Черен списък на хотелите в България!

  • 376 213
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 1 275
  • при късмета
  • Мнения: 23 995
Браво, Звънче, така се прави!
Имаме познати с къща за гости в Копривщица. Те са и повече от познати де, но е дълго за обяснение. Ходили сме за 3 март (наистина по това време няма места по заведенията, да не говорим за преспиване), последно бяхме за нова година, ходили сме и няколко пъти извън празници, сами и с компания. Въпреки, че могат да си спестят обявяването на тези приходи, всеки път още с настаняването ни записват и ни издават документи за плащането, защото по техни думи непрекъснато минават проверки и искат всичко да им е наред.
За тази къща щом нарушенията са практика, означава, че и от редовните проверки не се притесняват. А това от своя страна означава, че са от печалбарите, които искат града да излезе от списъка с архитектурни паметници, да стане като във всички курортни градчета и духа на този забележителен град да отиде по дяволите. Както и бизнеса на съвестните собственици на къщи, а за туристите да стане като на всякъде другаде. 

# 1 276
  • Мнения: 2 865
Това са обаждането по телефона като резервираш от букинг или като оставиш отзив е супер неприятно и на мен ми се е случвало неведнъж. Резервирам аз с опция да отменя безплатно. След пет минути ми звъни някаква леля, която настоява да платя капаро, по банков път, което щяла да ми върне ако канселирам. Да бе....Като пускат оферти през букинг е едно ,после насаме с клиента е друго. Друг пък ми звъни пак след резервация да ми предлага друго помещение, че сме букнали за двама души апартамент, пък имало стая. Ама няма значение, че апартаментът е предложен за двама, понеже сме двама - в стая. Много мразя така и мисля, че букинг не трябва така свободно да предоставя телефоните и др. данни за контакт с клиентите си, а да е истински посредник. Тоест цялата комуникация да минава през него.
Когато се настаниш на дадено място така или иначе оставяш данни от ЛК. Телефона е полезен за уточняване на неща по настаняването. Аз не съм имала неприятности с подобни обаждания. Освен това може и да ги блокирате.
Такива ако ми се обадят за капаро или промяна на помещение, директно бих си отменила резервацията.
Аз по принцип като правя резервация плащам веднага с карта, а ако си канселирам резервацията ми се връщат парите от букинг и не съм имала проблеми досега.

# 1 277
  • София
  • Мнения: 1 489
Благодаря, полезно ми беше това мнение за Томас Резиденс. Също така браво на визит, че са откликнали. И аз съм техен клиент, приятно е да научи човек, че реагират адекватно при сигнал.
Визит ми изтриха коментара за Томас Резиденс в техния сайт и не ми публикуваха другия коментар. Може да си защитават клиентите, но аз в случая не бях клиент, а оставих външен коментар. Така че, очевидно и те си пазят бизнеса.
+1 за Томас Резиденс в черния списък на хотелите: Храна - тази година беше под всякаква критика! Последните 2 дни сме карали на домати, а децата на сандвичи. Голяма разлика от миналата година. Алкохол - също под всякаква критика (но това не смятам за толкова важно). Топла вода - няма! Или много студена, или много гореща. Преминава от ледена в гореща и обратно, и имаш около 3-4 секунди, в които водата е нормална и може да се пъхнеш под душа, след това следва нов цикъл. Не ме питайте как се къпе 5-годишен по този начин. И не на последно място - в хотелът НЯМА Управител на място и е пълна анархия! Бяхме тормозени от една селяндурска компания, на които нищо не можаха да им кажат, нито ги изгониха. Цяла нощ пиеха пред хотела, дъниха чалга и сръбско и уринираха по поляната. Въпреки многобройните оплаквания от гостите, нищо не беше предприето срещу тях. Поискахме разговор с управител, но ни беше отказано с думите, че управителите не са в тоя обект, а в другия хотел в Лозенец. Разговорът с тях беше проведен тайно в някаква стаичка и после ни казаха, че всъщност са в Пловдив. При напускането жената на рецепция ни молеше да останем и се разплака, което ми показа, че тя е безсилна да направи каквото и да било, поради липса на управа в хотела. Напуснахме хотела по-рано и съм подала жалба до КЗП. Съмнявам се нещо да направят. Нямам никакви доказателства, освен моята дума срещу тяхната и документ за това, че последната нощ от резервацията сме прекарали в друг хотел, за което няма друго логично обяснение, освен че принудително и неочаквано сме напуснали Томас Резиденс преди изтичането на резервацията.

