Черен списък на хотелите в България!

  • 375 052
  • 1 806
  •   1
Отговори
# 1 260
  • Варна
  • Мнения: 10 434
Това са глупости и е доста субективно.

# 1 261
  • Мнения: 904
Това са глупости и е доста
субективно.

За субективно е субективно, но ангажирах с отговор определен човек ,нито питам дали е глупост или не.

Последна редакция: нд, 07 юли 2019, 21:58 от dalina_50

# 1 262
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 059
Обаждам се, защото 90% от оплакванията са как в някакъв ниско бюджетен хотел/квартира/къща за гости нямало за закуска яйца "бенедикт" и не се сменяли чаршафи и кърпи всеки ден. Хайде сега, това никъде го няма, получаваш точно толкова колкото плащаш. Както вика един приятел: "Няма как да се возиш с билетче за автобуса на лимузина".

# 1 263
  • Мнения: 28 874
Специално за закуската не съм съгласна. Със сигурност няма да е трюфели и черен хайвер, но трябва да е прясна и достатъчна, дори и да е в най-евтината къща за гости. Ако не могат да осигурят такава, не я предлагат, просто е.

# 1 264
  • Мнения: 2 517
Обаждам се, защото 90% от оплакванията са как в някакъв ниско бюджетен хотел/квартира/къща за гости нямало за закуска яйца "бенедикт" и не се сменяли чаршафи и кърпи всеки ден. Хайде сега, това никъде го няма, получаваш точно толкова колкото плащаш. Както вика един приятел: "Няма как да се возиш с билетче за автобуса на лимузина".
Хайде сега , ама истината в БГ е много сбъркана. Кой определя кой хотел е ниско бюджетен - категоризацията. Ама Приморско дел сол според мен отговаря на 3 + звезди и съответно толкова трябва да му бъде цената. Но в него ядох непочистени миди и домати с черни гнили петна, а детето ми спа на изтърбушен фотьойл, за капак и директно от "чистите" басейни директно след почивката посетихме дерматолог. Пък цената му не беше нискобюджетна, обявените звезди - 5. Та хич не съм искала лимузина, а нормална туристическа услуга, но получих нещо за билетче. И обратно - била съм дори с ваучер и съм получавала от хотела повече от това, за което съм платила.

# 1 265
  • Мнения: 683
В какъвто и хотел да отидеш е редно да е чисто, да има ток и вода, да получиш добро отношение. Редно е да те настанят в стая, която си резервирал или по-добра и да не те поставят в тъпи ситуации. Естествено с цената и изискваният се покачват, но това са основни неща, които трябва да получиш при всички положения.

# 1 266
  • Мнения: 19 360
Не съм сигурна дали е описано някъде, но трябва да има задължителен стандарт в обслужването за различните категории хотели - на колко време се сменя бельото, всеки ден ли се почиства, закуската какво представлява и т.н. Не може в тризвезден хотел пет дни да не ми сменят бельото, щото "тука е така". Така, ама като им казах го смениха немедленно. Но защо трябва за всяко нещо да се нервира човек и да изисква и следи, като е отишъл на почивка например?

# 1 267
  • Мнения: 2 517
Има съответен нормативен акт , една наредба за категоризацията, там всичко е описано. Например хотел с и над 3 звезди трябва да има пиколо за гостите, паркинг, обслужването на стаите, мебелировка и прочие също е разписано от хижи до 5 звездни хотели. Като предявявам рекламация се позовавам именно на нарушения на тази наредба. Всичко друго е ала-бала.

# 1 268
  • Мнения: 28 874
И в най-евтиното място трябва да е чисто, топло зимата и хладно лятото, закуската - прясна. Когато има оплакване от клиент, веднага да се реагира. Не да се вдигат рамене и да се казва - ами това е положението.
Не сме свикнали да си търсим правата, затова се правят на ударени. Crossing Arms Thinking

# 1 269
  • Бургас
  • Мнения: 6 843
Явно няма такива правила и всеки си прави каквото си иска. Била съм в 3-звездни хотели, където всеки ден се чисти и се сменят хавлиите. Била съм и в 4-звездни, където чак на 3-4-тия ден сменят хавлии и то като им напомниш тактично. Всичко зависи от управата и мениджмънта. Обикновено си личи кой хотел е правен ей така щото е модерно и да скубят клиентите.

