Черен списък на хотелите в България!

  • 376 773
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 1 035
  • Бургас
  • Мнения: 6 880
Допълвам списъка с Хотел Феста Уинтър Палас Боровец. Като цяло хотела не е лош, но в никакъв случай не отговаря на 5 звезди. По-скоро на 3 или 4. Според вас нормално ли е хавлиите да имат следния разнищен вид
Скрит текст:
и цвета им да е на петна в различни нюанси на оригиналния цвят.
Храната също не отговаряше на пет звезден хотел.

# 1 036
  • Мнения: 6 295
Допълвам списъка с Хотел Феста Уинтър Палас Боровец. Като цяло хотела не е лош, но в никакъв случай не отговаря на 5 звезди. По-скоро на 3 или 4. Според вас нормално ли е хавлиите да имат следния разнищен вид
Скрит текст:
и цвета им да е на петна в различни нюанси на оригиналния цвят.
Храната също не отговаряше на пет звезден хотел.
Аз Боровец доста отдавна съм го отписала и то в много отношения. Ходя там основно на служебни тийм билдинги и семинари, иначе никога не бих си дала парите за тамошните хотели. Самият курорт също отдавна е ме грабва с нищо.

# 1 037
  • Мнения: 1 483
Хотел Изгревът, с. Аспарухово, Дългопол. Много ми се искаше да ми хареса, селцето е спокойно, а панорамата към язовира... ехх... За съжаление от персонала се намери един тип, който да развали нагласата ни. Сядаме в ресторанта, поръчваме пилешко и рязко ни заявява "Това можете да го ядете навсякъде, поръчайте си друго!" Разбирам, че иска да си продаде рибата, но не е това подходящия тон. После се почна с една бръмчаща пръскачка да мие плочките, та колегите му му направиха забележка да не ни шуми. На едни други клиенти им поразсипа рибата от чиниите, защото си размахваше ръцете, докато вървеше.
Вечерта музиката в ресторанта беше силна, а вратата отворена (преди 2-3  седмици беше все още хладно вечер). Помолихме да бъде намалена музиката, защото все пак сме отишли на почивка и тишина, а той спори: "ами според мен не е силна, ама айде, ще я намаля". Опита се да ни излъже на дребно със сметката, някакви 3-4лв, изловихме "грешката", извинение нямаше.
Нямахме дистанционни за климатиците - пак същия ни обслужи. На другия ден обаче се прбираме в стаята от разходка и откриваме, че едното дистанционно е взето! Оборудване, което ни е дадено да ползваме в стаята, ни се отнема, без да ни питат или да се извинят! А не бяха почиствали или сменяли кърпи - само него взели! Върхът беше, когато дойде, включи климатика с едно дистанционно и понечи пак да си го вземе, защото други клиенти също нямали и били с дете, та на тях им трябвало повече!
Толкова за персонала, останалите бяха нормални, макар и неопитни и бавни. Храната не беше впечатляваща, въпросната риба не беше изцяло прясна, но не развалена. Закуската, за която има цял билборд преди селото, е само в почивните дни. Останалите - замразени кроасанчета с купешко сладко. Няма избор. Кафе/чай не са включени в закуската, което също оставя малко кофти усещане.
Стаите са хубави, не е пестено от обзавеждане и удобства, но са малко амортизирани. На една от стените в стаята имаше следи от влага и течове. Трябва да си сложат филцови лепенки на столовете и масите, защото скърцат ужасно.
Най-неприятното е, че искат 100% плащане при резервация. Ако си недоволен и искаш да си тръгнеш по време на престоя, изгаряш с парите.