# 1 278
  • Мнения: 19 473
Жалко, отвън е толкова красиво там, гледах го от плажа на Дюни

# 1 279
  • Варна
  • Мнения: 1 595
Може и да пишете отзиви в Google, ако не сте:
https://www.google.com/travel/hotels/%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1 … KMjAxOS0wOS0xNlIA

# 1 280
  • Мнения: 2 522
Жалко, отвън е толкова красиво там, гледах го от плажа на Дюни
От плажа на Дюни няма как да гледате Нестинарка  (между тях са Приморско, Китен, Лозенец, Арапя и Царево като и двата плажа са южни мисля), да не сте гледали Сейнт Тома/с?

Сейнт Тома/с (виждала съм го изписвано и по двата начина е курортен комплекс от затворен тип, а Томас Резидънтс е хотел  или апартхотел  (пак го водят и по двата начина в различни сайтове).

# 1 281
  • Мнения: 19 473
О, явно съм се объркала, да - Сейнт Тома съм гледала.

# 1 282
  • София
  • Мнения: 1 489
Писах, но измежду положителните коментари там едва ли някой ще му обърне внимание. Дано от КЗП да ги понатиснат, че нещо много са си повярвали. Не може да оставиш хотела на самотек, като си управител и да се развяваш из цяла България.

# 1 283
  • Мнения: 295
В никакъв случай не ходете в хотел Bellevue Пампорово! Местоположението му е страхотно, но хубавите неща свършват до тук. Резервираме 7 нощувки, с уговорката да сме в двойна стая със спалня и разтегателен диван за детето с изричната молба стаята да има тераса(казаха ни, че всички стаи са с тераси). При пристигането бяхме потресени първо от неподдържания път, който води до хотела и второ от външната фасада , която няма нищо общо със снимките. При влизането първо поискаха парите, после дават карта за настаняване. Ок, платихме си и се качихме в стаята,която обаче се оказа не спалня, а с две отделни легла. Разтегателният диван наподобява походно легло с 2см дюшече, наложи се на вторият ден да молим камериерката да ни даде още едно дюшече, за да може дъщеря ни да спи нормално. Много разочаровани останахме от терасата, която наистина беше налична, но сочеше към бетонен зид зад хотела и нямаше нищо общо с прекрасната гледка пред хотела. Слязохме на басейна, който се оказа доста по-малък от очакванията ни, с точно 7 шезлонга!!! (при 42 стаи) които, разбира се, бяха заети и се наложи да останем правостоящи докато детето плува. На връщане от басейна установихме, че няма сушилници и изобщо няма къде да се изсушат мокри кърпи, халати и бански. За 7 дни нито веднъж не почистиха стаята с прахосмукачка и не смениха чаршафите, а когато тоалетната хартия свърши се наложи да издирваме камериерките. За храната бях чела в интернет страхотни суперлативи, но за нас си беше доста под средното ниво.Закуската е абсолютно еднообразна всяка сутрин, а вечер отново има винаги едно и също,но поне разнообразяват всяка вечер с 1-2 различни ястия. Дни наред поднасят абсолютно едни и същи десерти и на закуска,и на вечеря, които никой не докосва. Салатите винаги бяха стари и отдавна изсъхнали,за седем дни нито веднъж нямаше супа.Нищо общо с автентичната родопска кухня, както се твърди в интернет. Собственикът на хотела всяка вечер минава по масите и пита дали хората са доволни от вечерята, като когато получи лош отзив или коментар "горе-долу" по най-бързия начин подминава масата, правейки се, че не е чул. НО дори и всичко това не успя да помрачи почивката ни, до момента в който на петата вечер при нас и още няколко родители пристигна жената на собственика и ни заяви, че моето дете и още две деца са били в лоби бара сутринта преди няколко дни и тогава някой е закупил от плейстейшъна на детето й нещо си там за 120лв и ние трябва да си понесем отговорността. Нека уточня-дъщеря ми няма такава игра вкъщи,няма представа как се играе, а най-важното е, че няма дори и минимален интерес към подобни игри. Въпросната сутрин седеше на масата в лоби бара и си оцветяване една книжка. Помолих ги да ми осигурят достъп до камерата в лоби бара и ако видя, че дъщеря ми е докоснала джойстика ще си платя, разбира се. Отказаха ми, като казаха, че самият факт, че е била там е достатъчен да я обвиняват наравно с другите,които са играли. Едното момченце си призна,че е играло,но пари се изискваха от всички.Казаха, че плейстейшънът е за лично ползване (а преди това са разрешили на въпросното момче-гост на хотела да го ползва). Казвайки им, че лобибарът е обществено място и да си го приберат вкъщи ни се заяви, че това е домът на детето на собственика и има право да си държи играта където си иска. Стана скандал,включиха се дори сервитьорите от ресторанта. На следващата сутрин(оставаха ни още две нощувки) пожелахме да ни върнат парите заради обидата и да се изнесем предсрочно.Казаха да си прочетем правилника на хотела, където пише, че пари не се връщат. Ето затова искат 100% плащане още при настаняването. От този момент всички, които работят в хотела ни подминават сякаш не съществуваме,с изключение на двете мили рецепционистки.Накараха ни да се почувстваме като натрапници,а не като гости,които са си платили за хотел.Ако искате спокойна и приятна почивка в никакъв случай не се доверявайте на добрите отзиви и не ходете там! Благодаря за вниманието!

