Ягодка и Саса - поръчки, доставка и проблеми - м.Септември

  • 37 883
  • 374
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: 1 270
Ооооо, не
Пак се почна с тез карти  #2gunfire

# 346
  • София
  • Мнения: 1 891
Миренка, и на мен вчера ми изтеглиха 50GBP от картата... добре че ме известиха с SMS та блокирах картата 3мин. по-късно. От банката ме убедиха(имам познати там) че въпреки че са блокирали парите ще направят всичко възможно да не осчетоводят парите към търговеца... дано да успеят! От месеци плащам само през PayPal, но явно са ми сканирали картата преди това...


Иначе лимита по-картата ми е неприятно голям и само SMS известяването ме е спасило  ooooh!

Доброто в случая е че поне 2 седмици няма да пазарувам, никак няма да се отрази зле на семейния бюджет  Joy Joy Joy

   Да бе, тия са някакви нови мошеници - англичани.  Joy Аз, макар че по принцип я държа празна картата, нарочно съм си пуснала смс известие, та да мога да реагирам все пак при нужда. Ама не след 10 часа.  Sick Добре, че не използвам другата си карта, че какъвто и е лимитът...  ooooh! 

# 347
  • Мнения: 2
Здравейте,

бих искала да помоля за съдействие. Тази информация излезе, когато проверих дали поръчката ми е пристигнала (става въпрос за парфюм):

ITEM n° RD004943800SE     
Local Date and Time    Country    Location    Event Type    Extra Information
04.12.2008 г. 07:10:00    SWEDEN    STOCKHOLM UTRIKES    Send item abroad (EDI-received)   
05.12.2008 г. 11:33:00    BULGARIA    SOFIA INTER    Receive item at office of exchange (Inb)   
05.12.2008 г. 11:51:00    BULGARIA    SOFIA INTER    Send item to domestic location (Inb)   
08.12.2008 г. 10:44:00    BULGARIA    SOFIA INTER    Receive item at office of exchange (Otb)   
08.12.2008 г. 16:33:00    BULGARIA    SOFIA INTER    Insert item into bag (Otb)   

Отидох до пощата, но ми казаха, че няма такава пратка. Дали е така или просто служителката в пощата не си е свършила работата?
Извинявам се, ако вече е обсъждано, но нямах възможност да прочета всички страници по темата. Embarassed
Предварително Ви благодаря.

# 348
  • София
  • Мнения: 1 270
Здравейте,

бих искала да помоля за съдействие. Тази информация излезе, когато проверих дали поръчката ми е пристигнала (става въпрос за парфюм):

ITEM n° RD004943800SE     
Local Date and Time    Country    Location    Event Type    Extra Information
04.12.2008 г. 07:10:00    SWEDEN    STOCKHOLM UTRIKES    Send item abroad (EDI-received)   
05.12.2008 г. 11:33:00    BULGARIA    SOFIA INTER    Receive item at office of exchange (Inb)   
05.12.2008 г. 11:51:00    BULGARIA    SOFIA INTER    Send item to domestic location (Inb)   
08.12.2008 г. 10:44:00    BULGARIA    SOFIA INTER    Receive item at office of exchange (Otb)   
08.12.2008 г. 16:33:00    BULGARIA    SOFIA INTER    Insert item into bag (Otb)   

Отидох до пощата, но ми казаха, че няма такава пратка. Дали е така или просто служителката в пощата не си е свършила работата?
Извинявам се, ако вече е обсъждано, но нямах възможност да прочета всички страници по темата. Embarassed
Предварително Ви благодаря.

Определено колетчето ти е в пощата , така че бъди настоятелна.кажи , че имаш номер RD004943800SE и поискаи началник клона да провери какво се е случило с колета ти

# 349
  • София
  • Мнения: 1 936
Здравейте,

бих искала да помоля за съдействие. Тази информация излезе, когато проверих дали поръчката ми е пристигнала (става въпрос за парфюм):

ITEM n° RD004943800SE     
Local Date and Time    Country    Location    Event Type    Extra Information
04.12.2008 г. 07:10:00    SWEDEN    STOCKHOLM UTRIKES    Send item abroad (EDI-received)   
05.12.2008 г. 11:33:00    BULGARIA    SOFIA INTER    Receive item at office of exchange (Inb)   
05.12.2008 г. 11:51:00    BULGARIA    SOFIA INTER    Send item to domestic location (Inb)   
08.12.2008 г. 10:44:00    BULGARIA    SOFIA INTER    Receive item at office of exchange (Otb)   
08.12.2008 г. 16:33:00    BULGARIA    SOFIA INTER    Insert item into bag (Otb)   

Отидох до пощата, но ми казаха, че няма такава пратка. Дали е така или просто служителката в пощата не си е свършила работата?
Извинявам се, ако вече е обсъждано, но нямах възможност да прочета всички страници по темата. Embarassed
Предварително Ви благодаря.

Според мен на 5.12. пакетчето ти е било във вашия пощенски клон, а на 8.12. се е върнало обратно в разпределителната, там от където е дошло на 5.12....но не знам защо може да се е получило така, не ми се е случвало...

