Аеро концепт инженеринг

  • 4 900
  • 45
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 631
***Понеже ядът ми поотмина  Rolling Eyes, перефразирам темата на:
Ползвали ли сте досега услугите на тази фирма за монтаж/сервиз или продажба на климатици и доволни ли сте??

Последна редакция: вт, 09 юни 2009, 20:57 от kafe

# 1
  • Мнения: 77
По тази причина - калпав монтаж препоръчвам на всичките си приятели да си купуват климатици не от Технополис, Денси, Техномаркет или т.н, а а от фирми, които специализирано се занимават с доставка, монтаж и поддръжка на климатична техника. Освен да ти кажа, че много съжалявам, не знам какво друго да ти пиша.. и като дойдат да го оправят отново им кажи да го вакумират добре и да го заредят с фреон, според сезона, за да не ти се налага след година 2 да купуваш нов компресор!

# 2
  • Мнения: 2 631
По тази причина - калпав монтаж препоръчвам на всичките си приятели да си купуват климатици не от Технополис, Денси, Техномаркет или т.н, а а от фирми, които специализирано се занимават с доставка, монтаж и поддръжка на климатична техника. Освен да ти кажа, че много съжалявам, не знам какво друго да ти пиша.. и като дойдат да го оправят отново им кажи да го вакумират добре и да го заредят с фреон, според сезона, за да не ти се налага след година 2 да купуваш нов компресор!


Ами то е така... Евтиното излиза по-скъпо...  Tired
Аз даже не знам какво тече.... Вода ли е, какво е.... Цяяяяла нощ капеше!!!  Tired ooooh!

# 3
  • Мнения: 2
Мисля, че изказванията относно Аеро концепт инженеринг са доста крайни. Същата фирма  ни е монтирала на хотела 110 климатика, отделно е направила цялата вентилация на ресторант, SPA И т.н. момчетата са проесионалисти, така че това, което се е  случило с вас е просто прецедент. Ама по тия форуми всички само се оплакват, то един доволен човек не съм срещнала. Също така за пояснение на по-долните коментари искам да уточня, че фирмата се занимава именно с  доставка, монтаж и поддръжка на климатична техника.
Много сте смели тук, само нареждате хората. Малоумна работа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

# 4
  • Мнения: 868
Мисля, че изказванията относно Аеро концепт инженеринг са доста крайни. Същата фирма  ни е монтирала на хотела 110 климатика, отделно е направила цялата вентилация на ресторант, SPA И т.н. момчетата са проесионалисти, така че това, което се е  случило с вас е просто прецедент. Ама по тия форуми всички само се оплакват, то един доволен човек не съм срещнала. Също така за пояснение на по-долните коментари искам да уточня, че фирмата се занимава именно с  доставка, монтаж и поддръжка на климатична техника.
Много сте смели тук, само нареждате хората. Малоумна работа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  Да много сме смели, за да предпазим хората от некадърници.Писнало ми е от некоректни и нагли хора.Как няма да ви изпратят най-добрите монтажници при положение, че сте им дали 110 климатика и прочие ,,бял хляб,, в ръцете.
За един климатик какво да се хабят.


# 5
  • Мнения: 5 173
Глезла, ти секретарката ли си им?
За такъв род трехника, се бяха от Техно... като дявол от тамян.

# 6
  • Мнения: 2 631
Дали работата ще е малоумна и за теб да искаш да се оплачеш (или просто да споделиш), когато ти съсипят ремонтните дейности на 2 стаи и не спират да ти правят дупки, защото не могат да намерят причина за теча???  Tired
Първия ден за малко да ми изгорят компа, телевизора и куп други уреди, заради теча ТОЧНО върху контакта!  ooooh!

