ВНИМАВАЙТЕ С МАГАЗИНИ "ЕВРОПА"!!!!

  • 11 512
  • 33
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Много внимавайте ако ви се наложи да влезете в магазини Европа. Днес купих една руска салата и щях да умра, цял ден повръщам. Не за пръв път купувам развалена храна от Европа, и си обещавам повече да не стъпвам там. Както и да е, реших да отида в rabotodatel.bg да изкажа мнението си защото бях бясна. И какво да видя, ужасно много хора със съдба като моята. Ето някои от мненията за магазини Европа в rabotodatel.bg. Не съм подбирала негативни, никой не е написал нищо добро за веригата, наистина:

---------------------------------------------------
Днес купих три кюфтета в доматен сос от щанда за готови храни в магазин Европа в Дружба 1. Бяха кисели и миришеха на мърша. Изядох половин и щях да повърна. Това месо беше поне на 5 месеца, ебати. Не ги ебе че ще пукнеш, те гледат да си пробутат старата стока пък ти ко ще да умреш от натравяне и диария. Избягвайте магазини Европа на всяка цена ако уважавате себе си и тялото си.

----------------------------------------

ИЗКЛЮЧИТЕЛНО СКАПАН МАГАЗИН, ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА. ДАНО СКОРО ПОСТРОЯТ НАБЛИЗО ОТ ДРУГА ВЕРИГА! МНОГО ЛОШО ЗАРЕЖДАНЕ, ЛИПСВАТ ЧЕСТО ЕЛЕМЕНТАРНИ СТОКИ КАТО ВАФЛИ И ДОМАТЕНО ПЮРЕ, ПЪЛНОЗЪРНЕСТ И ДИЕТИЧЕН ХЛЯБ И ДР. ПРОДАВАТ РАЗВАЛЕНИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ, НЕ НАЗНАЧАВАТ ДОСТАТЪЧНО ПЕРСОНАЛ И ЧАКАМЕ ДЪЛГО ЗА ДА НИ ПРЕТЕГЛЯТ НЕЩО ИЛИ ЗА ДА ПЛАТИМ НА КАСАТА. ДНЕС Е ПРАЗНИК---ГЕРГЪОВДЕН, А АЗ СГОТВИХ МИРИШЕЩО ПИЛЕ, ЗАКУПЕНО ПРЕДНИЯ ДЕН КАТО ПРЯСНО ОХЛАДЕНО И ЩЕ ГО ИЗХВЪРЛЯ. БИХ ГО ПОДАРИЛА НА УПРАВИТЕЛЯ НА ВЪПРОСНИЯ МАГАЗИН, НО ЕДВА ЛИ ЩЕ ГО ОТКРИЯ! ЗИМАТА КУПИХ РАЗВАЛЕНА БОБЕНА САЛАТА. И ОЩЕ ЕДИН ВЪПРОС---ЗАЩО НЕ СЛОЖИТЕ ПО ЕДИН СТОЛ НА КАСИЕРИТЕ, СМЯТАТЕ ЛИ ЧЕ ПО-ДОБРЕ ЩЕ РАБОТЯТ КАТО ГИ ИЗТЕЗАВАТЕ ДА СТОЯТ ПО ЦЯЛ ДЕН ПРАВИ, КОЕТО Е НАПЪЛНО БЕЗСМИСЛЕНО? НЯМА ЛИ КОЙ ДА НАПРАВИ ПРОВЕРКА ЗА КАЧЕСТВОТО НА ХРАНИТЕ, ПРЕДЛАГАНИ В ТЕЗИ МАГАЗИНИ? КАКЪВ ЦИНИЗЪМ, КАКВА ГАВРА С ХОРАТА, А СЕ НАРИЧАТ ,,ЕВРОПА"!

--------------------------------------------

споделяйки мнението си искам да предупредя клиентите на този магазин да внимават какво купуват като срок на годност и качество. например в руската салата се режат негодни колбаси подменят се етикети префолират се стоки с изтекъл срок на годност и се продават на по високи цени като годни. на топла точка се готвят продукти които трябва да се изхвърлят а не да се продават на клиентите за луди пари.варенопушените продукти се бършат с ужасно мръсни кърпи същото важи и за трайните колбаси. трябва да се знае че в отзад в магазина е страшна мръсотия и хаос.

--------------------------------

Днес 15 12 2009 вечерта, от магазина на тв ЕВРОПА в София Люлин 9 закупих 4 бр. готови кюфтета от щанда с готови храни. Закупените кюфтета бяха горчиви и кисели без никакъв вкус Опитах и четирите, но всичките бяха с един и същи без вкус. Оставам разочарован от качеството на храните предлагани в този маркет. Въпреки, че досега съм бил редовен клиент на веригата се замислям дали да бъда такъв в бъдеще. Тъй като, имам достатъчно хора и приятели, всичките ще бъдат своевременно уведомени за лошите и некачествени храни предлагани в търговската верига.

