Проблем с мобилен оператор

  • 5 403
  • 63
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 590
Първо искам да се извиня ако темата не е за тук. Ако се окаже така моля да бъде преместена.
Историята е следната: Преди 2 дена установявам, че телефона ми е спрян, поради надвишен кредитен лимит, който е на стойност 50 лв. Аз се обаждам да проверя сметката и се оказва, че имам 99 лв без такса и без ДДС, при което се учудвам защо не съм изключена когато съм стигнала въпросния кредитен лимит. Съответно звъня да ме свържат с оператор, който ме уведомява, че само 94 лв от сметката са ми направени в рамките на 30 мин за един ден(18-ти януари). При което аз се учудих как е възможно това, но ми беше обяснено, че това е сметка от номера с добавена стойност(телевизионни игри), аз естествено не съм се обаждала  на такива и попитах дали не е възможно да е станала грешка, при което категорично ми казаха, че грешка няма.  #Cussing out #Cussing out, даже според тях било от игри на които трябва да се обадиш и да станеш 10-ти обадил се. Попитах ако може да ми кажат кой е този номер на който съм се обаждала, но ми отговориха, че не могат да ми кажат и когато си взема фактурата мога да видя. Е да обаче на мен ми се върти в главата как е възможно това като не съм се обаждала изобщо на такива номера и как мога да го докажа. Не става като си покажа изходящите от телефона, понеже ще кажат, че съм ги изтрила. #2gunfire #2gunfire #Cussing out Направо не се побирам в кожата си. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?

# 1
  • Мнения: 3 376
А ти сигурна ли си,че никой друг не е пипал телефона ти?

# 2
  • Мнения: 2 590
Да сигурна съм, просто нямам спомен да съм го забравяла някъде за някакъв период от време изобщо. А и да е бил оставен в къщи без надзор, например да съм била в банята, просто няма кой от домашните да го е направил, нямам и малки деца. Направо голям ужас  ooooh!
Аз имам чувството, че не за първи път ми надписват сметката, но този път просто се оляха. Загубиха клиет, направо ще ги махам, а уж излизало по-евтино да задържиш клиент, отколкото да спечелиш нов.

# 3
  • Мнения: 2 590
Няма ли някой който да е имал подобен проблем? Имам нужда от съвет. smile3511 Моляяяяяя ви.

# 4
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 400
Напиши жалба, опиши всичко и я подай в някой от центровете им. (не разбрах за  кой мобилен оператор става дума) Те са длъжни да препратят жалбата към билинг отдела. Там правят проверка на кого си звъняла, за колко време..От там ще върнат отговор. Ако е станала грешка ще ти върнат парите, не кеш разбира се, а по-скоро ще приспадат от следващи фактури.
Това може да направиш със сигурност. Peace

# 5
  • Мнения: 2 590
Ами става въпрос за М-тел, не исках да казвам , че не бях сигурна дали е позволено. Иначе аз хубаво ще напиша жалбата и те като проверят и кажат, че има такива обаждания какво правим? Понеже снощи като говорих с оператор той ми каза, че грешка не можело да има и излизали при него като изходящи разговори, само дето не можа да ми каже към кой номер са били те. Въпроса ми е такъв, че май аз по никакъв начин не мога да докажа, че са сгрешили.? #Crazy

# 6
  • Мнения: 37
Съжалявам, че ще те разочаровам, но никакви жалби няма да ти свършат работа. Имах подобен проблем, писах жалби...и нищо. Платих си сметката, за да ми пуснат телефона. А последният им хит - купих си от тях чисто нов телефон, който даде дефект след една седмица-лентов кабел. И пак, и пак. За три седмици - три лентови кабела. А от фирмата любезно ме уведомиха, че дефектът не е в телефона, а в лентовия кабел и за това не могат да ми заменят апарата с нов:2gunfire:

# 7
  • Мнения: 2 590
Аз направо се замислям да си пусна молба за освобождаване на номера, че ми е важен и много хора го знаят и да минавам на друг оператор, това направо е безобразие. Тези пари 94 лв не са никак малко все пак. А дали някой знае с натрупаните ми клубни точки дали могат да ми приспаднат от сумата?