Може и прецедент да е, ок.... 9така казват и от офиса им)... Ще ми мине, когато всичко се оправи. Обаче това е трицифрена сума пари и аз не си я вадя всеки ден от джоба, за да правя густото на някой... 3 дена стаята ми е бардак и прашоляк... 3 дена не мога да се наспя, за да гледам откъде капе и къде ще почне да капе...  ooooh! Сега и с майка ми се изпокарах заради дупкуте в кухнята... Защото не съм чула на никой мой познат досега да са му надупчили стените като гевгир.
В крайна сметка азтова има закон за защита на потребителите, затова има медии, затова има и форуми. За да може като не може да ни предпази държавата, да се пазим сами!
А и да ти кажа, ако в сайта си имаха място за похвали и оплаквания, щях да го напиша този пост там  Crazy, не тук...  Peace
 Peace


Поне са коректни по отношение на това, че като ги викнеш и идват...  Mr. Green


Glezlata, разкрита си!!!  Mr. Green

Последна редакция: вт, 09 юни 2009, 20:41 от kafe

# 7
  • Мнения: 1 919
glezlata  честита ти регистрация.......
kafe    Confused дано бързо оправят всичко ooooh!

# 8
  • Мнения: 5 173
Кафе, поне ще се проветрявате добре Wink .
1 мой колега се оплакваше, че им надупчили стената, но имаха само 1 излишна дупка.

# 9
  • Мнения: 2 631
Кафе, поне ще се проветрявате добре Wink .
1 мой колега се оплакваше, че им надупчили стената, но имаха само 1 излишна дупка.

 Joy

# 10
  • Мнения: 2 631
По темата....
Засега не течем  Joy
Новото е: спукано оригинално гофре във вътрешното тяло... Дано наистина да е било това  Praynig Смениха ми го.
Наистина се отнесоха коректно към проблема, всички ми се изредиха  hahaha  bowuu
Както казах, за това заслужават уважение - за посещенията Wink

Лека и безаварийна вечер на всички засегнати и незасегнати страни по темата   bouquet

# 11
  • Мнения: 8
Здравейте , тази фирма аз само мога да препоръчам . У нас всичко мина толкова добре че дори майка ми им остави бакшиш. Ами то почти нямаше за чистене след тях, но всички знаем че понякога стават и кофти ситуации като при теб “kafe“ , аз лично съм много доволна. Дано всичко вече да се е оправило при теб и най – накрая да се нарадваш на климатика си в тези жеги Grinning

# 12
  • Мнения: 2 631
Ами то нали не е на хубаво човек да се радва предварително  Crazy, но тази нощ нямаше и една капка (аз по навик си се събудих посред нощ да ходя да пипам пода  smile3538), сега пак пуснах климатикОТ за малко, за да го видим....
Ииииии, се разбрахме с момчетата да им се обадя дори и да не тече, беки се почерпят, че са се отървали от мен  Joy
Дано не се стреснат като им звънна Praynig

 Hug  bouquet Hug

# 13
  • Мнения: 5 173
Дано не се стреснат като им звънна Praynig
Хихи, дано.
А какъв е климатикът, само информативно питам?

# 14
  • Мнения: 2
Вероятно нещо  евтинко Laughing Twisted Evil Simple Smile  bouquet

# 15
  • Мнения: 2 631
Дано не се стреснат като им звънна Praynig
Хихи, дано.
А какъв е климатикът, само информативно питам?

BEKO.

Но много климатици, които претендират да са скъпи, са си чисти боклуци в лъскави опаковки.

All is made in China, bro....  Sunglasses

# 16
  • Мнения: 863
Вероятно нещо  евтинко Laughing Twisted Evil Simple Smile  bouquet
В случая не виждам каква е връзката с това дали е евтин климатика или не е newsm78...

# 17
  • Мнения: 1 919
rompecabezas  връзката е, че въпросната дама "глезлата" се яви частен защитник на фирмата...и искаше да обиди потребителката Кафе, че си е купила евтин климатик затова от фирмата не си давали зор.... Sick евтин, скъп за какъвто имаме възможност това купуване, важното е че всички ние сме клиенти и всяка фирма трябва да се отнася коректно независимо каква е стойността на покупката.
 

# 18
  • Мнения: 2 631
rompecabezas  връзката е, че въпросната дама "глезлата" се яви частен защитник на фирмата...и искаше да обиди потребителката Кафе, че си е купила евтин климатик затова от фирмата не си давали зор.... Sick евтин, скъп за какъвто имаме възможност това купуване, важното е че всички ние сме клиенти и всяка фирма трябва да се отнася коректно независимо каква е стойността на покупката.
 


  bouquet Hug

# 19
  • Мнения: 146
Хубаво щеше да е да има отговор от самата фирма защото така едностранно нищо не се разбира. Не че можем да бъдем богове за да съдим хората за техните постъпки, ама тук са спестени много неща около самият монтаж. Какви са били претенциите и изскванията от страна на kafe преди да започнат монтажа техниците за климатици.

