Черен списък на хотелите в България!

  • 375 042
  • 1 806
  •   1
Отговори
# 1 215
  • гр.София
  • Мнения: 210
"Хваля" хотел Виа Лакус в Сапарева баня. Уж по препоръка отидохме, но се оказа греда и половина. Хотелска част, ресторант, СПА, открит и закрит басейн, подземен паркинг, уж всичко си има, но останахме с впечатлението, че целта е единствено да се каже, че го има. Подземния паркинг - за 4 коли. Открития басейн - пълен с удавени насекоми, косми, супа направо. Шалтета около басейна...синът ми се покатери да преследва една котка, панталонът му си смени цвета. 1/3 от и без това миниатюрната ни стая беше с толкова скосен таван, че все едно я няма, но пък за сметка на това банята беше нечовешки малка. Разбрах какво означава да се къпеш върху тоалетната чиния.
Един от най-вълнуващите елементи беше балконска врата със супер ниско разположена дръжка и отваряща се с поглед, и наличие на двегодишно дете. На третия етаж бяхме, терасата...далече от безопасна. Закуска на блок-маса - покъртителна, но каквото свършваше, изнасяха, поне около 8:30 часа.
Другите аспекти на ресторанта, също нищо впечатляващо, дори напротив. Сносни салати, потресаващо ризото, що-годе прилично месо. Там имаше една жена, която не ми направи лошо впечатление, но като цяло отношението на персонала е сякаш ти правят страхотна услуга, патронът на вратата ни издъхна и рецепционистите надълго обясняваше как заради нас управителят отишъл и купил нов.
За закрития басейн нищо не мога да кажа, опитахме го, беше супер тъмно, не видях мръсотия. И по-добре.
Целия този кеф ни струваше по 85 лева на вечер за тройна стая+халати за спа центъра по 4 лева /не депозит, цена/, и за щастие ни намериха не много раздърпани.

Потвърждавам напълно мнението ви! Най-гадният хотел в който съм била,някога... да не говорим за собственика и персонала.Спа центъра е в смърдящо мазе,тъмно и мръсно,няма нищо общо със спа център,дори няма съблекалня,въпреки,че се налага да минеш през входа на хотела,за да стигнеш до ''спато'' Собственика,постоянно изпъква,колко добри отзиви имали в букинг и как нямало по-добър хотел в Сепарева баня... Заяжда се и обижда,всеки,който си позволи да отави лош коментар.Има още много потресаващи неща,но ще спра до тук.

# 1 216
  • София
  • Мнения: 3 129
О, моят коментар в Гугъл беше много повече от лош. Човекът ми звънна да попита какво и защо, обеща да поправи нещата, не се е държал грубо в никакъв случай. Но и резултат не е имало, както виждам.

# 1 217
  • Варна
  • Мнения: 3 925
Задавам си въпроса тук, защото не можах да намеря по-подходяща тема. Някой има ли впечатления от реновирания хотел Елена в центъра на гр. Елена. Сега се нарича SPA комплекс Елена и гледах някакви снимки в интернет, че доста добре са го направили. Навремето беше много западнал и доста зле, сега как е?
 
SPA значи лекуване ЧРЕЗ ВОДА и старите римляни са го въвели и са разбирали МИНЕРАЛНИ БАНИ.Какъв дявол SPA в Елена - там просто НЯМА минерална вода.И с това се спекулира из цяла България - де що има чешмичка и праскат едно SPA абсолютно безмислено

# 1 218
  • Варна
  • Мнения: 3 925
а ако може да  включим към черния списък и ТА - А-Я Травел във Варна - връх на нелюбезноста и грубото отношение.