# 8
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 400
Да, за да и пуснат телефона ще трябва да плати сметката..Не се отказвай, пусни жалба. На много хора, просто не им се занимава с такива неща..най-малко ще ги накараш да се поразмърдат малко, да проверят и да ти върнат отговор..Стават грешки, може пък и да ти върнат парите..

Последна редакция: вт, 10 фев 2009, 11:19 от Izida

# 9
  • Мнения: 2 590
О Izida със сигурност жалба ще пусна, няма да се отказвам, а и съм им толкова бясна в момента, че няма накъде. Снощи не съм спала от яд и възмущение. И ако не си преразгледат хубавичко позицията, определено ще ме загубят като клиент и то такъв от самото им  навлизане на пазара в България.

# 10
  • Мнения: 599
Пусни си жалба.
Аз съм пускала и са ме компенсирали - няколко месеца без такса.
Но първо трябва да си платиш сметката.

# 11
  • Мнения: 2 590
Благодаря за съветите!

# 12
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 400
После да пишеш какво е станало  Peace

# 13
  • Мнения: 2 590
Задължително ще пиша.  bouquet

# 14
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Аз направо се замислям да си пусна молба за освобождаване на номера,

какво точно представлява това?

# 15
  • Мнения: 2 590
Ами ако искам да мина на друг мобилен оператор, но да си запазя номера, понеже го имат много хора и ми е важен, а не мога да си играя да осведомя всички, че съм с нов номер, трябва да пусна молба за освобождаване на номера. Поне така ми казаха. И после чакам няколко дена за отговор и с отговора вече мога да отида при конкурентния мобилен оператор да ми заведат номера в системата. Нещо такова общо взето.

# 16
  • Мнения: 4 520
Ще следя темата. Мобилните оператори взеха да се оливат с гаврите към клиентите си. Не е само Мтел така. Фирменият абонамент към един друг оператор го махнахме, защото промениха плана, без да са ни уведомили.
Вили_2703, успех! Смени оператора, наистина, макар че те всички са един дол дренки.  Rolling Eyes

# 17
  • Мнения: 93
Може да звъннеш и в Комисията за защита на потребителите.

# 18
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Ами ако искам да мина на друг мобилен оператор, но да си запазя номера, понеже го имат много хора и ми е важен, а не мога да си играя да осведомя всички, че съм с нов номер, трябва да пусна молба за освобождаване на номера. Поне така ми казаха. И после чакам няколко дена за отговор и с отговора вече мога да отида при конкурентния мобилен оператор да ми заведат номера в системата. Нещо такова общо взето.


мерси. Simple Smile
май и на мен ще ми се наложи подобно нещо.

# 19
  • Мнения: 4 520
Вили_2703, сега ми хрумна нещо, провокирано от текст, който ми пратиха по скайпа. Случайно да са ти се обаждали "техници" от оператора с молба да въведеш код на клавиатурата си? Защото преди време доста се изговори за тази измама, сега пак ми пратиха предупреждение, но аз лично никога не съм получавала подобни обаждания.

# 20
  • Мнения: 2 590
Вили_2703, сега ми хрумна нещо, провокирано от текст, който ми пратиха по скайпа. Случайно да са ти се обаждали "техници" от оператора с молба да въведеш код на клавиатурата си? Защото преди време доста се изговори за тази измама, сега пак ми пратиха предупреждение, но аз лично никога не съм получавала подобни обаждания.
Не не са ми се обаждали "техници" от оператора. Иначе аз малко ще изчакам, че още не ми е пристигнала фактурата с подробната разпечатка и когато това стане, ще си напиша жалбата.

# 21
  • Русе
  • Мнения: 2 354
За пренос на номер от мрежата на даден мобилен оператор, трябва договорът ти да е изтекъл. Другият вариант е да заплатиш накуп всички оставащи месечни дакси до края на срока на договора. Ако тези усовия са налице, си плащаш са серификат  (т.е. си купуваш номера), който се чака 2-3 дни.