# 350
  • Мнения: 2
Много Ви благодаря за отговорите.  bouquet
Ще проверя пак в пощата и се надявам, че ще си го взема  Simple Smile

# 351
  • Бургас
  • Мнения: 6 123
Девойки, здравейте, дано помогнете и на мен.
Направих си първата поръчка в Ягодка на 13.12. На 15.12 са ми дръпнали парите от картата. Не ми искаха нито потвърждения на номера и кодове, нито извлечения и платени сметки за ток. Направо си пратиха мейл с пощенския идентификатор.
Въвеждам го в линка на швейцарските пощи, който сте дали на първата страница на темата. Пише ми, че не съществува такъв код. А вие тук говорите за шведски пощи, виждам даже тук по-горе, че от шведските пощи идвали нещата - извлечението, което Марибра е пуснала. Да не би другаде трябва да проследявам пратката и нещо да не съм разбрала?
Парфюм съм поръчала.

# 352
  • София
  • Мнения: 7 156
Ужасно е това с източването на картите. Малко-много пари ли сте имали в картата, все е тая.
Проверете във вашите банки дали имат някакъв вид застраховка с/у подобни измами. Аз освен смс- известяване имам вече и застраховка " защитен портфейл" .Към Булбанк е тази услуга, но може би и други банки предлагат такава. С/у 23.50лв годишна такса , човек има някаква сигурност, освен това тази застраховка включва и други щети.
Дано на никой не му се случва, но да го имате предвид.

# 353
  • София
  • Мнения: 10 330
Ужасно е това с източването на картите. Малко-много пари ли сте имали в картата, все е тая.
Проверете във вашите банки дали имат някакъв вид застраховка с/у подобни измами. Аз освен смс- известяване имам вече и застраховка " защитен портфейл" .Към Булбанк е тази услуга, но може би и други банки предлагат такава. С/у 23.50лв годишна такса , човек има някаква сигурност, освен това тази застраховка включва и други щети.
Дано на никой не му се случва, но да го имате предвид.

Имам такава застраховка, но се оказа че тя не покрива суми до 300лв. възстановяват само суми над 300лв.

АЗ май минах м/у капките и от банката блокираха изтеглената сума... така че дори и парите за които получих СМС не са дръпнати  Wink

# 354
  • София
  • Мнения: 7 156
Странно, нещо си в грешка, ако говорим за същата застраховка.
В договора ми пише :Покриват се финансови загуби в резултат на неправомерно използване на Застрахованата карта.....Максимално дължимото обезщетение е 300лв, останалите се покриват от банката. Т.е. ако дръпнат 1000лв- 300 ти ги покрива застраховката и 700 банката Peace.

# 355
  • София
  • Мнения: 10 330
Странно, нещо си в грешка, ако говорим за същата застраховка.
В договора ми пише :Покриват се финансови загуби в резултат на неправомерно използване на Застрахованата карта.....Максимално дължимото обезщетение е 300лв, останалите се покриват от банката. Т.е. ако дръпнат 1000лв- 300 ти ги покрива застраховката и 700 банката Peace.

Това ми каза служителят към който се обърнах... картата ми е издадена от ОББ  Thinking

# 356
  • Мнения: 289
АЗ май минах м/у капките и от банката блокираха изтеглената сума... така че дори и парите за които получих СМС не са дръпнати  Wink

И моите стояха блокирани известно време, но от банката ми казаха, че ако банката на търговеца ги поиска, са длъжни да ги преведат... Лично на мен ми се струва абсурдно, след като въпросната сума се обжалва, но явно търговеца се третира като трета добросъвестна страна. Наде, казаха ли ти на какво основание могат да откажат осчетоводяване на сумата - ако има такава опция, ще се разправям  #2gunfire

# 357
  • Мнения: 469
Здравейте момичета!
Извинявайте ако въпросът ми е глупав, но този месец направих първа поръчка от ягодка и още не мога да се ориентирам.  Embarassed

Поръчката ми (козметика) е била шипната от ягодка на 11.12, получена в Хонг Конг и оттам изпратена за България на 13.12, като  ми дават дата за пристигане в България 14.12. Когато обаче въведа кода си в сайта на нашите пощи ми излиза съобщението "No information, please check your item identifier"

Това означава ли че още не е пристигнала пратката в България?

Четох по-стари коментари че някои от вас сте чакали почти месец докато ви пристигнат поръчките по празниците, затова не съм се притеснила особено, но не ми е ясно какво трябва да ми се изписва в сайта на нашите пощи.

# 358
  • Мнения: 289
Поръчката ми (козметика) е била шипната от ягодка на 11.12, получена в Хонг Конг и оттам изпратена за България на 13.12, като  ми дават дата за пристигане в България 14.12. Когато обаче въведа кода си в сайта на нашите пощи ми излиза съобщението "No information, please check your item identifier"

Това означава ли че още не е пристигнала пратката в България?


Да, това означава. Провери с тракинг номера дали е влязла в Русия - http://www.russianpost.ru/portal/ru/home/postal/trackingpo

# 359
  • Мнения: 469
Благодаря ти много, lalique, руските пощи са го изпратили на 19ти, така че пътува още за България. А аз си мислех че от Хонг Конг направо идва тук.

Общи условия

Активация на акаунт