Tom Tailor - Mall of Sofia

  • 12 794
  • 39
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 2 401
Ето какъв подарък получи моя мъж от  въпросния магазин.



Решихме проблема, но не можех да не ви обърна внимание да гледата много, ама много внимателно преди да купите оттук. И ако попаднете на боклук бъдете  твърди и решителни при рекламацията.

Последна редакция: сб, 27 дек 2008, 18:32 от минзухар

# 1
  • София
  • Мнения: 5 289
Това във всеки магазин може да се случи, просто трябва да си оглеждаме добре покупките.

# 2
  • Мнения: 589
Това във всеки магазин може да се случи, просто трябва да си оглеждаме добре покупките.
  Tова не може да се случи в НИКОЙ магазин на себеуважаваща се фирма! NaughtyНе става въпрос за незабележима дупчица,бримчица или липсващо копче.Този артикул е минал през поне десет-дванайсет чифта ръце-мислите ли,че НИКОЙ не е забелязал разликата в ръкавите??? Хайде холан,дето има една дума...ама защо да е "вътрешно" за собственика...Ей това адски ме дразни в някои магазини...Случвало ми се е на бой да ми налитат в магазин,когато посоча явен фабричен дефект на някой артикул ooooh!

# 3
  • Мнения: 865
Това е доста фрапираща разлика в дължината на ръкавите, и се чудя как е допусната такава стока за продажба!Предполага се че има доста завишен качествен контрол в производството,и такива дефекти не се допускат да достигат до клиентите.Но гафове стават.Важното е ,че сте решили проблема.

# 4
  • Мнения: 1 554
а стига бе Shocked върнали я?

# 5
  • Мнения: 3 922
Преди време и аз имах такава несполучлива покупка с едно спортно долнище на Манго. Единия крачол беше по-дълъг с поне 5см  от другия. Ти поне си успяла да я върнеш, аз изобщо не направих опит да ходя да се разправям. Confused

# 6
Otvratitelno. I az se natyknah na podobni stoki v systiq magazin - v MOL-a na Stambolijski...Jalki kitajski stoki na neveroqtni ceni..
I tolkova se razocharovah zashtoto prehvaleniq MOL e vsystnost edin golqm boklucharnik

# 7
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 700
 Confused

# 8
  • София
  • Мнения: 5 289
Оф много съм зле, въобще не забелязах дължината на ръкавите, а само петното. ooooh!

# 9
  • Мнения: 1 544
Оф много съм зле, въобще не забелязах дължината на ръкавите, а само петното. ooooh!
И аз  Joy

# 10
  • Мнения: 2 229
А вие като го купувахте не видяхте ли разликата?! Защото си е бая огромна.. Confused

# 11
  • Мнения: 2 401
Оф много съм зле, въобще не забелязах дължината на ръкавите, а само петното. ooooh!
И аз  Joy

Кво петно, бре?  Simple Smile

А вие като го купувахте не видяхте ли разликата?! Защото си е бая огромна.. Confused

Ми не, и през ум не ми мина, че такава  хипер простотия може да ми се случи точно там.  И на селския битак не ми се е случвало подобно нещо.

# 12
  • Мнения: 14 494
ми не го ли пробвате бе, Минз?

# 13
  • при Arctic Monkeys
  • Мнения: 2 230
имам за себе си грозното чувство, че всички парцалаци, продавани в ТТ, манго, банго и пр. бутици, са просто едни второкачествени, аутлетски боклуци.

# 14
  • София
  • Мнения: 5 289
Я па ти? Shocked Тва не са ли петна бре? newsm78

# 15
  • Мнения: 4 435
Вузмутена съм от стоката. Но по същият начин като няколко други потребителки се запитах, не сте ли премерили? Защото тогава щеше да се види разликата.

# 16
  • Мнения: 461
имам за себе си грозното чувство, че всички парцалаци, продавани в ТТ, манго, банго и пр. бутици, са просто едни второкачествени, аутлетски боклуци.
Peace

# 17
  • Мнения: X
Може това да е някаква нова мода, за която още не знаем  Wink

# 18
  • Мнения: 589
Може това да е някаква нова мода, за която още не знаем  Wink
hahaha

# 19
  • София
  • Мнения: 5 289
Аз доколкото разбрах пуловерът е подарък и едва ли е имало възможност да се премери. newsm78

# 20
  • Мнения: 7 474
 Аз много пъти съм купувала без да пробвам-
не ми е минало през ум да меря ръкавите Rolling Eyes
Върнете я  Laughing


имам за себе си грозното чувство, че всички парцалаци, продавани в ТТ, манго, банго и пр. бутици, са просто едни второкачествени, аутлетски боклуци.

Абсолютно, това е и моето мнение. Усещането в тях ми е за стоки втора употреба или
някакъв преоценен магазин.

