Внимание при използване на booking.com

  • 96 936
  • 531
  •   1
Отговори
# 450
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 530
Аз, след моя случай резервирам директно в хотелите, booking ще го ползвам в краен случай. Освен това, не винаги е най-изгодно през този сайт.

# 451
  • Пловдив
  • Мнения: 2 508
Получих отговор. Имала съм нощувка при условията в резервацията, така че с нищо не са ме увредили (което фактически по луд късмет е така). Свързали се с хотела, откъдето все пак си били намерили резервацията. В други подобни случаи ме съветват да звъня веднага от самото място.
Не знам защо, но оставам с впечатлението, че ме пуснаха по пързалката....
Дано все пак са имали повод да си прегледат системата и бъговете, което и ми беше конкретната цел.

# 452
  • Мнения: 1
Това им е хубавото спрямо Tripadvisor , защото тук коментари може да пускат само хора с реални резервации , а не всичките роднини и приятели на собствениците Simple Smile
Освен това на повечето такива сайтове  се пазят оценките само от последните щест месеца , което прави инфото актуално ... едно място може да пропадне , друго да се подобри.

# 453
  • Мнения: 42
Това им е хубавото спрямо Tripadvisor , защото тук коментари може да пускат само хора с реални резервации , а не всичките роднини и приятели на собствениците Simple Smile
Освен това на повечето такива сайтове  се пазят оценките само от последните щест месеца , което прави инфото актуално ... едно място може да пропадне , друго да се подобри.
И какъв е проблема, близки на собствениците да направят фалшиви резервации и да коментират...никакъв, не бъдете толкова наивни. Всеки може да си направи колкото иска профили и резервации в собствения си хотел например и да си дава хубава оценка, това е елементарно. Или да помоли приятели имащи профили, за същото...

# 454
  • Мнения: 4 234
Ами за всяка резервация хотела плаща комисионна на букинг, така че няма да им е толкова просто, при положение че резервацията е фалшива, не че е невъзможно де. Оценка се дава след приключил престой, не просто да имаш профил

# 455
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 530
Да, плаща комисион, но за една нощувка примерно, няма много да се охарчи хотелиерът. Wink Разбира се, има и хотели, които са със стотици и хиляди отзиви, там вече е невъзможно да се манипулира оценката.  

# 456
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 180

И какъв е проблема, близки на собствениците да направят фалшиви резервации и да коментират...никакъв, не бъдете толкова наивни. Всеки може да си направи колкото иска профили и резервации в собствения си хотел например и да си дава хубава оценка, това е елементарно. Или да помоли приятели имащи профили, за същото...

Това е глупаво изказване, явно човека не е ползвал букинг.

# 457
  • Русе, България
  • Мнения: 1 491
От темата прочетох само последните две странички, сигурно има и други със случка като моята, но да разкажа.
През букинг през юни направих резервация за няколко нощувки в луксозен хотел край Банско на стойност, грубо, 600 лв. Имах опция за безплатно анулиране до 30 юни, а след 30-ти - с такса 30 % от общата цена. При резервирането, формата изиска всички данни за плащане - номер на картата и малкия код - но изрично пише, че депозит няма да бъде поискан и, отново, че анулирането е безплатно.
Тъй като плановете се промениха, на 24 юни (ориентировъчно) решавам, че ще анулирам резервацията. Няма проблем с това, за по-малко от минута всичко е готово, букинг пише "не дължите нищо", аз съм тип-топ и случаят за мен е приключен.
Да, ама през последната седмица на юли (месец по-късно) установявам, че от сметката ми още в средата на юни, един ден след резервацията, са изтеглени ефективно 300 лв. и някакви стотинки - не просто блокирани, а изтеглени. От банката ми потвърждават, че тази сума е изтеглена. Решавам, че трябва да звъня директно на хотела. Грешката беше в тях - видели резервация, усукали половината сума за нея още на другия ден и не си направили труда да възстановят парите след анулирането. Техен служител, от когото зависело, проспал.
Имах късмета, че хотелът все пак си свърши работата и ми възстанови точно изтеглената сума. Многократно поднесоха извинения, също така отзивчиво комунирахме по телефона и с имейл.

На хубавците от букинг обаче им писах после - така и така, този хотел изтегли сума, не я възстанови, докато не си я поисках, условията ви за непоискване на депозит не са верни. Ами, нямаше отговор, все едно алармирах на бетонната стена. Дори едно стандартно "благодарим ви за сигнала, бла-бла" нямаше.

Кажете ми, ако хотелът не ми беше върнал парите, какво трябваше да правя? Зная, че букинг не е страна в отношенията между клиента и хотела, но все пак услугата на хотела достига при мен чрез тях при условия, които не са достоверни.