# 1 219
  • Мнения: 1 231
Аз да добавя Комплекс Чифлика, с.Чифлик. Комплекса като цяло е много добър - хубави стаи, прекрасна гледка, басейните са добри, макар външния малък да беше позахабен, механата е страхотна, готвят много вкусно. Отрицателният ми коментар е за отношението на мъжа и жената, които сигурно са управители или собственици на комплекса. Изключително нелюбезно отношение, гонят и преследват хората като рецидивисти. "Каква си ти, платила ли си си басейн, тези двамата какви са, махнете оттук колата. Направо да те е страх да мръднеш в комплекса. Заключват врати, гонят хората, а ако си външен и искаш да отидеш на басейн, трябва да търсиш по стаите някой, на когото да платиш и после пак те гонят. Не дават бележки за басейна и как да докажеш, че е платено. Никаква организация и изключително грубо отношение. Жалко за хубавото място, но с този селски манталитет на БГ хотелиерите, няма как да не накарат туристите да ходят в чужбина. Никъде в чужбина не са се отнасяли с мен по този унизителен начин, да ме карат да се обяснявам като ученичка и да тичат след мен с подвиквания. Няма да повторя.

# 1 220
  • Мнения: 2 805
САУТ БИЙЧ ЦАРЕВО.
Липса на паркинг, руски персонал, който не разбира какво му говориш, грабва ти чинията, приборите без да се интересува дали си се наял. Не се почистват стаите, кърпите ги смениха на 5-6 ден. Покривките на масите ги смениха на 8 ден след като направих забележка и то не съм сигурна дали всичките .... и още, и още ...

Яденето ... всеки ден  пържени картофки. Никакъв избор. Десерт само 1 вид .... крем или торта плюс в една купа праскови и кайсий или ябълки.
За закуска... яйца.
Хигиената в ресторанта - нула. Вървиш и настъпваш пържени картофи.

Последна редакция: вт, 02 юли 2019, 18:19 от П@нди

# 1 221
  • Мнения: 3 315
СПА хотел Орфей в Девин. Всичко е зле. Не знам от да започна. Може би с единственото хубаво - наличието на огромен паркинг. Някога хотел е бил хубав, но сега е за пуснат и овехнял. Липса на персонал, оскъдна и некачествена закуска/телешки салам/, СПА-то в хотелската част беше в ремонт, вечерята-безвкусна и доста скъпо, дори кафе няма от къде да си купиш, шумни купони от ресторанта, в единия имаше вечерна сватба, на външния басейн пускат външни хора--основно неконтролируеми тийнове, сервитьорките си ровят в телефоните и изобщо не се вълнуват какво се случва. Не го препоръчвам! Да допълня - не сме били нито по НОИ, нито с ваучер.