# 20
  • Мнения: 2 631
Хубаво щеше да е да има отговор от самата фирма защото така едностранно нищо не се разбира. Не че можем да бъдем богове за да съдим хората за техните постъпки, ама тук са спестени много неща около самият монтаж. Какви са били претенциите и изскванията от страна на kafe преди да започнат монтажа техниците за климатици.



Какви претенции мога да имам? Да го поставят и той да работи...  Laughing
Но покрай монтажа се сдобих с няколко дупки в стените и с капещ климатик Simple Smile който се оказа с дефектна оригинална част... която накрая ми подмениха и да чукам на дърво, сега не капе  Praynig

# 21
  • Мнения: 863
rompecabezas  връзката е, че въпросната дама "глезлата" се яви частен защитник на фирмата...и искаше да обиди потребителката Кафе, че си е купила евтин климатик затова от фирмата не си давали зор.... Sick евтин, скъп за какъвто имаме възможност това купуване, важното е че всички ние сме клиенти и всяка фирма трябва да се отнася коректно независимо каква е стойността на покупката.
 

Именно това исках да кажа и аз с  мнението си Peace

# 22
  • Мнения: 868
А после друга потребителка пуснала тема колко е доволна от Аеро концепт инженеринг.Като гледам само тя си остава доволна от тази фирма. Mr. Green

# 23
  • Мнения: 5 173
Днес са слагали климатик в работата на баща ми. Било само 1 момче, като му помагали татко и колегата му. Малко след като си тръгнал, климатикът прокапал Mr. Green. Та, се сетих за кафе. Фирмата не е същата, но май така се получава, к не е изчислен правилно ъгълът на вътрешното тяло, спрямо външното Thinking.

# 24
  • Мнения: 2 631
Днес са слагали климатик в работата на баща ми. Било само 1 момче, като му помагали татко и колегата му. Малко след като си тръгнал, климатикът прокапал Mr. Green. Та, се сетих за кафе. Фирмата не е същата, но май така се получава, к не е изчислен правилно ъгълът на вътрешното тяло, спрямо външното Thinking.

И на мен ми казаха така в началото...  Mr. Green
Но после се оказа спукано гофре.  Peace
Но това да изпратят само един човек си е чиста проба глупост!!!

# 25
  • Мнения: 5 173
Ама момчето работило само, май Thinking. Всъщност, не съм сигурна, понеже не съм говорила подробно с баща ми.

# 26
  • Мнения: 146
Тая тема май направо си плаче за модератор.

Яко оплюване нито дума за "Утре ще се обадя на фирмата и да им акажа какво съм написала за да може думите ми да вземат декиш"

Човек когато иска коректност от другите хора е хубаво да се замисли дали той самият е коректен.

На мен ми мирише че тия постинги са глупости и такъв монтаж няма и не само че няма такъв монтаж ами нищо чудно и такава фирма за климатици да няма.

# 27
  • Мнения: 146
Какви претенции мога да имам? Да го поставят и той да работи...  Laughing
Но покрай монтажа се сдобих с няколко дупки в стените и с капещ климатик Simple Smile който се оказа с дефектна оригинална част... която накрая ми подмениха и да чукам на дърво, сега не капе  Praynig

А този постинг не го видях- ама това също е голяма грешка в покупката на какво и да не само на климатици.

Като има дефектна оригинална част, защо не наплю този който ти продаде дефектен климатик. Или тази дефектна оригинална част са я произвели фирмата за монтаж.

Всеки човек който познава правата си знае че като му продадат нещо дефектно може да предяви правата си първо при търговеца и после в комисията за защита на потребителите. Това е нормална практика в България и всики я правят и е още един факт който ме кара че да мисля че май такъв монтаж няма!

Може и да бъркам в това което мисля в момента, но ако това е вярно проблема е изцяло в мацката дето си е купила климатик- най-лесно е да обвиниш най-близкия ако не знаеш какво да правиш.