# 22
  • Мнения: 4 070
Обади се в господари на ефира, понеже те , ако решат ще проучат случая и ако има и др. такива оплаквания ще се вдигне голям шум и няма начин да не те компенсират.
Успех!! И не се отказвай.

# 23
  • Мнения: 2 590
За пренос на номер от мрежата на даден мобилен оператор, трябва договорът ти да е изтекъл. Другият вариант е да заплатиш накуп всички оставащи месечни дакси до края на срока на договора. Ако тези усовия са налице, си плащаш са серификат  (т.е. си купуваш номера), който се чака 2-3 дни.
Договора изтича в края на този месец, мисля няма да има проблем.

# 24
  • Русе
  • Мнения: 2 354
В такъв случай, хубаво е поне седмица преди това да идеш в най-близкия офис и да заявиш желанието си за пренос на номера

# 25
  • Мнения: 140
Това ми е проблем и на мен от близо месец,скъсах си нервите с тях,но ползата май е никаква.Накратко-решаваме личния ми номер да го прехвърля като фирмен,запазвам само номера,всичко друго е на нов план и тарифи,плащам си последната сметка и след два дни отивам да променя нещата,девойката проверява,че всичко е наред и подписвам договора.Минаха около два месеца и получавам съобщение - имате неплатена фактура на стойност 115 лв.,направо полудях и с космическа скорост стигнах до магазина ,ако имате излишни нерви за каляване идете да се разправяте с тъй наречените сътрудници.Докараха ми от сто извора вода и ми казаха ,че е съвсем нормално да си изговоря тази сума,нищо ,че съм им абонат от 10 години и тая сума ми е доста измислена.На  19 януари поисках детайлна разпечатка,и познайте -още не е готова,обясниха ми,че не правят разпечатки често и затова е бавна процедурата.Като я получа мисля да отида в Комисията за защита на потребителите,едва ли ще променя нещо ,но не искам да ме правят на идиот.

# 26
  • Мнения: 5 173
Бях абонат на ментел цели 3 години 15 лв + ддс - 18. Това беше преди 8 години. Накрая на договора така яко ни "набарболякоха", че от тогава за тях НЕ искам да чуя. Също и за договор. ОТ тогава съм на Глобул, на предплатена и съм доволна.

http://bgpetition.com/za_niski_ceni_na_razgovorite/index.html
 може да подпишете Hug

# 27
  • Мнения: 2 590
Бях абонат на ментел цели 3 години 15 лв + ддс - 18. Това беше преди 8 години. Накрая на договора така яко ни "набарболякоха", че от тогава за тях НЕ искам да чуя. Също и за договор. ОТ тогава съм на Глобул, на предплатена и съм доволна.

http://bgpetition.com/za_niski_ceni_na_razgovorite/index.html
 може да подпишете Hug
Подписах! Sunglasses

# 28
  • Мнения: 4 070
Аз ползвам и Глобул и Мтел- повярвайте ми в някой отношения мтел са по-добре. В никакъв случай не искам да ги защитавам, но най- пресния пример е по нова година на апарата с който ползвам глобул ми се губеше обхвата постоянно и беше много тъпо- по празниците ми звънят някакви хора, а на мен уж ми е спрян телефона. Звънях им доста пъти и те- нищо не можели да направят, даже се опитваха да обвинят марката на телефона ми (а и двата ми апарата са една и съща марка)....с хиледи обеснения се съгласиха да пуснат някаква молба до някакви техници като ми дадоха срок 1 месец- предствавете си- един месец без телефон??????? Добре,че на 5 (след всички почивни дни) всичко се оправи. Знам,че това са бели кахъри на фона на вашите сметки...........но всеки оператор и всяка фирма си има нещо гнило. За съжаление по много от селата- дори и нашата вила където е на 25 км от София М-тел има много по-добър обхват . Иначе  аз не харесвам М-тел,ама за тяхно щастие до сега не са ме ядосвали- иначе ги сменам на момента.