# 1 222
  • софия
  • Мнения: 25 199
Хаджи Нейкови къщи за гости, Копривщица - некоректни и нагли собственици, които не се свенят откровено да лъжат и произволно да правят това, което им е удобно с направени резервации.
Положителните страни на мястото - жената, която поддържа къщата - мила и любезна, екстериорът на самите къщи.
Историята е по-дълга и я слагам в скрит текст.
Скрит текст:
Правя резервация през booking 1 месец преди деня на настаняване. Предплащам първата нощувка, съгласно условията на резервацията. При пристигане на място беше жената, която поддържа къщите и приготвя закуска. Настанява ни в помещения, които не отговарят на направената резервация - при резервирани и предплатени запазени 2 тройни стаи със самостоятелни санитарни възли, сме настанени в двойна и тройна стая с общ санитарен възел.
За тази едностранна промяна от страна на собствениците нито сме предупредени, нито сме питани и сме давали съгласие.
Резервацията ни покрива поредни почивни дни, вкл. национален празник и в града нямаше свободни места, предплатили сме 1 нощувка и това не ни позволи промяна на мястото/отказ от направената резервация. Бяхме с детето и майка ми, имахме семеен празник. Поради всички тези обстоятелства нямахме желание да внасяме допълнителни негативни емоции и разправии да говорим със собствениците по телефон. Вече имах индикация, че не са от най-коректните - не бяхме предупредени предварително за едностранната промяна на настаняването, а при извършване на резервация от страна на съпруга ми, представител на къщата беше поискал предплата на сума за първата нощувка в 2 пъти по-голям размер от цената на 1 нощувка, както е по условията на резервацията. При напускане платихме остатъка по резервацията, за което не ни беше даден документ.
След връщането ни написах отзив в booking, който отразяваше впечатленията ми и изпратих сигнал до тях (те са мой основен партньор, през тях е направена резервацията) относно създадената некоректна ситуация. Веднага получих обаждане от представителка на къщите да попита защо така се било получило (ти да видиш?!), съжалявала и предложи компенсация - нощувка за тяхна сметка. Естествено отказах. Отвращавам се от некоректни и лицемерни хора, не бих била техен клиент нито с пари, нито без пари.
По време на разследване на сигнала от страна на booking, собствениците бяха лъгали, че са предложили промяната и ние сме се съгласили. Такова нещо естествено нямаше. Освен това, ако се прави подобна промяна има процедура, която се прилага през букинг. Бяха излъгали, че ще се свържат с мен да предложат компенсация, знаейки много добре, че подобна възможност вече е отхвърлена. В крайна сметка booking отсъдиха в моя полза и получих компенсация за грешния подход, който са приложили в началото на проучване на случая.
Четейки отзиви от други клиенти се оказва практика Къщите да настаняват в стаи по тяхно усмотрение, различни от условията по резервация и да не издават документ за пращане.
Винаги съм имала лично убеждение, че всеки освен права, има и задължения, които трябва да изпълнява. В резултат на това имам изградена практика страните, които имат регламентирани взаимоотношения, да бъдат уведомявани по официален път при нарушение на предварително договорените и приети правила. Аз, като клиент на booking и Хаджи Нейкови къщи за гости, не съм ги нарушила и съм изпълнила всички свои ангажименти – заплатила съм в срок и пълен размер сумата по резервацията, напуснали сме мястото без да сме навредили или чупили имущество, не сме създавали проблеми и конфликти, не сме имали неприемливо поведение. Очаквах да получа същата коректност и от другата страна, което, за съжаление, не се случи. Без да търся лична изгода или каквато и да било компенсация от Хаджи Нейкови къщи за гости, които с действията си създадоха у мен крайно негативни впечатления за некоректност и наглост, изпратих сигнали до НАП - не дават документ за плащане и до КЗП - предоставят услуга с по-ниско и различно качество от договореното.
Отговорът от "коректните" собственици - сигнал до Прокуратурата, че сме искали със съпруга ми висока парична компенсация, заплашвали сме ги по телефон  Laughing Mr. Green Естествено, подобно нещо няма. Никой от нас нито им е звънял, нито някога ни е минавало през ум да правим нещо подобно на описаното. Явно съдят за другите по себе си.
В момента съм в процедура с адвокат по завеждане на дело за клевета чрез разпространение на лъжлива информация и губене на времето на институциите с неверни твърдения. Когато спечеля, защото няма как да е по друг начин, ще ми платят освен изгубеното време и средства за пътувате (ходихме до Пловдив) да пиша обяснения по откровено лъжлива информация, и компенсация за уронване на името ни и нанасяне на морални щети с действията си, които смятам да даря за благотворителна кауза.
Аман от нагли "хотелиери"! Крайно време е да започнат да прилагат едни простички морални категории във взаимоотношенията си с клиентите като коректност, отговорност, изпълнение на задълженията си, както са договорени и приети и от двете страни към момента на сключване на договора.
И така. Аз съм спокойна, знам, че не съм направила нещо нередно. Единственото, което направих е по официален път да уведомя всички отговорни институции. Което е мое право. Нито сме обиждали, нито сме заплашвали. Полза от подобно поведение няма и не ни е присъщо.