# 458
  • Мнения: 834
Кажете ми, ако хотелът не ми беше върнал парите, какво трябваше да правя? Зная, че букинг не е страна в отношенията между клиента и хотела, но все пак услугата на хотела достига при мен чрез тях при условия, които не са достоверни.
Имала си късмет с коректността на хотела.  Peace Букинг нищо нямаше да направят.

Аз преди няколко месеца изгорях с над 300 евро (допълнителни на тези, които вече бях заплатила) заради недостоверна информация предоставена от Букинг. Резервирала съм сума хотели през тях за немалки суми, но явно на късмет не съм имала проблем. Веднъж се случи и стана ясно, че на Букинг грам не им дреме за лоялните им клиенти и не си мърдат пръста при проблем.  Tired

# 459
  • Русе, България
  • Мнения: 1 491
Jade R, жалко за изгубените средства, представям си колко те е яд, аз поне се чувствах така, докато не видях възстановената сума.
Явно букинг са добри в маркетинга си, да прокоткват клиентите си, но когато трябва да действат в тяхна полза, вече работата им не върви.

# 460
  • Мнения: 4 934
Миналата година рез хотел на Златни - офертата беше без заплашане. Като видях, че са ми зитеглили сумата веднага писах на букинг. Поискаха ми да изпратя справка от движението по картата и накараха хотела да ми възстанови парите. След два дни ми звъняха да питат дали съм ги получила.

По принцип уважаващите се хотели спазват политиката си за работа с букинг - българските май не са от тях -

# 461
  • Мнения: 42

И какъв е проблема, близки на собствениците да направят фалшиви резервации и да коментират...никакъв, не бъдете толкова наивни. Всеки може да си направи колкото иска профили и резервации в собствения си хотел например и да си дава хубава оценка, това е елементарно. Или да помоли приятели имащи профили, за същото...

Това е глупаво изказване, явно човека не е ползвал букинг.

Напротив, доста съм го ползвала..., прочетете малко, условията им например, преди да съдите! Комисионната за която става дума в по горните коментари е 10-15%, това е нищожна сума за реклама, хотелите си ги избиват с добрата оценка, колкото е по добра по нагоре излизат в страницата. Все пак за един евтин хотел и 20 лв на вечер на човек, комисионната е към 3 лв...според вас много ли е? Разбира се не казвам, че всички са фалшиви, но да се каже че всички са реални е наивно! Българина по-принцип обича да критикува, а когато е доволен не пише нищо. И когато видя към 20-30 коментара суперлативи и възхвали за някоя селска къща за гости, ми е ясно от кой са коментарите.

# 462
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 180
....Разбира се не казвам, че всички са фалшиви, но да се каже че всички са реални е наивно! Българина по-принцип обича да критикува, а когато е доволен не пише нищо. И когато видя към 20-30 коментара суперлативи и възхвали за някоя селска къща за гости, ми е ясно от кой са коментарите.

Сайта не е само за само българските хотели/къщи за гости/апартаменти  Peace

Айде да не се търси под вола теле...

Скрит текст:

Аз досега не съм била подведена от коментарите на гостите, ползвам сайта от 2010 г.

# 463
  • Мнения: 42
....Разбира се не казвам, че всички са фалшиви, но да се каже че всички са реални е наивно! Българина по-принцип обича да критикува, а когато е доволен не пише нищо. И когато видя към 20-30 коментара суперлативи и възхвали за някоя селска къща за гости, ми е ясно от кой са коментарите.

Сайта не е само за само българските хотели/къщи за гости/апартаменти  Peace

Айде да не се търси под вола теле...

Скрит текст:

Аз досега не съм била подведена от коментарите на гостите, ползвам сайта от 2010 г.


В случая визирах българските и защото точно там се лъже най-много, за чуждите съм съгласна, че там мненията са по реални, поне за местата където съм ходила. Но въпроса беше принципен, дали е възможно да има не реални коментари в booking и това е напълно възможно, общо взето цената не е по-висока отколкото реклама в adwords например. Като чета мненията под някой хотели, има доста подведени и се радвам, че ти не си сред тях.

# 464
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 530
Не е толкова лесно да се манипулира оценката в букинг. При хотели/апартаменти с малко отзиви - горе-долу става, но при такива със 100 отзива и нагоре - някое и друго рекламно мнение, не се отразява на статистиката. При тези с малко отзиви - гледам и броя оценки на потребителя, ако някоя оценка е висока, но лицето е с много оценки в профила, приемам я за достоверна. Досега не ме е подвеждал рейтингът в този сайт.

Последна редакция: чт, 15 сеп 2016, 22:21 от Скубиду

Общи условия

Активация на акаунт