# 1 270
  • Мнения: 3 315
Категоризацията се прави първоначално с проверка на място. От там нататък само се подновява на база документи. Може да се промени при оплакване. Имаше такъв случай в с. Чифлика, май.

# 1 271
  • Мнения: 8
Не ходете в Къща за гости София гр. Сандански. Направих си резервация чрез Букинг. Резервирам фамилна стая с две двойни легла и към офертата се предлага басейн, хавлиени кърпи, тоалетни принадлежности, денонощна рецепция, ежедневно почистване и т.н. Настаняват ме в стая с едно двойно и едно единично легло, няма сапун в банята, а само 2 непълни ролки тоалетна хартия. Хавлиените кърпи са мираж, чаршафите бяха мръсни и несменяни от предишните гости. Няма никаква денонощна рецепция, а тази " Къща за гости" е една триетажна кооперация, чиито тавански етаж се отдава под наем, а хазяина живее на 1 етаж. Басейна не работел от предната година. За голямо съжаление ми се наложи да остана там, тъй като собственика ми взе парите веднага, а бях сама с деца. Не почистиха нито веднъж за целия престой, а и самата кооперация е потънала в мръсотия. Хазяина ми каза, че за тези пари какво искам. Аз не определям  цената му, но искам да получа каквото включва офертата му. След завръщането си се свързах с Букинг и написах отрицателен коментар за престоя си. Собственика ми се обади по телефона и ме заплаши, за което се наложи да се оплача в прокуратурата. Подадох жалби и в КЗП и в НАП - поне да не мами други потребители.

Последна редакция: вт, 09 юли 2019, 23:44 от Aneeto

# 1 272
  • Мнения: 28 874
Анета, браво,  че си си потърсила правата.
Преди доста години бях в един хотел в Русе (май Лебеда беше). На пръв поглед изглежда добре,  обаче в стаите имаше хлебарки. На другия ден искахме да ползваме басейна , по-точно локвата, наречена басейн. Трябваше да си платя допълнително, въпреки че уж влизал в цената. 

# 1 273
  • Мнения: 19 360
Това са обаждането по телефона като резервираш от букинг или като оставиш отзив е супер неприятно и на мен ми се е случвало неведнъж. Резервирам аз с опция да отменя безплатно. След пет минути ми звъни някаква леля, която настоява да платя капаро, по банков път, което щяла да ми върне ако канселирам. Да бе....Като пускат оферти през букинг е едно ,после насаме с клиента е друго. Друг пък ми звъни пак след резервация да ми предлага друго помещение, че сме букнали за двама души апартамент, пък имало стая. Ама няма значение, че апартаментът е предложен за двама, понеже сме двама - в стая. Много мразя така и мисля, че букинг не трябва така свободно да предоставя телефоните и др. данни за контакт с клиентите си, а да е истински посредник. Тоест цялата комуникация да минава през него.