# 29
  • Мнения: 2 590
Аз ползвам и Глобул и Мтел- повярвайте ми в някой отношения мтел са по-добре. В никакъв случай не искам да ги защитавам, но най- пресния пример е по нова година на апарата с който ползвам глобул ми се губеше обхвата постоянно и беше много тъпо- по празниците ми звънят някакви хора, а на мен уж ми е спрян телефона. Звънях им доста пъти и те- нищо не можели да направят, даже се опитваха да обвинят марката на телефона ми (а и двата ми апарата са една и съща марка)....с хиледи обеснения се съгласиха да пуснат някаква молба до някакви техници като ми дадоха срок 1 месец- предствавете си- един месец без телефон??????? Добре,че на 5 (след всички почивни дни) всичко се оправи. Знам,че това са бели кахъри на фона на вашите сметки...........но всеки оператор и всяка фирма си има нещо гнило. За съжаление по много от селата- дори и нашата вила където е на 25 км от София М-тел има много по-добър обхват . Иначе  аз не харесвам М-тел,ама за тяхно щастие до сега не са ме ядосвали- иначе ги сменам на момента.
gundie и аз съм с два апарата и две карти: една на М-тел и една на Глобул, вярно че на първите обхвата на някои места е по- добър, но това е нормално като се има предвид откога са на пазара на мобилните комуникации в България и от кога са започнали да създават мрежите си, но пък съм имала случаи някъде, където те нямат обхват, а Глобул имат. Обаче това за мен е оливане, при цялостна сметка от 99лв, само 94лв да са от такова нещо, още повече, че 18-ти януари за когато твърдят, че е направена тази сметка се пада неделя и не се сещам каква игра има в неделя по това време за което те твърдят. #Cussing out
Разбирам криза е да си сложат 5-6 лв. отгоре на някои клиенти, за които предполагат, че няма да се усетят. Ама това 94лв на 5 си е направо кощунство. #2gunfire

# 30
  • Мнения: 6 206
А ако наистина е станало така, че е говорено с този номер.
Според мен трябва да видиш точен ден и час доколкото е възможно да си спомниш.
Разбира се, че може да ти го кажат, все пак ти си собственикът на телефона и на кой освен на теб да не го кажат?
И тогава много ми е интересно дали ще им се извиниш и кой ще ти върне безсънната нощ където си се самонавивала.
Не казвам нищо, може и да има някаква грешка
И разбира се, че няма да как да ти го спрат на 50то лв, щом 94 са навъртяни за минута. Как става това, не ми е ясно
Аз имам телефони и на Глобул и на Мтел. Определено с Мтел ми е в пъти по-изгодно да говоря. Сега чакам да ми изтече договора на Глобул и го прекъсвам на момента. Дразнят ме изключително високите цени на Мтел на разговори в чужбина. Не може аз да говоря на 1,50 към сестра ми, при това на най-високия възможен план, а тя към мен на 0,30 при предплатена карта. Това е просто гавра.  Но и на това ще му отмине времето. Лошото е че на наш гръб.

# 31
  • Мнения: 2 590
Каспър ако аз съм в грешка разбира се , че винаги се извинявам, но просто в този случай ми е напълно ясно, че не съм се обаждала на подобен номер на Телевизоонна игра, още повече на 18-ти януари(неделя) в 18.23 часа. Също така казах, че нямам малки деца, които например ми грабват телефона докато съм в банята за да си играят с него. Просто абсолютно нищо няма логика. Даже си спомням че съм го ползвала януари месец точно за 4 разговора. Проблема е там , че аз няма как да го докажа, когато си изкарат този номер в разпечатката , просто няма начин аз да докажа, че не е набиран.