Последна редакция: сб, 21 апр 2018, 21:07 от killpop

# 1 038
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 066
Скрит текст:
Хотел Изгревът, с. Аспарухово, Дългопол. Много ми се искаше да ми хареса, селцето е спокойно, а панорамата към язовира... ехх... За съжаление от персонала се намери един тип, който да развали нагласата ни. Сядаме в ресторанта, поръчваме пилешко и рязко ни заявява "Това можете да го ядете навсякъде, поръчайте си друго!" Разбирам, че иска да си продаде рибата, но не е това подходящия тон. После се почна с една бръмчаща пръскачка да мие плочките, та колегите му му направиха забележка да не ни шуми. На едни други клиенти им поразсипа рибата от чиниите, защото си размахваше ръцете, докато вървеше.
Вечерта музиката в ресторанта беше силна, а вратата отворена (преди 2-3  седмици беше все още хладно вечер). Помолихме да бъде намалена музиката, защото все пак сме отишли на почивка и тишина, а той спори: "ами според мен не е силна, ама айде, ще я намаля". Опита се да ни излъже на дребно със сметката, някакви 3-4лв, изловихме "грешката", извинение нямаше.
Нямахме дистанционни за климатиците - пак същия ни обслужи. На другия ден обаче се прбираме в стаята от разходка и откриваме, че едното дистанционно е взето! Оборудване, което ни е дадено да ползваме в стаята, ни се отнема, без да ни питат или да се извинят! А не бяха почиствали или сменяли кърпи - само него взели! Върхът беше, когато дойде, включи климатика с едно дистанционно и понечи пак да си го вземе, защото други клиенти също нямали и били с дете, та на тях им трябвало повече!
Толкова за персонала, останалите бяха нормални, макар и неопитни и бавни. Храната не беше впечатляваща, въпросната риба не беше изцяло прясна, но не развалена. Закуската, за която има цял билборд преди селото, е само в почивните дни. Останалите - замразени кроасанчета с купешко сладко. Няма избор. Кафе/чай не са включени в закуската, което също оставя малко кофти усещане.
Стаите са хубави, не е пестено от обзавеждане и удобства, но са малко амортизирани. На една от стените в стаята имаше следи от влага и течове. Трябва да си сложат филцови лепенки на столовете и масите, защото скърцат ужасно.
Най-неприятното е, че искат 100% плащане при резервация. Ако си недоволен и искаш да си тръгнеш по време на престоя, изгаряш с парите.

За абсолютно всичко друго сте права да се оплаквате, но не и за плащането. Само в БГ хората се възмущават, че всяка резервация се предплаща. Няма хотел по света, който да ви настани без да си дадете кредитната карта, така че това не би трябвало да се обсъжда като минус.

# 1 039
  • Мнения: 6 301
Ние ще ходим другата седмица в този хотел, искаха ни 50% от цената предплащане. Надявам се да нямаме фрапиращи случки и да си изкараме хубаво.

# 1 040
  • София
  • Мнения: 3 611
Ние ще ходим другата седмица в този хотел, искаха ни 50% от цената предплащане. Надявам се да нямаме фрапиращи случки и да си изкараме хубаво.
А каква е цената на стая за ден?

# 1 041
  • Мнения: 6 301
Май 60лв двойната, не помня точно, че резервирах преди месец. А може би 63 newsm78

# 1 042
  • София
  • Мнения: 3 611
Май 60лв двойната, не помня точно, че резервирах преди месец. А може би 63 newsm78
Благодаря!

# 1 043
  • Варна
  • Мнения: 10 550
Писах, писах за хотела, но всичко се загуби.
Съжалявам killpop за лошите изживявания и разочарования.
Ние миналата година бяхме в хотела след Гергьовден и останахме много доволни и от кухнята и обслужването.
Два дни все си поръчвахме домашен чийзкейк, направен от собственичката.
Платихме капаро, мисля че беше стойността на първата нощувка.
Бях писала подробен отзив, може би в темата за близки места за посещение до Варна.