------------------------------------
Мисля че управата на тази мандра е за гонене Неможе хора който не разбират нищо да я управляват Работи се до късно вечер и се извършват много нарушения; трябва да се вземат мерки

# 1
  • Мнения: 51
Да не си някоя от изгонения персонал и сега да вдигаш панаири? Rolling Eyes Само затова ли се регистрира? Rolling Eyes
Аз работя в тази верига,но само фиктивно.Работих 2м.,но след майчинството няма да се върна,но то си е заради шефката Mr. Green
Свършвам работа в 18ч.,тръгвам с 3 мин. закъснение.На следващия ден всички ме гледат  Shockedей така.Шефката се хили-75лв. за сладолед,другото-риби,пилета,зеленчуци...ще го върнем.Забравила си камерата отворена.
Влизам при нея-Да не си си тръгвала толкова рано,другите стоят до 19:30.Нарочно ни направих номер  Mr. Green
Казах й,че мъжът ми е паркирал на рампата,да ми изкара сладоледа.Дума не обели....Нито сладолед платих,нито ми проговори,нито се повтори....Нова,нова,ама не съм балък....

# 2
  • Мнения: 0
В същия тон бих могла да те питам: Ти да не би все още да част си от персонала и да се засегна?
Не, не съм се регистрирала само за това. Никога не съм работила в магазина, няма и да работя. АЗ СЪМ КЛИЕНТ!  #Cussing out

# 3
  • Мнения: 2 107
Пазарувам често поради близостта на магазина - впечатленията са негативни!
Сутрин,един час след отварянето на магазина още се подрежда стоката,посрещат те от вратата с парцала,от щанда за плодове и зеленчуци вони,за топлата витрина - нямам думи- всичко киселее и нагарча,продават се стоки с изтекъл срок на годност!
Пазарува се с повишено внимание!

# 4
  • София
  • Мнения: 158
Да не си някоя от изгонения персонал и сега да вдигаш панаири? Rolling Eyes Само затова ли се регистрира? Rolling Eyes
Аз работя в тази верига,но само фиктивно.Работих 2м.,но след майчинството няма да се върна,но то си е заради шефката Mr. Green
Свършвам работа в 18ч.,тръгвам с 3 мин. закъснение.На следващия ден всички ме гледат  Shockedей така.Шефката се хили-75лв. за сладолед,другото-риби,пилета,зеленчуци...ще го върнем.Забравила си камерата отворена.
Влизам при нея-Да не си си тръгвала толкова рано,другите стоят до 19:30.Нарочно ни направих номер  Mr. Green
Казах й,че мъжът ми е паркирал на рампата,да ми изкара сладоледа.Дума не обели....Нито сладолед платих,нито ми проговори,нито се повтори....Нова,нова,ама не съм балък....

Абе жено, нищо не ти разбрах от написаното.  Thinking

По темата.
Европа е най-близкия ми възможен магазин - на една ръка разстояние. Обаче вече НЕ пазарувам там, освен нещо инцидентно и дребно и то с повишено внимание. Обслужването е измъчено - едни служителки са намръщени, други са тъжни и апатични.  Всяко посещение е свързано с преживяване със знак минус, заради демотивиран персонал (обикновено касиерка). Последния път, в който влязох за една кола и нещо сладко, една от служителките ме пререди (!) на касата. Просто ме заобиколи и си стовари покупките  Joy

Упорствах да купувам от месата зад витрината, докато не случих на развалени пилешки пържоли.  #Crazy Помня веднъж целият магазин миришеше на мърша и тази миризма се задържа няколко дни.
На 300 метра от Европа отвориха друг супермаркет, който не е нещо особено, но предпочитам да отскоча до него. На 400 метра пък отвориха Пикадили, чийто минус е, че е много малък (и скъп), но за дребни покупки от типа "вафли, бисквити, кисело мляко" е ОК. 

Имам позната, която е работила в Европа нещо секретарско и ми е разказвала ужасни неща, в които се убедих, че са истина с течение на времето.

Та, напълно съм съгласна с призива на авторката. Внимавайте с магазини Европа!!! Пазете си касовата бележка! Управлението е меко казано неадекватно и това рефлектира върху всичко, свързано с този магазин.

# 5
  • София
  • Мнения: 2 217
И аз пазарувам от Европаи досега ми се е случила да попадна само на едно развалено пиле Duc. Смениха ми го без проблем. Това е за 7 години. Иначе наистина магазина изглежда измъчено. Сега построиха Фантастико, та предпочитам там да ида. Просто заради настроението.

