Не ходете в магазин от АдоЯ за вашето бебе на фирма Креми74!!!

  • 2 413
  • 27
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 13
Мили майки искам ад ви разкажа за възмущението си от този магазин намира си в Люлин бл.549 срещу маг.Витоша. Собственичката е една дама на средна възраст която си мисли че други магазини няма и че клиентите са й длъжни.Отивайки да пазарувате се сблъсквате със следното нещо доста завишени цени чакани по 15 мин. да си приключи тел.разговори въпросната дама а когато това стане и очаквате да ви се обърне внимание тя просто ви обръща гръб и излиза от магазина тъй като има два един до друг! Присъствах на следното нещо: след дълго чакане от страна на младо семейство да им бъде обърнато внимание- обясниха че идват за едно детско креватче което со запазили по телефона за сумата от 400лв. Госпожата нагло им отговори да креватчето го има но е 410лв. ако искате ако не това е положението!!! Shocked Представяте ли си. Купувачите обясниха че след многократни разговори по телефона цената е била една и съща 400лв. Да ама не ако искате и се обърна на другата страна. Грубо отношение и самонадеяност. Моля ви такива хора нямат място на пазара има толкова много магазини и прекрасно отношение!!! Не ходете там!!!

# 1
  • Мнения: 958
Много неприятна случка, но да си призная честно съм изненадана, преди живеех близо до магазина,
и винаги бяха много любезни.
И собственичката и едно момче, и една друга жена на средна възраст. Купувала съм дрешки, спално бельо, количка от тях, и редовно детски храни, винаги са ме консултирали и са били вежливи.  newsm78


# 2
  • Мнения: 178
И аз веднъж се излъгах да вляза в тоя магазин, но точно поради пренебрежителното и нагло отношение на въпросната госпожа, много бързо си излязах. Повече не повторих, разбира се.

# 3
  • София
  • Мнения: 341
Ооо, знам го този магазин, ходих само веднъж точно заради това "любезно" отношение.  Crossing Arms
Мисля, че преди време беше пускана и друга тема по същия въпрос.

# 4
  • София
  • Мнения: 44 127
Аз съм ходела само веднъж преди 2,5 години да си купя количка и нямах проблеми, беше ми обърнато достатъчно внимание...

# 5
  • sofia
  • Мнения: 1 426
Когато се роди малкия реших да пазарувам някои неща от там, но госпожата бързо ме отказа с наглото си държание. Има доста по добри детски магазини в Люлин  Simple Smile.

# 6
  • СОФИЯ
  • Мнения: 431
Когато се роди малкия реших да пазарувам някои неща от там, но госпожата бързо ме отказа с наглото си държание. Има доста по добри детски магазини в Люлин  Simple Smile.
Напълно подкрепям това и подобно на него мнения Peace
Повече никога няма да влезна в този магазин!

# 7
  • София
  • Мнения: 1 185
Преди 1 час се обадих по телефона да попитам за една количка дали я имат налична! Госпожата изслуша питането ми и с нагъл тон каза :Сега довършвам тук една... По късно АЗ ще ви позвъня!"  Е, един час вече! Дори и да звънне вече ме е загубила като клиент! Намерих си количката в друг магазин!

# 8
  • Мнения: 4 668
Мине не мине и се появи някоя тема за този магазин . Негативна разбира се ...  Confused
Въпросната госпожа е много неприятна . Аз даже се чудя как въобще имат още клиенти при положение , че в последно време се отвориха толкова много хубави и големи магазини за деца  Rolling Eyes
Държи се все едно е голяма работа това да имаш смешно магазинче в Люлин ...

# 9
  • Мнения: 682
Посетих въпросния "магазин" преди няколко месеца. Не коментирам нискокачествената стока, предлагана на смехотворно висока цена( тук визирам бебешките и детските дрешки) Naughty ...но останах потресена от обслужването, което ме върна назад във времето на комунизма...непрофесионално и надменно. Не мога да повярвам, че въпросният магазин още съществува?! Такива хора, като въпросната лелка трябва да минат курс по обучение на обслужването, защото така бизнес не се прави! Naughty

# 10
  • Мнения: X
Хайде и аз да се разпиша.
Чела съм доста негативни мнения, имаше и преди подобни теми наистина.
Влязох от любопитство миналата година. Аз мисля, че дрешките са им хубави (имаме подарък на KANZ, а аз купих дрешки тогава на същата фирма). Харесах едно якенце за 50лв., боди за 15лв. и лосионче за 10-на лв. примерно. Платих си, обслужиха ме добре (аз се бях подготвила за фасони), но какво беше учудването ми като се прибрах у дома и установих, че са ми взели 10лв. повече. Много тъпо от моя страна да не сметна по- рано, още повече, че бяха малко неща. Но пък аз рядко се съмнявам, не вярвам, че ме лъжат по магазините  Confused Е, та там изгорях...вече си смятам  Embarassed Това е моят опит във въпросния магазин и аз също се чудя при толкова лоши отзиви, кой пазарува там  newsm78