# 32
  • Мнения: 4 070
Аз ползвам и Глобул и Мтел- повярвайте ми в някой отношения мтел са по-добре. В никакъв случай не искам да ги защитавам, но най- пресния пример е по нова година на апарата с който ползвам глобул ми се губеше обхвата постоянно и беше много тъпо- по празниците ми звънят някакви хора, а на мен уж ми е спрян телефона. Звънях им доста пъти и те- нищо не можели да направят, даже се опитваха да обвинят марката на телефона ми (а и двата ми апарата са една и съща марка)....с хиледи обеснения се съгласиха да пуснат някаква молба до някакви техници като ми дадоха срок 1 месец- предствавете си- един месец без телефон??????? Добре,че на 5 (след всички почивни дни) всичко се оправи. Знам,че това са бели кахъри на фона на вашите сметки...........но всеки оператор и всяка фирма си има нещо гнило. За съжаление по много от селата- дори и нашата вила където е на 25 км от София М-тел има много по-добър обхват . Иначе  аз не харесвам М-тел,ама за тяхно щастие до сега не са ме ядосвали- иначе ги сменам на момента.
gundie и аз съм с два апарата и две карти: една на М-тел и една на Глобул, вярно че на първите обхвата на някои места е по- добър, но това е нормално като се има предвид откога са на пазара на мобилните комуникации в България и от кога са започнали да създават мрежите си, но пък съм имала случаи някъде, където те нямат обхват, а Глобул имат. Обаче това за мен е оливане, при цялостна сметка от 99лв, само 94лв да са от такова нещо, още повече, че 18-ти януари за когато твърдят, че е направена тази сметка се пада неделя и не се сещам каква игра има в неделя по това време за което те твърдят. #Cussing out
Разбирам криза е да си сложат 5-6 лв. отгоре на някои клиенти, за които предполагат, че няма да се усетят. Ама това 94лв на 5 си е направо кощунство. #2gunfire



ОООООООООО, да  аз хич не исках да прозвучи така,че сякаш ги защитавам- в Никакъв случай, но просто смятам,че всичките оператори не са цвете за мирисане........не мога да коментирам 3 такъв понеже не съм го ползвала, но съм убедена че  не е по- добре. И това за сметката знам , че  е много нагло....затова смятам,че тр да е по- грубо и както казах да се зънне на господари на ефира- медиите като решат,че нещо е интересно могат да извадят доста инфо.

# 33
  • Мнения: 2 590
Питам се аз възможно ли е когато видя в разпечатката "аджеба" на кой номер съм звъняла, понеже засега операторите упорито ми спестяват(иначе дата и час казват) , дали може да се засече по някакъв начин, че при тях има постъпило обаждане от моя номер наистина? newsm78

# 34
  • Мнения: 4 070
Питам се аз възможно ли е когато видя в разпечатката "аджеба" на кой номер съм звъняла, понеже засега операторите упорито ми спестяват(иначе дата и час казват) , дали може да се засече по някакъв начин, че при тях има постъпило обаждане от моя номер наистина? newsm78

Все си мисля, че има начин да се докажат тия неща, аз да ти кажа под секрет веднъж имах едно гадно обаждане и намерих човек от М-тел и така издирих номер и име.....защо не пробваш и ти.

# 35
  • Мнения: 2 590
Всичко ще опитам само да ми излезе фактурата.

# 36
  • Мнения: 5 468
Да не си приела повикване от непознат номер... от тия дето кликват и затварят и като го набереш - се оказва, че някой от Никарагуа нещо си... нали писаха за най-модерния вид измама сега...

# 37
  • Мнения: 2 590
Не нищичко. Аз този апарат го използвам предимно да се обаждам на сестра ми в Гърция , че да си я чувам, затова е на такава тарифа със 100 безплатни минути към фиксиран номер в Европа. Изрично попитах да не би да са свършили минутите и да се е натрупала от там сметката, като съм разговаряла със сестра ми, но ми казаха ,че не е от това и даже имам още неизразходвани безплатни към нейния номер.

# 38
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 400
При мобилните оператори се пази информация, както на кой си звънял, така и теб кой те е търсил.