Последна редакция: нд, 01 сеп 2019, 19:07 от Syreen_84

# 1 284
  • Мнения: 19 473
Детето на собствениците да си държи играчките в собствената си стая, не на рецепцията, където минават и пребивават всички гости на хотела. И дали си е струвало за 120 лева да загубят всички обвинени клиенти?

# 1 285
  • Мнения: 29 276
Че от къде накъде ще искат пари за това, че нещо е купувано с някаква си игра?!? Като е лична играта, поемат си личните разходи. Да не я е давало на други да играят.
Загубили са не само едни гости, а и бъдещи такива, които просто няма да отидат.
Колко струваше това "удоволствие" за 7 дни?

# 1 286
  • Мнения: 295
Че от къде накъде ще искат пари за това, че нещо е купувано с някаква си игра?!? Като е лична играта, поемат си личните разходи. Да не я е давало на други да играят.
Загубили са не само едни гости, а и бъдещи такива, които просто няма да отидат.
Колко струваше това "удоволствие" за 7 дни?

700лв за двама възрастни+дете на 9години.

# 1 287
  • София
  • Мнения: 1 489
Ужасно съжалявам. Не знам как може такова нещо да се случва. Благодаря, че споделяте. Надявам се нищо не сте плащали. Не зная как може да си потърсите правата. Аз ударих на камък. Иначе подобно беше отношението и при нас. Получихме отговор от КЗП, собственикът на Томас Резиденс  е казал, че нищо няма да ни бъде върнато, защото АЗ съм тормозила клиентите му, а не те мен. Това е абсолютна лъжа. Отговорът беше ужасно неграмотно написан, което на мен доста ми говори. За съжаление в България думата "бизнес" стана мръсна дума. На запад това е престижно, тук само полуграмотни мутраци, които нямат идея как да се отнасят с клиентите си, развиха бизнес.

Само ще ви кажа да не следите коментарите във визит, защото те отрицателните ги трият. Следете в бгмама или в Гугъл.

Последна редакция: чт, 05 сеп 2019, 16:45 от AnMary

# 1 288
  • Мнения: 29 276
За съжаление повечето неща в България се вършат по този начин - да им вземем парите, пък к'во кат' не са доволни.

Изникнаха много хотели и хотелчета и няма реален контрол.

# 1 289
  • Мнения: 683
От лош опит вече никога, никога не се настанявам в хотел, който ми искат парите при настаняване (естествено ако не е през агенция или наистина доказан, голям хотел). Стигнала съм до извода, че просто знаят колко са зле и очакват да си тръгнеш и си искат парите предварително.

Общи условия

Активация на акаунт