# 11
  • Мнения: 13
От всичко споделено до тук се убедих,че не съм единствена с това мнение! Силно се надявам повече хора да прочетат мненията и да забравят за този магазин Stop

# 12
  • София
  • Мнения: 426
И аз не харесвам този магазин точно заради продавачката преди време търсех дъждобран за количката и тя нещо ми се озъби и от тогава не стъпвам в този магазин

# 13
  • Мнения: 30
АЗ ПЪК СИ НАПАЗАРУВАХ ВСИЧКИ НЕОБХОДИМИ НЕЩА ЗА ДЕТЕТО КАТО СЕ РОДИ ОТ ТАМ И СЪМ  МНОГО ДОВОЛНА

# 14
  • Мнения: 2 524
АЗ ПЪК СИ НАПАЗАРУВАХ ВСИЧКИ НЕОБХОДИМИ НЕЩА ЗА ДЕТЕТО КАТО СЕ РОДИ ОТ ТАМ И СЪМ  МНОГО ДОВОЛНА

Да бе, повярвах ти - с тия 28 мнения където имаш за 2 годишно дете /според линийката ти/. И да крещиш /така се приема писането с главни букви във форумския етикет/ , все тая.

Копвам от съседната тема постинга си, защото има две еднакви теми за въпросния магазин:
Цитат
Личен бойкот от мен има магазин от "А до Я" в ЖК Люлин, София, поради следната случка:
Мъжо направил неква "далавера", взел сума около 300 лева и решава инцидентно да ме води да пазаруваме за малкия. Измъква ме от вкъщи по непретенциозен анцунг и с прическа "кукуригу" и се запътваме към въпросния магазин. Събота, към 17 часа. Спираме пред магазина, мъжо се изважда от джобовете, щото получава нервна криза от моите пазари. Пристъпвам прага на въпросния шоп с една крачка  навътре и ме посреща една баба, явно във вечна менопауза, с думите :
"Не можете да влизате".
Виждам, че има две бременни жени, които обикалят и отговарям :" Да, но вътре има клиенти на магазина, явно е не е затворен, защо не мога да влизам? Просто ще разгледам, ОК?"
Бабата продължава: "Край, не може. Имам тези две бременни да оправя и това е. С другата продавачка сме се заели със тях, нямаме трети човек, който да ви следи!".
Излязох си и обясних на туй същество, че и да иска повече няма да стъпя в магазина, камо ли да си оставя парите там /нищо че се славят като единствените вносители на "KANZ", има и други марки детски дрехи със същото качество и цена/.

Дано въпросната дама или синът й четат тук, да разберат, че така търговия не се прави.
Аз лично харесвам Премама - винаги са любезни момичетата, независимо дали само гледаш, дали ще купиш нещо за 10 или 100 лева. Извинете скритата реклама, но споделям мнение.

# 15
  • София
  • Мнения: 44 127
АЗ ПЪК СИ НАПАЗАРУВАХ ВСИЧКИ НЕОБХОДИМИ НЕЩА ЗА ДЕТЕТО КАТО СЕ РОДИ ОТ ТАМ И СЪМ  МНОГО ДОВОЛНА

Да бе, повярвах ти - с тия 28 мнения където имаш за 2 годишно дете /според линийката ти/. И да крещиш /така се приема писането с главни букви във форумския етикет/ , все тая.

Копвам от съседната тема постинга си, защото има две еднакви теми за въпросния магазин:
Цитат
Личен бойкот от мен има магазин от "А до Я" в ЖК Люлин, София, поради следната случка:
Мъжо направил неква "далавера", взел сума около 300 лева и решава инцидентно да ме води да пазаруваме за малкия. Измъква ме от вкъщи по непретенциозен анцунг и с прическа "кукуригу" и се запътваме към въпросния магазин. Събота, към 17 часа. Спираме пред магазина, мъжо се изважда от джобовете, щото получава нервна криза от моите пазари. Пристъпвам прага на въпросния шоп с една крачка  навътре и ме посреща една баба, явно във вечна менопауза, с думите :
"Не можете да влизате".
Виждам, че има две бременни жени, които обикалят и отговарям :" Да, но вътре има клиенти на магазина, явно е не е затворен, защо не мога да влизам? Просто ще разгледам, ОК?"
Бабата продължава: "Край, не може. Имам тези две бременни да оправя и това е. С другата продавачка сме се заели със тях, нямаме трети човек, който да ви следи!".
Излязох си и обясних на туй същество, че и да иска повече няма да стъпя в магазина, камо ли да си оставя парите там /нищо че се славят като единствените вносители на "KANZ", има и други марки детски дрехи със същото качество и цена/.

Дано въпросната дама или синът й четат тук, да разберат, че така търговия не се прави.
Аз лично харесвам Премама - винаги са любезни момичетата, независимо дали само гледаш, дали ще купиш нещо за 10 или 100 лева. Извинете скритата реклама, но споделям мнение.

