Как действа системата.
Плащате с картата, но от ПОС терминала на Обединена Българска Банка излиза бележка с надпис "плащането отхвърлено".
Нормално давате картата за втори опит или давате друга карта или плащате в брой.
Уви, ако проверите своето банково извлечение ( при положение че поучавате такова ) ще забележите че първото плащане е минало успешно.
! Колко често проверявате вашите плащания ?
Ето как аз олекнах със 102 лв преди 3 месеца и със 50 лв преди 2 седмици.
Разказвайки на колеги и приятели установих, че никой от тях не проверява дали сумата в такава ситуация не му е взета 2 пъти. Ние не можем да повярваме че банка (ОББ) може да участвува в такава елементарна система за крадене на пари.
Но защо не. Ако все пак сте открили измамата и опитате да си вземете парите...
Не знаете какво ви очаква:
Питайте Шел - това не е техен проблем а проблем на ОББ или вашата банка.
Питайте ОББ - това не е техен проблем. Жалвайте се във вашата банка.
Питайте вашата банка: ако не сте изпуснали срока за жалба ( 1 седмица след операцията ) и пазите всички касови бележки може да се жалвате писмено в техен клон и след няколко седмици може и да ви върнат откраднатите пари.
В противен случай пак може да се жалвате но отговорът ще е отрицателен.
Сега: колко седмици след плащането излиза нашето месечно извлечение и кога вие го получавате в къщи! (аз например никога - това било проблем на Български пощи, не на банките според ПИБ).
Но дори и да получавате извлечението излиза след не по малко от края на отчетния период (един месец) + края на гратисния период (един месец). Логически невъзможно да обжалваш в нормативния срок.
Явно всичко по системата е ясно и лесно осъществимо, но все пак
КОЙ КРАДЕ ПАРИТЕ - ШЕЛ ИЛИ ОББ (ИЛИ И ДВЕТЕ).
За подробности по проблема питайте мен: ivanimex@hotmail.com