Между другото това е казармен номер от времето на комунизма- като нещо се обърка намери някой да обвиниш за това и гледай другите да не разберат твоето невежество. По един или друг начин това мислене все още същестува и  днес като наследство.

Последна редакция: чт, 11 юни 2009, 22:09 от dkolov

# 28
  • Мнения: 2 631
Тая тема май направо си плаче за модератор.

Яко оплюване нито дума за "Утре ще се обадя на фирмата и да им акажа какво съм написала за да може думите ми да вземат декиш"

Човек когато иска коректност от другите хора е хубаво да се замисли дали той самият е коректен.

На мен ми мирише че тия постинги са глупости и такъв монтаж няма и не само че няма такъв монтаж ами нищо чудно и такава фирма за климатици да няма.



 hahaha hahaha hahaha
Аз все едно не мога да си пия бирата като бял човек, ами ще се занимавам да пиша измислици - премислиците на Влади Въргала...
Явно обаче ти си някой от многото точкотрупковци в този форум, щом се хабиш да пишеш такива недомислици!  bowuu

А сега като чета последния ти пост, искам да те питам ти в сферата на търговията ли работиш, че вземаш такова отношение??

# 29
  • Мнения: 146
Не работя в сферата на търговията но ми се случва да посещавам търговията от време на време, т.е и аз съм човек и си купувам разни неща.

Та в тази джунгла се понаучих как да се оправям с търговци дето ми пробутват нещо от което не разбирам и накрая то се окаже с проблеми.

# 30
  • Пловдив
  • Мнения: 4
kafe,не мислиш ли, че трябва да си малко по-деликатна с майстори, техници и прочие..... Как ще се почувстваш, ако от фирмата разберат за писаното и недай си Боже отново да ползваш техните услуги (гаранционно обслужване)? Аз на твое място бих потънала в земята!!!
И наистина, рекламация се прави в магазина, а не да си го изкарваш на техниците!!!

# 31
  • Мнения: 2 631
 Joy
Няма да пиша повече по темата на незапознати със случая, пишещи колкото да трупат мнения...
Защото и техниците знаят много добре какво се пише тук.  Peace

И тебе да те питам, Гери... В сферата на търговията ли работиш???

# 32
  • Мнения: 863
kafe,не мислиш ли, че трябва да си малко по-деликатна с майстори, техници и прочие..... Как ще се почувстваш, ако от фирмата разберат за писаното и недай си Боже отново да ползваш техните услуги (гаранционно обслужване)? Аз на твое място бих потънала в земята!!!
И наистина, рекламация се прави в магазина, а не да си го изкарваш на техниците!!!
Това е просто смешно,дайте да ги галим с перце,защото вижте сега,не си вършите както трябва работата,ама аз много се притеснявам да не би да ви обидя нещо ooooh!

# 33
  • София
  • Мнения: 8 932
Kafe, редно е да възстановиш първият пост, за да можем наистина да прочетем хронологията на случващото се. Защото в момента нищо не се разбира. Уж майсторите виновни, пък фабричен дефект. Ако искаш обективни мнения и обективна тема, не е трябвало да променяш първият пост.

# 34
  • Мнения: 2 631
Основно в пърия пост бе записано, че:
1. при първоначалния монтаж ми пробиха дупка в кухнята;
2. климатика прокапа още същия ден;
3. на следващия ден ми вдигнаха нивото на климатика (оттам бил проблема) - съответно още една дупка в кухнята и няколко малки в моята стая;
4. климатика продължи да тече;
5. още едно идване само за оглед;
6. климатика продължи да тече;
7. докато най-накрая ги накарах да разглобят върешното тяло, за да се окаже, че е спукано оригиналното гофре.
Цялата история можеше да премине и без точки 3, 4, 5 и 6.....  Tired

Понеже създавах темата късно вечерта, в състояние на силен афект, бях се поразвихрила с емотиконите и нервните изблици...  Blush Затова после промених поста....