# 6
  • Мнения: 0
Магазини Европа = Вечна диария  Laughing

# 7
  • Мнения: 305
Моя приятел също си изпати от техните салати,прекара цяла нощ в тоалетната!

# 8
  • София
  • Мнения: 15 913
И тук има няколко стари теми за магазини Европа. Мненията са все отрицателни.
В другите квартали пак имате избор на магазини - Фантастико, Пикадили.
А в Горен Лозенец е само  едната миризлива и мръсна ЕВропа. Мъка....

# 9
  • Мнения: 36
уффф... Confused и аз съм попадала на развалени меса.. #Cussing out въпреки, че магазина беше отворен скоро.. Crazy персонала е сбирщина от селяци (в оня смисъл на думата Mr. Green), които се провикват от единия край до другия и си говорят некви пълни глупости от селската седянка... newsm11 вместо да си обслужват клиентите..Имало е случаи в които съм чакала касиерката да си свърши "разговора", за да ме обслужи..мога да си направя заключението за тая верига само от тези факти. tooth

# 10
  • Мнения: 36
Да не си някоя от изгонения персонал и сега да вдигаш панаири? Rolling Eyes Само затова ли се регистрира? Rolling Eyes
Аз работя в тази верига,но само фиктивно.Работих 2м.,но след майчинството няма да се върна,но то си е заради шефката Mr. Green
Свършвам работа в 18ч.,тръгвам с 3 мин. закъснение.На следващия ден всички ме гледат  Shockedей така.Шефката се хили-75лв. за сладолед,другото-риби,пилета,зеленчуци...ще го върнем.Забравила си камерата отворена.
Влизам при нея-Да не си си тръгвала толкова рано,другите стоят до 19:30.Нарочно ни направих номер  Mr. Green
Казах й,че мъжът ми е паркирал на рампата,да ми изкара сладоледа.Дума не обели....Нито сладолед платих,нито ми проговори,нито се повтори....Нова,нова,ама не съм балък....
Абе жено, нищо не ти разбрах от написаното.  Thinking
Как ще й разбереш, като и тя е от персонала, които са също толкова ЕнтЕлЕгЕнтни като нея, считай верно за кво иде реч?! Crazy Joy ooooh!

# 11
  • София
  • Мнения: 5 409
Това е най-най-най-смотаната верга магазини,която може да съществува!!!
-Отношението на персонала е под всякаква критика,груби и невъзпитани вечно сърдити да се почувстваш виновен че им влизаш в магазина.
-На щанда с месото и кашкавала гнус ме хваща като гледам как си плюят на пръстите да отлепят торбичка
-Цените не си отговарят в действителност или изобщо не са си на мястото.Дават че нещо е в промоция,а то не е!
-Пилетата на грил са с изтекъл срок главата си залагам,въртят се едни жълти  Sick
-Работят по една-две каси,а в същото време се вият опашки от по 15 човека


Последния път, в който влязох за една кола и нещо сладко, една от служителките ме пререди (!) на касата. Просто ме заобиколи и си стовари покупките  Joy



Същото нещо ми се е случвало и на мен,ама не си замълчах,казах й на уважаемата че аз съм клиент,а тя служител и не може да ме предрежда по този начин.Тя започна "Ама вие знаете ли нашите почивки .... " изобщо не я изслушах!Ако ме беше попитала дали бих я пуснала да мине преди мен,щях да си помисля,ама така нагло да ме предрежда ....

Последна редакция: нд, 10 апр 2011, 14:53 от *Bubble*

# 12
  • София
  • Мнения: 2 138
И аз съм попадала на развалено месо от щанда с "прясното" месо. Единият път бяха свински карета, които според мен не бяха читави, но мъжът ми каза, че си внушавам. Вторият път обаче каймата, която купих беше отвратителна и изхвърлихме цялата тенджера спагети. Кухнята миришеше на развалено цяла седмица след това Sick.
Повече от там не купувам нищо.

# 13
  • софия
  • Мнения: 25 202
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=545863.0
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=516558.0
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=515067.0
 Това без да се напъвам. Само се чудя как още не са фалирали? Абсолютно мизъри е в Европа. Не, че в другите хранителни вериги не пробутват остарелите продукти на топлата витрина и в салатите, но чак такава повсеместна гнус няма.   Sick Влизала съм няколко пъти, купувам само опаковани стоки (не, че и на тях не могат да им сменят срока на годност). Слава богу, имам избор от магазини около нас и този не ми е най-близкият.
Европа беше собственост на универсалният "бизнесмен" Ковачки  Sick, ако не бъркам? Или е продал веригата?

Последна редакция: пн, 11 апр 2011, 06:47 от zvanche

# 14
  • София
  • Мнения: 158
Баш на Ковачки е.

Аз се замислих не ли по-разумно да сигнализираме на компетентните органи за случаи на развалени продукти? Трябва. Но къде?

(От Европа не пазарувам вече изоПщЕ)

Общи условия

Активация на акаунт