Последна редакция: пн, 29 дек 2008, 14:26 от L e o

# 21
  • Мнения: 4 068
Изобщо не съм учудена дори. И без това мисля, че почти всички парцалки дето си ги купуваме от така напудрените магазини из моловете и т.н. се шият в БГ на ишлеме. Ето например гаджето на майка ми/баща нямам понеже/ оня ден ми подари панталон на Макс Мара, който той шие на ишлеме в неговия цех. Панталона беше с невероятно добро качество, защото е избиран за мен, но между останалата продукция може и да има кофти неща. Зая Коледа пък с мъж ми получихме от свекитата много хубави пуловери на Ла Коста плетени на ишлеме в един цех някъде покрай Петрич. Продават ги на много поносима цена хората като се има предвид каква е цената им по напудрените магазинчета. Много малко останаха местата с оригинална стока вече.

# 22
  • Мнения: 3 153
Абе скъпо, тъпо, некачествено или квото и да е, гледам хората не ги спира-вчера, докато купувах обувки от един от "страхотните" магазини в Мол-а, пред мен стана направо опашка от хора, желаещи да си купят обувки от по 400-500 лв. Явно много не се вълнуват какво точно купуват и дали е шито на ишлеме, щом носи известен и скъп бранд.

# 23
  • София
  • Мнения: 3 848
Е какъв е проблемът, че нещо е шито у нас? Ако е шито в Китай или Бангладеш, по-добре ли ще е?

# 24
  • Мнения: 4 068
Не е проблем, че е шито у нас. Даже в Китай не е проблем да е шито стига да отговаря на съотношението цена-качество, а по нашите магазини това все по-лядко се случва. Китай не е задължително синоним на лошо качество. Там се произвеждат и много добри неща и марки, но те са си скъпи и там, а нашите търговци искат с нещо струнащо стотинки да натрупат пари като му слагат с 300 % по-висока цена. Това ми беше мисълта на мен.

# 25
  • София
  • Мнения: 426
За пореден път се убеждавам че в България няма истински маркови стоки всичко е много добре нагласени ментета.За това пазаруване само от чужбина.

# 26
  • София
  • Мнения: 2 062
Те и в чужбина етикетите са същите като тука - шито в БГ, Индонезия, Китай и т.н. На какво ли не съм попадала и там. Разликата само е, че можеш да си върнеш стоката без проблем и ще ти се извинят, а тука може и да те набият.

Между другото аз през лятото имах един случай в Мах&Co. Търсех си специален тоалет за специален повод и се изръсих с доста стабилна сума, както подобава /!!!/. Прибрах си тоалетчето в гардероба и точно преди да замина за чужбина, където беше специалното събитие, си изваждам тоалетчето от гардероба, решавам да го пооблека пак да се видя и после да я поизгладя и....що да видя - чудната рокличка имаше една закърпена дупчица на такова място, което нямаше как да видя по-рано. Направо побеснях! МъжО, който много настояваше за този тоалет именно от този магазин го отнесе.
Аз си мислех, че няма да искат да го вземат обратно, обаче с мъж ми отидохме там и тия и гък не посмяха да кажат. Извадиха ми всички рокли и ми намериха още по-хубава в рамките на сумата, която бях платила. Извиниха се хиляди пъти. Наистина не очаквах, че ще се отнесат така, но....все пак ми остана "горчивия вкус в устата", че са се опитали да ме измамят и съвсем съзнателно са ми продали закърпена рокля на редовна цена. Разбирам да я бяха преоценили и да бяха признали, че има дефект - все някой щеше да си я купи сигурно, но да ми ги пробутват такива..... Naughty
Повече не влизам в тукашния им магазин, въпреки доброто отношение при смяната.

# 27
  • Мнения: 4 435

Всъщност където и да е шито, разлика няма.И в града ми доскоро се шиеше за Nike, Levi's  и т.н. , това не значи че е лошо качество, какво като било за ишлеме. Половинта хора дето плюят ишлемето не са наясно, че докато шият тука всичко минава под страхотен контрол от съответните фирми. Найк пращаха всяка седмица свои служители, като дори моливите с които надписват някои неща им се даваха от Найк, всичките платове им се пращат разкроени, готови за един шев, бродерии и щампа. И това че нещо е шито тука,или в Китай,или Бангладеш не прави стоката некачествена.Платът се праща от съответната фирма, не ги купуват от Димитровградският пазар.
Никой да не си мисли че като си купи Долче&Габана, ще са им  лично направени от Доминико и Стефано. Stop

# 28
  • София
  • Мнения: 3 848
Всъщност не знам, някои може би си мислят, че това, което се продава в чужбина, е шито някъде на Луната.
Когато си харесам определено нещо, последното нещо, което ме интересува, е къде е шито.