# 1 274
  • софия
  • Мнения: 25 202
Хаджи Нейкови къщи за гости, Копривщица - некоректни и нагли собственици, които не се свенят откровено да лъжат и произволно да правят това, което им е удобно с направени резервации.
Положителните страни на мястото - жената, която поддържа къщата - мила и любезна, екстериорът на самите къщи.
Историята е по-дълга и я слагам в скрит текст.
Скрит текст:
Правя резервация през booking 1 месец преди деня на настаняване. Предплащам първата нощувка, съгласно условията на резервацията. При пристигане на място беше жената, която поддържа къщите и приготвя закуска. Настанява ни в помещения, които не отговарят на направената резервация - при резервирани и предплатени запазени 2 тройни стаи със самостоятелни санитарни възли, сме настанени в двойна и тройна стая с общ санитарен възел.
За тази едностранна промяна от страна на собствениците нито сме предупредени, нито сме питани и сме давали съгласие.
Резервацията ни покрива поредни почивни дни, вкл. национален празник и в града нямаше свободни места, предплатили сме 1 нощувка и това не ни позволи промяна на мястото/отказ от направената резервация. Бяхме с детето и майка ми, имахме семеен празник. Поради всички тези обстоятелства нямахме желание да внасяме допълнителни негативни емоции и разправии да говорим със собствениците по телефон. Вече имах индикация, че не са от най-коректните - не бяхме предупредени предварително за едностранната промяна на настаняването, а при извършване на резервация от страна на съпруга ми, представител на къщата беше поискал предплата на сума за първата нощувка в 2 пъти по-голям размер от цената на 1 нощувка, както е по условията на резервацията. При напускане платихме остатъка по резервацията, за което не ни беше даден документ.
След връщането ни написах отзив в booking, който отразяваше впечатленията ми и изпратих сигнал до тях (те са мой основен партньор, през тях е направена резервацията) относно създадената некоректна ситуация. Веднага получих обаждане от представителка на къщите да попита защо така се било получило (ти да видиш?!), съжалявала и предложи компенсация - нощувка за тяхна сметка. Естествено отказах. Отвращавам се от некоректни и лицемерни хора, не бих била техен клиент нито с пари, нито без пари.
По време на разследване на сигнала от страна на booking, собствениците бяха лъгали, че са предложили промяната и ние сме се съгласили. Такова нещо естествено нямаше. Освен това, ако се прави подобна промяна има процедура, която се прилага през букинг. Бяха излъгали, че ще се свържат с мен да предложат компенсация, знаейки много добре, че подобна възможност вече е отхвърлена. В крайна сметка booking отсъдиха в моя полза и получих компенсация за грешния подход, който са приложили в началото на проучване на случая.
Четейки отзиви от други клиенти се оказва практика Къщите да настаняват в стаи по тяхно усмотрение, различни от условията по резервация и да не издават документ за пращане.
Винаги съм имала лично убеждение, че всеки освен права, има и задължения, които трябва да изпълнява. В резултат на това имам изградена практика страните, които имат регламентирани взаимоотношения, да бъдат уведомявани по официален път при нарушение на предварително договорените и приети правила. Аз, като клиент на booking и Хаджи Нейкови къщи за гости, не съм ги нарушила и съм изпълнила всички свои ангажименти – заплатила съм в срок и пълен размер сумата по резервацията, напуснали сме мястото без да сме навредили или чупили имущество, не сме създавали проблеми и конфликти, не сме имали неприемливо поведение. Очаквах да получа същата коректност и от другата страна, което, за съжаление, не се случи. Без да търся лична изгода или каквато и да било компенсация от Хаджи Нейкови къщи за гости, които с действията си създадоха у мен крайно негативни впечатления за некоректност и наглост, изпратих сигнали до НАП - не дават документ за плащане и до КЗП - предоставят услуга с по-ниско и различно качество от договореното.
Отговорът от "коректните" собственици - сигнал до Прокуратурата, че сме искали със съпруга ми висока парична компенсация, заплашвали сме ги по телефон  Laughing Mr. Green Естествено, подобно нещо няма. Никой от нас нито им е звънял, нито някога ни е минавало през ум да правим нещо подобно на описаното. Явно съдят за другите по себе си.
В момента съм в процедура с адвокат по завеждане на дело за клевета чрез разпространение на лъжлива информация и губене на времето на институциите с неверни твърдения. Когато спечеля, защото няма как да е по друг начин, ще ми платят освен изгубеното време и средства за пътувате (ходихме до Пловдив) да пиша обяснения по откровено лъжлива информация, и компенсация за уронване на името ни и нанасяне на морални щети с действията си, които смятам да даря за благотворителна кауза.
Аман от нагли "хотелиери"! Крайно време е да започнат да прилагат едни простички морални категории във взаимоотношенията си с клиентите като коректност, отговорност, изпълнение на задълженията си, както са договорени и приети и от двете страни към момента на сключване на договора.
И така. Аз съм спокойна, знам, че не съм направила нещо нередно. Единственото, което направих е по официален път да уведомя всички отговорни институции. Което е мое право. Нито сме обиждали, нито сме заплашвали. Полза от подобно поведение няма и не ни е присъщо.
Минавам само да оставя това ,
както и
 
Официален отговор от КЗП. Има надежда в работата на администрацията.
Има и още нередни обстоятелства около Хаджи Нейкови къщи за гости, Копривщица, които ще запазя за сега, защото работя и по другото си намерение.
"Имам много свободно време" спрямо некоректни хотелиери. Почти всичко ми отнема 3 клика. Simple Smile

Последна редакция: чт, 15 авг 2019, 15:16 от zvаnchе

Общи условия

Активация на акаунт