения: 68 345
Зарежи ги тези некадърници. Върви при читав зъболекар да ти запълни добре каналите и да ти сложи подковата.
Наистина недопустимо отношение от тяхна страна.
Сега се сетили да подписваш...а когато сте договаряли какво-що ще ти се прави, защо не го разписаха писмено.....отвратително!

Общи условия

Активация на акаунт