хахаххаах, мацката се е регнала преди няма и година....не всеки пише кат алтав (като мен например Simple Smile), а за KANZ мой писах и в другата тема - има решение Wink

# 16
  • София
  • Мнения: 2 734
И аз съм имала лични контакти с тази лелка,рядко отвратителен човек е!!!

# 17
  • София
  • Мнения: 44 127
Хахахаха, като ви чета аз съм била  луда късметлийка, че съм я хванала на кеф Simple Smile))

# 18
  • София
  • Мнения: 1 185
Преди 1 час се обадих по телефона да попитам за една количка дали я имат налична! Госпожата изслуша питането ми и с нагъл тон каза :Сега довършвам тук една... По късно АЗ ще ви позвъня!"  Е, един час вече! Дори и да звънне вече ме е загубила като клиент! Намерих си количката в друг магазин!

На мен все още никой не се е обадил!  Laughing Е, аз си купих количката вече, но не от там!

# 19
  • Мнения: 479
На мен все още никой не се е обадил!  Laughing Е, аз си купих количката вече, но не от там!

Каква изненада  Laughing

# 20
  • Мнения: 592
Голямата ми дъщеря беше около 1 год и 3 мес.когато за последно ходих там и си казах ,че повече няма да стъпя в този магазин.
Въобще даже и незнам вече какви неща се продават там,но няма да прекрача думата си и да ходя да ми се държат арогантно.

# 21
  • Мнения: 592
Много ми е интересно този нов,голям магазин след Билата за кого го правят,за лично ползване ли.
Ако така продължават да се вържат с хората,кого ли ще обслужват

# 22
  • Мнения: 428
Хм, аз си купих леглото и количката от там. В интерес на истината съм много доволна - обслужиха ни много внимателно, а тъй като аз бях в доста напреднала бременност ме настаниха на един стол, че ме и почерпиха със сладки Simple Smile
НО, ни обслужи мъж, имаше и едно младо момиче и една много любезна жена на средна възраст, нямаше никаква сопната лелка Thinking

# 23
  • Мнения: 3 576
Подкрепям негативните мнения за този магазин, абсолютно същия е и моя опит с тях!
Те губят - близко ми е, на удобно място и обичам да харча добри суми за детето си.
Завишени цени, наглата бабка-собственичка... ми няма да стъпя повече там.

Чудя се само как още не е фалирал магазина, т.к редовно (години вече) се пускат подобни теми за тях  ooooh!

# 24
  • Мнения: 103
Моето мнение за собственичката на магазина също е отрицателно, макар преди време да съм купувала някои неща от там, но вече година кракът ми не е стъпвал там! Отвратително отношение и надути цени ! Как не се замисля, че не е монополист на пазара, магазини колкото искаш  Peace

# 25
  • Sofia
  • Мнения: 6 919
Още ли го дъвчете този магазин ooooh! Периодично за него се отваря тема и все едно и също се пише Tired И аз един път съм ходила в него и повече няма да ходя Mr. Green

# 26
  • Мнения: 30
не съм длъжна да пиша във всички теми и мога да пиша с каквито букви преценя и съм доволна от обслужването в магазина

# 27
  • Мнения: 5
Здравейте майчета и от мен.
Ето моята одисея с количките Чико в магазина на Креми74:
Първо си бях харесала Кортина Дуо от 550лв - комбинирана количка, но в последствие моят мъж реши да обзаведе бебчо с по-скъпа количка - chicco trio 3 в 1. Взехме я от магазина в Люлин "от а до я за вашето бебе". Продавачката беше от най-любезните в момента на покупката. Впоследствие започнаха проблемите: сенникът падаше постоянно при движение /тук е местото да отбележа че дъждобрана към количката е пълна недомислица-покрива само едната част от количката и като вали дъжд мокреше бебчо/, коша за новородено се откачаше от рамата много трудно, колелото за повдигане на гръбчето падаше, водачите на които се слага коша се разхлабиха и раздалечиха и трудно се поставяше, колелата започнаха да скърцат и не на последно място дръжките се разхлопаха. Отидох в магазина и обясних съвсем нормално на продавачката моите проблеми с количката, а тя ми каза че модела е такъв и само си измислям!!! Всепак дадохме 1050 лева и аз очаквах да получим качествена стока и добро следпродажбено отношение. Настоях количката да отиде за ремонт в сервиза на вносителя. Приеха само коша за новородено и го държаха една седмица!!! Накрая ми го върнаха в същото състояние! Реших да контактувам директно с вносителя. Впоследствие след 3 ходения до там ми смениха коша с нов. Тъкмо реших, че мъките ми са свършили и проблемите се появиха отново! Побесняла отидох пак там с въпросната количка и си поисках да намерят решение. Предложиха да ми сменят количката с новия модел, от магазина да ми върнат парите или да си доплатя за Chicco tour 4. Естествено че избрах да ми върнат парите, но продавачката от магазина се заяде и реших да си доплатя за новия модел Chicco tour 4. Тук поне единствено колелата скърцат и има по-малък багажник иначе е 10 пъти по-добра от триото!!! Може би стана много дълго, ама това е историята.
Така че майчета внимавайте от къде пазарувате и кой ще Ви поддържа тези скъпи колички.
И аз повече няма да стъпя в този магазин и се надявам повече хора да ме последват!!!

Общи условия

Активация на акаунт