# 39
  • Мнения: 2 237
И аз имах преди година такъв случай.Телефона ми беше служебен и си го прехвърлих на личен , тъй като напуснах фирмата.До тук добре.Обаче следващата сметка беше в рамките на 75-80 лв, които аз посмъртно не бях изговорила.Дори си спомнях с кого и кога точно съм говорила.Сметката не би трябвало да е повече от 30-40 лв.Но не.Веднага отидох да се разправям,поисках си фактурата и разпечатката.И познайте - такива не бяха открити.Нито фактура,нито разпечатка , нищо."Любезната" служителка се опита да ме обвини че съм си ги взела, ама не помня./сметката си я взимах от тях, тъй като все още нямах постоянен адрес където да ми я пращат/.Поисках копие.Каза ми че ще трябва да чакам много дълго, пък можело и да не стане, можело да не ми дадат копие, а разпечатката....май не можело да се вади втори път.В общи линии ме мотаха и разкатаваха, но информация така и не получих.Платих си.Отказах се да се разправям......Интересното беше че следващия път ми дойде сметка в пъти по-малка от това което бях изговорила.Явно се бяха усетили че са прекалили и ме "компенсираха"  Grinning Луда работа.Яд ме е само на мен си чи си падам овца и не обичам да се разправям  Embarassed

# 40
  • Мнения: 337
Ние имаме подобен проблем, обаче с Глобул.
Вече трети месец минутките на личния ми хвърчат без да съм звъняла на никой /близките ми ме набират от техните телефони безплатно/, за да видя дали пак ще ме направят на хахо.
И те си продължават, незнам къде да се жалвам. Единия път отидох в магазина, дето винаги си ходя, плащам си с/ката и т.н. Имаха проверка от някакъв техен шеф, аз повиших тон и разправих всичко до най-малката подробност и нищо
Мислех си, че поне оня смотльо ще ме попита какъв е проблема, обаче даваха заето #Cussing out
Вече ми писна от тези оператори, коректна съм, плащаме си сметтките редовно, но...........явно не е достатъчно.
Друг е въпроса, като почнат да пращат тъпи есемеси, когато наближава срока да си платиш фактурата "Наближава крайния срок и т.н............"
Едва ли не да не ги завлечеш с някой лев, ако пък случайно не платиш на датата ти блокират направо изходящите
Като знам, че преди време кандидатствах за работа там #Crazy и ме питаха "Какъв модел ми е телефона?" - един от въпросите, още тогава разбрах, че всичко е пълна порнография
Отвсякъде, откъдето и да погледнеш
Аман Stop

# 41
  • Мнения: 2 590
Май са решили в условията на криза да се подсигурят допълнително . Хем смешно, хем да ти се реве.

# 42
  • Мнения: 190
Няма ли някой който да е имал подобен проблем? Имам нужда от съвет. smile3511 Моляяяяяя ви.
#Cussing outаз и при мен е така посояно имам такива обажданиа с добавена стойнос а пък аз не съм званяла #Cussing out #Cussing out #Cussing outпри майка ми е по същия на4ин

# 43
  • Мнения: 2 590
bobynka, а ти вземала ли си си разпечатката, там има ли ги тези номера?

# 44
  • Мнения: 190
да фактурата с разпе4атката ги взимам и има накакав номер 1234 или 2345 един от двата маи беше на който не съм звъняла а ги имаа идва ми да отида и да ги  #2gunfire

# 45
  • Мнения: 2 590
Ох и аз незнам, още не съм си взела фактурата, но когато я взема ще пиша какъв номер има в моята.

# 46
  • Мнения: 190
между другото от два месеца ни се губи  фактурата и неможели да я намерят как е вазможно това smile3511

# 47
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 400
Ако ползвате МТел , може да се регистрирате на сайта им и там да виждате текуща сметка и минали фактури..

# 48
  • Мнения: 190
да фактурата с разпе4атката ги взимам и има накакав номер 1234 или 2345 един от двата маи беше на който не съм звъняла а ги имаа идва ми да отида и да ги  #2gunfire
забравин да пиша 4е номера ми има 80 мин бесплатни кам ВСИ4КИ ОПЕРАТОРИ И СТАЦИОНАРНИ НОМЕРА И 300 КЪМ ГРУПАТА КОЙТО АЗ НЕМОГА ДА ИЗГОВОРЯ  ТЪЙ КАТО СИ ГОВОРИМ САМО МЕЖДУ ГРУПАТА И МНОГО РЯДКО С ДРУГИ НОМЕРА

# 49
  • Мнения: 190
КЪМ ГЛОБУЛ СЪМ ТЕ ИМАТ ЛИ ТАКОВА НЕщО

# 50
  • Мнения: 2 590
За Глобул незнам дали имат е-фактура. Аз имах регистрация в страницата на М-тел, но онзи ден като се опитвах да вляза не успях, дадох на забравена парола и накрая излезе, че регистрацията ми явно е изтрита(може би, защото не съм влизала отдавна). Сега ако направя нова регистрация дали ще ми даде е-фактура с месец назад Изида?