# 1 044
  • София
  • Мнения: 3 152
"Хваля" хотел Виа Лакус в Сапарева баня. Уж по препоръка отидохме, но се оказа греда и половина. Хотелска част, ресторант, СПА, открит и закрит басейн, подземен паркинг, уж всичко си има, но останахме с впечатлението, че целта е единствено да се каже, че го има. Подземния паркинг - за 4 коли. Открития басейн - пълен с удавени насекоми, косми, супа направо. Шалтета около басейна...синът ми се покатери да преследва една котка, панталонът му си смени цвета. 1/3 от и без това миниатюрната ни стая беше с толкова скосен таван, че все едно я няма, но пък за сметка на това банята беше нечовешки малка. Разбрах какво означава да се къпеш върху тоалетната чиния.
Един от най-вълнуващите елементи беше балконска врата със супер ниско разположена дръжка и отваряща се с поглед, и наличие на двегодишно дете. На третия етаж бяхме, терасата...далече от безопасна. Закуска на блок-маса - покъртителна, но каквото свършваше, изнасяха, поне около 8:30 часа.
Другите аспекти на ресторанта, също нищо впечатляващо, дори напротив. Сносни салати, потресаващо ризото, що-годе прилично месо. Там имаше една жена, която не ми направи лошо впечатление, но като цяло отношението на персонала е сякаш ти правят страхотна услуга, патронът на вратата ни издъхна и рецепционистите надълго обясняваше как заради нас управителят отишъл и купил нов.
За закрития басейн нищо не мога да кажа, опитахме го, беше супер тъмно, не видях мръсотия. И по-добре.
Целия този кеф ни струваше по 85 лева на вечер за тройна стая+халати за спа центъра по 4 лева /не депозит, цена/, и за щастие ни намериха не много раздърпани.

# 1 045
  • Мнения: 5
Най голямото разочарование за нашето семейство прекарахме този уикенд в Therma Palace***** нищо вярно с това което четете в сайта.
Никога не ходете.

# 1 046
  • Мнения: 2 600
Хотел "Армира" в Ивайловград. От миналата зима. Не с ваучери, а екскурзия към фирма. Нямам спомен, каква е била стаята, защото не ме вълнуват пердета, мокети и плочки, обаче ресторантът и отношението на персонала в него бяха отвратителни. Не само, че закуската беше две тънки пържени филийки, ами вместо да изчакат човек да слезе и да сервират, чиниите бяха наредени на маси по четирима и никой не ти казва предварително нищо. Слязох първа от групата, на повечето маси вече имаше по двама, трима и избрах една свободна маса.  Стоях доста време, точно пред бара им при това, дойдоха и другите и чакахме. На въпрос, кога изобщо ще донесат закуската, се отговори, че тя е сложена по масите - да си намерим неупотребени чинии от другите маси и да ядем. Трябваше да ходим да питаме по масите  съответното празно място дали е запазено и да си съберем чиниите една по една. На другия ден, вече научени, тръгнахме да събираме чинии и ми се скараха, че съм взела чиния от маса, откъдето не можело да вземам, защото била запазена (за екскурзовода и шофьора на друга група), нищо че нямаше никаква табела или знак.
Все пак не всички групички са от 2 или 4 човека, често са 3, как да се разположат на маси за 4? Елементарното решение щеше да бъде да се съединят масите на големи трапези или да се сервира на клиента като седне, а не да начукваш канчетата на клиентите.

# 1 047
  • Мнения: 964
Най голямото разочарование за нашето семейство прекарахме този уикенд в Therma Palace***** нищо вярно с това което четете в сайта.
Никога не ходете.
А някакви конкретни аргументи защо да не ходим?

# 1 048
  • Мнения: 299
Най голямото разочарование за нашето семейство прекарахме този уикенд в Therma Palace***** нищо вярно с това което четете в сайта.
Никога не ходете.
А някакви конкретни аргументи защо да не ходим?
И мен ме интересува това

# 1 049
  • Мнения: 1 141
Най голямото разочарование за нашето семейство прекарахме този уикенд в Therma Palace***** нищо вярно с това което четете в сайта.
Никога не ходете.
А някакви конкретни аргументи защо да не ходим?
И мен ме интересува това


Ясно е казано, не е за разправяне. И аз прочетох негативни отзиви за този хотел и няма да припаря там, още повече с тези цени в нищо и никаквото с. Кранево.

Общи условия

Активация на акаунт