Последна редакция: ср, 03 юли 2019, 14:32 от zvаnchе

# 1 223
  • Мнения: 19 356
Е това е пълно безобразие от страна на "хотелиерите" в Копривщица. Абсолютно подкрепям, че сте си потърсили правата и въобще пък не знам прокуратурата как е работила по сигнал, по който освен твърденията на едната страна няма нищо като доказателства.

# 1 224
  • Мнения: 28 868
Супер грозно от тяхна страна. Много се ядосвам, когато чета за такива случаи.

Аз съм писала и по-назад за хотел Боляри във В.Търново, където не стига, че беше мръсно, имаше мухлясал хляб в едно чекмедже, ами отказаха да дадат допълнителна печка, понеже беше студено дори и с "климатика", който изобщо не топлеше, а детето беше малко /на 3 г./. Банята беше мръсна и ледена. Закуската под всякаква критика. Дори на пионерски лагер има по-читави закуски. Тогава не ми се разправяше, но винаги ще давам отрицателни отзиви. А, забравих - взеха ни двойна сума за стаята. Случайно разбрах, тъй като бях във фоайето, когато рецепционистката разговаряше с друг гост за цените.

# 1 225
  • софия
  • Мнения: 25 199
Е това е пълно безобразие от страна на "хотелиерите" в Копривщица. Абсолютно подкрепям, че сте си потърсили правата и въобще пък не знам прокуратурата как е работила по сигнал, по който освен твърденията на едната страна няма нищо като доказателства.
Полицаите казаха, че са задължени да съберат обяснения от двете страни. Стандартна процедура. Много ще ми е интересно какви разпечатки от телефон ще представят, с които сме ги заплашвали Laughing То просто няма такива. А аз имам регистър за получените от тях обаждания.
Всеки, който ме познава, знае, че подобни изпълнения - рекетиране, са ми дълбоко далечни и нетипични. Но това да си отстоявам правата е типично и изобщо нямам колебание какво ще направя. Силно се надявам от НАП и КЗП да са им скъсали задника с актове. Има факти и документи, а не празни думи.
Очевидно отрицателните отзиви не са достатъчни за корекция на поведението. Хаджи Нейкови къщи имат такива и всички са по отношение настаняване в различна стая от резервираната + неиздаване на фактура. Аз фактура не исках, само бележка по усмотрение на собственика, но и такава не ми дадоха.

Последна редакция: ср, 03 юли 2019, 19:38 от zvаnchе

# 1 226
  • Мнения: 19 356
Пишете тези неща и като отзив в букинг, ако все още са им партньори, то би трябвало да ги отсвирят при такова отношение към доведени техни клиенти.

# 1 227
  • софия
  • Мнения: 25 199
Пишете тези неща и като отзив в букинг, ако все още са им партньори, то би трябвало да ги отсвирят при такова отношение към доведени техни клиенти.
Ха, това не ми беше хрумнало. Сега ще пиша и на booking.

# 1 228
  • Мнения: 2 025
Може да го напишете и в Гугъл профила им, там не могта да го изтрият, както и във Визит. Мисля, че е възможно да пишеш мнение в сайта им, без да си резервирал през тях. Нямам думи, все съм чела за простаци и тарикати, но това минава всички граници. Вместо да си гледат "бизнеса", тръгнали да сигнализират прокуратурата. Явно са мислили, че ще се изплашите и ще им вървите по гайдата, няма да се учудя, ако и преди са постъпвали така и им се е получавало.

# 1 229
  • Мнения: 19 356
Пишете тези неща и като отзив в букинг, ако все още са им партньори, то би трябвало да ги отсвирят при такова отношение към доведени техни клиенти.
Ха, това не ми беше хрумнало. Сега ще пиша и на booking.
Дано да го публикуват обаче, защото видях, че хотелът има много висок рейтинг - 9 по оценки на гости, визит също ме съмняват да публикуват всичко - мои отзиви имам непубликувани и то съм ги давала като техен клиент.

Общи условия

Активация на акаунт