# 51
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 400
vili_2703  регистрирай се пак. Нямам идея обаче дали ще даде да видиш фактури с дата преди регистрацията ти. newsm78 Даже не знам дали се вижда детайлна разпечатка. Скоро правих регистрация за телефона на майка ми и в интерес на истината не съм разцъкала тази услуга..

# 52
  • София
  • Мнения: 2 958
КЪМ ГЛОБУЛ СЪМ ТЕ ИМАТ ЛИ ТАКОВА НЕщО
И Глобул имат. http://my.globul.bg/mg/myglobul.portal
Правиш си регистрация и си ги гледаш. Има и текуща сметка и фактура.

# 53
  • Мнения: 17 546
Няма ли някой който да е имал подобен проблем? Имам нужда от съвет. smile3511 Моляяяяяя ви.
Да. На мои приятели при лимит 900 лв на група от 10 номера, ги спират когато сметката е 4000 лв!!! Жалби, разпечатки... още нищо! И те с въпрос "защо не са спрени при надвишаване на лимита?", няма отговор. За М-тел иде реч Close

# 54
  • Мнения: 4 070
КЪМ ГЛОБУЛ СЪМ ТЕ ИМАТ ЛИ ТАКОВА НЕщО
И Глобул имат. http://my.globul.bg/mg/myglobul.portal
Правиш си регистрация и си ги гледаш. Има и текуща сметка и фактура.
Да, това е удобно. Аз го ползвам, но н евинаги разбирам коя цена все пак за какво са ми я взели понеже не винаги е чак толкова ясно.

# 55
  • Мнения: 2 590
Така да кажа какво продължава да се случва. Фактурата ми още я няма , а утре ми предстои спиране на телефона. Някак не ми се иска с лека ръка да тръшна тези пари, без да знам поне на кой номер съм звъняла. Звъннах на оператор и те ми казаха, че можело да ми издадат от магазина дубликат, е да обаче в магазина ме отпратиха , че чак след празниците ще го направят. Обаче аз вече си бях тръгнала от там. Решавам да мина и през друг магазин да си искам въпросния дубликат, като операторката ми е казала, ако ми откажат да и се обадя отново. В другия магазин отново ми отказаха, обаче там казаха , че трябва да чакам 2 седмици докато ми изготвят дубликата, обаждам се аз на въпросната операторка , задържа ме тя дълго време на телефона, явно се свързва с хората в магазина, наеха се най-накрая уж да направят нещо и хоп- имали били проблем с програмата и било невъзможно. Да обаче имаха проблем и със сайта, в който съм се регистрирала вече , но и там не ми показва Ефактурата, постоянно излиза надпис "Ако виждате този надпис, значи имаме проблем"- дъра бъра, сто чадъра. Излиза, че аз трябва да платя сметка без да съм си видяла фактурата, която се е изгубила била по пощата, проблем с програмата, проблем и профилактика със сайта. Абе мъкаааааааааа. Бясна съм отново.
Искам да ги напусна вече обаче явно съм объркала и договора е вече изтекъл и са ми го преподписали отново за срок от 1 год. Е да ама аз 2 год не живея с мисълта кога точно ми изтича договора. Мога ли аз някак да се отскубна от тези, без да платя неустойка. Все пак не съм си слагала подписа черно на бяло , пък било и то с автоматично преподписване  #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #Cussing out #Cussing out #Cussing out #2gunfire #2gunfire

# 56
  • Мнения: 183
Не можеш,защото в първоначалния договор си подписала,че ако не го прекратиш,те имат право да го подновят Peace И трябва да им платиш неустойка  ooooh!