# 29
  • Мнения: 223
а с въпросният пуловер какво стана? замениха ли ти го ? или ти върнаха парите? Имаше ли разправии от тяна страна или бяха любезни ?
мноооого ми е любопитно кокошките от магазина как са се държали  Thinking

# 30
  • Мнения: 2 401
О, отидохме цялото семейство по Коледа. Най-важната продавачка първо погледна много учудено, демек "невъзможно е това, което твърдите", после каза, че нямали такава жилетка, да си изберем нещо друго и се фръцна. Да, ама не. След малко всички продавачки се събраха, щото видяха, че няма да стане тяхната. Аз исках парите, мъжа ми обаче каза, че иска жилетката (наистина е много готина и много добре стои) и това е.  Mr. Green Намериха същата жилетка в магазина си в ЦУМ сменихме я и готово. Но те се пробваха да ни разкарат, при положение, че 1000% са били наясно какво продават. Оставили са я, разчитайки, че някой от провинцията ще я купи и няма да може да я върне.

# 31
  • Мнения: 223
да, наистина е доста възможно някой който не е от тук, в последствие да установи и да не може да я смени, или пък наистина в бъризната както аз правя - купувам- опаковам- не гледам много и да се по4увства кофти при поднасянето

не се о4удвам оба4е на наглостта на продава4ките и вместо любезно и с извинение да ви го сменят, пак са се опитали да минат метър

пффффффффф Sick

# 32
  • Мнения: 589
Оставили са я, разчитайки, че някой от провинцията ще я купи и няма да може да я върне.
Ей за това иде реч.
 Нашите "бизнесмени" в тоя бранш купуват за жълти стотинки продукция ам-найсто качество и искат с трици маймуни да ловят...и  си правят кинти,де,особено сега по празниците.

# 33
  • Мнения: 214
Магазина фигурира в сайта на марката http://www.tom-tailor.com/index.php?page=StoreFinder&lang=Deutsch - прати едно писмо, илюстрирай го със снимки и изчакай отговора.
После ще го изкоментираме дружно, естествено.

# 34
  • София
  • Мнения: 426
Всъщност не знам, някои може би си мислят, че това, което се продава в чужбина, е шито някъде на Луната.
Когато си харесам определено нещо, последното нещо, което ме интересува, е къде е шито.


Не не е шито на луната може би но поне не са стоки с дефекти и стари модели не купувани в чужбина и ни ги пращат на нас в България това са марковите дрехи продавани у нас.Не качествените продукти от марковите стоки.

# 35
 ...винаги е възможен гаф,въпроса е отношението на магазина,в 4астност-продава4ките към 4овек...ако са го приели любезно и нормално,..без "ама как",е щяло да е по-добре определено,ако държат на клиентите ..дори да направят минимален подарък-като извинение.въпрос на политика,подбор на персонал на фирмата

# 36
  • Мнения: 2 414
Много ми е интересно,защо веднага пак се почна с темата за "марковите дрехи в България". ooooh!
Първо,Tom Tailor е марка среден клас,не е върха на "морковото",откъдето и да се погледне.Второ,все пак всеки,когато купува нещо е добреда го огледа  Laughing.
Случката е неприятна най-вече,защото дрехата е била за подарък и заради отношението на продавачките,при такъв дефект е нормално да го сммнят веднага или поне да ви върнат парите,добре,че накрая сте се оправили.

# 37
  • София
  • Мнения: 3 861
През лятото приятели на мъжа ми му подариха две тениски от въпросния магазин в Мола. Хората не уцелили номера и ни трябваше един номер по-голями.Издирвам аз телефона и се обаждам, питам ги възможно ли е така и така вчера са купени да ги заменим с един номер по-голями.От другата страна важно ми отговарят, че смяната става само с касова бележка.Обяснявам аз,че въпросните тениски са подарък и хората не са ги подарили с касовата бележка и при условие,че етикети и всичко останало си е на мястото, не виждам какъв е проблема да се заменят.Не, категорично отказаха.После си мисля,че сгреших че не отидох на място, но имах много работа и не ми се разкарваше до там.Минах две седмици по-късно и от двете имаше по-голям номер.От тогава там не влизам, не че ще им накривя шапката, но когато някой ме отблъсне с такава дребнавост го отписвам!

# 38
  • София
  • Мнения: 1 110
В някои страни дават бележка,че е купен от еди къде си, с цел да се върне евентуално,без да се пише цената,специално при подаръци.Тук не знам дали има подобни неща.

# 39
  • Мнения: 589
В някои страни дават бележка,че е купен от еди къде си, с цел да се върне евентуално,без да се пише цената,специално при подаръци.Тук не знам дали има подобни неща.
В София такова нещо има само в "Маркс енд Спенсър" в Сити-центъра.Миналата Коледа купувах подаръци оттам,момичетата бяха безкрайно любезни и сами,без аз да питам,ми обясниха-ако дрехите са за подарък и  не станат или нещо не се харесат,може да се заменят в едномесечен срок, стига да се представят ето тези картончета.На въпросните картончета беше отбелязано кога е закупена стоката,но не и цената.

Общи условия

Активация на акаунт