# 35
  • Мнения: 146
3. на следващия ден ми вдигнаха нивото на климатика (оттам бил проблема) - съответно още една дупка в кухнята и няколко малки в моята стая;

Това беше интересно! Казаха ли ти защо пробиват малки дупки. За първи път чувам че някой пробива малки дупки при монтаж на климатици. На мен вкъщи ми пробиха една бая голяма дупка и това беше.

# 36
  • Мнения: 2 631
3. на следващия ден ми вдигнаха нивото на климатика (оттам бил проблема) - съответно още една дупка в кухнята и няколко малки в моята стая;

Това беше интересно! Казаха ли ти защо пробиват малки дупки. За първи път чувам че някой пробива малки дупки при монтаж на климатици. На мен вкъщи ми пробиха една бая голяма дупка и това беше.

За да поставят стойката на вътрешното тяло, разбира се...

# 37
  • Мнения: 146
Аха останали са да се виждат малките дупки за вътрешното тяло, това е кофти трябва да си оправяш стената! Close

# 38
  • Мнения: 2 631
Аха останали са да се виждат малките дупки за вътрешното тяло, това е кофти трябва да си оправяш стената! Close

И тази на кухнята, с големите дупки  Joy

# 39
  • Мнения: 8
еее тук май изпускате всички нещо много важно което КАФЕ каза , а именно "ФАБРИЧЕН ДЕФЕКТ" ами защо продължавате да плюете по фирмата за монтаж като проблема не е там ????
а колкото до дупките в стената , ами със сигурност има нещо което да ги обясни ?!    доколкото знам за поставянето на един климатик се правят доста дупки а и с това местене за което КАФЕ говори те стават още повече . ами не мислите ли че ако те не са се старали проблемните дупки щяха да са доста повече, а и КАФЕ , би ли пояснила какво точно се случи с тази стена и каква е стената защото иначе това вече заприлича на типична Бай Ганьовщина...
ЗАЩО ДА ДА ГИ  ХВАЛИМ КАТО МОЖЕМ ДА ГИ ОПЛЮЕМ

никой не знае нищо конкретно освен  КАФЕ и фирмата но това не пречи другите да се включат с негативни мнения !!!
май винаги ще търсим някой да плюем по него пък бил ли е реално виновен или не..





# 40
  • Мнения: 1 919
tania_4iki
Цитат
никой не знае нищо конкретно освен  КАФЕ и фирмата но това не пречи другите да се включат с негативни мнения !!!
май винаги ще търсим някой да плюем по него пък бил ли е реално виновен или не..


последните 14 мнения назад/с твоето / никой не плюе по фирмата newsm78 Thinking

# 41
  • Мнения: 2 631
tania_4iki, спести си остроумието... Разбрахме, че сега си научила лафа "защо да ги хвалим, като можем да ги оплюем", ама не беше нужно да го заковаваш с големи букви!  Peace
Плюс това достатъчно добре, стегнато и ясно съм пояснила всичко покрай дупките, фирмата, климатика.... и т.н. Всички разбраха за какво иде реч, само ти не!!!  Tired

# 42
  • Мнения: 868
tania 4iki авторката обясняваше, че стената и е на решето от ,,майсторския,, монтаж.Добре,  кажи ми честно ли е да дадеш една камара пари за ремонт и после, на финалната права да ти направят такъв гаф.
Това, което става тук не е плюене, а изразяване на мнение.Всички имаме право на мнение!

# 43
  • Мнения: 146
Не знам какво да си мисля ама погледнах на "нови отговир на мойте публикации"

Да си призная първото което се сетих беше евтиното излиза скъпо.

Може и да не съм много прав защото доколко съм чувал климатици BEKO са хубави климатици, ама тука се говори за фабричен дефект.

После фирмата за климатици била виновна, ама нали все пак говорим за фабричен дефект.

Почвам да си мисля че е просто лош късмет май тая работа.

# 44
  • Мнения: 863
Уфффффф,колко пъти да обяснява авторката,че не става въпрос само за фабричния дефект.Майсторите са си оставили ръцете и това е  Crossing Arms
Тази тема май плаче за ключ...

# 45
  • Мнения: 5 173
Почвам да си мисля че е просто лош късмет май тая работа.
При покупката на какъвто и да е вид техника, винаги има и доза късмет Peace.

Общи условия

Активация на акаунт