# 57
  • Мнения: 2 590
Да аз го видях това в договора, че го подновяват за още една година, обаче предния ми договор беше за 2 год и през този период, който не е кратък не съм мислила постоянно , кога ще стане 1 месец преди изтичането му. Tired Направо ми съсипаха нервите. Как може да искаш да си видиш фактурата, а да не можеш, постоянно да си измислят някаква причина, за да не ти дадат фактурата. Crossing Arms

# 58
  • Мнения: 4 435
Никога не съм имала проблеми с М-тел, и чета сега и се учудвам най-вече че до този момент не си получила разпечатката си. По принцип се изготвя много по-бързо. Ето защое хубаво като подписвате договор да искате да ви идва и разпечатка всеки месец, безплатно е.
И между другото има такива игри в неделя, точно по същото време. Confused

# 59
  • Мнения: 6 029
Ако е грешка - ще те компенсират. Но е твърде вероятно някой да ти е докопал телефона  Confused На домашния телефон ми навъртя една мила "приятелка" 400лв за 1 седмица. От БТК тогава казаха, че не могат да ми дадат номерата, на които е звъняно, видях си ги в разпечатката. Няма лъжа, няма измама. Никой няма да седне да ви лъже, мобилните оператори сметка от това нямат. Все пак помисли кой може да го е спретнал това.

# 60
  • Варна
  • Мнения: 634
A vivatel имат ли такава услуга, да се регистрираш в сайта и да си проверяваш фактурите. Погледнах в сайта, но не можах да се ориентирам изобщо, намерих за БТК, но за мобилните ?

Последна редакция: вт, 03 мар 2009, 16:08 от Росица

# 61
  • Мнения: 2 590
Никога не съм имала проблеми с М-тел, и чета сега и се учудвам най-вече че до този момент не си получила разпечатката си. По принцип се изготвя много по-бързо. Ето защое хубаво като подписвате договор да искате да ви идва и разпечатка всеки месец, безплатно е.
И между другото има такива игри в неделя, точно по същото време. Confused
Totally*Av4e , аз съм искала да ми идва разпечатка, исках и на домашния ми адрес, но не идваха, после се съгласих на компромисния вариант да пристига в техен магазин. Е да , но в последната година съм видяла точно 2 разпечатки до преди малко ми се оправдаваха с Български пощи, но моя договор не е с Български пощи и въобще не ме интересува, те са длужни аз да мога да видя за какво плащам и да ми дават фактура, когато си я искам, а не перманентно да не си получавам заявена подробна разпечатка, която съм си изискала още много отдавна.
Jullie аз съм сигурна, че е допусната някаква грешка по-скоро в техния билинг отдел при съставянето на самата сметка, защото както казах вече нямам малки деца, за да е набирал някой, и приятел/ка не може да е, защото не съм си оставяла телефона без надзор за 30 мин.
Вече пуснах жалба , за фактурата, че не я получавам. А когато успея да я видя най-накрая , ще пусна и жалба да преразгледат сметката, взела съм си формуляр и всичко. Не искам да чувам повече за тях. Направо ми вдигнаха нервите. И на всичкото отгоре аз си задавах въпросите много спокойно в техния магазин, служителката повиши тон- Помолих я да го намали, а тя ми каза, че си загубила времето с мен и искала да помогне. Какво е това? #Cussing out #2gunfire Отговорих и , че не си губи времето, а е на работа и изпълнява служебните си задължения. #Cussing out

# 62
  • София
  • Мнения: 2 271
A vivatel имат ли такава услуга, да се регистрираш в сайта и да си проверяваш фактурите. Погледнах в сайта, но не можах да се ориентирам изобщо, намерих за БТК, но за мобилните ?
Да, имат - http://www.btc.bg/online/cgi-bin/PhoneBill.cgi?temp=reference_re … mp;ls=&tab=27

# 63
  • В сърцето на ММ
  • Мнения: 932
Познати снощи се оплакаха ,че са платили 400 лв в Мтел,като досега са плащали не повече от 50-80 лв. Rolling Eyes

Общи условия

Активация на акаунт